Uzavření škol i pro MATURANTY

Komentáře

#17404

Jsem maturant a nesouhlasím s návratem do škol skrze zdraví.

(Maršov, 2020-04-15)

#17411

Ztotožňuji názor

(Praha, 2020-04-15)

#17413

Souhlasím s výše uvedeným textem autorů.

(Praha, 2020-04-15)

#17421

My rozhodnutí vlády nepřijde rozumné. Žáci neměli dostatek prostoru k naučení na maturitní zkoušku.

(Dačice, 2020-04-15)

#17423

Podepisuji, protože si nemyslím, že když pošlou všechny maturanty do škol, tak je to bezpečné řešení.

(Kobylí, 2020-04-15)

#17430

Velke riziko nakazeni

(Ostrava, 2020-04-15)

#17434

Patřím do rizikové skupiny Jelikož jsem 6 let po transplantaci kostní dřeně, a nejsem ještě doočkovaný na běžné chřipky a nemoci. Nechápu proč se musí za každou skládat maturita. Výsledky z posledních tří pololetí jsou dostatečně vypovídající. Samozřejmě že to několik žáků dostane zadarmo. Ale tyhle lidi jí většinou dodělají v září nebo dalším termínu, ve výsledku se tím nic nemění. A když jsou na vysokou tak stejně většinou vypadnou. Takže je mi úplně jedno že to dostanou zadarmo.

Potom nechápu jednání vlády. Jednou zaujme nějaké stanovisko, které je jasné a dává nějaký smysl, a pak ho nahradí naprostým paskvilem. Není ani jednotné, ani jasné, a absolutně nedává smysl vzhledem k riziku rozšíření nemoci.

(Plzeň, 2020-04-15)

#17437

Uvedené argumenty jsou srozumitelné a zcela logické a rozhodné pro, je to, že je nezbytně nutné vyhnout se diskriminačním rozhodnutím, zejména těm, které by mohly jakýmkoliv způsobem ohrozit zdraví nebo život našich dětí, s trochou nadsázky, oni si na trhu práce svá místa jistě najdou i přesto, jak maturitní zkoušku získali.

(Praha, 2020-04-15)

#17438

Hodně bezpečný mi to přijde

(Brno, 2020-04-15)

#17442

Podepisuji, protože sama mám nemocné rodiče, otec je staršího věku a s cukrovkou, matka má astma a alergii, prarodiče mají těžší onemocnění a budoucí švagrová čeká dítě. Nechci se stát nositelem smrti v naší rodině.

(Dětřichov u Moravské Třebové, 2020-04-15)

#17448

Nepodporuju riziko toho, ze se to rozsiri znova. Pokud prijde do skoly jeden prenasec, nakazi spoluzaky, kteri to zanesou domu a jejich rodice to teoreticky predaji prarodicum, o ktere se vetsina nasich rodicu stara... Natoz nedokazu si predstavit stres a zmatek ktery nastane. Byt ve vedru ve skole s rouskou, pres kterou nemuzu poradne dychat je snad za trest. Podporuji samostudium ve vlastnim prostredi. Navic se hlasim na vic VS (urcite nejsem sama) a jsem opravdu zvedava, jak budu schopna se ucit na maturitu na gymplu a zaroven na 4 rozdilne prijimacky. To je proste nad moje sily. Rozumim, ze tato rozhodnuti vykonavaji lide, kterym faktory jako stres jsou uplne ukradene. Ale chtela bych videt je v nasi situaci. Po mesici bez motivace, rezimu, socialni interakce, s depresi, uzkosti a se stresem z toho, ze si clovek nemuze nic zapamatovat, protoze vypadl z normalniho rezimu: skola - domu - uceni na maturitu - spat, neni mozne se naucit na maturitu ze 3 skolnich predmetu (my mame 3, nejake skoly maji 2) a zaroven na prijimaci zkousky, kde se vyzaduje znalost rozdilnych veci, nez ktere potrebuji umet k maturite... Toto je vyjimecny stav, ktery se nedeje kazdy rok, takze rozumim, ze se nevi, jak pokracovat dal, jak jednat. Ale preci nemuzeme zahodit tu praci zdravotniku a mesic v karantene (ktery ma obravsky dopad na ekonomiku a psychiku lidi) jen pro to, ze posleme zaly do skoly. To jsou tisice a tisice deti v blizkem kontaktu. Zkratka stale tu je moznost, ze se to cele roznese znova a nebudeme mit krasne uzite leto, protoze se rozhodlo spatne.
- K

(Praha, 2020-04-15)

#17451

Jsem dálkový studen pracující ve zdravotnictví. Nesmím ani jezdit městskou a mám jet do školy mezi lidi? Přijdu tak buď o práci nebo o maturitu. Je nás celá třída takto znevýhodněných. Po pěti letech studia při práci se nám takto dostává podpora a pomoc.....

(Chrášťany, 2020-04-15)

#17452

I my mame dceru maturantku a nesuhlasime s jej navratom do skoly a vystavenim rizika nakazy.

(Buchlovice, 2020-04-15)

#17461

jsem maturant a doteď nevím jak to všechno bude. trochu ohleduplnosti k nám by neuškodilo.

(Úpice, 2020-04-15)

#17467

Souhlasím

(Ostrava, 2020-04-15)

#17475

Podepisuji. Souhlasím se vším výše uvedeným. Zdůrazním, že jde především o naše zdraví a chceme zamezit rozšíření nákaze a nakažení našich nejbližších. Jde také o podmínky, ve kterých bychom my maturanti museli maturovat. Jen si vzpomeňte, jaký stres jste prožívali vy, natož my s rouškami, horkem a uzavřeným prostředím. Další důležitým bodem je příprava. Proč bychom měli být znevýhodněni? Pochopte, že tato výuka je nedostačující. Věčně je vše zatížené. Stránky nás nepouští nebo se sekají. Když máme problém s učivem a máme se radit např. telefonicky s učitelem, je přetížená linka, takže se ani neodvoláme. Někteří učitelé nejsou ani ochotni spolupracovat a brát na vědomí, že jsou internet a linky zatíženy a nefunkční. Výuka je nedostačující.
Osobně si myslím, že spousta z nás, většina, neodmaturuje. K tomu když přičtete stres z toho, že jsme v nejistotě. Někteří z nás se také musí starat o mladší sourozence a dělat úkoly s nimi, protože rodiče chodí do práce. Než se postaráme o ně, musíme pokračovat u sebe. Hromada úkolů, online hodin s učiteli, testy...

(Slatina nad Zdobnicí, 2020-04-15)

#17477

Maturanti neměli dostatečnou přípravu na maturitu jako předchozí ročníky. A státní maturity by je v mnohých případech poškodily. Pokud dělat maturity tak pouze školní část.

(Katovice, 2020-04-15)

#17479

Je to stále rizikové, učitelé jsou většinou starší a tím pádem jsou riziková skupina. Od 11.5. Nemáme šanci se za 1 měsíc doucit látku která nám chybí od doby karantény.

(Mladá Boleslav, 2020-04-15)

#17485

Souhlasím se všemi aspekty petice a také vím jak to chodí na mé škole a maturovat pro nás maturanty je teď obtížnější kvůli mnoha úkolům které posílají učitelé a zaměstnávají nás od učení a mnohdy si a nimi nevíme rady

(Brno, 2020-04-15)

#17491

Zdraví je přednější

(Pašovice, 2020-04-15)

#17492

Si nemyslim ze by bylo vhodne aby museli maturanti maturovat..

(Harrachov, 2020-04-15)

#17498

Souhlasím s peticí. Sustrova

(Kladno, 2020-04-15)

#17500

Souhlasím

(Plzeň, 2020-04-15)

#17507

Naprosto souhlasím, kvůli mé rodinné situaci doma se nemůžu ani pořádně učit a jsem maturant. Teď by jsme měli myslet hlavně na zdraví.

(Brno, 2020-04-15)

#17509

Wittkova

(Šternberk, 2020-04-15)

#17513

Podepisuji, že maturanti by neměli ještě jít do škol .

(Brniřov, 2020-04-15)

#17523

souhlasím s názorem

(Hanau, 2020-04-15)

#17526

Podepisuji, protože jako maturant vnímám proběhlou online přípravu k maturitě jako nedostatečnou a znevýhodňující.

(Zábřeh, 2020-04-15)

#17531

Podepisují protože máme doma maturantia a nemocného starce. Argumenty v petici jsou logické.

(Opava, 2020-04-15)

#17534

Nerušilová

(Vratimov, 2020-04-15)

#17547

Mimořádná situace žádá mimořádné opatření. Proč chtít po maturantech aby každý den jezdili přeplněným MHD, kde se 100% nakazí? Pak se virus bude roznášet dál a dál... nehledě na to že třídy nejsou klimatizované a sedět v roušce 8 hodin bez pití a pořádného nadechnutí se nedá a to nemluvím o lidech s brýlemi či s astmatem.

(Praha, 2020-04-15)

#17548

Protože mi vsechny argumenty pripadaji ruzumne a za současné situace správné.

(Kamenný přívoz, 2020-04-15)

#17550

Já jsem riziková skupina ( zdravotní problémy) a myslím si že pokud budu celý den ve škole (jen nás ve třídě je 24) tak mě ani měnění roušky nezachránía o MHD a celkově dopravě ani nemluvím.
To je jako kdyby jste mě poslaly rovnou na smrt.
Proto nechte zavřený školy do konce roku minimálně a otevřete je dokud se to opravdu neukliní. Děkuji

(Louny, 2020-04-15)

#17551

Si nemyslím ze by bylo správné pouštět jak maturanty tak ostatní studenty na nejryzikvějsi místo!

(Vlašim, 2020-04-15)

#17554

Chci spravedlivost

(Orlová-Lutyně, 2020-04-15)

#17565

Souhlasím s obsahem.

(Brno, 2020-04-15)

#17568

Přijde mi to blbost otevřít školy jen pro maturanty a ty co dokončují VŠ. Tato nemoc je smrtelná a spousta učitelů je starých a může to být pro ně smrtelné. Dále mnoho dětí dojíždí do škol hromadnou dopravou kde se bude nákaza šířit dál. Dále mnoho studentů má nemocné rodiče, kteří musí vydělávat peníze, aby uživili rodinu a tím, že nás pustíte do škol, tak tím riskujeme smrt našich nejbližších.

(Turnov, 2020-04-15)

#17571

Souhlasím

(Panenské Břežany, 2020-04-15)

#17576

Podepisuju, protože mi přijde blbost jít do školy s rouškama.

(Votice, 2020-04-15)

#17577

Stejně jako se mohou nakazit ostatní děti se mohou nakazit i maturanti.

(Doksy, 2020-04-15)

#17580

Protože mám doma příslušníka rodiny, který by nemusel přežít styk s koronavirem+studuji daleko od domova, takže bych musela dojíždět 3 hodiny do školy a 3 hodiny zpět.

(Opava, 2020-04-15)

#17582

Podepisuji,protože maturuji a nesouhlasím s tím,abychom my - maturanti měli chodit do školy,jen proto,že musíme udělat zkoušky.Špatně se mi dýchá už jen z cest do města a zpátky,v rodině máme astma (i já ho mám) a asi by mi doma nepoděkovali,kdybych virus přitáhla a nakazila je.Další věcí je to,že nezabrání odstupů v hromadné dopravě a já se dopravovala do Plzně vlakem,který měl plných všech 5 vagónů a díky omezené dopravě se tam těžko vejdeme. Taky musím zmínit to,že jeden z mých rodičů dostal výpověď v práci a financovat mi dopravu bude opravdu přítěž,protože druhý rodič dává jen alimenty.A co třeba diabetici? Mám dva spolužáky diabetiky- riziková skupina při nákaze a ty rodiče určitě nepustí do školy,takže jak udělají maturitu oni? Když je nepustí.

(Domažlice, 2020-04-15)

#17588

Chci

(Brno, 2020-04-15)

#17590

Domnívám se,že je zbytečné riskovat

(KOLÍN, 2020-04-15)

#17591

Nestojím o to dojíždět více než měsíc a absolvovat výuku v roušce.

(Horšovský Týn, 2020-04-15)

#17592

Chci

(Pardubice, 2020-04-15)

#17594

souhlasím se vším výše uvedeným

(Brno, 2020-04-15)

#17600

Protože chci, aby bylo nakládáno spravedlivě se všemi studenty.

(Kolín, 2020-04-15)