MANIFESTAČNÍ PETICE ZA ODSTOUPENÍ PREZIDENTA MILOŠE ZEMANA

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#73653

2016-02-12 01:10

Společnost rozdělují hlavně některá média

Sdělovací prostředky a někteří politici neustále tvrdí, že prezident Miloš Zeman rozděluje svými postoji a výroky společnost.

Nemyslím si, že je to právě prezident, kdo tak činí…. Jsou to dle mého názoru především některá média a to obzvláště některé publicistické pořady na veřejnoprávní České televizi.

Poslední příklad mluví za vše. Prezident Zeman navštívil při svém posledním výjezdu do krajů jižní Moravu a město Valtice, kde besedoval s žáky tamní odborné střední školy. Jednalo se o žáky 1. a 2.ročníků, tedy o 15-ti a 16-tiletou mládež. Kdo alespoň chvíli učil nebo učí, ví, jaké má v té době schopnosti a hlavně vědomosti  tato věková kategorie dětí. Velmi slabé až na výjimky je potřeba jim řadu věcí kolem politiky vysvětlit a naučit. Celkem proto chápu paní učitelku, že s nimi návštěvu a besedu s prezidentem probrala a nachystala s nimi nějaké otázky. Co by učitel bych jednal naprosto stejně a nevím, co je na to některým politikům divného… Těm ale šlo o politiku, o to kopnout si do prezidenta, ale ČT a její pořad „168 hodin“  se svými tvůrci by měl více vážit dosah takových reportáží…. Paní učitelka se nervově zhroutila a redaktoři zmíněného pořadu by se měli vrátit zpět do školních lavic a hlavně se za domácí úkol doučit, co je to empatie….

Výsledek celé „skvělé“ reportáže ČT je opět rozdělená společnost, kdy se politici předhánějí v nesmyslných výrocích na adresu prezidenta a navíc je tu i jeden nervově zhroucený pedagog. Není to tedy prezident, kdo rozděluje společnost, ale některá média. Pak ale nastává otázka, k čemu jsou a proč si je navíc musíme platit.

Marian Keremidský

 

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#73661 Re: Celá věc byla děsivá, otázky tendenční navíc se v nich objevovala lživá tvrzení....

2016-02-12 13:32:52

#73653: -  

 Do školy se chodí mimo jiné hlavně proto, abychom byli schopni oddělovat pravděpodobné od nepravděpodobného, mravné od nemravného, kulturní od nekulturního. 

Na otázkách bohužel bylo vědět, že tuto funkci Střední vinařská škola neplní. 

Pedagog by měl vědět, jak se pozná důvěryhodný zdroj informací a jej je oddělit od nedůvěryhodného. Ukazatelů je hned několik, např. zdroj informací musí mít vlastníka, zveřejněný proces jak s informacemi nakládá, jak ověřuje jejich pravdivost, jaký je proces zveřejněvání atd. 

Je naprosto nepochopitelné, že Miloš Zeman bere jako důvěryhodné např. Parlamentní listy, které nezveřejňují nic z výše uvedeného.