Rekonstrukce Velkého náměstí v Hradci Králové

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#17

2015-07-07 22:45

To je patrně nějaká recese, viz např. "Ekologickou zátěž z moderních automobilů už lze pokládat za zanedbatelnou." Průměrné stáří vozidel v ČR překračuje 14 let. Běžná praxe de facto legálně odmontovávaných filtrů pevných částic u dieselů. "Jsou ... atrakcí pro kolemjdoucí" Jistě, pro kolemjdoucí, zvláště s kočárkem, je například bezvadné povyražení, když musejí po silnici obcházet auta okupující chodník.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#19 Re:

2015-07-23 12:02:25

#17: -  

 Myslím že nějaký dieselový vrak mají většinou sociálně slabší občané, kteří se v centrech měst obvykle téměř nevyskytují. Mimochodem takový 1 dieselový MHD bus je daleko větší zátěž než několik automobilů dohromady.

Spkž

#23 Re:

2015-08-03 16:21:30

#17: -  

 Na Velkém náměstí v HK je parkování 3x dražší, než na jiných místech v HK, takže starší ročníky vozidel (pokud nejde o veterány) se obvykle Velkému náměstí zdaleka vyhýbají. Můžete zde však vidět řadu novinek, jakými jsou třeba elektromobily BMW, hybridní auta značky Toyota, Nissan, Mercedes, Porsche a další. Ekologickou stopu za takovým elektromobilem nebo moderním hybridním automobilem lze skutečně pokládat za zanedbatelnou - žádné pachy, žádné viditelné stopy, dokonce mnohdy ani žádný zvuk. A pokud jde o parkování na chodníku - dokud jsou zde vysoké obrubníky, dochází k němu jen výjimečně v úzkých bočních ulicích, kde jinak není dostatek místa k průjezdu dalších vozidel - přímo na Velkém náměstí auto zaparkované na chodníku snad vůbec nikdy (s výjimkou povolení ke zvláštnímu užívání komunikace např. při rekonstrukcích domů) nebylo. I tak však autorovi komentáře za Spolek pro kvalitu života děkujeme za zájem a zveme ho, aby se na Velké náměstí v HK někdy přišel podívat.