Podpora demolice havířovské haly

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#149 Re: Re: Re: Částka za vytápění

2015-02-28 00:29

#148: don-tom - Re: Re: Částka za vytápění 

 Kde na ty názory chodíte ?
Lávka v dopravním  podjezdu (průchozím podchodu )pod kolejemi . Spíše vyvýšený chodník se zábradlím s průchozí výškou 2.5m . To byl předložený návrh  po stažení slibovaného prodloužení podchodu s původního návrhu pro finanční náročnost.

Rozšíření podchodu k nástupištím je nereálné technicky i hlavně nákladově .   Už jen prodloužení podchodu bude  docela složité provést .
Srovnávat to z metrem, které je raženo v mnohem větší hloubce v masivním kameni s tubusem, který je jen doslova pár centimetrů pod kolejemi  je nevhodné  je to úplně jiná situace

http://www.msstavby.cz/podchod-pod-ulici-plzenska-9-04-11-2014/

Parkoviště u Lidu je soukromým majetkem stejně jako Tesco parkoviště. Kde mnozí, kteří přijedou autem a přestupují na vlak  parkují . Proto s touto plochou Není možné počítat  . Mezi Nádražím a Rondelem za zastávkami směr Šumbark  je velká zatravněná plocha, kde je prostor pro případná  parkovací místa ?

Prodloužení podchodu by společnost Lídl  určitě uvítala, protože by se obchod nacházel na trase pěší stezky přístupu k nádraží.  Cestující s delším čekáním na vlak  by si mohli odskočit nakoupit . lidé vracející se vlakem by si nakoupili a pokračovali k domovu. Vzdálenost je prostě důležitá

Odpovědi

don-tom

#150 Re: Re: Re: Re: Částka za vytápění

2015-02-28 04:01:19

#149: - Re: Re: Re: Částka za vytápění 

Určitě se jedná o lepší využítí peněz než srandy typu skatepark, barbeque park, divadlo, a jiné.

Navíc rozšíření podchodu by mohli využít i trhovci a mnozí další...

Velmi hrubé schéma (modře naznačeno prodloužení podchodu; zelená část-počítá-li se se snížením počtu kolejí, pak by se na jejich místo postavila zeď, od jednoho metru nad zemí tvořená okny; červená část je vysvětlením parkoviště u Lidlu, tedy přesněji mezi Lidlem a stávajícím nádražím (v současnosti obyvatelé parkují na tom, co patří soukromé společnosti, v budoucnosti by mohli parkovat na městském)).

Pokud by se koleje skutečně odstranily, pak může dojít i k vytvoření chodníku mezi nádražím a ulicí Požárnická, nebo takovým "zbytečnostem" jako je protihluková zeď.

Jinak metro neznamená ražení ve velké hloubce, metro odkazuje na slovo "metropolis", tedy dráha v metropolitních oblastech.

 

I když by se to asi Ostravě nelíbilo, osídlení Poruba-Zábřeh-Havířov tvoří typický metroplex (soustavu více sídel zhruba stejné velikosti)