Zachovejme železniční stanici Praha-Bubeneč

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#72

2014-08-15 11:11

Kromě toho,že toto nádraží je už pomalu historická památka, tak spoustě lidí odpadne možnost pohodlnější dopravy do práce a třeba i do stromovky. Nevidím jediný rozumný důvod proč se nádraží nemohla zachovat obě - těch pár minut o kolik by jízda byla delší už by jistě nikoho nezabilo. Myslím, že v tom je zase nějaké svinstvo na kterém si někdo pěkně namastil kapsu a toho, kdo o tom rozhodl bych velmi ráda potkala v temné uličce někdy v nočních hodinách (a to jinak jsem proti násilí)! Rozumný důvod pro zrušení našeho nádraží není! Nebo že by si někoho podmázl přímo Kaufland, aby to tam měli blíž?!? Že už teda nezavedli nějaké sběratelské šílenství jako jiné obchodní řetězce - když jsou ochotni podplatit aby se jim postavila železniční (no a vlastně i tramvajová) stanice přímo pod nosem (o té konečné tramvaji si myslím také svoje)! Ještě by to tam mohla začít také projíždět 131 ze Zelené pak nahoru na Santinku - abychom z toho také něco měli. Vlak do Bubenče zjednodušoval cestu spoustě lidí a teď se budou muset rvát v zapařeném autobuse (v těch nových totiž nejsou ani otevírací okna - také nevím který „inteligent” tohle vymyslel - ale přála bych mu tam v létě projezdit celý den, totéž platí o tamvajích, kde se nedá dýchat, protože to nemá pořádná okénka, která by se dala otevřít). Protest píšu i z osobních důvodů, protože pár minut ve vlaku bylo daleko příjemnějších něž hnusné moderní tramvaje a autobusy, kde je na omdlení, protože nemají pořádná okna!!!!! Jenže tady už také vládnou mafiáni a lidí se nikdo neptal - oni mají peníze - oni rozhodují. To jsme to dopracovali! A potom ještě slyším nějaké nažehlené blbečky (nebo narkomany-teď nemusí do práce a můžou veřejně fetovat) nadávat na komunisty a je mi na zvracení ještě víc než z toho nedýchatelného vzduchu v moderních spojích. Tenkrát tu byl alespoň nějaký pořádek - dnes si každý mafián koupí cokoliv!

Odpovědi

Honza

#76 Re: Bubeneč + Podbaba

2014-08-17 20:21:53

#72: -  

 Nádraží Bubneč jako osobní stanice, by šla zachovat pouze se třemi doravními kolejemi. Provoz na této trati neznám zas tak dobře, abych posoudil, jestli to stačí, či ne. Každopádně  ostrovní nástupiště předepsaných rozměrů by se mezi 4 koleje asi určiě nevšlo. Určitě by se ale nějaký kompromis najít dal, jak to udělat, jen by to bylo složitější a dražší. Dnes už s tím nic nenaděláme, Bubenči už zbývá 10 dnů "života", dokonce i hospoda končí.

Souhlasím, že staré autobusy a tramvaje jsou lepší (například modernizované T3R.P jou nejhezčí a nejlepší tramvaje co znám) ale pokrok nezastavíme a to nepohodlí a nespolehlivost nových vozidel je "daň z pokroku", jak se dnes hodně říká :-)