Zachovejme železniční stanici Praha-Bubeneč
Quoted post
Eda |
#21 Re: Zdůvodnění proč bourat / nebourat.2014-04-07 07:26Tak tenhle článek je jasná manipulace. Říct v prvním odstavci že je proti bourání a dál opisovat kancelářská zdůvodnění je evidentní způsob jak někoho zblbnout ale k důvodům : - Zvýšení rychlosti na 160 - jasně po rekonstukci celé tratě je možné jet 160 na celém úseku od zastávky Bubenče až kde končí rozdělení kolejí k Podbabě. Kdo se díval na mapu je mu jasné, že se žádný vlak nevyřítí 160 km, protože to v Podbabě neubrzdí - To je blábol !!! Pokud budou chtít profilovou rychlost 160 musí platit v celém úseku to přeci nebrání aby vlak zastavil v Bubenči. - prostorová průchodnost pro ložnou míru UIC ... stejné jako v předchozím, musí platit pro obě místa a není důvod aby pro se rušila stanice a přesouvala se dál. - o realizaci úprav podmiňujících použití vozidel s naklápěcí technikou - myšleno Pendolíno ? Opět musí paltit pro celý úsek který musí zrekonstruovat. No a v Podbabě zastavovat určitě nebude. - Směrnicím evropského parlamentu (EP) a Rady EP pro dosažení Interoperability - Myslíte že by někdo v západní Evropě zacházel k památkami jako u nás? Možná proto máte divný pocit, když jedete za hranice, že si tam víc váží vlastní hystorie. Stanice v Bubenči byla postavena 1850 !!! Tak že jako komunisti odpálili jendo z nehezčích nádraží Těšnov, něčí zájmy nechají zbourat něco co funguje aby dál postavili levnou zastávku, kterou nemusí udržovat. - Povinnost dodržet směrnice EP je dána jejich implementací - to je blábol co ? - Vyhlášku Ministerstva dopravy č.352/2004 Sb., o provozní a technické propojenosti evropského žel. systému - netušil jsem, že tahle trať je hlavní tratí evropského žel. systému. - bezbariérové užívání staveb - Jako že zastávka o 800 m dál bude bezbariérová ? Co brání aby Bubeneš byl bezbariérový? Možžná ale vybudování bezbariérové zastávky a zbourání jednoho nádraží bude levnější než bezbariérové úpravy stávajívího. Ale na to jsem v ČR vcelku dost hloupí abychom tomu uvěřili. - No a poslední odstavec je jak vystřižený z úvodníku mezinárodní situace na schůzi zahrádkářů za socialismu: "Cílem optimalizace traťového úseku Praha Bubeneč – Praha Holešovice, je vytvoření technických a provozních podmínek k zabezpečení přepravy podle výše uvedených a mezinárodně dohodnutých zásad, zvýšení bezpečnosti železničního provozu a zlepšení kultury cestování v daném úseku. Optimalizací je plněn i další cíl spočívající ve vytvoření kvalitního systému železniční dopravy ČR, který by v integraci a návaznosti s železniční sítí sousedních států mohl obstát v konkurenci především se silniční dopravou." |
Odpovědi
nvlik |
#47 Re: Re: Zdůvodnění proč bourat / nebourat.2014-04-21 08:08:28#21: Eda - Re: Zdůvodnění proč bourat / nebourat. Reaguji pouze na tu čast o bezbariérovosti Bubenče. Ano, vybudování nové bezbarierové zastávky vyjde levněji, než přestavba Bubenče - to je jednoznačné. Mám s železnicí něco společného a můžu Vás ujistit, že se stále neví zda se budova zachová nebo ne. Víme, že veškeré technologie pro provoz dráhy se přesunou do té hranaté budovy vedle, která už jako technologická sloužila doposud s tím, že se tam přesune i dopravní kancelář. To kolejiště v Bubenči také zůstane, pouze zde přestanou zastavovat vlaky osobní dopravy. |
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Výzva Radě ČT k odvolání generálního ředitele ČT Jana Součka
Sky Shield pro Ukrajinu - otevřený dopis předsedovi vlády České republiky
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
Deklarace zastání se srnčí zvěře
Petice za zabavení majetku ruského teroristického státu v ČR
Petice za ochranu Kunratického lesa pro lidi
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
134141 Vytvořeno: 2025-02-11
Zachraňme řeku Dyji
2277 Vytvořeno: 2025-07-03
Záchrana BigAiru na Hrozenkově
338 Vytvořeno: 2025-07-13
Petice za zachování kulturního prostoru STALIN na Letenské pláni
771 Vytvořeno: 2025-06-25
Petice za skutečnou inkluzi a posílení práv dětí s autismem a ADHD ve školách
327 Vytvořeno: 2025-07-08
Tetování pro olivera (dost rychlý sádlo)
159 Vytvořeno: 2025-07-07
Vraťte nám UMtrh – místo, kde kultura dýchala
234 Vytvořeno: 2025-07-05
SAVE STALIN
2920 Vytvořeno: 2025-06-24
PETICE za změnu právní úpravy umožňující plošnou likvidaci zdravých včelstev v případě moru nebo hniloby včelího plodu
722 Vytvořeno: 2025-05-22
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
26921 Vytvořeno: 2021-12-22
PETICE PROTI VYHLÁŠCE č. 64/2025 Sb. O DOBÁCH LOVU
77 Vytvořeno: 2025-07-04
Stop grindadrápu / Stop grindadráp
59 Vytvořeno: 2025-07-08
Deklarace zastání se srnčí zvěře
2937 Vytvořeno: 2024-08-23
PETICE ZA ZÁCHRANU CENTRA ÚSTÍ NAD LABEM
48 Vytvořeno: 2025-07-04
Podporujeme paní ředitelku Marcelu Tomšejovou ve funkci ředitelky MŠ Strážnice.
44 Vytvořeno: 2025-07-09
Za lepší železniční dopravu na Šumavě
87 Vytvořeno: 2024-08-17
Petice proti kacení stromů v Dalkovicích
34 Vytvořeno: 2025-07-06
Vraťte vlaky na Dobříš!
1111 Vytvořeno: 2025-02-26
Petice za zachování sdílených elektrických koloběžek v Praze a nastavení vhodné regulace
397 Vytvořeno: 2025-04-30
PETICE ZA ZACHOVÁNÍ HOTOVOSTI
2933 Vytvořeno: 2023-04-28