Zachovejme železniční stanici Praha-Bubeneč
Quoted post
Eda |
#21 Re: Zdůvodnění proč bourat / nebourat.2014-04-07 07:26Tak tenhle článek je jasná manipulace. Říct v prvním odstavci že je proti bourání a dál opisovat kancelářská zdůvodnění je evidentní způsob jak někoho zblbnout ale k důvodům : - Zvýšení rychlosti na 160 - jasně po rekonstukci celé tratě je možné jet 160 na celém úseku od zastávky Bubenče až kde končí rozdělení kolejí k Podbabě. Kdo se díval na mapu je mu jasné, že se žádný vlak nevyřítí 160 km, protože to v Podbabě neubrzdí - To je blábol !!! Pokud budou chtít profilovou rychlost 160 musí platit v celém úseku to přeci nebrání aby vlak zastavil v Bubenči. - prostorová průchodnost pro ložnou míru UIC ... stejné jako v předchozím, musí platit pro obě místa a není důvod aby pro se rušila stanice a přesouvala se dál. - o realizaci úprav podmiňujících použití vozidel s naklápěcí technikou - myšleno Pendolíno ? Opět musí paltit pro celý úsek který musí zrekonstruovat. No a v Podbabě zastavovat určitě nebude. - Směrnicím evropského parlamentu (EP) a Rady EP pro dosažení Interoperability - Myslíte že by někdo v západní Evropě zacházel k památkami jako u nás? Možná proto máte divný pocit, když jedete za hranice, že si tam víc váží vlastní hystorie. Stanice v Bubenči byla postavena 1850 !!! Tak že jako komunisti odpálili jendo z nehezčích nádraží Těšnov, něčí zájmy nechají zbourat něco co funguje aby dál postavili levnou zastávku, kterou nemusí udržovat. - Povinnost dodržet směrnice EP je dána jejich implementací - to je blábol co ? - Vyhlášku Ministerstva dopravy č.352/2004 Sb., o provozní a technické propojenosti evropského žel. systému - netušil jsem, že tahle trať je hlavní tratí evropského žel. systému. - bezbariérové užívání staveb - Jako že zastávka o 800 m dál bude bezbariérová ? Co brání aby Bubeneš byl bezbariérový? Možžná ale vybudování bezbariérové zastávky a zbourání jednoho nádraží bude levnější než bezbariérové úpravy stávajívího. Ale na to jsem v ČR vcelku dost hloupí abychom tomu uvěřili. - No a poslední odstavec je jak vystřižený z úvodníku mezinárodní situace na schůzi zahrádkářů za socialismu: "Cílem optimalizace traťového úseku Praha Bubeneč – Praha Holešovice, je vytvoření technických a provozních podmínek k zabezpečení přepravy podle výše uvedených a mezinárodně dohodnutých zásad, zvýšení bezpečnosti železničního provozu a zlepšení kultury cestování v daném úseku. Optimalizací je plněn i další cíl spočívající ve vytvoření kvalitního systému železniční dopravy ČR, který by v integraci a návaznosti s železniční sítí sousedních států mohl obstát v konkurenci především se silniční dopravou." |
Odpovědi
nvlik |
#47 Re: Re: Zdůvodnění proč bourat / nebourat.2014-04-21 08:08:28#21: Eda - Re: Zdůvodnění proč bourat / nebourat. Reaguji pouze na tu čast o bezbariérovosti Bubenče. Ano, vybudování nové bezbarierové zastávky vyjde levněji, než přestavba Bubenče - to je jednoznačné. Mám s železnicí něco společného a můžu Vás ujistit, že se stále neví zda se budova zachová nebo ne. Víme, že veškeré technologie pro provoz dráhy se přesunou do té hranaté budovy vedle, která už jako technologická sloužila doposud s tím, že se tam přesune i dopravní kancelář. To kolejiště v Bubenči také zůstane, pouze zde přestanou zastavovat vlaky osobní dopravy. |
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
Výzva Radě ČT k odvolání generálního ředitele ČT Jana Součka
Petice za ochranu Kunratického lesa pro lidi
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Sky Shield pro Ukrajinu - otevřený dopis předsedovi vlády České republiky
Deklarace zastání se srnčí zvěře
Petice za zabavení majetku ruského teroristického státu v ČR
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Zajištění dostupnosti léčby ADHD i pro dospělé: návrh na úhradu lisdexamfetaminu (Livizux) bez doplatku
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
PETICE ZA REFERENDUM PROTI EMISNÍM POVOLENKÁM
757 Vytvořeno: 2025-07-27
Otevřený dopis ministru Bekovi na podporu akademického senátu KTF UK
486 Vytvořeno: 2025-08-29
Petice za výstavbu nového sportovního areálu v Brně, Za Lužánkami - NE další rezidenční výstavbě připravované politiky.
7164 Vytvořeno: 2023-01-13
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
807 Vytvořeno: 2024-04-08
Petice proti Bruselskému šmírování
184 Vytvořeno: 2025-08-26
Zachraňte Víta Háčka, předsedu úseku skoku na lyžích
516 Vytvořeno: 2025-08-22
Dovolte slonici Bala dožít v ZOO Liberec
230 Vytvořeno: 2025-07-27
Vraťte vlaky na Dobříš!
1336 Vytvořeno: 2025-02-26
PETICE PROTI VYHLÁŠCE č. 64/2025 Sb. O DOBÁCH LOVU
518 Vytvořeno: 2025-07-04
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
136190 Vytvořeno: 2025-02-11
Petice za zřízení preventivního kastračního programu v Hlinsku
175 Vytvořeno: 2025-08-17
Žádáme prezidenta, aby odmítl ratifikaci Vatikánské smlouvy
306 Vytvořeno: 2025-06-07
Petice za snížení objemu zástavby developerského projektu Central Group v ul. Geologická, zachování stávající vzrostlé zeleně a řešení dopravní situace v této ulici
201 Vytvořeno: 2025-06-01
Petice za zachování a opravu kulturní památky železničního mostu pod Vyšehradem
25416 Vytvořeno: 2022-12-13
Za zachování přirozeného hlasového projevu a citlivosti v umělé inteligenci,konkrétně ChatGPT od OpenAI
41 Vytvořeno: 2025-08-20
Petice za záchranu rozjetého projektu zubní kliniky v Lokti
149 Vytvořeno: 2025-06-25
Klidová zóna na Královci Valašské Klobouky
51 Vytvořeno: 2024-08-27
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
4179 Vytvořeno: 2024-07-23
Petice proti záměru developerské výstavby "„Bytový dům Mlýnská 339/38“, na pozemcích par.č. 329, 325 k.ú. Trnitá, obec Brno"
36 Vytvořeno: 2025-08-22
PETICE ZA ZÁCHRANU STÁVAJÍCÍHO BARU U WALDEMARA A ZA ZRUŠENÍ VÝPOVĚDI Z NÁJMU
1185 Vytvořeno: 2025-03-15