Petice za referendum o vystoupení z Evropské unie


Nepřihlášený uživatel

/ #10969

2016-09-05 07:07

A přesto ve stejném TV Guide oznámil nejnovější speciální na "Krize sexu a násilí" se objeví inzerát na Miami Vice, dále jen "ukazují, že vám přináší akci a vzrušení, které jste zvyklí", atd

 Nebo vaše noviny odsoudí sexu a násilí v nejvznešenější smyslu, ale tam v sekci zábavy je polovina-stránkový reklama na nový "akční" film doprovází fotografie žen v řetězci bikinách a vysoké podpatky mazlení automatické pistole a kulomety ".

Hoffman nazývá Double-mysl sdělovacích prostředků , a my všichni jsme vinni nákupu mimo, a zpátky do každé ze dvou myslí ... ten, který odpuzuje a ten, který přijímá.

 Využití obrazů měnit naše emoce je prastarý způsob, jak manipulovat chování odpovědí, a média vyniká v snímky, které nás šokuje, nás děsí, a nás dráždí.

VICE-Zbrane hromadného nesledované - médiá, reklama a sociálne programovanie

VICE-CIA the central inteligence odhalení