Petice za referendum o vystoupení z Evropské unie
Nepřihlášený uživatel |
/ #7394 Šikana a přepisování dějepisu. Valerij Pjakin – Degenerace vzdělávání a školství v rámci NWO, video2016-03-03 10:22Šikana a přepisování dějepisu. Valerij Pjakin – Degenerace vzdělávání a školství v rámci NWO, videoKdo učí naše děti?V pořadu M. Jílkové před několika dny rozbouřila vlnu reakcí učitelka prvního stupně ZŠ z Brna, která k tématu „Evropa s USA nebo s Ruskem“ pronesla dnes již slavnou větu „Naučte se dějepis – Evropu od Hitlera osvobodily Spojené státy“ . Informaci doplnila tvrzením, že její desetiletí (!) žáci ji prosili, aby v pořadu apelovala na „konečně už zrušení komunismu“ (více článek). „Chceš-li porazit nepřítele, vychovej jeho děti“ Jak případ šikanované učitelky, tak učitelka přepisující dějepis, oba ukazují jen špičku stavu, do jakého výchova a vzdělávání mladých po roce 1989 dospěly. Od mala jsou jim vštěpována jejich práva, a to především práva na „hodnoty“ jako: sexuální výchova (ne-li přímo sex) už ve školce, právo kamarádit se s kýmkoliv (čím více multikulti, tím lépe – na čemž by nebylo nic špatného, kdyby tím nebylo sledováno jejich vykořenění z vlastní kultury), právo stěžovat si na rodiče učitelům či linkám důvěry (na tom by v určitých případech také nebylo nic špatného, kdyby to neznamenalo nástup juvenilní justice), právo stěžovat si rodičům na učitele (tam už je to horší, protože rodič ve finále může opět skončit v hledáčku sociálky). Výsledkem je mladý člověk, který má hodnotový systém spojený s jediným slovem: svoboda. Netuší, že jde o svobodu ve zcela zprofanovaném významu, protože jejím výsledkem je pouze chaos a zmatek o to větší, čím slabší základy mají „hodnoty“, které jsou mu nabízeny jako „správný“ hodnotový systém. A to je přesně ten stav, kdy je mladý člověk zmanipulovatelný a právě tím – aniž by si to uvědomoval – je naprosto nesvobodný (a m.j. za prezidenta volí dědka s čírem) . Úvod – Ilona Švihlíková o stavu Česka V nedávné přednášce o své knize „Jak jsme se stali kolonií“ popsala Ilona Švihlíková rozklad Česka po roce 1989, jeho současný stav a v závěru nastínila, jak tento stav řešit: „Proč existuje Česká republika, jaká je její národní idea a co o nás říká to, že si tyto otázky neklademe? Čím chceme být výjimeční? Žijeme v přelomové době! – Bezprecendentní koncentrace krizí, technologická revoluce, změna vnímání práce, ekonomické problémy, geopolitické napětí, klimatické změny. A v tomto prostředí musíme uhájit vlastní existenci.“ „Program pro Česko – Definovat národní zájem s tím, že mír je hlavní hodnota (proto odmítat válečné konflikty). Hledat přátele všemi směry. Diverzifikovat ekonomiku směrem k AIIB a odmítnout TTIP. Podporovat vlastní ekonomické struktury. Iniciovat nové národní obrození – „Jestli si příslušníci jakéhokoliv národa (a jeho státu) nejsou vědomi své identity, pak ohrožují svou existenci“. „ VICE-Šikana a přepisování dějepisu. Valerij Pjakin – Degenerace vzdělávání a školství v rámci NWO, videoVICE-Donald Trump začíná vyvolávat paniku mezi globalisty v USA. Jeho názory se nebezpečně shodují s Putinovým náhledem na bipolární rovnováhu světa! |
|
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Výzva Radě ČT k odvolání generálního ředitele ČT Jana Součka
Zajištění dostupnosti léčby ADHD i pro dospělé: návrh na úhradu lisdexamfetaminu (Livizux) bez doplatku
Sky Shield pro Ukrajinu - otevřený dopis předsedovi vlády České republiky
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Deklarace zastání se srnčí zvěře
Petice za zabavení majetku ruského teroristického státu v ČR
Petice za ochranu Kunratického lesa pro lidi
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Zachraňte Víta Háčka, předsedu úseku skoku na lyžích
346 Vytvořeno: 2025-08-22
Výzva hejtmance Mračkové-Vildumetzové k pomoci vypsání referenda o průmyslovém parku v Chebu v termínu voleb
198 Vytvořeno: 2025-08-18
Žádáme prezidenta, aby odmítl ratifikaci Vatikánské smlouvy
262 Vytvořeno: 2025-06-07
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
136140 Vytvořeno: 2025-02-11
Petice za zřízení preventivního kastračního programu v Hlinsku
130 Vytvořeno: 2025-08-17
PETICE PROTI VYHLÁŠCE č. 64/2025 Sb. O DOBÁCH LOVU
447 Vytvořeno: 2025-07-04
Otevřený děkovný dopis Viktoru Orbánovi
2356 Vytvořeno: 2024-10-21
PETICE ZA REFERENDUM PROTI EMISNÍM POVOLENKÁM
233 Vytvořeno: 2025-07-27
Otevřený dopis ministru školství, mládeže a tělovýchovy doc. PhDr. Mikuláši Bekovi, Ph.D.
7137 Vytvořeno: 2025-03-23
Petice za zachování a opravu kulturní památky železničního mostu pod Vyšehradem
25384 Vytvořeno: 2022-12-13
Petice za zákaz používání pyrotechniky na území obce Mokré Lazce s výjimkou silvestrovské noci
32 Vytvořeno: 2025-08-19
Petice za skutečnou inkluzi a posílení práv dětí s autismem a ADHD ve školách
808 Vytvořeno: 2025-07-08
Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
4156 Vytvořeno: 2024-07-23
PETICE ZA DEMISI VLÁDY PĚTIKOALICE
43089 Vytvořeno: 2022-02-22
PETICE ZA FÉROVÉ VOLBY
2881 Vytvořeno: 2025-06-01
Stop hluku a světelnému smogu z areálu Savela v Havířově
20 Vytvořeno: 2025-08-23
Výzva k okamžitému zastavení genocidy a umožnění humanitární pomoci v Gaze - Palestině
1098 Vytvořeno: 2025-07-27
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
7160 Vytvořeno: 2024-04-15
Petice za rovné odměny pro deaflympijské sportovce České republiky
400 Vytvořeno: 2025-05-22
Vraťte vlaky na Dobříš!
1228 Vytvořeno: 2025-02-26