Podpora demolice havířovské haly

don-tom

/ #148 Re: Re: Částka za vytápění

2015-02-26 16:07

#147: - Re: Re: Re: Částka za vytápění 

To myslíte opravdu vážně?

Pokud by vedla současným podchodem, jehož výška je 4,2 metry, pak by musela být od stropu maximálně 1 metr. Při vyšší výšce by podchodem nemohly projet autobusy, které mají 3,2 metru.

Muselo by se tedy "vyrobit" místo rozšířením podchodu. Toto budování by jistě zastavilo provoz nejen silniční, ale i vlakové dopravy v tomto místě, nehledě na náklady atp. 

Váš návrh řeší pouze jeden problém, na který ani město, ani ČD jednoduše nemají.

 

Pokud by stávající návrh od Kohla nevyšel, pak bych prosazoval tento:

 

Rozšíření stávajícího podchodu by se dotklo pouze železniční dopravy. Při dostatečné šířce (stačilo by rozšíření o 5 metrů na jedné straně v délce 30 metrů-což je asi 5 kolejí, tedy došlo by ke zeštíhlení nádraží podél podchodu) by se navíc daly funkce stávajícího nádraží (pokladny, lavičky, infotainment) vložit právě do tohoto podchodu.

 

Tato podzemní části by byla osvětlována nepřímým slunečním světlem, podobně jako v metru.

Pro nákladní dopravu by sloužila první a poslední kolej a množsví kusých kolejí na východě nádraží.

Hlavní parkoviště pro cestující i obyvatelé blízkého okolí by bylo u Lidlu (obyvatelé věžáku by využívali stávající místa-garáže i parkoviště, krom pěti nejbližších, které by sloužily pro taxíky).

Došlo by k přesunu stávajícího přechodu do osy podchod, západní východ nádraží (ostravské autobusy by stály na místě těch orlovských), rozšířilo by se naopak nádraží pro autobusy na Šumbark (přidaly by se další dvě skleněné budky pro osm sedících).