Zachovejme železniční stanici Praha-Bubeneč


Nepřihlášený uživatel

/ #64 Re: Toto nam poslali z Ropidu! Cetli vubec o co nam jde? Co jim na to odepsat?

2014-07-15 07:06

#56: JD - Toto nam poslali z Ropidu! Cetli vubec o co nam jde? Co jim na to odepsat?

Dobrý žvást z ROPIDu, kde tamní extrémní šotouši hrající si s veřejnou dopravou jako s modelovými vláčky, tramvajemi a autíčky zjevně ani nevědí, co sami jinde publikují: je zajímavé, že v 1. návrhu nového jízdního řádu SŽDC/ČD pro období 2014/2015, který nabídli k připomínkám = viz:

http://www.ropid.cz/data/Galleries/134/164/d2086_1_navrh_Praha_2014.pdf

je v tabulce pro "Městskou linku" tarifní bod Praha-Bubeneč zachován (sice zatím bez časových údajů, tedy s projížděním, ale to jistě není definitivní stav) - problémem je jen to, že u staniční budovy v Bubenči má být vybudován pouze jediný krátký "služební" perón u krajní (služebně třetí) staniční koleje, k němuž se regulérně nevejde víc než krátké vozidlo (tedy rozhodně ne ani trojdílný "žabotlam"), ale je zřejmé, že aspoň pro nedělní provoz "Městské linky" krátkými motorovými vozy legalizovatelné řešení nalézt lze (v Podbabě by pak ovšem musely vlaky "ML" směr Roztoky jezdit od protisměrného perónu = bližšího k zastávkám MHD).

Kdyby ti darmožrouti na Magistrátu HMP a na ROPIDu, kteří jsou z našich daní dobře placeni za své rádoby organizování VHD, místo plýtvání milionů na takové rozmařilosti, jako jsou různé "čakovické motoráčky", apod., přispěli ČD na nákup nových moderních vozidel délkově umožňujících regulérně zastavovat u zmíněného krátkého perónu v Bubenči, na jaká přispívají mnohé kraje v ČR, mohla by tam "ML" (a třeba i vybrané vlaky z / do Kralup) klidně zastavovat i v pracovní dny - pro ty papaláše je ale zjevně důležitější vyrábět penězovody z veřejných rozpočtů do kapes jejich kamarádíčků ...