Záchrana Bardotek u ČD a.s.

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Záchrana Bardotek u ČD a.s.

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2013-11-07 08:46



Nepřihlášený uživatel

#2

2013-11-07 10:51

Je to veliká škoda těchto strojů

Nepřihlášený uživatel

#3

2013-11-07 18:16

Nic takového!!!
Milfoune

#4

2013-11-07 18:20

Pokud ČD zruší motorovou lokomotivu bardotka tak uvidí odevšech šotoušů tu melu. Šotouš: Jiří Otoupalík

Nepřihlášený uživatel

#5

2013-11-07 19:41

Proč vyřazovat něco co funguje na 100% ? To je ekonomika podnikání? Ach jo...

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2013-11-07 22:17



Nepřihlášený uživatel

#7

2013-11-07 22:31

Myslim si ze to je velika blbost proc je vyradit jezdi na Posazavskymu Pacifiku,rychliku,naklady+tech lidi co na ne prislo do Luzny u Rakovnika sou opraveny novy motory za x penez repasovany clovek je slysel zdalky a vedel ze jela šotouš ........
HonZík

#8

2013-11-07 23:36

Je to škoda tyhle krásný lokomotivy šrotovat,od dětsví mam na ně krásné vzpomínky,když se mi proháněly za humny...nejvíce jen šotouše naštvete a většinu lidí zklamete

Nepřihlášený uživatel

#9 Re:

2013-11-07 23:39

#4: Milfoune -

přesně tak

Bardotka

#10

2013-11-08 14:56

Neuvěřitelné...proč? To, že je to trošku starší, neznamená, že to zde nemůže jezdit! Nebo se za to ČD stydí? :O Není proč! ,,Frajerství" není o tom, mít zde nejnovější vlaky, frajerství je, mít zde vlaky, které vydržely až do teď a vydrží ještě několik let. Dokud fungují, není důvod vyřazování!


Nepřihlášený uživatel

#11

2013-11-08 17:49

Co to je "bardotka"?
Berta749

#12

2013-11-08 18:30

Doufám, že je nedají do šrotu. Jsou to dobré mašiny.

Nepřihlášený uživatel

#13

2013-11-08 21:18

nemám slov,jen doufám,že budou v omezeném množství v provozu aspoň některé

Nepřihlášený uživatel

#14

2013-11-09 17:31

Nechápu smysl této petice.... Nemyslím si že dráhy dají na partu "šotoušů"...

Nepřihlášený uživatel

#15

2013-11-09 20:29

Nechápu proč ČD musí tuto lokomotivní řadu rušit ,vždyť cestující sedí ve vagonu ,ne v lokomotivě takže je mu úplně jedno jak je lokomotiva stará. Nerad to říkám ale kéž by je dalo ČD do Naybrtu viz:749,253 jinak technicky skvělá mašina a bude z nich nádherná krásná lokomotiva s moderním vzhledem bezproblémová spolehlivá.... achjo:-(

Nepřihlášený uživatel

#16

2013-11-10 11:07

Na Posázavském Pacifiku všem by nám moc chyběly já jsem pro ať tahaj dál patra v sobotu i v neděli!!!!

Nepřihlášený uživatel

#17

2013-11-10 15:09

Ubohý dělat petice proti takovým píč***. Ale nejspíš tomu každý šotoušek rozumí nejvíc. V dnešní době klesají výkony pro čtyřky, stojí jich hromadu nevyužitých a určitě by bylo lepší vyřadit tuto mladší loko a v provozu nechat starší 749, že?

Tento příspěvek byl odstraněn jeho autorem (Zobrazit podrobnosti)

2013-11-10 19:56


cz.kaktus

#19 Re:

2013-11-10 20:10

#17: -

A kdo za to hergot může?
Můžou za to ti vylízanci, co vedou Černou Díru.
A také za to může, naštěstí již bývalé, generální ředitel Žalud.
Protože právě v roce 2009-2010 se rapidně snížil počet vlaků.
Jak je možné, že před rokem 2009 jezdilo do Jeseníku na rychlicích běžně 6-8 vozů.Jaktože po roce 2009 již 3-4 vozy?
Podotýkám, že jsem tím letošní zimu jel.A v kupé se sedělo po osmi a ještě se stálo na chodbě!
A vysvětlení je jednoduché.Právě v roce 2009 se rozhodlo, že ČD přijmou tu nejdebilnější věc na světě-korporátní nátěr a jak všichni můžeme vidět- je to barevná anarchie na železnici za několik melounů.
A protože ubereme vozy, tak se budou lidi mačkat.A na to lidi nejsou zvědavý, aby 2 hodiny stáli někde na představku.Takže si vezmou auto nebo BUS.
A protože tím nakonec nikdo z toho důvodu nebude jezdit, tak to zrušíme a z toho vyplývá, že začínají stát vozidla.
A právě v tom roce se také rozhodlo, že se začnou likvidovat 750/749/851/850 se kteréma se ještě chvilu počítalo, ale už je nemá smysl barvit.Takže to vyhodíme.Je to provozní ale hrajeme si na debilky tak to vyhodíme.Úplně nesmyslně se zrekonstruvala řada 750 na řadu 750.7.
Na co je hergot nová mašina za několik melounů, která přijede do Olomouce na vlaku 3624 a odjede až na vlaku 3633.Proč ta mašina stojí půl dne v Olomoucu bez výkonu?!
Na to aby stála půlku dne mašina bez výkonu by vystačila 749, která je úspornější, co se týče spotřeby a levnější na údržbu.
Takže jediné, kdo je tady trapné seš ty!Je třeba zkusit zapřemýšlet...

Michal Hroch

#20 Re:

2013-11-18 21:13

#10: Bardotka -

Přesně tak... to jejich chrochtání... nejlepší lokomotivy! <3 tohle ČD pos*ali

Michal Hroch

#21 Re:

2013-11-18 21:15

#16: -

to nesmí udělat... a slyšel jsem že DKV Pha Vršovice nemají zašlolené fíry na Brejlovcích.. takže Berty by měli na Pacifiku jezdit až do léta 2014..


Nepřihlášený uživatel

#22

2014-03-06 08:25

Proč by ČD nevyřazovaly dobré lokomotivy, některé i nedávno opravené. Však to cestující v jízdném, nebo ze státního rozpočtu daňoví poplatníci zaplatí.