Petice proti zvláštnímu zpoplatnění nočních linek


Nepřihlášený uživatel

#51

2012-10-18 04:45

Nechápu za co ještě připlácet, už tak drahé brněnské mhd. Za noční rozjezdy? Vždyť je to o hubu s něma kolikrát jezdit. Pata ožralejch a arogantních dementů, všude hluk a bordel a autobusáci jezdí jak prasata rychle! Když nemusím, tak s něma nejezdím, ovšem se tím musím většinou dostat ráno do práce.
uz to nehul

#52 Re: všem

2012-10-18 04:52

#12: volič čssd - všem

a mam na vyber kdyz je to monopol ??? to je odpoved to me poser

MissC

#53 I když nejsem z Brna, souhlasím s peticí

2012-10-18 10:01

Jsem sice v Olomouci na kolejích, ale Brno jako centrum jižní Moravy, odkud pocházím, je mi moc blízké a tohle je zbytečné - noční tarify?!
bakarda

#54 studuji a noční linkou jezdím z práce !!

2012-10-18 10:20

jezdím noční linkou z práce, nevím, proč bych měla připlácet, když si platím pravidelně šalinkartu, jako student s tím naprosto nesouhlasím.
Možná by stačilo vymáhat pokuty po "našich jistých spoluobčanech"(ne je jen nechat bez pokuty vystoupit, jak už jsem několikrát zažila!- oni platit nemusí, protože se to po nich nikomu nechce vymáhat)

Nepřihlášený uživatel

#55

2012-10-18 10:30

je vidět že tam nahoře mají málo práce tak vymýšlí pí... to se jim to kecá když tím nejezdí, ještě jsem ani jednou neviděl revizora takže se nedivím že naši "spoluobčané" jezdí zadarmo sebrat jim jejich dávky a pak by mohli rozjezdy jezdit každých 30minut a ještě by zbylo dost peněz na další věci...
černý pasažér

#56

2012-10-18 11:55

a co víkendy !! to by taky neměli plati normální šalinkarty.A nekdo tu psal zpoplatrnit stání na zastavce a šalinkarta by platila pouze na cestu do prace a z práce, a zpoplatnit nástu a výstup!
a to dopravní podnik dotujeme z našich daní a je jnim to pořát málo. Zřídit konkurenci pro DP.Zastavit dotace!
katka

#57

2012-10-18 12:05