Petice proti rušení praktických škol

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Petice proti rušení praktických škol

Mirek

#51

2012-10-18 12:39

Zcela souhlasím s příspěvkem pana Gordona (č. 44). Rádoby "odborníky" z Agentury pro začleňování sociálně vyloučených, bych jako první začlenil mezi sociálně vyloučené ...

Lenka

#52 Re:

2012-10-18 14:01

#21: miki -  

 Proč mají všichni pocit, že děti ve speciální škole žjí "na okraji"? Tomuto termínu nerozumím. Děti, které byly přeřazeny na speciální školu tam šli proto,že nezvládali učivo v běžné základní škole, byli z toho nešťastní a vynervovaní. Jsem učitelkou a ze zkušennosti a zpětné vazby vím, že děti, které na speciální školu odešly jsou teď mnohem šťastnější a více v klidu. Na těchto školám jsou vystudovaní učitelé se speciální pedagogikou, je tam měnší počet žáků a učitel vím, jak s dětmi pracovat. A netýká se to rozhodně jen romských dětí. Navíc někteří rodiče se sami pro tento typ školy rozhodli. Není skutečně zapotřebí ohánět se termínem "děti na okraji"...!

zímovka

#53

2012-10-18 14:28

Petici plně schvaluji a svým způsobem tyto navrhované změny absolutně nechápu !

Nepřihlášený uživatel

#54

2012-10-18 14:38

Jsem učitelka, mám integrované žáky, proto podporuji tuto petici. Pro další komentáře nenacházím slova.
Marek

#55

2012-10-18 15:26

Praktické školy mají svůj význam. Žáci, kteří tuto školu navštěvují potřebují pomalejší výklad a praktické cvičení. Na Základních školách by měli tito žáci velké problémy.
IV

#56 Pro ty kteří říkají - ANO - zrušit!

2012-10-18 15:30

Dovolím si použít citaci A.S.Puškina:
"Více ceníme povznášející klam než tmu přízemních pravd."
danyjela

#57 Rušení x "nerušení"

2012-10-18 15:38