Otevřený dopis lékařů vládě, parlamentu a médiím ohledně tzv. koronavirové krize

Otevřený dopis lékařů vládě, parlamentu a médiím ohledně tzv. koronavirové krize / Oznámení / Otevřený dopis sestrám a lékařům první linie / Komentáře


Nepřihlášený uživatel

#76

2020-10-08 15:46

Pracovala jsem před lety na procovišti TRN ... pro plicní i mimoplicní TBC a  nikdy nebyla prováděna podobná  opatření . Nyní pracuji jako alergolog a jsou po mě vyžadována  omezení co do vyšetřování plicních funkcí ( -jak mám posoudit astma bez spirometrie a FENA  to tedy opravdu nevím) . Sama jsem měla v březnu t.r.  doma 80-ti letou maminku propuštěnou a nemocnice na Homolce (po ictu)  ve stavu,kdy mi 4 týdny doma kašlala a stěžovala si a to, že nic necítí, nicméně v té době   se na došetření nedostala  ... já jsem v tomto období  pracovala jen distančně .... telefonické konzultace a zasílání E.Rp. ... tak jsem situaci neurgovala. Nebudu komentovat, že podle proopuštěcích zpráv z nemocnice (původně v DRO Havlíčkův Brod, následně i Nemocnice na Homolce - neurologie  ) moje maminka nebyla vedena jako pacient s možnou nasokomiální infekcí.   Je nutné to komentovat??? 


Nepřihlášený uživatel

#77 Skutečná čísla pro vyhlášení "epidemie" dele hygienické stanice:

2020-10-08 15:46

Dle směrnic hygienické stanice a platných předpisů je kritérium pro vyhlášení epidemie stanoveno počtem nakažených 1600 -1800 lidí na 100 000 obyvatel. V ČR je nakažených 5254 lidí na 10 000 000 milionů obyvatel, tedy cca 53 lidí na 100 000 obyvatel (ke dni 1.8.2020), což je 0,053 procent obyvatel ČR. http://www.khsova.cz/. Epidemie tedy v ČR neexistuje a předstírání, že existuje, je nejenom lež ale též trestný čin šíření poplašné zprávy. Vláda podporuje šířením hysterie testování lidí bez příznaků a a tím se snaží uměle navýšit počet nemocných - jinak by tito lidé prostě vzali paralen, nebo taky nic, a tzv. nemocných by bylo pdstatně méně!

FAUSTO

#78 Statistika

2020-10-08 15:47