Zasypání podjezdu si nepřejeme! (Praha 4, Táborská)


Anonymous

#1

2016-03-18 14:58

Je neuvěřitelné, jak IPR tají záměr zasypat podjezd. Nikde se o tom nemluvilo. Všude jen nové stromy, krásné a čisté ulice, bla bla bla... Ale tuto zásadní věc vůbec nezmiňovali!

Alois Sečkár

#2 Re:

2016-03-18 15:39

#1: -  

 Ono to z těch jejich prezentací tak nějak vyplývalo...ale člověk tomu nechtěl věřit a oni o tom pochopitelně sami nemluvili...psal jsem dotaz, ale řekli mi akorát, že si mám počkat do 14.3. :/


Nepřihlášený uživatel

#3

2016-03-19 16:19

Jedná se o nebetyčnou hloupost a marně pátrám po šílenci, který navrhl zasypání podjezdu.

Nepřihlášený uživatel

#4

2016-03-19 18:20

Přijde mi to hloupé   a zločinné. 


Nepřihlášený uživatel

#5 Re:

2016-03-19 18:31

#3: -  

 Možná původce opravdu není šílenec. Může být něco ještě horšího.

Alois Sečkár

#6 Re:

2016-03-19 18:48

#3: -  

 hnízdo šílenců je zde http://www.iprpraha.cz/


Nepřihlášený uživatel

#7

2016-03-20 07:09

O nás, bez nás. To už tady bylo. Vox populi, vox Dei. Když jste si nás zvolili, tak nám do toho nemluvte. Kdopak asi, a u koho, za zasypání lobuje?
tulon

#8 Re: Re:

2016-03-20 13:00

#6: Alois Sečkár - Re:  

 Kolega je zná a říká, že neoficiálně tam má velký vliv Filler z Auto*Matu. Takže jde o systematický úmysl zpomalit řidiče aut a co nejvíce jim Prahu zprotivit podle hesla "čím hůře, tím lépe". Stejně jako když s argumentem "když mají Blanku, nemají co jezdit na Smíchov" odstranili jeden pruh ze Strakonické směrem do centra a výsledkem je každé ráno dopravní zácpa až k Lahovicím.


Nepřihlášený uživatel

#9

2016-03-20 23:00

Rudo zelení Zloserové nám životy otravovat nebudou ...
Tonemas

#10 Odpovednost

2016-03-20 23:32

Takove nesmysly se urcite realizovat nebudou, ale nekdo by mel byt odpovedny vubec za utraceni nasich statnich penez pri jejich planovani! Asi se jim ale nepodari dokazat umysl. Melo by jit ale trestat urednika za to, ze zjevne vyhodil sverene penize, ne?


Nepřihlášený uživatel

#11

2016-03-21 07:32

Je to nelogické. Hned jak bude dokončen okruh kolem Prahy, dají se vymýšlet takovéto úpravy.

Nepřihlášený uživatel

#12 Re:

2016-03-21 09:32

#11: -  

 V žádném případě se takovéhle úpravy nedají vymýšlet při dokončení jakéhokoli okruhu.


Nepřihlášený uživatel

#13

2016-03-22 00:26

Takový"chytrý"nápad může mít akorát trouba.Jde vidět,co netahavost dělá s těma nahoře.

Nepřihlášený uživatel

#14

2016-03-22 13:24

Doporučuji výzkumným úkolem zjistit nebo znaleckým odhadem stanovit průměrnou hustotu křižovatek na magistrálách v západní Evropě a podle toho se přizpůsobit. Hlavně nemyslet vlastní hlavou.

 


Nepřihlášený uživatel

#15

2016-03-23 03:17

Jsou křižovatky,   mimoúrovňové křižovatky, kruhové objezdy,  a dokonce mimoúrovňové kruhové objezdy. Ty se v Pra z e vůbec nevyskytují, přestože nabízejí vůbec nejvyšší výkonnost k obsazené ploše.


Nepřihlášený uživatel

#16

2016-03-23 03:19

Dalším krokem bude vybudování stálé loupežnické stanice v místě bývalého podjezdu.


Nepřihlášený uživatel

#17 Re: Re: Re:

2016-03-23 03:30

#8: tulon - Re: Re:  

 Propagátoři cyklistiky nevidí, že kolo nenabízí zvýšení propustnosti komunikací. Je tomu naopak. A nejsou se svými teninkými neodpruženými pneumatikami ani spolehlivější, ani bezpečnější.

David Hájek

#18 Re:

2016-03-23 10:52

#7: -  

 Dobrý den,

k návrhu se můžete vyjádřit elektronickým formulářem na www.iprpraha.cz/taborska nebo 30. března v informačním středisku na náměstí Hrdinů. Přehledně jsou možnosti zpětné vazby vyjmenovány zde:http://www.iprpraha.cz/uploads/assets/img/taborska_letak_0316.pdf

Děkuji za váš zájem

David Hájek/IPR

Svobodní Praha 4

#19 PROTEST

2016-03-23 14:58

Přijďte všichni 30. 3. v 16:00 na Pražského povstání!

https://www.facebook.com/events/979611938794589/


Nepřihlášený uživatel

#20 Re:

2016-03-25 17:10

#1: -  

 Celá prezentace skutečně zamlčuje ty nejzásadnější skutečnosti a to úrovňové křížení tramvajové trasy s magistrálou a také jak je navrženo náhradní parkování za všechna ta zrušená parkovací místa. Je to ukázka takové idealistické představy bez vyřešení důsledků.

Mirek

#21

2016-03-26 18:00

Tak hlavně se nikde neobjevuje další věc, kterou šestnáctýho jen tak mezi řečí prozradil pan architekt...a sice to, že v rámci revitalizace Táborské ulice má dojít i k optimalizaci veřejné dopravy...takže autobus č. 193 - což je v současnosti jedinej spoj, kterej bez přestupů umožňuje jet od Nádraží Vršovice přes Synkáč, Arkády, Budějárnu (kde je poliklinika) až k Thomayerce - NEBUDE JEZDIT...jsem zvědavej na ty davy důchodců, jak budou s radostí přestupovat...možná si budou brát taxíky (určitě na to mají), případně jim může někdo doporučit "carsharing", což už prosazoval nějakej kašpar ze sdružení Automat...


Nepřihlášený uživatel

#22

2016-03-28 13:41

Jsem proti zasypání podjezdu i v ul. Na Veselí, sídlím na 5.května
ich

#23 Re:

2016-03-28 13:58

#3: -  Kdo... no přeci Strana zelených v čele s Petrem Štěpánkem starostujícím na Praze 4 a sedícá na druhé židli na zastupitelstvu magistrátním.

 


Nepřihlášený uživatel

#24

2016-03-28 14:22

Nepřeji si ani zasypání podjezdu Na Veselí

Nepřihlášený uživatel

#25

2016-03-29 09:12

Dementia viridis. Už jim zeleně mrdá.