Stop modrým zonám na Starém Spořilově

Komentáře

#10

Modré zóny na Starém Spořilově nejsou nutné, o parkovací místa tu nemá nikdo nouzi. Naopak to vypadá, že parkovacích míst ubude, pokud se zóny zavedou. Vytvoření zón považuji pouze za další ze způsobů, jak radnice získá peníze do své kasy, aniž by to mělo jakýkoliv pozitivní dopad na kvalitu života na Spořilově. Z mého pohledu je to čirá zlodějna na obyvatelích. Ano, stojí tu v týdnu pár aut, které dojíždějí, ale i tak to není nutné. A mimochodem, chcete-li něco se situací skutečně dělat, proč pro mimopražské dojíždějící nepostavíte parkoviště u meter? Místo toho zdražujete už tak drahý život v Praze.

Dagmar Diroian (Praha 4 Starý Spořilov , 2021-10-13)

#13

Podepisuji, protože nesouhlasím se zavedením modrých zón na Starém Spořilově.

Daniel Blahovec (Praha, 2021-10-13)

#14

Podepisuji, protože nesouhlasím se zavedením modrých zón na starém Spořilově. Není důvod je zde zavadet. S nimi bude parkování obtížnější.Pšorn

Patrik Pšorn (Praha 4, 2021-10-13)

#16

Nesouhlasím s modrou zónou na starém Sporilove

Kristyna Chudobova (Praha 4, 2021-10-13)

#17

Podepisuji protože s modrými zónami nesouhlasím . nebudou mi přínosem , ba naopak. Ubyde kapacita míst . V mé lokalitě nerezidenti neparkují. Nemám na to peníze . Jsou zde závažnější věci ,které je třeba řešit , jako odstavené vraky, které reálně zabírají místo (parkovistě kremnická 2 vraky)a špatný stav vozovky v některých ulicích (např. Půchovská, Trenčínská, Vrútecká). Můj návrh: výstavba parkoviště pro dojíždejicí u stanice metra C Roztyly , kde dnes není ani možnost zastavit a vyložit osobu na autobusovém nádraží (zakaz vjezdu mimo MHD) , využívám pro to blízké parkoviště hobbymarketu OBI nebo parkoviště T-Mobile, které je určené pro zákazníky nebo zaměstnance a to není dobře.

Lukas Mihalik (Praha, 2021-10-13)

#19

Vubec nic obyvatelum neprinaseji a delaji pouze obtize pri navstevum.
Stary sporilov nema problem s parkovanim a naprosta vetsina aut patri lidem co tu bydli.
Byla by to zbytecna dalsi dan.

Pavel Groll (Praha, 2021-10-13)

#21

Bydlím na Spořilove starém a není problém s parkováním,. Spíš by to problém pridelalo. Nesouhlasím se zónami.

Renáta Janečková (Praha 4, 2021-10-13)

#23

Protože mi to v rámci Starého Spořilova přijde jako totální nesmysl.

Kateřina Kubíčková (Praha, 2021-10-13)

#28

Mám zde přechodné bydliště.

Tomáš Doubek (Sedlčany, 2021-10-13)

#31

Podepisuji, protoze dokud se markantne nenavysi pocet parkovacich mist a nebudu mit jistotu parkovani, odmitam platit za kazdodenni soutez v hledani volneho mista. V okoli parkuji jen rezidenti, takze peklo bude dal, ale placene!!!

Eva Hradcova (Praha, 2021-10-13)

#33

Problém s parkováním mají především obyvatelé domů sousedící s Novým Spořilovem, takže to nic neřeší, protože se jedná o stejnou čtvrť. Určitě by bylo vhodnější řešit znečištěné ovzduší od kamionů, které najízdějí přes Sporřilov na Jižní spojku, a kriminalitu, která v celé oblasti narůstá.

Iva Tajovská (Praha, 2021-10-13)

#36

Podepisuji, protože zavedení modrých zón na starém Spořilově povede k úbytku dosavadních parkovacích míst pro rezidenty. Bude problém sem dostat řemeslníky. A také každý si své auto před svým domem vždy lépe pohlídá.

Barbora Večerková (Praha 4, 2021-10-13)

#38

Chci zachovat ráz starého Spořilova bez zbytečných značek a značení

Bohumil Peták (Praha 4, 2021-10-13)

#42

Podepisuji, protože modré zóny zatlačí auta do zahrádek, které se vybetonují a zničí se celkový fenomén Zahradního města Spořilov, jako architektonického celku

Eva Jakubcová (Praha , 2021-10-13)

#48

Vse co vzeslo z kancelare nikdy nic nevyresilo. Naopak jen potize a problemy.

Milan Sloup (Praha, 2021-10-13)

#53

Tu bydlím

Martina Fixmerová (Praha 4 - Záběhlice, 2021-10-13)

#56

Nesouhlasím s modrou parkovací zónou na Starém Spořilově.

Magdaléna Nováková (Praha 4, 2021-10-13)

#57

Protože na Spořilově žiju a proto vím, že neslouží a ani nemůže kvůli své urbanistické členitosti sloužit jako záchytné parkoviště pro mimopražské řidiče. Tudíž to neblaze postihne právě pouze jeho obyvatele. Mimo to, že žalostný stav komunikací v místě mnohdy ani nedovolí nakreslit na vozovku rovnou modrou čáru!;(

Hana Baboráková Shabuová (Praha, 2021-10-13)

#59

Podepisují proto, že zavedení modrých zón není žádným řešením nejen na Starém Spořilove, ale ani v žádné jiné části Prahy, pokud taková situace není řešena globalneji, a to formou výstavby parkovacích domu v potřebných lokalitách.
Zavedení modrých zón výrazně znepříjemni parkování residentu u jejich nemovitosti. Navíc silně znehodnoti i majetek těch, kterým je vysostne práva na parkování odepřeno, ať už tím, že v jejich ulici nebude vůbec možnost parkování či nevlastní rohovy dům s přilehlou garáží, parkovacím stáním (řadové domy). Výsledkem je, že většina lidí se rozhodne zrušit přední zahrádky, aby si zaparkovali vůz u svého domu. Přesně tak se tomu stalo na Hanspaulce. Zeptejte se tam, jak každý den nadávají a hledají v residencni vilové zástavbě místo na zaparkování.

Michaela Svobodová (Praha 4, 2021-10-13)

#60

Nesouhlasím s modrou zónou a zákazem zastavení před vlastním rodinným domem v zahradní čtvrti Starý Spořilov.

Lucie Pánková Brožová (Praha 4, Jihozápadní II, 2021-10-13)

#63

Podepisuji protoze je naprosty nesmysl mit pred vlastnim domem kde parkuji modrou zonu.

Radko Komers (Praha 4, Stary Sporilov , 2021-10-13)

#64

Protoze zony zhorsi parkovani. Ubydou parkovaci mista, zluta cara pred mym vjezdem mi zabrani v nem parkovat. Nevyresi to nic, jen ublizi mistnim

Kateřina Beštová (Praha, 2021-10-13)

#65

Podepisuji protože nesouhlasím se zavedením modrých park.zón

Iveta Dobrotková (Praha, 2021-10-13)

#69

Bydlím na starém Spořilově a modré zóny si tu zkrátka nepřeji . Opravdu nechci platit za to , že stojím svým autem před svým domem.

Michal Kadlec (Praha, 2021-10-13)

#70

Podepisuji, protože nesouhlasím se zavedením modrých zón (zps) na starém Spořilově. Zóny nejsou naplánovány všude a ve všech ulicích a tudíž bude docházet k tomu, že někteří rezidenti nebudou mít kde parkovat, hlavně ti, kteří bydlí v ulicích bez modrých zón, kam se přesunou auta “nerezidentů”. Jako další problém spatřuji v tom, že spousta rezidentů vlastní více automobilů, nebo využívají firemní automobily, se kterými nebudou moci stát na ulicích. Jedná se o zbytečné vysávání peněz rezidentů, obzvlášť když kapacita Spořilova stačí i pro nerezidentní obyvatelstvo. Za mne modré zóny ano, ale jen když budou všude. Děkuji za pochopení
MD

Martin Drozda (Praha, 2021-10-13)

#71

Nesouhlasím s modrými zónami

Cyril Tajovsky (Praha 4, 2021-10-13)

#75

Podepisuji, protože je to fakt hloupost

Romana Novotná (Praha 4, 2021-10-14)

#76

Protoze, jsou modre zony jen dalsi forma zdaneni a zdimani obcana.
Protoze je to absolutne nekoncepcni reseni.

Přemysl Bureš (Praha 4, 2021-10-14)

#77

Parkovaci zony situaci nevyresi, pro mistni vse pouze zhorsi. Duvodem teto akce je pouze moznost vybirat penize. Komu to prospeje?

Karla Komersova (Praha, 2021-10-14)

#91

Bydlím na Starém Spořilov a nechci modré zony

Eva Durasova (Praha 4, 2021-10-14)

#95

Nesouhlasím se zavedením modrých zón, vyznačených parkovacích míst bude naopak méně, nebude možné zaparkovat před svým vlastním domem.

Ivana Nováková (Praha 4, 2021-10-14)

#96

Podepisuji, protože by modré zóny parkovací situaci ještě zhoršily.

Markéta Jakimczuková (Praha 4, 2021-10-14)

#97

Myslím, že mnohem lepší pro rezidenty by bylo zavedení parkovacích hodin s jejich značkami v paměti a symbolickým poplatkem cca 100 Kč/rok. Koza by se nažrala a cizáků by ubylo. Ale nejlepší by bylo záchytné parkoviště u metra Roztyly, místo plané louky plné náletů.

Přemysl Kučera (Praha, 2021-10-14)

#100

Podle mne je to nesmysl. Lidé ze řadových domků nemají možnost garáží a jen jim zkomplikujete život. Modré zóny jsou dobré ve vnitřní Praze.

Helena Studničková (Praha 4 - Spořilov, 2021-10-14)

#102

bydlím na starém Spořilově a modré a žluté zóny mi nedávají v této oblasti smysl.

Lucie Králová (Praha 4, 2021-10-14)

#104

S takovou zhovadelostí nemuzu souhlasit

Vilt Jakl (Praha, 2021-10-14)

#105

Podepisuje protože bydlím na starém Spořilově a současný plán modrých zón nás připraví o spoustu parkovacích míst. Je tvořený bez místní znalosti prostředí.

Jana Jaklová (Praha, 2021-10-14)

#106

Bydlím na starém Spořilově a modré a žluté zóny mi nedávají v této oblasti smysl.

Kateřina Petáková (Praha 4, 2021-10-14)

#114

Nesouhlasím s modrými zónami na Sporilove.

Jiří Konvalina (Praha, 2021-10-14)

#119

Bydlíme na starém Spořilově a v současné době pohodlně parkujeme před naším domem, tj. dovezeme si těžký týdenní nákup, přivezeme na návštěvu 88 letou matku, máme lepší přehled o našem autu. O toto vše zavedením modrých zón přijdeme (peníze jsou ten nejmenší problém). Parkovací povolení navíc mohou nakupovat i firmy pro svá auta, takže je možné, že aut ještě přibyde. Navíc zavedením zón pouze na jedné straně ulice dojde k „zprůjezdnění“ naší rezidenční čtvrti, takže auta, zkracující si nájezd či sjezd z D1 budou moci kolem nás projíždět ještě větší rychlostí. Děkuji, nechci. Pokud chce někdo mermomocí něco změnit, tak zavést 30 km v zástavbě a zřídit přechod pro chodce u stanice Starý Spořilov, je nehorázné, že tam ještě není.

Branislav Večerek (Praha 4, 2021-10-14)

#124

Nesouhlasim.V zástavbě Starého Spořilova neparkuji nebydlici lidé.Pochybuji.že by někdo parkoval u rodinných domů a bydlel v nové části Spořilova.

Jitka Pipotová (Praha 4-Spořilov, 2021-10-14)

#125

parkovací zony nemohou nic zlepšit ani vyresit. naopak. my, sousedé v jihozapadni II se spolu jako slušní lidé umíme domluvit (třeba i na zaparkovani vozidel před jednotlivými domy) a úředníky bychom radi nechali pracovat na smysluplnějších projektech, které nám opravdu mohou zlepšit kvalitu života!

luděk šopov (praha 4 - sporilov, 2021-10-14)

#126

Nesouhlasím se zavedením modrých zón, pro residenty to nemá žádný přínos, jenom starosti navíc. Parkovacích míst bude naopak méně a stávající residenti nebudou mít místo před svým domem … Prosím nenechme toto projít…

Michal Novak (Praha, 2021-10-14)

#127

Protoze ne - tahani penez z lidi - nic to neresi

Petr Knap (Praha, 2021-10-14)

#130

Podepisuji, protoze souhlasim s autorem petice.

Eva Kuželová (Praha, 2021-10-14)

#131

Na Starý Spořilov nejezdí parkovat tolik nerezidentů, jako do jiných částí Prahy, proto by zavedení modrých parkovacích zón měla opačný výsledek a to úbytek parkovacích míst pro rezidenty.

Lenka Zabranská (PRAHA 4, 2021-10-14)

#132

Jako bývalý rezident starého Spořilova nesouhlasím se zavedením modré zóny. Příbuzní jsou stále rezidenti a pravidelně za nimi jezdím. Velice by se mi stížilo parkování.

Petr Pipota (Praha, 2021-10-14)

#135

Jako obyvatel starého Spořilova, si nejsem vědoma jediného možného pozitivního dopadu tohoto opatření.

Anna Wdowková (Praha, 2021-10-14)

#139

Nechci modré zóny z důvodu snížení parkovacích míst na Spořilově. Jsme tu vesnice ve městě a tak nás tu prosím nechte v klidu žít. Žijeme tu my a nám to vyhovuje bez modrých zón!

Dagmar Strýčkova (Praha 4, 2021-10-14)

#145

Bydlím a pracuji v Praze, ale trvalé bydliště mám mimo Prahu.

Lukáš Malý (Praha 4, 2021-10-14)

#149

nesouhlasím se zavedením parkovacích zón na starém Spořilově

Marie Víšková (Praha 4, 2021-10-14)

#157

Jsem proti této formě terorizování obyvatel, omezování pohybu lidi a vybírání výpalného za parkování. Je to další šikana daňových poplatníků. Na Spořilově je potřeba opravit například inženýrské sítě a ne vyhodit miliony korun za zbytečné malování čar na silnici. Kdo si chce na této lumpárně nahrabat peníze?

Ivo Hartl (Praha, 2021-10-15)

#158

Podepisuji, protože starý Spořilov vznikl ve 20. letech jako zahradní město, domky byly malé, ulice úzké. Automobilů a garáží nebylo mnoho a velikostí odpovídaly tehdejší době. Nyní aut přibylo, garáže však není kam přistavět. Zavedení modrých zón povede k drastickému snížení parkovacích míst na 30-50%, což následně povede k tomu, že obyvatelé budou nuceni vybourat ploty a vybetonovat zahrádky, aby měli kde parkovat. Ze zahradního města se stane přecpané vybetonované místo bez zeleně.
Oblast je navíc obklíčená dálnicemi v sevřeném trojúhelníku, který neumožňuje budování parkovacích domů a míst. Stáří obyvatel a nedostupnost nákupu základních potravin v místě v docházkové vzdálenosti neumožňuje obejít se bez dopravní obsluhy.

Hana Simajchlová (Praha 4, 2021-10-15)

#162

Zjevně se jedná o snahu vytáhnout z rezidentů další peníze. Z mého okolí nevnímám problém s parkování aut nerezidentů.

Ladislav Mravec (Praha, 2021-10-15)

#176

Toto řešení je nesmyslné. Prosím postavte parkovací dům.

Lucie Machkova (Praha Spořilov , 2021-10-15)

#177

zavedení modrých zon na Starý Spořilov je naprostý nesmysl, jednak to výrazně naruší ráz zástavby, jednak spousta ulic je příliš úzká a navíc jen kvůli pár vytíženým lokalitám (Jižní nám., Jihozápadní IV) je hloupost zavádět zony celoplošně

Petr Němec (Praha, 2021-10-15)

#184

Podepisuji protože nesouhlasím s vytvořením modrych parkovacích zón.

Lucie Hornová (Praha 4 Spořilov, 2021-10-15)

#185

Bydlím a pracuji v Praze, ale trvalé bydliště mám mimo Prahu.

Alexandra Kolínská (Praha 4, 2021-10-15)

#187

Tuto petici podepisuji, protože nesouhlasím s návrhem na parkovací zóny pro Spořilov. Tato čtvrť není vhodná pro zavádění zón, tak jak se to dělá jinde. Občanům, kteří tu bydlí to pouze stíží možnost zaparkovat před svým domem a v tuto chvíli postrádá logiku celý tento projekt parkovacích zón. Který, jak jsem prvotně pochopila, když se zóny zaváděly v centru Prahy, má obyvatelům naopak umožnit parkování u svého bydliště. Jinak to nedává žádný smysl. S pozdravem Schniderová

Blanka Schniderová (Praha 4, 2021-10-15)

#196

Podepisují, protože s modrými zónami nesouhlasím.

Blanka Herzigová (Praha 4, 2021-10-15)

#197

Bydlím tady a nesouhlasím se zavedením modrých zón

Kateřina Chýlová (Praha, 2021-10-15)

#200

je to v zájmu mém, rodiny i sousedů

anna Hladovcová (Praha 4, 2021-10-16)