Zákaz nehumánního odstřelu holubů - Český Brod

Komentáře

#1

Je to odporné takto týrat zvířata

(Praha, 2019-01-27)

#3

jsou lepsi zpusoby snizeni poctu holubu... a ne zrovna opilymi myslivci... bylo by toho vic... souhlas s petici

(Praha, 2019-01-27)

#6

Každé zvíře má právo na život, lidi jsou pouze tyrani! Proč se nelikvidují vrazi a tyrani zvířat?

(Opočnice, 2019-01-27)

#11

Podepisuji protože, nám lidem nikdo nedal právo rozhodovat o životech jiných tvorů a už vůbec ne, dávat jim nálepku "přemnožený" Lidstvo všeobecně by si mělo zamést před svým prahem!

(Poděbrady, 2019-01-27)

#14

Protože nežijeme ve středověku, aby po ulicích běhal někdo se zbraní a střílel zvířata nebo kohokoliv jiného.

(Praha, 2019-01-27)

#15

Jako by nestačilo, že stále přetrvávají uzavřené zvířecí koncentráky, tak se snad ještě vrátíme k divokému pobíjení zvířat na ulicích (a nakonec ještě snad nejenom zvířat).

(Kladno, 2019-01-27)

#19

Novák

(Český Brod, 2019-01-27)

#23

Protoze i holub je zvire a ma pravo zit..i kdyz serou na pamatky atd tak zato nemuzou

(Ivancice, 2019-01-27)

#24

Jsem proti střílení holubů.

(Český Brod, 2019-01-27)

#26

Existují osvědčená a lepší řešení! Buďme civilizovaní lidé!

(Ostrava-Poruba, 2019-01-27)

#32

Podepisuji, protože se mi nelíbí, jakým bezcitným způsobem se začali hubit holubi v Č.Brode.Zraněné ptactvo házet do pytlů, střílet střemhlav,kde žijí lidé, chodí po ulicích lidé, mají tam auta a to nemluvím o kraválu, jaký způsobují.A už vůbec se mi nelíbí,aby držel zbraň někdo,kdo je pod vlivem alkoholu.Nepřípustné! Pocházím z Č.Brodu.

(Činěves 250, 2019-01-27)

#34

Je mám ráda

( Kostelec nad Černými lesy, 2019-01-27)

#35

Souhlasím odstřel holubů je hnus

(Český Brod, 2019-01-27)

#36

Je to celé nesmysl a město by mělo dělat něco víc užitečnějšího

(Český Brod,Liblice, 2019-01-27)

#38

Nesouhlasím s nehumánním řešení přemnožení holubů v městě Český Brod a jsem zároveň přesvědčen, že střelba dlouhými brokovými zbraněmi v obytné části (za jiných okolností zcela v rozporu s legislativou) může mít charakter obecného ohrožení.

(Český Brod, 2019-01-27)

#39

zastavte ty zasrany vrahy

(praha, 2019-01-27)

#40

Zabíjení živých tvorů je nehumánní a neetické. Naše holubí populace je relativně zdravá a zabíjet zvířata ve chvíli, kdy čelíme spíše problému vymírání druhů, není na místě. Pokud je mi známo, k odstřelu holubů v místě již v minulosti došlo, a výsledkem byla brutální podívaná, která by ve 21. století měla být dávno minulostí.

(Praha, 2019-01-27)

#45

Je to absolutně nechutné, jistě existuje humánější způsob, jak se holubů zbavit.

(Louňovice, 2019-01-28)

#48

Podepisuji, protože je v dnešní době naprosto nesmyslné likvidovat holuby tímto otřesným a nehumánním způsobem!!!

(Praha 10, 2019-01-28)

#52

Viděla jsem jak ten odstřel probíhá a viděla jsem jak i ještě živé,zraněné ptáky dávají do pytlů,viděla jsem,jak po odchodu myslivců na různých místech byli holubi bez nony,křídla,atd.odsouzeni pomalu umírat.Strašné.Nehledě na to,že klidně zabijí i jiné ptáky...

(Pečky-V.Chvalovice, 2019-01-28)

#61

Mi to připadá nehumánní

(Český Brod , 2019-01-28)

#65

Souhlasím s eliminaci ale ne tímto útrpným způsobem.

(Český Brod, 2019-01-28)

#67

Mi přijde střílení holubů odporné a ne humánní

(Český Brod, 2019-01-28)

#68

Nesouhlasím s týrání zvířat a to co předvedli radní ve městě Český Brod je neomluvitelné.

(Písek , 2019-01-28)

#70

je to nehumanni... je treba resit ome

(ostrava , 2019-01-28)

#72

Podepisuji, protože tenhle nehumánní způsob likvidace a navíc nebezpečný pro všechny občany v okolí je tak primitivní. A navíc tohle hraničí s týráním zvířat.

(Ostrava, 2019-01-28)

#78

S peticí naprosto souhlasím.

(České Budějovice, 2019-01-28)

#84

Dobry den,
Tato silenist je neskutecna. A ti lidi,kteri si ruku svoji myji s ostatnima jednou postihne zakon.

(Praha, 2019-01-28)

#85

Ostudná vizitka města, kvůli ušetřeným pár korunám týrání zvířat. Že jiné metody nefungují je výmluva.

(Český Brod, 2019-01-28)

#87

Nesouhlasím s nehumánním odstřelem holubů v ČB.
Dochází k porušování hned několika zákonů,hlavně na ochranu zvířat proti týrání

(Jablonec nad Nisou, 2019-01-28)

#90

Podepisuji, protože to je hnus a týrání zvířat.

(Český Brod, 2019-01-28)

#99

Jednoznačně podporuji, již několik let žiji v ČB a tahle hrůza se tu děje opakovaně. Souhlasím s redukcí holubů a chápu i lidi, kterým to vadí a starostu, který s tím musí něco dělat. Ale tohle opravdu není vhodné řešení. Střílející myslivci pobíhající po městě mezi lidmi, spousta zraněných a trpících holubů a super nevhodný příklad pro děti i dospělé? Tohle by se fakt dít nemělo, je spousta jiných možností, co dělat, ale zatím tu pro to není příliš vůle..

(Nový Knín, 2019-01-28)

#102

Kazdy ma pravo na zivot, holub neni spinavec, ale inteligentni zvire ! Je treba redukovat lidi ne zvirata.

(Ostrava, 2019-01-28)

#110

Jsou i lidstejsi zpusoby, jak se holubu zbavit, ale to by lide nemohli byt lini a bezcitni.

(Frýdek-Místek, 2019-01-28)

#115

Nelíbí se mi, že těch holubů opravdu nebylo tolik, aby se nutně muselo střílet...

(Český Brod, 2019-01-28)

#117

Nesouhlasím s odstřelem holubů. Vše se dá regulovat tak jak je popsané v bodě 2, této petice.

(Králův Dvůr - Levín, 2019-01-28)

#126

Masakr holubů odstřelem neřeší nic, než ukojení populismu, alibismu a sebevědomí několika myslivců. Požaduji zapojit zdravý rozum a metody odpovídající 21. století - tedy metody zakládající se na moderní etologii a humanitě. Holub je citlivé inteligentní zvíře - člověk má minimálně stejný potenciál, proto ho, prosím využijme!

(Liberec 6, 2019-01-28)

#128

Holuby jsou prospesni lidstvu, jedni z mala ptaku ktery poznaji radiaci ve vzduchu.

(Svitavy, 2019-01-28)

#134

Nesouhlasím s likvidací holubů střelbou.

(Turnov, 2019-01-28)

#138

Je to odporné nehumánní vraždění

(Poločná, 2019-01-29)

#140

Jsou jiné způsoby, jak situaci vyřešit. Např. odchyt a uspání.

(Praha, 2019-01-29)

#141

V dnešní době střílet do zvířat ve městě je do nebe volající zvrhlost. Kdyby pytláci - rozuměj myslivci.. Nevraždili predátory, přišli by o střílečku.

(Litoměřice , 2019-01-29)

#146

Podepisuji protoze je to nehumanni, holubi si tohle nezaslouzi!!!

(Praha 8, 2019-01-29)

#150

Podepisuji!

(Praha, 2019-01-29)

#153

Je to nehumánní. Navrhuji použít dravce

(Havířov, 2019-01-29)

#154

Je to pro mě absolutně nepřípustné.

(Krupka, 2019-01-29)

#161

Protoze je to hnus, co imbecilove na radnici, vymysleli!

(České Budějovice, 2019-01-29)

#166

Je to neskutecne krute a vubec mi vadi ze je povoleny odstrel o vikendu a ve meste a co deti proboha, hlavne mi vadi ten samotny odstrel, je mi to proti srsti

(Kozmice, 2019-01-29)

#167

Odstřel holubů je nehumánní způsob, který zjevně nefunguje, musí-li se provádět několikrát ročně.

(Vysoké Mýto, 2019-01-29)

#171

Jsem proti nehumálnímu zabíjení zvířat.

(Beroun , 2019-01-29)

#172

Zabíjeni jakychkoliv zvířat je vražda

(Praha 10 - Petrovice, 2019-01-29)

#177

Je to naprosto otřesné, ve 21 století se věci řeší jak ve středověku opravdu hnus. Přemnožení jsme hlavně my lidé, nějaký beton a baráky jsou nám více než lidské bytosti - opravdu otřesné

(Praha , 2019-01-30)

#178

velmi nehumánní přístup

(Praha, 2019-01-30)

#180

Podepisuji, protože takový způsob řešení není v 21. století zapotřebí. Hanba těm, kteří tohle vymysleli a kteří to odsouhlasili. Existují jiná možná řešení, inteligentní člověk by jim jistě poradil.

(Kraslice, 2019-01-30)

#182

nesouhlasím s bezdůvodným zabíjením zvířat. Mají právo na život jako každý jiný tvor.

(Tlustovousy, 2019-01-30)

#184

nenávidím trápení zvířat a věřím, že každá situace jde vyřešit jiným způsobem, než jejich zabíjením!!!

(Konojedy, 2019-01-30)

#188

Střílení je zbytečná krutost, navíc ve městě ohrožuje zdraví a majetek obyvatel. Řešení problému zbraněmi, je špatným příkladem pro děti. V Olomouci se nasazení přirozených nepřátel - dravců osvědčilo. Řešením je také zasíťování a zasklení půdních oken.

(Olomouc, 2019-01-30)

#189

Je to nehumánní a odporné! Nechápu, že je něco takového vůbec možné!!

(Plzeň, 2019-01-30)

#194

Protože regulace městských holubů tímto způsobem je krutá, barbarská a nepřijatelná. Přitom je možné postavit holubníky, jako mají v Rakousku a Německu - ptáci nevysedávají po městě, sbírají se jim vajíčka a nahrazují umělými. Je to velmi efektivní a humánní.

(Lázně Bělohrad, 2019-01-30)

#195

Podepisuji, protoze proste s timto postupem nesouhlasim! Je to hnusne, nehumánní a neetické.

(Horní Chřibská , 2019-01-30)