Petice proti výstavbě cyklostezky chráněnou oblastí Stvořidla

Komentáře

#203

Jsem proti asfaltu na Stvořidlech i proti cyklostezce v této lokalitě. Jděte se podívat do Sluneční zátoky, sejděte z asfaltu do lesa a pochopíte proč.

(Štěpánov, 2018-05-14)

#208

Na Stvoridlech jsem prozila kus sveho mladi.Kamaradka mela v Bilantove Lhote babicku a my jako holky jsme travily veskery cas prazdnin na Stvoridlech na mistech skvele prirody, zajimavych lidi a vecerniho sezeni u taboraku a zpivani s kytarami.Pamatuju si jak jsme spolecne sbirali odpadky a chodili na houby a varila se z nich polevka v kotliku nad ohnem a najedli se vsichni kdo meli chut.Jsem zasadne proti cyklostezce v tomto jeste krasnem kraji plnem prirozenosti prirody.Sama bydlim kousek od cyklostezky ve Stromovce a jsou dny, kdy se nemuzete jit bezpecne projit pesky nebo s kocarkem a nedej Boze male deti na odrazedlech nebo na malych kolech.Na kole jezdim rada,ale myslim si ze v Cr vzniklo uz tolik stezek pro cyklisty a to je urcite dobre, ze by se v tomto pripade melo myslet vic na prirodu a na lidi co ji zde navstevuji.Take na taboriste techto lidi, ktere se tim narusi. Myslim si, ze urcite vzhledem k uchraneni zbytku divocejsi prirody cyklostezka na Stvoridla urcite nepatri.Svatava Vosicka.

(Praha 7, 2018-05-14)

#209

Je to jedno pro mne nejkrásnější místo a chci, aby tak zůstalo.

(Jihlava, 2018-05-14)

#210

je nesmyslné upravovat a nicit (coz by se stavbou tezkymi stroji stalo) stavajici cast stvoridel - tak jak bylo zverejneno v casti turisticke znacky. nevadila by mi vsak pokud by byla postavena na druhem brehu soubezne s zel. trati

(Havlíčkův Brod , 2018-05-14)

#214

Opravdu musíme zničit celou naši zemi a udělat z ní jednu vybetonovanou/vyasfaltovanou plochu? Nemůžeme nechat alespoň nějaká místa v klidu? Foglar se obrací v hrobě!

(Praha, 2018-05-15)

#215

Nemusí devastovat další přírodní lokalitu!

(Praha, 2018-05-15)

#216

Podepisuji petici, protože je potřeba chránit krajinu a tím i člověka.

(Jeseník, 2018-05-15)

#220

Nesouhlasím s výstavbou cyklostezky přes rezervaci Stvořidla. F. Jindra

(Ledeč nad Sázavou, 2018-05-15)

#225

Podepisuji, protože jako starý tramp jsem zásadně proti znehodonocování těch zbytků divoké přírody, které ještě máme...

(Praha, 2018-05-17)

#229

Cyklisti nevnímají krásnou přírodu. Podle mého jí spíše ničí. Jezdí hlava nehlava, hlavně když je to adrenalinové a pokud chtějí tuto oblast vidět můžou jí projít pěšky a více si to užijí.

(Praha, 2018-05-17)

#230

Podepisuji, protože jsou zkrátka místa, kde cyklostezky nemají co dělat.

(Praha 8 - Karlín, 2018-05-17)

#231

Jako celoživotní tramp nemohu souhlasit s jakýmkoliv zásahem do jednoho z posledních míst, kde je naše, kdysi tak krásná příroda ještě nedotčena. Bohatě stačí to, co již bylo narušeno a mnohem častěji zničeno.

(Praha, 2018-05-17)

#235

Stvořidla byla odjakživa o tom, že se na ně člověk buď prosekal, anebo dojel vlakem a houpal se po mostě. Zjednodušit to všem cyklostezkou je hloupost. Dráhy pro cyklisty jsou fajn, ale měly by se stavět spíše v blízkosti rušných a urbanizovaných míst. Ne v chráněných oblastech a jiných s přírodou spojených místech.

(Keřkov 32, Přibyslav, 2018-05-17)

#238

Já podepsal, protože mám rád divokou přírodu a mělo by se jí zachovat co nejvíc!

(Praha, 2018-05-18)

#240

Cyklostezek s asfaltem je u nás dost. Nemusí být úplně všude.
Zachovejme si přírodu.

(Velký Chlumec, 2018-05-18)

#244

Plně se ztotožňuji s textem petice.

(Přibyslav , 2018-05-18)

#248

Mam pocit, ze je již více cykostezek, stezek pro obyčejné pěší.

(Černošice, 2018-05-21)

#258

Tuto petici podepisuji, protože dle mého názoru je nutné chránit nedotčenou přírodu, zachovávat její přírodní ráz a chránit ji před lidmi. Protože kam přijdou lidi začnou se kochat krásou přírody, začnou mít nápady jak ji zpřístupnit všem ostatním, aby tu krásu také viděly, tak vzniknou cesty, tábořiště, kempy, vesnice a celý krásný kousek země zmizí. Je to přirozený vývoj, že člověk byť třeba i v dobrém úmyslu vše nakonec zničí. Proto musíme taková místa chránit právě před lidmi, aby dalším lidem, kteří přijdou po nás, zůstaly takovéto místa zachovány. Aby je také viděli. A né jen na starých fotografiích c textem pod fotografií: Takto to vypadalo před zásahem člověka ...

(Rumburk, 2018-06-04)

#259

Příroda je jedinečná tím, že je v ní vše vyváženo. Neberme poslední kousek divokrásné přírody , tím že tam vytvoříme asfalt. Je to velice tvrdý zásah do života zvířat, rostlin to je jako kdyby jste narušili život člověka také by strádal. Jenže člověk se se může bránit, ale příroda ne. Už jsme jí vzali dost, neberme jí to poslední, kdyby ještě teď žil Jaroslav Foglar, sám by řekl uznejte Území Stvořidel za chráněnou krajinnou oblast je to dosud nenarušené místo negativní lidskou činností a patří k posledním místům, kde je přáno divoké přírodě a kde se může člověk v jisté nenarušené harmonii dotknout podstaty přírody. Pokud někdo chce vidět území Stvořidel tak jedině pěšky tak jedině nenaruší poslední divokou krásu přírody a samotný Foglar by se zlobil kdyby viděl dokonce cyklostezku přímo zde, je to památky a úcta k němu neberme mu jí. Musí se chudák nejspíš obracet ve svém hrobě. Doufám, že se za to i postaví rodina Jaroslava Foglara vzdejte mu čest, byl by za to rád a skromně by poděkoval za to. To je vše co jsem tím chtěla říci.

(Varnsdorf, 2018-06-05)

#263

Souhlasím s uvedeným textem. Stvořidla jsou divokou oblastí a myslím, že asfaltový povrch by divokost zničil.

(Žehušice, 2018-06-06)

#264

Podepisuji, protože je třeba zachovat co nejvíce nedotčené přírody. Už tak jsme toho zkazili dost!

(Přelouč, 2018-06-06)

#276

Přál bych si aby zde zůstala příroda nenarušená.

(Kdyně, 2018-06-06)

#289

Myslím, že by bylo dobré alespoň tuto oblast ponechat bez značného zásahu. Foglar by byl jistě nerad, kdyby někdo tohle krásné místo zničil. A jak jistě všichni víme, lidé rádi ničí..

(Plzeň, 2018-06-09)

#292

Podepisuji tuto petici proto že jsem tam tento výkend mohl strávit a prošel jsem si tu trasu od Smrčné až po Sluneční zátoku toto by byl barbarství kdyby jste zničili takový nádherný kout přírody jen pro to že pár ciklistů musí občas přenést kolo vždyt si ty cyklisté ani tu nádhernou přírodu neužijou

(Hracholusky, 2018-06-17)

#293

Podepisuji !!!

(Kolín, 2018-06-18)

#294

Podepisuji, protože plně souhlasím s textem petice.

(Kolín, 2018-06-18)

#295

Podepisuji, protože je treba chranit podobna mista pred masou turistu.

(Praha, 2018-06-18)

#297

Jestřáb a Hoši od Bobří řeky byli náležitě hrdí na to, že se do Zátoky dostali po svých až s Prahy. A potom přijde někdo, kdo tuto krásnou přírodu chce jednoduše zničit! Hanba

(Havlíčkův Brod, 2018-06-18)

#300

Chci zachovat Stvořidla nedotčená.

(Praha 4, 2018-06-19)

#304

Podporuji cyklostezky tam, kde nepoškozují ty zbytky víceméně zachované přírody. Tak, jako je třeba oddělit dopravu automobilovou od cyklistické, tak je potřeba oddělit alespoň v kritických místech dopravu cyklistickou od pěší. Na některá místa, mezi něž jistě Stvořidla patří, prosím pouze pěšky!

(Praha, 2018-06-19)

#307

Podepisuji, protože přírodu si musíme chránit!!!!!

(Zruč nad Sázavou, 2018-06-20)

#310

Podepisuji, protože nechci, aby se cyklostezkou zničila krásná, člověkem zatím téměř neporušená příroda na Stvořidlech. Zájemci si mohou stezku projít pěšky, je to krásná procházka v klidném prostředí. Myslím, že cyklostezek je všude dost, není cílem, aby kol jezdila úplně všude v přírodě.

(Praha, 2018-06-21)

#314

Byly by to vyhozeny penize oknem a navic by se pekne zkurvila krajina a ráz celých stvoridel!

(Světla nad Sázavou, 2018-06-22)

#315

Kolem Stvořidel je krásná krajina, která si zaslouží zachovat.

(Pardubice, 2018-06-22)

#319

Plně souhlasím s textem petice.

(Kamenná Lhota , 2018-06-23)

#321

Ac jsem cyklista i turista a stvoridla jsem nekolikrat prosel jsem naprosto presvedcen ze tato nadherna oblast by mela zustat pristupna pouze pesim turistum, protoze clovek ze sedla kola nemuze vnimat tu krasu kolem. Navic by tezka mechanizace vyrazne narusila okolni prirodu pri vystavbe cyklostezky.

(Zruc nad sazavou, 2018-06-24)

#322

Jako rodačka ze SnS absolutně nesouhlasím,a to jsem cyklista.

(Becov nad teplou, 2018-06-25)

#323

nesouhlasím s ničením přírodní rezervace!!!

(Praha, 2018-06-26)

#325

Podepisuji, protože výstavba cyklostezky, se mi nelíbí.

(Lipnice nad Sázavou, 2018-06-29)

#330

nemyslím si že by buldozery měly vytvořit místo pro asfaltovou cestu skrz tuto oblast. Na cyklostezku zde není prostor a už vůbec na na asfaltovou.

(Praha, 2018-07-02)

#334

...protože není normální asfaltovat krásný kus přírody ideální pro pěší výlety.

(Světlá nad Sázavou, 2018-07-03)

#337

Chci zachovat stvoridla tak, jak jsou

(Praha 10 - Dolní Měcholupy, 2018-07-06)

#339

Nesouhlasim s nicenim takto krasne prirody.Na stvoridlech je krasna prochazka a i kdyz se clovek skrabe pres koreny a kameny,tak si to uziva. V tom je krasa,kterou cyklotrasou znicite.Kdo si mysli,ze si krasu Stvoridel uzije pohledem z kola,asi tam nikdy nebyl.

(Stribro, 2018-07-07)

#340

Na některá místa cyklostezka zkrátka nepatří.

(Poděbrady, 2018-07-07)

#342

Protože cyklostezka v této oblasti je holý nesmysl!

(Domažlice, 2018-07-09)

#343

Podpisujem preto, lebo som minulý víkend prvýkrát videla Stvořidla - dúfam, že zvíťazí zdravý rozum - držím Vám palce! Foglar by sa v hrobe obracal!

(Bernolákovo, 2018-07-10)

#345

bol som na stvořidlách pred týždnom.Je to neuveriťelne krásna príroda.Škoda by bola ju zdevastovať.Na kole môžu ísť okolo po ceste,veď tam je!!.A keď chcú vidieť prírodu okolo turistického chodníka prosím veď aj im narástli nohy.

(bernolákovo, 2018-07-10)

#351

je to blbost

(Humpolec, 2018-08-06)

#354

Jsem proti této petici byl jsem teď na Šumavě v národním parku kde je nádherná příroda a jenom že se tam buduje spoustu cyklostezek tak se daří turisty držet mimo přírodu běžte se podívat teď mezi Smrčnou a Stvořidla všude tam jsou vijezdeny cestcky od cyklistů jak se snaží projed a toho bordelu kolem podívejte se na Šumavu jak kulturně se to dá dělat

(Světlá nad Sázavou, 2018-08-09)

#355

Stvořidla naše rodina navštěvuje skoro 80 let a já z toho polovinu. Je to pro mě nejkrásnější místo na světě a stojí za to ho chránit. Letos jsem byla moc smutná ze stavu vody. Věřím, že se i tohle dá napravit.

(Litoměřice, 2018-08-20)

#361

Miluji prirodu,nezkazenou.Nesnasim nevratne zmeny,ktere ji skodi.

(Kolin, 2018-08-27)

#369

Souhlasím s textem petice. Stvořidla jsou nádherným kouskem přírody, bez větších zásahů člověka, který nám v této lokalitě zbývá.

(Kolín, 2018-08-27)

#370

Kepm stvoridla miluju uz od detsvi a naka cyklostezka vse zkazi

(kutna hora, 2018-08-27)

#371

Již jsem důchodce, za mého mládí jsem jezdila s rodičí na Stvořidla stanovat. Neuvěřitelná krása divoké, nezničené přírody, bylo tam vždy tak krásně. Už v pozdějším věku jsem do těchto míst několikrát zavítala, mají své genius loci a to nemůže být zničeno.Toto místo je jen pro pěší!!!! Tou divokou přírodou se krásně cestuje a dobře si vyčístíte hlavu. Nedopusťte jeho přeměnu a tím i do jistě míry zničení. Protože jakmile tam bude asfalt, budou tam i motorky, čtyřkolky atd. což nikdo nemá šanci uhlídat.

(Třebonín, 2018-08-27)

#373

Nepodepisuji, naopak, uvítali bychom vybudování nějaké pěkné šotolinové offroad cesty. Stejně tak, jako je offroadům a dalším motorovým vozům zpřístupněna veškerá příroda a výhledy v Alpách, nebo například na Islandu - a také žádní žabičkáři nebrečí, přitom tamní charakter přírody je mnohem "vzácnější". Takže ano - zpřístupnit pro offroad expedice a třeba i ty cyklisty.

(Poblíž, 2018-08-27)

#376

Ted je to místo dokonale. Neničte ho.

(Břežany 1 , 2018-08-27)

#378

NESOUHLASIM, nastala by devastzace celých Stvořidel.

(Kutná Hora, 2018-08-27)

#380

Podepisuji, protože taková krásná příroda a nádherný kout naší země by neměla být narušena žádnou cyklostezkou.

(Kolín, 2018-08-27)

#381

Podepisuji, protoze souhlasim s mistnimi obyvateli. Kazdy ma pravo na to, co je mu v rodnem meste a okoli drahe, aby to zustalo zachovano v soucasnem stavu, pro pristi generace.

(Kolin, 2018-08-27)

#382

Nechci asfaltovou stezku kolem Stvoridel!

(Kolín, 2018-08-27)

#386

To je kraj mého dětství - a ještě jeden z mála nedotčených kousků přírody. Kola a cyklostezky tam nepatří. Kdo chce vidět - tak po svých.... Alespoň někde....

(Uhlířké Janovice, 2018-08-27)

#387

Je to nadherne misto ktere oddivujem prave pro jeho divokost a asfaltova cyklostezka by cele misto zneuctila a stvoridla by ztratily sve jedinecne kouzlo. V cemz jsme zajedno jako rodina a chtely by jsme aby tohle misto zustalo zachovano dal pro nase deti.

(Kutná hora, 2018-08-27)

#388

Je velice smutné, že je nutno takto chránit ojedinělé pozůstatky trošku přírodní přírody a vůbec že tato petice musela vzniknout. Jak je možné, že autoři myšlenky takovéto cyklostezky nejsou buď ve vězení a nebo na uzavřeném psychiatrickém oddělení, aby nemohli produkovat další zlepšování životního prostředí?

(Starý Kolín, 2018-08-27)

#390

Nechci, aby byla ničena další část přírody jen pro turistickou atraktivitu.

(Sedlec, 2018-08-27)

#392

Chci zachovat Stvoridla takova,jaka jsou po dlouhe roky!!!

(Kutna Hora, 2018-08-27)

#394

Dříve se nesmělo na Stvořidlech ani stavět chaty apod. Udělat tam cyklostezku je barbarství.

(Zruč nad Sáz, 2018-08-27)

#397

Protože nesouhlasím se stavbou cyklostezky a zničením přírody

(Týnec nad Labem, 2018-08-27)

#399

Souhlasím naprosto s peticí.

(Starý Kolín, 2018-08-27)