Nechte jelena na Kvildě žít !

Komentáře

#205

My lidé se musíme přizpůsobit zvířatům. Ne zvířata lidem. Dokud existují i jiné možnosti, jak ušetřit život volně žijícího zvířete, které se provinilo tím, že vlivem působení člověka pouze ztratilo svou plachost, která by pak podobnému chování pravděpodobně zabránila, tak potom je člověk i povinován se pokusit udělat vše pro to, aby byl jeho život ušetřen. Domnívám se, že vynucená smrt zvířete není nikdy řešením, zejména pokud za jeho chováním stojí člověk. Není možné, aby tohle nešlo vyřešit jinak...

Zuzana Úlehlová (Brno, 2018-02-21)

#207

Podepisuji se, protože se mi nelíbí tento způsob řešení této situace.

Anna Veldamonová (Ostrava, 2018-02-21)

#212

Zvířata nemají tolik rozumu, jako lidé, jedná se o vinu personálu a návštěvníka. U nás se lidé za ublížení taky hned nepopravují - hnus.

Markéta Frühlingová (Praha , 2018-02-21)

#215

Nesouhlasim s odstrelem! Je nutne najit jine reseni.

Lucie Tvrdíková (Ledeč nad Sázavou, 2018-02-21)

#219

Jelen má právo žít stejně jako "napadený" turista

Anna Husáková (Praha, 2018-02-21)

#220

Takove rozhodnuti je nevratne..zvire neni vec o ktete muzeme jen tak rozhodovat zda ma ci nema zit...

Tereza Hrouzková ( Chrast, 2018-02-21)

#227

podepisuji proto, že jelen zvěř za nic nemuže.

david achilles (ostrava, 2018-02-21)

#228

je to správné

Kristýna Vozková (karlovy vary, 2018-02-21)

#235

Nesouhlasim s odstrelem!!

Lucie Rábová (Plzeň, 2018-02-21)

#239

Je to naprosto nepřijatelné řešení situace.

Ilona Pristášová (Praha, 2018-02-21)

#247

Nesouhlasim s tim,aby zvirata jakkoliv trpeli za nezodpovefne chovani lidi!

Aranka Skopalikova (Klamos, 2018-02-21)

#251

Nezaslouží si to!!

Andrea Čadová (Hrádek, 2018-02-21)

#255

Podepisuji protože rozhodně nechci aby se zastřelil jelen kvůli tomu že si zvykl na turisty. Ti turisti tam oproti jelenovi nemají co dělat, jelen jen žije, tak ho honem zastrelime?? Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kateřina Šánová (Drahany , 2018-02-21)

#256

Stojím za právy všech zvířat, to co jim způsobujeme si v žádném ohledu nezaslouží! my nejsme ti co vládnou světu, nemůžeme si to tu celé zabrat a všechny ostatní vyštípat! nejsme ti co můžou rozhodovat o životech ostatních to je neskutečný co se v tomhle světě děje, kde lidi nechali rozum! ať odstřelí toho turistu když leze kam nemá, na vše vždy doplatí zvířata to se musí změnit!

Nikola Mlejnecká (Mělník, 2018-02-21)

#257

pro život

Veronika Konturová (plzen, 2018-02-21)

#258

Je to divoke zvire a lidi by se podle toho meli chovat a ne aby se zvire chovalo podle potreby lidi...

Lucie Dukova (Praha, 2018-02-21)

#264

Podepisuji, protože byl narušen prostor jelena. Jak je napsáno, dávno tam měl být postaven plot
, aby ho nerušil. Zkuste se vcitit do jeho situace, jak by jste se zachovali vy, kdyby vám neustale někdo chodil do vašeho prostředí? Taky by jste se ohradili! Je to jen zvíře, které chce žít. Neslouhlasím s odstřelem.

Romana Podlahová (Moravská Nová Ves, 2018-02-21)

#265

Nesouhlasim z utracenim zvirete, jelikoz je to jeho prirozene prostredi. Nechapu cim se provinil.

Natálie Stružová (Halenkov, 2018-02-21)

#266

Protoze nechci aby jelen zbytečně umřel

Verča Ilčíková (Dubňany, 2018-02-21)

#267

Podepisuji, protoze mi prijde naprosto neadekvátní jelena odstřelit.

Renáta Phamová (Vsetín, 2018-02-21)

#272

Když člověk ublíží člověku, také by měl být utracen? Jelen je stále jen zvíře, které se řídí svým pudem, ale nic to nemění na tom, že je to živá bytost, stejně tak jako člověk.

Kristýna Myšáková (Lično, 2018-02-21)

#273

Pretože je to zvrhlé a bezcitné zaobchádzať so životom zvierat ako by luďom patrili!

Natália Babušíková (Basel, 2018-02-21)

#274

Podepisuji se, protože není žádný pádný důvod, aby byl jelen zastřelen. Má právo žít a nikdo nena právo ho zabit. Tohle je opravdu nesmyslné a smutné.

Barbora Kranichová (Praha, 2018-02-21)

#278

Je nesmysl vraždit zvířata, která se chovají pouze podle svých instinktů a za napadení člověka obvykle nemohou, stejně jako tomu bylo tentokrát.

Ondřej Máca (Praha, 2018-02-21)

#298

nelíbí se mi přístup lidí k přírodě, jelen je tam doma a má právo bránit své teritorium, nechte jelena žít !

Lucie Danešová (praha, 2018-02-22)

#302

Už jsme zvířatům ublížili dost

Filip Vávra (Praha, 2018-02-22)

#305

Tohle nema zadnej smysl utracet zvirata ktere se chovaj tak jak im na to dovolujeme

Jana Skybova (Oss, 2018-02-22)

#309

Nesouhlasím s chladnokrevnou vraždou a zbytečnou smrtí takto vznešeného, nevinného a očividně mnohem inteligentnějšího tvora než- li toho individua kvůli kterému tomu zvířeti které se pouze v panice začalo chovat naprosto přirozeně

Tibor Babka (Praha, 2018-02-22)

#310

Lidi jsou hlupáci a zvířata naší arogancí a hloupostí trpěla už dost.

Jan Jiří Dvořák (Ústí nad Orlicí, 2018-02-22)

#314

Žiadne zviera nechce zomrieť.

Peter Troskovič (Bratislava, 2018-02-22)

#316

Protože je vrchol demence odstřelit jelena kvůli něčemu za co si on sám nemůže.

Nikola Soukupová (Teplice, 2018-02-22)

#317

Podepisuji

Lukas Vlach (Praha, 2018-02-22)

#320

Protože není správné zabíjet bezdůvodně živé tvory.

Kristýna Rodová (Karlovy Vary , 2018-02-22)

#321

Podepisuji, protože je nemyslitelné, aby byl jelen zastřelen kvůli takové blbosti, že do někoho strčil.

Barbora Krauzová (Plzeň , 2018-02-22)

#322

Podepisuji, protože je podle mého názoru nepřijatelné, aby na nezodpovědnost člověka doplatilo zvíře, které za nic nemůže. Jistě se najde jiné řešení, které ochrání jak návštěvníky, tak zvířata, která jsou takto očividně ve stresu a k agresivitě se uchylují v sebeobraně.

Simona Švantnerová (Plzeň, 2018-02-22)

#323

Je to tak správně!

Jana Svobodová (České Budějovice, 2018-02-22)

#324

Nesouhlasim aby byl jelen zastrelen.!Vinika hledejte jinde...

Klara Bubrlova (Strakonice, 2018-02-22)

#327

Podepisuji, protože nesouhlasím s odstřelem jelana, kvůli lidské nedbalosti. Jelen se určitě nedoprošoval o kontakt s člověkem, právě naopak lidé se chtěli sblížit s ním. Prosím otevřete oči a popřemýšlejte o jiné variantě.

Pavlina Buchtova (Chomutov, 2018-02-22)

#328

Podepisuji protože my máme za tato zvířata zodpovědnost, zajistit jim klid a spokojené žití, ne vystavovat je stresu, který pak vede právě k tomu co se stalo. V tomto případě je vina jen a pouze na straně člověka nikoliv zvířete!

Dominika Vizingrová (Mladá Boleslav , 2018-02-22)

#331

Za vše může člověk.Zvíře nesmí být trestáno za Vaše chyby a za pravděpodobně tupé chování toho lidského blba.

Soňa Holotova (Praha 3, 2018-02-22)

#332

Zvíře přeci nemůže být utraceno jen proto, že nebyla zajištěna jeho bezpečnost....

Ivana Tomancová (Železný Brod, 2018-02-22)

#337

To snad nemyslite vazne, ze za nezodpovedny chovani cloveka zabijete zvire?!? Potrestan ma bejt ten NAVSTEVNIK!!

Lenka Kumstatova (Praha, 2018-02-22)

#340

Jelen je bezbranné zvíře které se pouze chovalo přirozeně

Petra Kydlíčková (Přeštice , 2018-02-22)

#345

Nevím proč zjevnou neukázněnost člověka má odnést nevinné zvíře,které si navíc tento způsob života nevybrali. Jelen nikoho nenapadlo (jak se píše) pouze se bránil. Potrestejte turistu ne jelena

Štěpán Vanecek (Bystrice, 2018-02-22)

#347

Jsem pro ochranu zvířete před zabitím, protože my lidé ho zavřeli do výběhu a tím pádem máme my nést odpovědnost, ne zviře, které má být ve volné přírodě.

Tereza Havránková (Šumperk, 2018-02-22)

#350

Miluji zvířata

Martina Walterová (Praha, 2018-02-22)

#352

Chyba byl turista.

Jaroslava Hypšová (Beroun , 2018-02-22)

#353

Zastřelit jelena kvůli tomu, že se někdo neumí chovat, je podle mě zvěrstvo. Nechápu jak můžou jen tak zastřelit zvíře, které mají chránit.

František Švec (Praha, 2018-02-22)

#354

Podepisuji, protože mi to nepřijde správné. Držíme ho v zajetí a když se jednou projeví jako volně žijící zvíře, tak ho rychle zastřelíme? Co ho místo toho vypustit do volné přírody, nebo do obory, kde nebude v přímém kontaktu s lidmi a bude se cítit alespoň trochu svobodný.

MIchal Frnoch (Strakonice, 2018-02-22)

#355

Svoboda

Svoboda Dominik (České Budějovice, 2018-02-22)

#362

Tak jako lidé nemají své dny, tak tomu je i u zvířat. Představte si, kdybyste byli sledování 12 hodin denně. Copak by Vám to nevadilo?? Ano jelení výběh je super napad, zvířata jsou tu v daleko lepších podmínkách než např v zoo, ale měli by mít více období klidu a zvláště na jaře, kdy je říje.
Dle mého názoru, jelen už po tolika návštěvách příště nevydržel. Mohl se cítit ohrožený ze strany toho pána. Stačí jen jedno malé gesto, které zvíře může chápat jinak. Ale proč ho kvůli tomu zabíjet? Jestli nemůže zůstat ve výběhu, převezla bych ho do jiného zařízení.

Kateřina Füllsacková (Jarošov nad Nežárkou, 2018-02-22)

#371

Nesouhlasím s odstřelem zvířete

Oli Tichá (Rychnov nad Kněžnou, 2018-02-22)

#372

Neni mozne zavrazdit ziveho tvora jen proto ze chce normalne zit a chovat se ve svem prirozenem prostredi. To by rovnou mohl clovek vyvrazdit vse zive na planete. Strasne co si o sobe clovek mysli, planeta pari nejen cloveku ale i zviratum .....

Jana Jurisova (Praha, 2018-02-22)

#373

Nesouhlasím se zastřelím jelena, pri mé návštěvě se se choval neutrálně, pouze kolem mě prošel. Myslím, že národní park by měl mít jiné řešení než je smrt.

Martina Šestáková (Klatovy , 2018-02-22)

#375

Podepisuji, protoze mi neni lhostejny osud zvitete. Pokud neni nemocne, coz by vysvetlovalo jeho chovani, ale jde o nasledek nedostatecne ochrany pred návštěvníky, ktera vedla k jeho zdomacneni, pak prosim za jine reseni.

Denisa Holá (Úherce, 2018-02-22)

#385

Nechci, aby zemřelo nevinné zvíře.

Lucie Formanová (Klatovy, 2018-02-22)

#386

Podepisuji, protože si myslím, že si za to pán může sám! Jelena bych nechal žít a pánovi, který leze mimo vyznačené cesty bych dal ještě pokutu!!

Roman Brušák (Plzeň, 2018-02-22)

#388

Odstřel zdravého zvířete je zhovadilost.

Nikola Horáčková (Kolín, 2018-02-22)

#394

Nějaké bezpečnostní opatření? Vstup na vlastní nebezpečí? Může za to opravdu to zvíře nebo selhal lidský faktor. Ono je jednodušší zastřelit zvíře, než potrestat toho, kdo by za to měl nést následky. Jak jednoduché a ubohé.
Prosím o vyjádření NP Šumava, proč byl jelen odsouzen k tomu nejhoršímu trestu a to, utraceni! Nemůže za jeho čin člověk? Proč nepotrestáte muže, který je tomu všemu příčinou!

Iveta Hojgrová (Hartmanice , 2018-02-22)

#395

Nesouhlasím s rozhodnutím. Napadený měl být na pozoru a neměl se tolik přibližovat k jelenovi.

Tereza Rážová (Klatovy, 2018-02-22)

#397

Podepisuji, protože mi není lhostejný žádný život a protože by zvířata neměla být zabíjena kvůli lidské chybě, ať už jde o špatně vychovaného psa nebo vystresovaného jelena.

Martina Telecká (Ostrava, 2018-02-22)

#398

Přijde mi to nesmyslné.

Pavel Holý (Úherce , 2018-02-22)

#399

Je to neetické vůči zvířeti. Ono za to nemůže. Viníkem je návštěvník, tak jako v každém jiném případě. Nevím proč by tedy následek mělo nést zvíře.

Návštěvník by měl ještě platit! Typický Čech...

Daniel Indrák (Valašské Meziříčí, 2018-02-22)