Výtopna Zlíchov

Komentáře

#1402

Není přeci možné, aby developeři, atp. ničili naši krásnou historii jen proto, aby několik málo lidí vydělalo miliony na obludných novostavbách, nebo silnicích, které můžou vést jinudy.

(Praha 5, 2018-06-10)

#1403

Osobně jsem tam byl několikrát a to prostředí vezme každého milovníka starých lokomotiv a techniky za srdce. proto chci aby toto misto fungovalo dále aby naše generace mohly obdivovat techniku naších otců a dědů kteří dokázaly tuhle nádheru vyrobit

(Praha 17, 2018-06-10)

#1404

Podepisuji tuto petici proto, že zbourat tuto unikátní a krásnou stavbu, kde probíhá údržba vzácné historické techiky by bylo z kulturního hlediska neodpustitelně špatné rozodnutí. Pavel Bílek

(Praha, 2018-06-10)

#1405

Podporuji zachranu historicke techniky

(16300 Praha 6, 2018-06-10)

#1406

Zbourání Výtopny Zlíchov z důvodu vybudování stavebního dvora je barbarství, které svědčí o nízké inteligenci jak toho kdo to navrhl, tak všech, kteří o tom rozhodují.

(Praha, 2018-06-11)

#1408

Podepisuji, protože se jedná o unikátní prostor plný nádherných strojů, které by měli vidět nejem milovníci mašinek.

(Praha, 2018-06-11)

#1412

přeji si zachování mimořádného železničního areálu

(Třeboň, 2018-06-14)

#1419

Jde o jednu z posledních památek na průmyslovou historii Smíchova. Navíc historická budova má být odstraněna z dokonale absurdního důvodu - aby na jejím místě byla dočasně skládka materiálu(!) Ani ne proto, že by snad vadila definitivní podobě nového díla(!)

(Praha 5, 2018-07-16)

#1421

Chci podpořit zachování výtopny v unikátním místě - blízko "Pražského Semeringu". Jezdím kolem denně do práce a s radostí se koukám aspoň na to, co lze z historických vozidel vidět venku. Dnes jsem navštívil stránky pro více informací a s hrůzou zjistil záměr demolice výtopny. Jsem zásadně proti. Podepsán fanda historických vlaků i železničního modelářství Aleš Pacl

(Červená Řečice, 2018-07-25)

#1422

Velmi oceňuji zápal a nadšení s jakým pracovníci výtopny Zlíchov uchovávají naše vzácné hmotné i nehmotné kulturní dědictví. A zprostředkovávají je veřejnosti. Tento zápal a nadšení bohužel postrádám v některých státních institucích, které se zabývají uchováním kulturních hodnot pro příští generace "profesionálně".Myslím si že pro účel zřízení stavebního dvora se jistě najde jiné vhodné místo.
Dále bych chtěl podpořit snahu Výtopny Zlíchov stát se kulturní památkou, protože si myslím ,že pro to splňuje všechny předpoklady.

(Rožnov pod Radhoštěm, 2018-07-30)

#1428

Je to unikátní historická výtopna.

(Praha 6, 2018-08-27)

#1430

Podepisuji, protože jsem velký fanda vlaků a je mi až zle z toho co se v České republice děje za zvěrstva takovýmto spolkům.

(Praha 10 - Uhříněves, 2018-09-05)

#1431

podepisuji se, protože bourat historický objekt je nesmysl!
Stavební dvůr se dá umístit jinam, zrušení prastaré, hisorické budovy by byl kulturní zločin.

(Jinočany, 2018-09-07)

#1432

Chci zachovat zeleznicni historii budoucim generacim.

(Zelezna, 2018-09-07)

#1437

Zlíchovská výtopna je ostrůvek normálního života v moři absurdit. Podporuji její zachování.

Josef Cuhra, Hlubočepy

(Praha, 2018-09-12)

#1438

Není nutno bořit historicky cenné objekty, když to není nutné; chce to jen chtít je zachovat.

(Libeň, 2018-09-14)

#1440

Podepisuji protože jsem pro zachování výtopny kvůli její historii i údržbě lokomotiv!

(Předboj, 2018-09-15)

#1451

Petra Flasarová

(Praha 5, 2018-09-30)

#1452

Podporuji zachování výtopny před výstavbou nových moderních prosklených paláců pro kancelářský výdobytek. Rozšíření magistrály nebude potřeba pokud bude funkční ROPID.

(Červený Újezd, 2018-10-01)

#1453

Historie železnice a techniky obecně je nedílnou součástí kulturního dědictví národa a dochované stroje i další artefakty je nutno chránit pro budoucí generace. Zlíchovská Výtopna je tedy v tomto pohledu stejně nenahraditelná jako Pražský hrad nebo korunovační klenoty. (Ačkoliv i je by dnešní politická garnitura byla asi schopna zpochybnit nebo rovnou prodat.) Výtopna proto musí zůstat tam kde je a stavební dvůr ať si úředníci a plánovači udělají u sebe na zahradě.

(Praha 5, 2018-10-02)

#1454

Podepisuji, protože po zbourání by to už nikdo nikde nepostavil......zařízení staveniště pro radiálu by mohlo být na území lihovaru, který dnes padá...

(Zadní Třebaň, 2018-10-02)

#1458

Podepisuji neboť původní stavby mají být zachovány.

(Nučice, 2018-10-07)

#1459

Podepisuji, protože mám zájem o zachování této industrialní památky a jsem přesvědčený, že spolek Výtopna Zlíchov dělá dobrou věc

(Sezimovo Ústí, 2018-10-08)

#1463

Podepisuji protože, chci zachovat Výtopnu - Zlichov na svém místě. Jinak by si developer udělal na místě skladiště a to nechci. Krom toho má vést od konce Rozvadovské spojky ve Stodůlkách dál silnice tunelama k Jižní spojce...

(Nučice 25216, 2018-10-09)

#1464

Podepisuji, protože takových míst je v praze několik málo. Toto místo žije a je díky obětavému přístupu drážního klubu je to pravdu edukativní interaktivní výstava. Jejich akce jsou zábavné i poučné. Bez tak úžasného - původního místa to už nikdy nebude fungovat.

(Říčany, 2018-10-10)

#1466

Nelze všechno smysluplné prostě zrušit.

(Praha 5, 2018-10-10)

#1471

je to památka na naše předky.

(Praha 9, 2018-10-12)

#1474

Kovanda Vaclav

(Praha 9 Klanovice, 2018-10-13)

#1476

Jsem železniční fanda a pracuji na dráze

(Česká Třebová, 2018-10-13)

#1479

Podepisuji, protože si přeji zachovat vytopnu Zlichov, jedinou historickou stavbu tohoto druhu v Praze.

(Světice , 2018-10-14)

#1483

Protože tady zůstane odkaz předků našim dětem a dalším generacím, protože díky lidem, kteří za její život bojují, je svět trochu lepším, protože mě táta železničář učil, že se sluší něco ctít, a toto je naše, české, vlastenecké, protože Výtopna je historická budova s duší, která v sobě má velký potenciál, protože se o ni stará parta nadšenců a nebýt jí, nejel by můj táta na svůj poslední výlet. Tak proto.

(Praha, 2018-10-19)

#1486

Máme s dětmi rádi parní vlaky.

(Praha 3, 2018-10-22)

#1487

Nesouhlasím s likvidací technických památek.

(Praha, 2018-10-23)

#1488

Jsem zásadně proti zničení objektu s vysokou historickou hodnotou sloužícímu doposud svému účelu. Nádraží Smíchov vypadá už teď jako chobotnice s usekanými chapadly. Pro lidi se zájmem o historii dráhy nebude Smíchov už ničím zajímavý pokud se tato stařičká výtopna odstraní. Kdo u rozhodovaní o likvidaci myslel na lidi spolku, kteří se zde starají o historická vozidla a uchovávají tak kus cenné historie pro další generace? Kde budou mít svoje zázemí pro svoji činnost? Pokud se zde jedná jako vždy u podobných případů o peníze, tak je to těžká krátkozrakost, ne-li slepota.

(Mnichovo Hradiště, 2018-10-25)

#1489

Protože nechci aby zanikl kus historie.

(Karlštejn, 2018-10-29)

#1490

Nelíbí se mi záměr zbourat budovu, která něco vypovídá o naší historii a vývoji industriálních staveb v Praze jen proto, aby se jí stavitelé Radlické radiály nemuseli vyhýbat. Je to jen ukázka jejich lemplovství a buranství úředníčků, kteří o tom rozhodli.

(Unhošť, 2018-10-30)

#1492

Važme si historie!!!!!!!!!!! Neničme krásu!!!

(Praha 9 Hor.Počernice, 2018-10-30)

#1494

Je to blbost bourat. A takový skvělý klub, s bohulibou činností nerušit!

(Plzeň, 2018-11-05)

#1496

Je třeba zachránit toto místo s tak nádhernou atmosférou a fanouškovskou základnou.

(Praha, 2018-11-20)

#1497

Milujeme vlaky,především ty staré a především parní lokomotivy.Chceme tímto podpořit činnost nadšenců a dobrovolníků v jejich velmi záslužné a cenné a nedoceněné práci!

(Praha 6 Řepy, 2018-11-30)

#1498

Chci zachovat neco pro budoucí generace....

(Řevnice, 2018-12-01)

#1500

Jsem příznivec železnice a jsem přesvědčený, že je potřeba snažit se zachovat, co se zachovat dá.
Jinak z nás za pár let budou už jen nevědoucí ovce.

(Praha, 2018-12-06)

#1501

Podepisuji, protože výtopen v české republice je hodně málo a výtopna zlíchov je má oblíbená a tak nechci ,aby se zrušila

(Karlovy vary , 2018-12-10)

#1502

Podepisuji proto, že neúcta k technicko-historickým památkám a tradicím našeho průmyslu se již dnes podepisuje na nízkém zájmu o studium technických a přírodovědných škol, o učelištích pak ani nemluvě. Bez úcty a hrdosti k práci a umu našich předků čeká náš národ i ostatní národy Evropy temná budoucnost!

(Praha, 2018-12-12)

#1505

Považuji za velmi důležité, abychom měli úctu k dědictví předchozích generací.

(Praha 5, 2018-12-13)

#1507

je třeba uchovat historii techniky

(cheb, 2018-12-13)

#1508

nesouhlasím s likvidací výtopny.

(Plzeň , 2018-12-14)

#1515

Byla by to škoda.

(Libčice nad Vltavou, 2019-01-08)

#1518

To je historie!!!!

(Praha, 2019-01-21)

#1521

Jde o krásnou á zajímavou památku.

(Praha5, 2019-03-13)

#1522

Jsem radikálně proti ničení těchto budov. Chci zachovat aspon kus historie pro další generace.

(Drmoul , 2019-03-15)

#1524

Podepisuji, protože Zlíchovská výtopna je část našeho kulturně-technického dědictví a doklad historie, o který bychom neměli přijít

(Beroun, 2019-03-29)

#1525

Nesouhlasím ns likvidací výtopny.........

(Praha, 2019-03-31)

#1528

Protože ničení zbytků industriální architektury, která nota bene má skvělé využití jako v tomto případě, považuji za vandalství a kulturní aroganci. Važme si našeho technického kulturního dědictví!

(Praha 9, 2019-04-08)

#1533

Podepisuji, protože se zajímám již dlouhá léta o parní provoz, líbí se mě tato technika a zcela určitě by měla být zachována alespoň na úrovni, jak je provozována Vaší organizací. Mnoho let jezdím kolem kdysi krásné výtopny v Ledečku a je mě velice smutno ze stavu této památky. Rozhodně bych si nepřál, aby podobná situace postihla i Vaši výtopnu.

(Černošice, 2019-04-14)

#1538

Nesouhlasím rezolutně s demolicí budovy Pražsko - duchcovské dráhy.

(Praha, 2019-05-14)

#1540

Nesouhlasím s likvidací Výtopny, coby železničního muzea!

(Praha, 2019-05-18)

#1542

Nesouhlasím s barbarským ničením historie Prahy.

(Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, 2019-05-27)

#1544

Podepisuji, protože si myslím že Radlická radiála nepomůže tomu aby ulehčila dopravě.
Vzhledem k tomu, že přes Dobříšskou jezdím pravidelně, tak i vidím dopravní situaci.
Přijde mi že po otevření tunelového komplexu Blanka se doprava v tomto místě ještě víc zhoršila. Navíc tomu nepřispívá fakt, že provoz do tunelů je věčně řízený semafory a tím pádem na vznikají na Dobříšské kolony.
A nedokážu si ani představit co bude až připojí k Dobříšské Rozvadovskou radiálu.

(Praha 5 Košíře, 2019-06-08)

#1545

Jsou důležitější stavební projekty .
USA si váží historie daleko více a mnohem mladších staveb a památek .
Technické památky mizí nejdříve ačkoliv jsou velice důležitou součástí historie lidstva .
Barokních zámečků v kdejaké Horní Dolní je mnoho ,ale Výtopna jen jedna .

(Praha-4,Podolí, 2019-06-14)

#1548

Podepisuji, protože mně záleží na zachování památek včetně těch industriálních a k vláčkům mám vztah od dětství.

(Praha, 2019-06-25)

#1550

Fandím výtopně a PDE.

(Čachrov, 2019-07-19)

#1553

Je to památka, prospěšná lidem a dělají krásné a záslužné akce pro veřejnost, pro děti. Stojí za tím spousta lidského úsilí a času.

(Tachlovice, 2019-09-09)

#1554

Budova se mi líbí a jsem příznivcem parních vlaků, parních strojů. Tyto stroje jsou krásné, jejich konstrukce, převod,... ještě z dob, kdy lidská práce byla uměním, řemeslem...teď sloužíme spíš my strojům....

(Praha, 2019-09-25)

#1556

Chci, aby byla výtopna zachována.

(Praha, 2019-10-09)

#1559

Nechci aby byly výtopna zrušena. Chodím tam s dětmi velice ráda. Něco podobného v Praze není a vše zrušit není řešení. Zbourejte lihovar je ošklivý a k ničemu a na komín není nikdo zvědavý. Pokud ho památkáři chtějí tak ať si ho vezmou.

(Praha, 2019-11-02)

#1561

Nesouhlasím se záměrem zničení výtopny na Zlíchově.

(Hořice na Šumavě, 2019-11-18)

#1562

Mám ráda technické památky

(Praha 13, 2019-11-18)

#1563

Podepisuji SEJK Josef

(Praha, 2019-12-03)

#1565

Technické památky jsou důležitou součástí historie a kultury České republiky.

(Praha 7, 2019-12-18)

#1566

Historii je nutné zachovat i za cenu, že nové komunikace povedou jinudy

(Praha 9, 2019-12-18)

#1570

Toto místo by mělo být vyhlášeno kulturní památkou a zachováno pro příští generace.

(Chotouň, 2020-02-02)

#1571

:) Rád podporím túto petíciu proti zbúrania depa zlichov z dôvodu toho že toto depo ma svoje čaro a je to škoda keby sa zbúralo a mašinky a dalsie expozície nebudú mať kde byť deponovane. Pred nedávnom som ho po prvý krát
navstivil a expozície boli parádne a hlavne mašinky, som veľký fanúšik železnice a aj preto má to trápi ak by toto dalo neostalo na svojom mieste tak ako je teraz:(

(Bratislava, 2020-02-05)

#1572

Výtopna Zlíchov je unikátní spolek s unikátní činností, pro mě má větší význam než jednoúčelová silnice.

(Praha, 2020-04-04)

#1573

Jsem příznivcem spolků podporujících
železniční dopravu.

(Třebíč, 2020-05-02)

#1577

Měli bychom si vážit toho co nám zde zanechali naši předchůdci a vážit si lidí, kteří s láskou, nadšením dávají život strojům, které by jinak skončily ve sběrnách kovů. Když bude budova zbořena kde skončí všechny ty skvosty, které čekají na renovaci? Zbořením budovy by byla zničena nejen kulturní památka, ale krutě to zasáhne všechny, kteří s ní spojují své životy. Nesouhlasím s likvidací výtopny!

(Praha, 2020-11-09)

#1589

Podepisuji, protože 1.považuji Výtopnu Zlíchov za jedinečnou součást slavné železniční historie naší vlasti, 2.spolek budovy V.Z. aktivně využívá pro záchranu historických lokomotiv a provozováním akcí pro veřejnost přibližuje historii současné a budoucím generacím, 3. souhlasím se záměrem spolku a snahou jeho členů o prohlášení Výtopny Zlíchov za kulturní památku.

(Praha 4-Podolí, 2021-04-17)

#1590

Miluju technicke pamatky.

(Praha, 2021-05-12)

#1591

Podepisuji, protože je správně zachovat historii

(Frýdlant v Čechách, 2021-05-14)

#1592

Jedná se o unikátní technickou památku, jež bychom měli předat dalším generacím. Rovněž spolek, který ji provozuje, vykazuje záslužnou činnost a rozdává lidem radost.

(Praha, 2021-08-13)

#1594

Podepisuji, protože mi není lhostejno zrušení objektu, který slouží jako muzeum, opravna historických vozidel atd. Naopak zastávám názor, že by tento objekt měl být vyhášen za národní památku, jelikož se jedná o historicky cenný celek jedné z nejstarších železničních trati v republice.

(Praha 5, 2021-10-24)

#1595

Je velice důležité zachovávat naší minulost!

(Praha, 2021-10-25)

#1597

Tento soubor budov a přilehlých prostranství, která tvoří funkční celek je jednou z posledních připomínek dob minulých a po rekonstrukci žel. stanice Praha-Smíchov bude takřka jedinou historickou připomínkou slávy železnice ze začátku dvacátého století v této oblasti. A už vůbec se vůbec nezmiňuji o "srdcařích", kteří toto místo udržují, opečovávají s láskou a provozují pro širší veřejnost a budoucí generace.

(Dobřichovice, 2021-11-28)

#1598

Byla by škoda o takové místo přijít. Byla by to podobná chyba, jako např. sešrotování Abtových ozubnicových výhybek z Dolního Polubného.

(Úvaly, 2021-12-14)

#1599

se jedná o kulturní dědictví (budova) a rovněž i o záslužnou činnost nadšenců (kdybych byl mladší, určitě bych se k nim přidal) pečujících o technické dědictví

(Praha 5, 2022-02-12)