Výtopna Zlíchov

Komentáře

#1001

Záchrana starých krásných věcí

(Ondřejov, 2017-09-10)

#1002

Chci aby byla výtopna vyhlášena kulturní památkou.

(Praha 5, 2017-09-10)

#1003

Je potřeba podpořit podobné sdružení a postarat se o to, aby i naše děti věděly, co je to parní lokomotiva a jak vypadalo kdysi depo a tvrdá práce našich dědů a předků. Ve Wikipedii tohle, co lze zažít s umouněnýma rukama od popela, válcáku a uhlí nikdy popsané nebude!!! A na to je třeba pamatovat, protože nejen svět a život internetu je tím světem a životem, který žijeme!!! ...Vlastní silou!!!!!a držíme pěsti!!!

(Holýšov, 2017-09-10)

#1005

Protože chci.

(Praha 4, 2017-09-10)

#1012

Podepisuji,protože těchto vzácných budov ubývá.Praha přišla už o spoustu cenných nejen drážních a industriálních budov.Například nádraží Těšnov,lokomotivní depo v Bubnech,historické továrny v Karlíně atd.Nedovolme,aby se ztratila i tato kvůli dalšímu šedivému monstru,které zaplavují naše krásné město...

(Praha, 2017-09-12)

#1014

Chci starou vytopnu zachovat pro příští
generace.....

(Praha, 2017-09-12)

#1016

Podepisuji, protože jsem stále ještě neodpustil komunistům zbourání neoklasicistní budovy Denisova nádraží (Praha - Těšnov), protože pozoruji, jak jedna technická památka za druhou mizí ze zcela nesmyslných důvodů. Nebuďme jako komunisti nebo dokonce ještě horší!!!
Vladimir Hynek

(Praha Suchdol, 2017-09-13)

#1023

Podepisuji z důvodu zachování této památky pro další generace. Rozhodně dávám přednost historii a k hodnotám, které nám naši předci zachovali, než zlovůli a neschopnosti úředníků kteří o tom rozhodují. S pozdravem R. Melč

(Prha 5, 2017-09-18)

#1025

Pro zachování památky

(Dobřany, 2017-09-18)

#1028

Protože místa, která mají svou tradici a historickou hodnotu by neměla být obětována kvůli "moderním" rozmarům dnešní doby!

(Praga, 2017-09-20)

#1031

Je třeba si vážit a pečovat o památky, včetně takovýchto technických.

(Praha 7, 2017-09-21)

#1035

Podepisuji, protože s tím souhlasím, aby bylo uchováno železniční bohatství naší země!

(Městec Králové, 2017-09-22)

#1040

Podepisuji, protože bych ráda, aby se zachovala i do budoucna výtopna se vším všudy jako součást naší historie. Olga Šimůnková

(Praha 4, 2017-09-22)

#1041

Jsem jednoznačně pro zachování jakékoli železniční nostalgie, včetně této výtopny. Zbourat to kvůli tomu, aby měly auta jednodušší projíždění městem, je naprosto nerozumná věc.

(Praha, 2017-09-22)

#1042

Je až neuvěřitelné s jakou lehkostí prochází dnešním úředníkům a zejména projektantům likvidace historie našeho národa. Co se naši dědové a otcové nadřeli, co všechno museli prožít abychom i my mohli na vlastní oči vidět výsledky jejich umu. V dnešní době přijde jakýsi člověk, který si říká projektant a jedním tahem tužky dokáže část této historie navždy zlikvidovat. Profesionální projektant by se přišel osobně podívat na místo "činu" a pokusil se najít variantu, která by zajistila průběh realizace projektu bez nevratných ničení. Další instance, která by měla tyto amatérské projektanty brzdit v jejich naprosto diletantském přístupu ke všemu by měla být státní správa. Apeluji tímto na úředníky Magistrátu hlavního města Prahy, aby donutili tyto amatérské projektanty u svých malůvek trochu přemýšlet, a věnovat náležitou úctu k dílům, které vytvořili naši předci a které by měli sloužit i do budoucna k praktické ukázce našim dětem, jak byli zruční. Dnešní děti již neznají nic jiného než internet, počítač, tablet a pod., ale zkuste jim vzít tyto vymoženosti a položte jim třeba otázku, proč se parní lokomotiva rozjede. Nevím, proč nemůže být stavebním dvorem třeba prostor bývalého nákladového nádraží na Smíchově, kde je plocha, která je k tomu přímo optimální a kde není nutno nic demolovat a ničit. A vám hoši z Výtopny přeji hodně síly do dalších let, a věřím, že pan projektant pochopí že dělá stejnou činnost, jakou dělali soudruzi třeba v případě bourání historické budovy nádraží Těšnov dne 16.března 1985. Předpokládám, že své konání přehodnotí a na důkaz pokory zahrne do stavebních úprav i rekonstrukci této krásné výtopny, která je posledním technickým skvostem tohoto druhu v Praze. Hodně štěstí a nevzdávejte to!

(Kašovice, 2017-09-22)

#1043

Podporuji zachování technických památek.

(Havlíčkův Brod, 2017-09-23)

#1044

Podepisuji, protože je to historická výtopna s mnohaletou tradicí s nemožností přesunu, zatímco radiála se posunout dá. Praha by tak přišla o slavné parní napojení v Prokopském Údolí a tím i o, svým způsobem, kulturní památku.

(Praha, 2017-09-23)

#1045

Železnice také patří k naší kulturní historii a Výtopna je památkou na původní Smíchovské nádraží. Kromě toho je třeba ocenit činnost spolku při záchraně a ochraně historické techniky.

(Praha, 2017-09-23)

#1050

Podepisuji, protože zásadně nesouhlasím s likvidací historické budovy výtopny a tím i aktivit spolku Výtopna Zlíchov

(Praha 5, 2017-09-23)

#1053

Historie musí být zachována pro další generace.

(Zbraslav, 2017-09-25)

#1056

NE DALŠÍ WALTROVKU- JINONIČÁK

(PRAHS 5, 2017-09-25)

#1059

Podepisuji, protože si nepřeji zánik Zlíchovské výtopny.

(Svojšice, 2017-09-26)

#1061

Nechci aby se tato skvělá činnost ztratila a zanikla kvůli modernizaci

(Mníšek pod Brdy, 2017-10-01)

#1064

stop nesmyslné likvidaci vzácných staveb kvůli
modernizaci

(Střapole, 2017-10-03)

#1065

Zachovani zlichovskeho depa zamecnik

(PRAHA, 2017-10-03)

#1066

Se mi to tam líbí.

(Neniproc, 2017-10-04)

#1067

Myslím si, že nenávratně ničit svoji minulost (ke všemu žijící a funkční) je zločin. Myslel jsem si, že to dělali komunisti (zničení " Denisáku" - Těšnova),ale hluboce jsem se zmýlil - jestliže si loby vyhlédne pozemky, jde za svým cílem v š e m i prostředky, doslova přes mrtvoly.

(Praha 8, 2017-10-04)

#1071

Pro údržby parních lokomotiv a historické techniky a jejich provozovaní a záchranu.

(Sokolov, 2017-10-04)

#1072

Je to místo s úžasnou atmosférou a úžasnými lidmi kteří vědí co dělají.

(Vyšehoří, 2017-10-04)

#1075

Protože by bylo škoda tehle vitopny ktera je hezka a maji zde hezke exponaty.

(Kolin, 2017-10-06)

#1079

Výtopna Zlíchov si zaslouží pokračovat ve své práci a to v těch místech, kde je doposud.

(Mouchnice, 2017-10-06)

#1081

každá živoucí památka s železniční tematikou si zaslouží podpořit

(Jindřichův Hradec, 2017-10-07)

#1086

Podepisuji, protože mám rád železnici a mám úctu k historii, kterou bychom měli zachovávat pro další generace, a ne se jí takto lehkovážně zbavovat.

(Praha, 2017-10-08)

#1087

Radiála měla vést původně tunelem z Rozvadovské spojky do tunelu Mrazovka. A ne likvidovat památky a ničit a zatěžovat krajinu jen proto, že na verzi tunelem páni radní rozkradli peníze

(Praha, 2017-10-08)

#1090

Bustehradska draha byla zestatnena až v roce 1924 a to rovnou.do.rukou.CSD.

(Praha 4, 2017-10-09)

#1096

Mame radi stare masinky. A mame prcka - 3 roky.

(Praha, 2017-10-21)

#1100

Podepisuji, protože chovám úctu k historii, kterou bychom měli zachovávat pro další generace, a ne se jí takto lehkovážně zbavovat.

(Praha 5, 2017-10-26)

#1101

Podepisuji pro zachování historické stavby.

(Mirotice, 2017-10-27)

#1108

Podepisuji protože souhlasím s tím, že důvod stržení budovy je absolutně nesmyslný.

(Sobčice, 2017-10-29)

#1110

Mám rád vlaky a výtopna Zlíchov ve mně budila zájem už od dětství. Tato historická budova si zaslouží naopak víc podpory.

(Praha, 2017-10-31)

#1112

Protože chci, aby si Praha zachovala aspoň část svého historického železničního dědictví. Protože další silnice nechceme. Protože tito lidé dělají skvělou práci.

(Kolín, 2017-11-04)

#1113

V česku není tolik železniční nostalgie na to, abychom to, co funguje a dělá radost ostatním, mohli bourat.

(Havířov , 2017-11-04)

#1115

Máme rádi technické památky a děsí mě, jak šmahem developeři dosávají volné pole k likvidaci našeho kulturního dědictví ve prospěch monstrózních kancelářských budov či dalších a dalších monster komerčních. Těch je všude plno, ale ukažte vnukům, co byla krásná lokomotiva!

(Praha 4, 2017-11-05)

#1116

Nesouhlasím s likvidací Výtopny z takto nepochopitelných důvodů! Nechť se najde jiné místo pro stavební dvůr .

(Praha 5, 2017-11-06)

#1119

Protože je to industriální památka, která je nenahraditelná

(Praha, 2017-11-11)

#1121

Každý má nějaký kus světa, který by neměl podlehnout moderně a tohle je ten můj

(Praha 5, 2017-11-11)

#1123

Podepisuji, protože se jedná o unikátní objekt s tradicí a lidmi, jejichž práce pro zachování kulturního a technického dědictví si vážím.

(Všetaty, 2017-11-11)

#1124

Podepisuji, protože jsem jednozačně pro zachování tohoto objektu.

(Všetaty, 2017-11-11)

#1127

Jsem sám milovníkem všeho historického. Osobně vlastním několik desítek historických vozidel a nedovedu si představit jejich přemístění. Další podstatnou záležitostí ve vašem případě je demolice historické stavby, která má svého génia líčí. To vše ve městě zapsaném v Unescu. A mám takovou zkušenost že ti Joudové, co dnes obhajují demolici budou za dvacet let plakat po nenávratně zničené stavbě a ještě najdou viníka, který tuhle genocidu historie dovolil. Držím Vám palce, postupuje tvrdě na hraně zákona. Protivník je zjevně za hranou etiky. Václav Holý

(Kbel,Malinec, 2017-11-11)

#1128

Podepisuji, protoze mi to neni jedno. Obcanske projekty je potreba podporovat a ne nicit kvuli automobilove doprave. Je videt, ze si urednici nevazi tradice a nemaji dostatek predstavivosti. Blbejsi duvod snad vymyslet uz nemohli. Drzim Vam palce.

(Zurich, 2017-11-11)

#1134

Nevidím jediný důvod, proč bourat kulturní památku (ať už jako kulturní památka je či není zapsán na nějakém seznamu).
Co radši zbourat Smíchovský lihovar? Ten se rozpadá mnoho let a je otázka,kdy se na někoho zřítí. Až skončí stavba tunelu, mohly by se na jeho místě postavit pro změnu nějaké ,,senzační kanceláře" nebo nové ,, levné byty" jak v Praze bývá zvykem...
Pánové a paní na radnicích,začněte už přemýšlet hlavou...

(Dolní Břežany, 2017-11-11)

#1138

Zlíchovská výtopna je úžasné místo s neméně úžasnou technikou. Nechápu, jak někdo nedokáže tento objekt prohlásit za kulturní památku. Mělo se tak stát již dávno.

(Praha 4, 2017-11-11)

#1139

Tento objekt má svou nenahraditelnou hodnotu pro budoucí generace. Zničit ho by byla ostuda pro nás všechny!

(Praha, 2017-11-11)

#1140

Je strašná škoda, že technické pamiatky nenávratne miznú (nehovoriac o tom, že sú často nahrádzané architektúrou, ktorá nedosahuje kvalít pôvodnej stavby). Skúsme zachrániť aspoň tie, ktorých zničenie nie je nevyhnutné "vo vyššom záujme".

(Banská Bystrica, 2017-11-11)

#1141

Výtopnu milujeme celá rodina

(Praha, 2017-11-11)

#1148

Nesouhlasím s likvidací výtopny.

(Rokycany, 2017-11-12)

#1151

...bychom se neměli s lehkým srdcem zbavovat takových míst se společenským a kulturním významem

(Praha 1, 2017-11-13)

#1153

Podepisuji protože, je důležité zachovat emocionalní hodnotu vozů i místa. Výzva uředníkům: život nejsou jen čísla.

(Praha4, 2017-11-14)

#1159

Protože zvůle těch nahoře je neuvěřitelná... Vytopna nesmi zahynout!

(Praha 6, 2017-11-16)

#1165

miluju ČSD!

(Všestary, 2017-11-17)

#1168

Nesouhlasím se zbouráním, neboť Praha zejména není schopna ani ochotna stávajícímu nájemníkovi zajistit po dobu stavebních prací náhradní prostory. Nepřeji si, aby došlo k likvidaci technických památek - myšleno i lokomotiv.

(Praha, 2017-11-19)

#1171

Skvělá věc v Praze, byla by obrovská škoda o to přijít.

(Praha, 2017-11-22)

#1174

Podpisuje z dôvodu záchrany tejto kultúrnej pamiatky pre naše budúce generácie

(Kľače , 2017-11-26)

#1176

Nikdo nemá právo ničit zbytečně historii.A jen pro stavební dvůr je to naprostá BLBOST!! Jistě by se našla jiná lokalita.Jen chtít.

(Benešov, 2017-11-29)

#1181

Podepisuji

(Praha 6, 2017-12-12)

#1182

přikláním se pro zachování této památky

(Unhošť, 2017-12-12)

#1183

je to kus technické historie, proč jej likvidovat?

(Praha, 2017-12-14)

#1186

Výtopna Zlíchov je unikátní železniční muzeum dostupné široké veřejnosti, které si zaslouží zachovat pro všechny.

(Praha 10, 2017-12-18)

#1187

Myslím si, že podobné stavby a spolky vytvářejí zásadně ducha města a měly by se prioritně chránit, dále si nejsem jistý, zda je vůbec neutné stavět radlickou radiálu.

(Praha, 2017-12-18)

#1195

Nesmyslný důvod zbourání. Zachování historického objektu, který slouží nadšencům k uchování historických drážních vozidel. Jezdím denně okolo vlakem a rád se na ta místa dívám.

(Praha 5 - Radotín, 2017-12-19)

#1196

Zababov se musí podporovat

(Beroun, 2017-12-21)

#1197

Chci aby byla tato technika a zázemí pro i v Praze zachováno.

(Praha, 2017-12-21)

#1200

Je to nenahraditelná ztráta.

(Praha 8, 2017-12-29)