Petice proti zavedení rezidentního parkování v Brně

Komentáře

#1602

dle mého názoru zavedení rezidetního parkování nic nevyřeší, rozlobí nejen brňáky, tak i návštěvníky města kvůli nedostatku parkovacích míst. Myslím si, že v souvislosti s tímto je i placených parkovišť stále málo na to, aby pokryla kapacitně všechny auta "mimobrněnských".

(Brno, 2017-05-30)

#1604

S tímto systémem parkování nesouhlasím.

(Brno, 2017-05-30)

#1610

Podepisuji, nevidím v tom rozumný smysl.

(Brno, 2017-05-30)

#1621

Podepisuji, protože jsem proti rezidentnímu parkování!

(Brno, 2017-05-31)

#1626

Podepisuji, protože rezidentní parkování je nesmysl. Ba naopak je potřeba podpořit dobré projekty, nová parkoviště a vše v souladu se zelenými plochami.

(Brno, 2017-05-31)

#1627

nesouhlasím s zavedením rezidentního parkování v parkovacích zonách v brně.

(Brno, 2017-05-31)

#1629

protoze ten napad je nesmysl

(Brno, 2017-05-31)

#1635

Nesouhlasím s rezidentnim parkováním protože mi to nezaručí parkování v místě bydliště

(Brno-sever, 2017-06-01)

#1643

za zaplacené peníze nic nezískám
proč má magistrát vědět kdo je u mě na návštěvě a jak dlouho aproč má za to ta návštěva platit úředníkům

(brno, 2017-06-01)

#1647

Rezidentní parkování neřeší problém s nedostatkem míst, pouze odsouvá problém a snaží se jak z obyvatel Brna, tak studentů i návštěvníků dostat další peníze. Velkou část však zaplatí i obyvatelé Brna, kteří během dne potřebují navštívit různá místa (např. schůzky s klienty) a v každém takovém místě mimo své bydliště či sídlo firmy bude neustále platit. Zóny nepomohou ani v místě bydliště, protože na většině míst Brna je velké množství aut právě rezidentů nikoliv návštěvníků, kteří by místa zabírali. Toto řešení považuji za bezpředmětné a nekonstruktivní.

(Brno, 2017-06-02)

#1648

Brno není Praha. Zase až tolik aut v Brně neparkuje, tak proč rezidentní parkování?

(Brno, 2017-06-02)

#1650

Nechci platit desetitisíce za něco, co bylo doposud zadarmo. V takovém Brně se nedá žít.

(Brno, 2017-06-02)

#1655

Protože zóny nepomáhají rozvoji města a omezují využívání služeb nabízených v dané lokalitě nerezidenty.
V Praze zóny nic nevyřešily, je to jen rozdělování společnosti, pokud někdo chce jezdit MHD ať tak činí a zároveň neomezuje ty, kteří mají jinou volbu. Zavedení zón ke změně životního stylu nevede, aut neubyde, jen šikanuje a ti, kteří jsou "pro" tak si zamnou ruce jak to "ukázali" těm druhým. Výsledek pro dopravu = nula.
Je lež a opomíjení faktů, že to tak funguje jinde v civilizovaném světě. Auta patří k životu a jsou všude, v Paříži, Madridu, Berlíně.....
Představa, že MHD je rychlejší nebo srovnatelný způsob dopravy je absolutně lichá, funguje maximálně u lidí, kteří jedou ráno do práce a odpoledne zpět. Ale spousta lidí má různé pochůzka a zařizování v různých částech města i na okraji a pak zase v centru a je nesmyslná představa, aby je stihli MHD.

(Praha, 2017-06-03)

#1660

Jedná se o loby firmy Eltodo, provozující stejný systém v Praze.

(Brno, 2017-06-04)

#1669

Opatření diskriminuje pracující do Brna.
Obyvatelům nepomůže, přespolním zabrání dojíždět. Pomůže jen úředníkům - větší rozhodovací pravomoci a ovládnutí zvětšeného toku peněz. Hanba.

(Jedovnice, 2017-06-05)

#1670

Podepisuji, protože navrhovaný systém rezidentního parkování neřeší skutečné problémy brněnské dopravy a další vytváří. Navíc dělá z brňáků "návštěvníky", pokud vyjedou ze čtvrti, ve které bydlí.

(Brno, 2017-06-05)

#1673

Podepisuji, protože je to jen naprosto nadbytečné vytahování peněz z obyvatel bez jakéhokoliv zlepšení situace !!!

(Brno - Komín, 2017-06-05)

#1674

Které hovado tohle zase vymyslelo? Hollan nebo nebo Zelené trubky...?

(Brno, 2017-06-05)

#1675

Já i zbytek rodiny do Brna denně dojíždíme za školou/prací/zábavou a dokud Brno nebude mít na svých okrajích obrovská záchytná parkoviště zdarma s dobrou dostupností MHD do centra, je rezidentní parkování nesmysl.

(Rosice, 2017-06-05)

#1681

nesouhlasím s rezidentním parkováním

(Brno, 2017-06-05)

#1682

Protoze nazorny priklad je parkoviste pod ustrednim hrbitovem...driv byvalo plne a plno lidi mohlo nechat po prijezdu do brna auto na parkovisti a do centra dojet MHD...a ted?? kdo ma na to platit hodinovou taxu pri 8 hodinove smene...je to sileny...Misto aby ulehcovali tak pritiží

(Holasice, 2017-06-05)

#1694

Podepisuji, protože nesouhlasím s postojem radnice k parkování v centru města.

(Brno, 2017-06-06)

#1696

V Brně dlouhodobě pracuju a protože tu nemám trvalé bydliště bude cena parkování pro mě likvidační. Město Brno finančně podporuju nákupem produktů a služeb ve městě.

(Vsetín, 2017-06-06)

#1701

Podepisuji, protože parkovací zóny nejsou řešením. Zóny nevytvářejí nová místa, pouze přeznačují stávající a škatulkují řidiče na ty více a méně vyvolené. Jde o "vytahování peněz z kapes řidičů".

(Brno, 2017-06-07)

#1702

Rezidentní parkování nic neřeší, jen přehazuje problém na sousedy o ulici dál.

(Prostějov, 2017-06-08)

#1703

Nesouhlasím

(Brno, 2017-06-09)

#1704

Nesouhlasím

(Brno, 2017-06-10)

#1710

Za PEDYHOOO!!

(Brno, 2017-06-11)

#1711

Nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování.

(Brno, 2017-06-11)

#1716

podepisuji, protože nám lžou a chtějí jen prachy

(Brno, 2017-06-12)

#1724

V práci se bez automobilu a relativně flexibilní dopravy v Brně a okolí (CZ) velmi těžko obejdu. Vozím děti do škol a hromadná doprava NENÍ v Brně dostačující .

(Bílovice nad Svitavou, 2017-06-14)

#1725

Nesouhlasím se zaváděním rezidenčního parkování

(Brno, 2017-06-15)

#1726

denně dojíždím do práce do Brna autem a z časových důvodů nemohu využívat MHD, protože bych nestíhala vyzvedávat děti ve škole a školce (jako matka samoživitelka nemám jinou možnost). Autem jsem v brně za 35 minut (od domu u práce) s MHD se nedostanu pod hodinu.

(Újezd u Brna, 2017-06-15)

#1727

nesouhlasím se zavedením systému parkovacích zón, takzvaného rezidentního parkování.

(Brno, 2017-06-15)

#1728

Nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování v Brně

(Brno, 2017-06-15)

#1730

nesouhlasím s
tímto projektem

(Brno, 2017-06-15)

#1737

nicneřešící zlodějina

(BRNO, 2017-06-20)

#1742

Naprostý asociální nesmysl - co důchodci?

(Brno, 2017-06-22)

#1743

Podepisuji,protoze s rezidencnim parkovanim nesouhlasim. Malikova

(Brno, 2017-06-22)

#1745

- nic neřeší a dělá jen problémy a město je nás všech! Moje i daného člověka, který bydlí v dané zóně. Jediné s čím souhlasím, je oplatit to Pražákům a dát zákaz parkování pouze autům s pražskou SPZ a pro ty ať to platí- protože to co zavedli oni je arogance vůči všem. Vymezte jim parkovací zöny na konečné v Modřicích, stejně jako oni nám. Každá silnice, každé parkovací místo, kdekoliv - v Praze, Brně... Olomouci je postaveno z našich daní všech a je pro všechny. Kdekoliv!

(Brno, 2017-06-26)

#1750

Nesouhlasím s nesmysly a chci žít ve svém městě v klidu, chci mít bez problému návštěvy a nechat je zaparkovat u mě před domem.

(Brno , 2017-06-28)

#1757

mám rád Brno

(Brno, 2017-06-28)

#1758

Mám ráda svobodu!

(Brno, 2017-06-28)

#1761

Nesouhlasím s konceptem rezidenčního parkování

(Brno, 2017-06-28)

#1763

Parkovací zóni nic nevyřeší a budou pro normální občany jedině přítěží.

(MOravany u Brna, 2017-06-29)

#1768

Nepodporuji šulínský rozhodnutí zmrdů na radnici.

(Havlíčkův Brod, 2017-06-29)

#1769

Modre zony jsou totalni kravina

(Havlenova, 2017-06-29)

#1771

Jako návštěvníka Brna se mě to také týká a taky občas potřebuji normálně zaparkovat právě tam, kam zrovna jedu a ne tam, kde mi magistrát namaluje čáru a kde si on myslí, že je pro mě dobré auto zanechat.

(Praha 8, 2017-06-29)

#1772

... v pepíkově už modrý mor máme, nenechme jej šířit

(Praha, 2017-06-29)

#1774

Projekt rezidentního parkování nevyřeší problém s parkováním v centru Brna a okolí, případně v dalších městských částech, dle mého názoru jde pouze o další úroveň zdanění majitelů automobilů a ztížení života běžných občanů.

(Brno, 2017-06-29)

#1775

Proč bych měl platit městu výpalné?

(Brno, 2017-06-29)

#1779

Se mě tento problém přímo dotýká, jakožto celožívotního obyvatele města Brna a systém rezidentního parkování ve stávající podobě mi přijde být tak trochu paskvilem, který místo aby řešil problém "nadbytku" vozidel, tak jen oněm vozidlům zpoplatní parkování. Jako naprosto skvělý nápad mi přijde výstavba odchytových parkovišť pro dojíždející, které by bylo za nějakou smysluplnou cenu za účelem údržby těchto parkovišť, nikoliv nového zdroje zisku a zároveň by parkovací lístek sloužil jako jízdenka MHD. Dále by bylo vhodné postavit více parkovacích domů a stejně jako v předchozím případě parkování v nich poskyovat za přijatelnou cenu. Stávající parkovné ja nabízeno za absurdní cenu (ať už soukromé nebo obecní) a pro běžného člověka je místo v takovém domě nedosažitelné. Tuším- li správně, tak ta cena nejde moc pod 30 000 Kč/ rok a jen těžko si dovedu představit majitele ojetého vozu v hodnotě např. x < 100 000 Kč, jak si takové parkování zaplatí. Rozhodněte prosím pro dobro lidu.

(Brno, 2017-06-29)

#1781

mám dceru v Brně

(Voděrady, 2017-06-29)

#1786

nesouhlasim s timto nesmyslnym navrhem

(Brno, 2017-06-29)

#1787

Jsem zdravotne postizeny, ale bez prukazu ztp, na ktery pry kvuli lehkemu postizeni nohy nemam narok a potrebuji se dopravovat po meste autem.

(Brno, 2017-06-29)

#1789

bydlím v Brně mnoho let

(Ostrava, 2017-06-29)

#1797

V Brně pracuji, žil jsem tam a rád tam jezdím za nákupy a zábavou. Odmítám rétoriku zmrdů z magistrátu kteří káží vodu a pijí víno (viz. nájezd služebními vozy), chtějí z města udělat skanzen a napakovat se na obyvatelích města a to bez ohledu na to zda jsou rezidenty či nikoliv. Je to krok špatným směrem.

(Prostějov, 2017-06-29)

#1799

Podepisuji, protože tohle je zahíjení teroru a útlaku. Abych před vlastním domem musel platit parkovné za naši návštěvu !?! Počítat hodiny? Novodobý hyenismus, provokace a teror normálních lidí!

(Brno, 2017-06-29)