Petice proti zavedení rezidentního parkování v Brně

Komentáře

#1401

je to blbost

(Brno, 2017-05-15)

#1403

Nesouhlasim se zavedením rezidentniho parkování

(Brno, 2017-05-16)

#1408

Brno je absolutně nejlepší a hlavně nejlevnější P+R parkoviště pro každého, kdo jede z Rumunska do Prahy. Vyjde mi mnohem levněji nechat stát auto týden v centru Brna a jet do Prahy vlakem, než parkovat týden v Praze. A úpřimně je mi úplně jedno, že takto blokuji parkovací místo. Takže proto podepisuji petici a jsem proti zavedení rezidentního parkování v Brně.

(Burgas, 2017-05-16)

#1410

Rezidentní parkování považuju za krátkozraké řešení bez prokazatelného pozitivního efektu. Evidentně jde jen o další nástroj pro bonzování, buzerování, zpoplatňování a pokutování.

(Brno, 2017-05-16)

#1415

s tím nesouhlasím

(Brno, 2017-05-16)

#1418

Souhlasím s uvedenými důvody. A uvedu příklad, pokud přijede k nám, do zóny řemeslník, kde nechá auto?

(Brno, 2017-05-16)

#1419

Deli obcany Brna na prominenty a ostatni, vyhodu neprinese nikomu, zavadi nesmyslnou dalsi dan, povede k vylidneni města, zavádí nepřijatelné smirovani řidičů a databází jejich pohybu městem s nejasným zabezpecenim.......

(Brno, 2017-05-16)

#1430

Podepisuji, protože nesouhlasím s tímto idiotským nápadem! :)

(Brno, 2017-05-16)

#1432

Nechci platit městu za něco co neexistuje. Brno potřebuje nová parkovací místa a parkovací domy. To že jste rezident ještě neznamená že zaparkujete. Poučte se z Prahy.

(Brno, 2017-05-16)

#1435

Považuji za zbytečné - neřeší problém s parkováním.

(Brno, 2017-05-16)

#1445

Jde jenom o to ožebačit lidi o další peníze. Navíc je celý projekt nedomyšlený a strašně uspěchaný. Proč asi, když se blíží volby :D

(Nové Město na Moravě, 2017-05-17)

#1447

podpis připojuji protože, chci skutečné rešení parkování v Brně, zbudováním odstavných parkovišť, nikoliv vytvoření další zdroje příjmů pro městskou kasu

(Brno, 2017-05-17)

#1449

Brno se potřebuje rozvíjet a ne uzamknout. Jsem z těch, kdo se potřebuje do Brna rychle dostat a zaparkovat.

(Lipník nad Bečvou, 2017-05-17)

#1450

Velmi mě pobouřila informace o rezidentním parkování a neřešení situace pro návštěvníky. Odebírá lidem obrovskou část svobody. I kdybych si změnil trvalé bydliště. Možnost parkovat auto před domovem je k ničemu, když před prací zaplatíte 400 kč denně. Je ostuda, že někdo zveřejní tak agresivní, diskriminující a nepropracovaný návrh a ještě hrozí se zavedením takových nesmyslů v řádu pár měsíců!!!

(Vacenovice, 2017-05-17)

#1451

Pracuji v Brně a zavedení tak nesmyslných parkovacích zón by pro mne znamenalo 320,- korun denně!!!

(Kuřim, 2017-05-17)

#1456

Nemám trvalé bydliště v Brně, ačkoliv zde pracuji a přebývám

(Lužice, 2017-05-18)

#1460

Protoze vscihni platime dane a mame narok parkovat vsude na verjenych komunikacich. Protoze urady jsou v centru a nejsou kompetentne resit veci elektronicky. Protoze birokrace vyzaduje kazdej jeji omyl aby sme resili na jeji pobocce. Protoze bydleni ve meste je volba a parkovani je celo brnensky problem. Protoze plan je deravy jak cednik a nejsou zahyctne parkoviste a budovani parkovist je dalsi moznost jak ubrat zelen a betonovani vice ploch neni reseni. A v neposledne rade kde josu ty lidi ktery chteji rezidentni parkovani? mluvi se o nich ale nikto je nevidel.

(Brno, 2017-05-18)

#1464

Nejedná se o systémové řešení, zlepšení parkování touto formou nelze předpokládat , ať statutární město Brno nazve tento sytém vybíráni poplatku za používání komunikace.

(Brno, 2017-05-18)

#1467

Za rezidentním parkování stojí hlavně snaha zpoplatnit parkování úplně všude a dostat z lidí peníze. Je nesmysl, aby rezident, který má v Brně pobyt a kartu si koupí pak platil i jinde po městě. To už by mělo být v ceně. A dále samozřejmě zpoplatnění všeho vůbec neřeší parkovací kapacitu, která je problémem největším.

(Brno, 2017-05-18)

#1468

Je to akorát další způsob, jak vytáhnout z lidí peníze.

(Brno, 2017-05-18)

#1472

Naprosto nesouhlasím s jakýmkoliv zpoplatnením parkování mimo centrum města.

(Brno, 2017-05-19)

#1474

v Brně pracuji, často musím jezdit autem a nepřeji si zavedení rezidentního parkování.

(Bučovice, 2017-05-19)

#1476

Parkovací místa rušíte a chcete je ještě platit?? Už tak se tu nedá pomalu kde zaparkovat.

(Brno, 2017-05-19)

#1479

Takto navržený systém:
-zavádí problém s parkováním i tam kde dosud nebyl (např. o víkendech problém s parkováním a dopravou v Brně téměř žádný není)
-navržený počet 30 hodin na rok pro návštěvy a řemeslníky nepokrývá ani návštěvu rodiny na jeden víkend
-systém je složitý a nebudou se v něm orientovat ani místní natož turisté
-ceny parkovného jsou nesmyslně vysoké, víceměně tak znemožňují cestování do práce autem

Rezidentní parkování je pro mě přijatelné pouze pokud:
-obyvatel s trvalým pobytem, nebo firma se sídlem v Brně bude moct parkovat na celém území Brna (klidně i za těch 1000 ročně/auto)
-dojíždějícím bude umožněno zaparkovat zdarma nebo velmi levně na záchytných parkovištích v dosahu MHD s výrazně motivačníslevou pro majitele šalinkarty

(BRNO, 2017-05-19)

#1483

Je to totální blbost nám jako občanům to ničemu nepřispěje ...

(Brno, 2017-05-19)

#1484

nesouhlasím se zavedením nesmyslného rezidentního parkování. Namísto skutečného řešení problémů s parkováním (tvorba nových BEZPLATNÝCH parkovacích míst) se vše "rekonstruuje" tím stylem, že se parkovací místa ubírají (nová zeleň má přednost) a ještě se plánuje zavést paskvil v podobě rezidentního parkování. Ale chápu, že jinak se mluví člověku, který musí dojíždět do práce a po zavedení nesmyslného rezidenčního parkování bude muset část (nebo víc jak polovinu) svého denního výdělku vyhodit oknem za parkování, a jinak se mluví člověku, který svoji pr**l může bezplatně dovézt před barák, ve kterém pracuje!

(Krasová, 2017-05-19)

#1495

nesouhlasím se zavedením systému parkovacích zón, takzvaného rezidentního parkování.

(Brno, 2017-05-21)

#1496

Podepisuji protože se mi plánovaný záměr nelíbí a přístup Magistrátu "prosadit za každou cenu"považuji za nechutný

(Brno, 2017-05-21)

#1497

znám situaci v Praze. Je to katastrofa. Likvidace podnikatelů v zónách... nic dobrého to nepřineslo.

(Brno, 2017-05-21)

#1503

Myslím že je to jen způsob jak z lidí tahat peníze a jak znepříjemnit život a práci. V Praze jsem si to užil také.

(Brno, 2017-05-22)

#1505

Nesouhlasím s rozhodnutím města o zavedení rezidentního parkování v Brně

(Brno, 2017-05-22)

#1508

Jen další komplikace života...

(Brno, 2017-05-22)

#1510

Ruzicková Zlata

(Brno, 2017-05-22)

#1514

Josef Doležel

(Brno, 2017-05-22)

#1516

System rezidentniho parkovani je uplna blbost omezujici jakekoliv normalni fungovani mesta a nepovazuji je za nic jineho nez dalsi mestskou dan

(Brno, 2017-05-23)

#1517

bydlím v centru Brna a nesouhlasím s poplatkem za něco, co stejně problém s nedostatkem parkovacích míst nevyřeší!!

(Brno, 2017-05-23)

#1518

podepisuji protože je to v praze a nefungujete a s návrhem nesouhlasím

(Brno, 2017-05-23)

#1521

Rezidentné parkovanie nie je nič iné, než privatizácia verejného priestoru, ktorý prirodzené patrí všetkým a nikto na tento verejný priestor nemá väčší nárok. To, že má niekto niekde nejakú formu pobytu je irelevantné. Ani v Brnenských hospodách predsa nemajú pri stoloch prednosť hostia s trvalým pobytom v Brne. Len s predstavte absurdnosť takej situácie. A pri parkovaní to snáď máme prijať za štandard? Nie. Tých parkovacích miest by aj tak bolo buď rovnako ako teraz alebo menej, pričom tie parkovacie miesta, ktoré sa zachovajú, budú spoplatnené. A samozrejme, na celú túto parádu sa naviaže ďalšia réžia, ktorú niekto bude musieť zaplatiť, ale hlavne niekto ju bude inkasovať. Je treba dodávať viac?

(Brno, 2017-05-23)

#1525

Jako rezident brna, řidič a cyklista nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování.

(Brno, 2017-05-24)

#1526

Podepisuji, protože sám často jezdím do různých městských částí včetné centra buď ve vícero lidech, nebo s nákladem, který MHD ze Žebětína je velice nepraktické tahat a kolikrát je to i nemožné. S parkovacími zonami v centru budu souhlasit leda v případě, že se zbudují velké bezplaté parkovací domy, od kterých bude dobře dostupné MHD.

(Brno, 2017-05-24)

#1527

zavedení rezidentního parkování nic neřeší, je to nesmysl a finančně zatěžuje občany města Brna i jeho návštěvníky.

(Brno, 2017-05-24)

#1530

Jako živnostník jezdící po zákaznících celého Brna budu mít parkovací kartu na každou čtvrť ?

(unkovice, 2017-05-24)

#1532

Rezidentní parkování neřeší problém, ale přidává další. Vede k vylidňování centra a úbytku provozoven uvnitř parkovacích zón.

(Brno, 2017-05-25)

#1535

Podepisuji, protože parkování v rámci dojíždění do práce jako nerezidenta Králova Pole, by mě stálo cca 90 tisíc korun ročně.

(Brno, 2017-05-25)

#1538

Rezidentní parkování je velmi nespravedlivý způsob regulace aut ve městě, který jen zavádí kasty privilegovaných a nepriviegovaných občanů.

(Veverská Bítýška, 2017-05-25)

#1539

Nepřeji si zavedení rezidentního parkování ve městě Brně.

(Brno, 2017-05-25)

#1555

Rezidentní parkování je nesmysl, který nebude mít žádný přínos pro společnost, pro lidi...

(Brno, 2017-05-29)

#1556

Jediným důvodem pro zavedení je vytahání peněz z lidí, nedostatek parkovacích míst to nevyřeší. Ve městě se stejně všude za parkování platí nekřesťanské peníze.

(Brno, 2017-05-29)

#1559

Podepisuji, protože si nepřeji rezidentní parkování ve čtvrtích mimo centrum města Brna. Dlouhodobě žiji v městské části Brno Sever, kde tento systém není potřeba a pouze ještě více zkomplikuje parkování.

(Brno, 2017-05-29)

#1560

Hlouposti se nemají podporovat

(Brno, 2017-05-29)

#1562

Rezidenční parkování mi nezaručí že přes to že budu platit,tak zaparkuji,Omezuje moje hosty,omezuje lidi kteří bydlí v pronájmech a uživatele firemních vozidel,a v neposlední řadě to snižuje hodnotu mojí nemovitosti, a atraktivitu místa k bydlení,Je to jen nástroj k tomu,jak tahat z lidí další nesmyslné poplatky.

(Brno, 2017-05-29)

#1564

Nesouhlasím s projektem rezidentního parkování !!!

(Brno, 2017-05-29)

#1568

Není dána jasná vize, jak bude systém fungovat a jestli vůbec něco změní. Rezidentní parkování považuji za předraženou zbytečnost, která dopravu v Brně udělá složitější a méně přehlednou.

(Brno, 2017-05-29)

#1569

Nesouhlasím s rezidentním parkováním! Je to jen tahání lidí z peněz a buzerace!

(Brno, 2017-05-29)

#1570

Nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování v Brně.

(Brno, 2017-05-29)

#1572

Podepisuji protože do Brna dojíždím za prací, pracuji v centru, na Poříčí, parkování sice každý den musím chvilku hledat ale vždy místo najdu, jako všichni.
Nedokáži si představit, že bych měla za parkování platit každý den horentní sumu, když svou prací přispívám k ekonomickému rozvoji brněnských firem a i města ve kterém své peníze utrácím.
Parkoviště park and ride ze strany ze které jezdím není.
Několik let jsem bydlela přímo v Brně (Kamenná kolonie) a také jsem vždy místo na parkování našla. Dle mého názoru toto opatření není pr orezidenty (pokud by měli vyblokované místa dle SPZ garantovaná od 17:00 do 8:00 třeba, tak bych to pochopila. Tak jak je systém nastaven nyní mi připadá výhodný akorát pro Brno, nikoli pro obyvatele, pracující, či firmy.

(Brno, 2017-05-29)

#1574

Som študent a potrebujem niekde parkovať

(Považská Bystrica, 2017-05-29)

#1578

Som študent a nemám 97000 ročne na parkovné.

(Brno, 2017-05-30)

#1579

protoze rezidentni parkovani povazuji za nesmysl a dodatecnou dan, nema to zadny prinos

(Brno, 2017-05-30)

#1580

Je smutné, že současní vládci města tají motorizovaným Brňanům, jaké represe je skutečně čekají po zavedení systému rezidentního parkování. Jejich záměrem je vytvářet takové podmínky, aby se brněnští občané zbavovali svých osobních vozů, anebo je alespoň znehybnili ve své garáži či ve své rezidentní oblasti, kde je budou jen ometat a hlídat před vandaly, aniž kamkoliv v Brně vyjedou. K tomu chystají nové dopravními zákazy, nehorázné parkovací poplatky zejména v režimu tzv. návštěvnického parkování, a intenzivní pokutování. Po plném zavedení poteče ročně do tzv. fondu mobility částka vysoce překračující sto milionů Kč (poučte se v Praze!) z parkovacích poplatků a z pokut ždímaných z brněnských občanů. A z něj se budou financovat zejména zbyteční inkasující úředníci, zakazovací dopravní značky,1001 parkovacích automatů, špehovací auta s kamerami, pokutovací strážníci. A zbytek půjde přednostně na podporu cyklistiky (viz http://www.brno-autem.cz/fond-mobility-jako-podvod-na-ridice) včetně agresivní cyklistiky chodníkové. Barvitě si v té souvislosti představuji houfy důchodců 75+ jak na svých velocipedech usilovně šlapou do pedálů a uhánějí brněnskými ulicemi - a spolek Brno na kole bude zahlcen jejich žádostmi o členství.
Zejména na seniory a rodiny seniorů dopadnou represe připravovaná zelenými aktivisty nejcitelněji. Odváží-li se důchodce své auto určené k jezdění nejen trvale zaparkovat ve své rezidentní oblasti, ale dokonce s ním častěji vyjet po Brně, zaplatí v tzv. návštěvnickém režimu více než 10% svého důchodu, k tomu stačí 1 až 2 hodiny návštěvnického parkování denně při sazbách 20 až 60 Kč za každou započatou hodinu (viz návrh ceníku!). Rodiny důchodců, kteří žijí jen ze svého důchodu, budou citelně ožebračováni rozhodnutím brněnských politiků. Přitom podnět, aby brněnští senioři byli od rezidentních, ale zejména od návštěvnických poplatků osvobozeni, byl primátorem odmítnut. Údajně brněnští senioři jsou potencionálními podvodníky a osvobození od poplatků budou zneužívat. A samotné poplatky jsou prý minoritní záležitostí. Primátor si asi představuje, že důchodci se budou ochotně vzdávat 10% důchodů k plnění městské pokladny! Dopis primátora s těmito nehoráznostmi se mi dostal do rukou.
Lze dokonce bez velké nadsázky konstatovat, že aktivity ekohujerů jsou namířeny především proti brněnským motorizovaným seniorům a jejich rodinám. Dle statistik je nyní v Brně 20% občanů 65+ a jejich podíl roste. Možnost využívat vlastní dopravu je nepochybně zlepšením kvality života seniorů, u nichž jsou zdravotní, zejména pohybové potíže obvyklé. Tomu chtějí ekohujeři klást cílené překážky. Ostatně i záměr zřídit nízkoemisní zónu zahrnující rozsáhlou oblast Brna uvnitř vnějšího městského okruhu (MFDnes 22.2.2017, str.13 „Brno řeší jak na smog. Vykáže nejstarší auta?“) trefí hlavně seniory odkázané jen na důchody, pro něž jsou nová os.auta prakticky nedostupná a jejichž starší vozidla do města nebudou smět. Přitom výrazné omezení dopravy vůbec nevyřeší smogovou situaci ve městě. Ostatně blížícím se masovým nástupem elektromobilů a vozů s vodíkovým pohonem se zaklínadlo nízkoemisních zón stane historickou veteší a ekohujeři si budou muset hledat novou munici.
Absence parkovacích míst je mnohde řešitelná stavebními úpravami (zejména na sídlištích) anebo alespoň odstraněním nadbytečných zákazů. Místo toho lze opakovaně zaznamenat cílenou likvidaci parkovišť při uličních rekonstrukcích. Příklady z mého okolí: na ul.Hlinky při rekonstrukci 2006-7 ubylo cca 60 míst, u Vaňkova náměstí při zřizování kruhového objezdu před dvěma lety se zlikvidovala většina parkovacích míst na nezpevněné ploše, která předtím sloužila zejména pacientům onkologickému ústavu. Nešlo o něčí záměr? A co úmysl města zlikvidovat polovinu parkovacích možností na ul.Štefánkově, který narazil na organizovaný odpor místních občanů?
Vlastnictví a provozování aut patří dnes už k základnímu životnímu standardu. Nebo se vrátíme ke koňským potahům a drožkám a výživné kobylince na městských ulicích budou vyhledávaným artiklem pro zahrádkáře?

(Brno, 2017-05-30)

#1585

Nesouhlasim s rezidentnim parkovanim, protoze trvale bydliste mam v Lisni u rodicu a bydlim s pritelem v podnajmu v Kr.Poli a projde mi nesmysl platit takove castky. Navic mi to nezajisti parkovaci misto!

(Brno, 2017-05-30)

#1594

V zavedení rezidentního parkování nevidím řešení problému, kvůli kterému má být zavedeno. Pro spoustu lidí bude spíše komplikací navíc.

(Brno, 2017-05-30)

#1597

Protože chci volne parkovat kde chci a ne platit nehorázne peníze. V rodině máme dvě auta a nechápu důvod proc za to, že dojedu domu a zaparkuju budu platit několik tisíc ročně a ještě aji nemít jistotu, že najdu místo.

(Brno, 2017-05-30)