Petice proti zavedení rezidentního parkování v Brně

Komentáře

#603

Systém rezidentního parkování mi přijde nesmyslný. Zejména proto, že platím za něco, co nemusím vůbec mít.

(Brno, 2017-05-03)

#604

Podepisuji, protože to je řešení pomocí restrikcí, nastavených pouze na rýžování peněz do městské kasy, namísto nalezení formy, která by reálně pomohla situaci.

(Starovičky, 2017-05-03)

#605

Se v Brně nedá kde parkovat a už mě to sere.

(Šlapanice, 2017-05-03)

#612

Současný návrh řešení je povrchní a ryze formální a bez předcházejících opatření a kroků neřeší změnu k lepšímu, naopak přinese jen komplikace a bere si za rukojmí obyvatele Brna i dojíždějící a situaci ještě výrazně zhorší. Přinese pouze vyšší přísun peněz do městské kasy.

(Brno, 2017-05-03)

#616

Podepisuji, protože si myslím, že zavedení rezidentního parkování v Brně je neadekvátní řešení v zájmu rozvoje Brna.

(Brno, 2017-05-03)

#618

Podepisuji, protože jsem obyvatelem Brna, studentem a uživatelem osobního automobilu. Domnívám se, že v demokratické společnosti jsou samosprávní orgány od toho, aby poskytovaly služby a vycházely vstříc daňovým poplatníkům - na to daně platíme. Zásadně nesouhlasím s tím, aby si magistrát počínal jako korporace s cílem vydělávat na občanech.

(Brno, 2017-05-03)

#621

Souhlasím s peticí, nesouhlasím se šikanou řidičů v městě Brně

(Brno, 2017-05-03)

#623

Protože, je to největší nedopracovaná hloupost, jakou jsem kdy viděl.

(Brno, 2017-05-03)

#642

Řada lidí dojíždí do Brna za prací a je pro ně efektivnější (časově i logisticky) jezdit autem.

Zavedení rezidentního parkování v Brně by mělo tyto osoby zohlednit - např. být doprovázeno vytvořením záchytných parkovišť na krajích města s efektivním dopravním spojením do centra.

Nevím o tom, že by se s tímto počítalo a proto jsem proti.

(Popůvky, 2017-05-03)

#643

Podepisuji tuto petici, protože nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování. Tento plán neřeší žádný problém.

(Brno, 2017-05-03)

#644

Nebudu platit za to, abych mohl parkovat před svým domem na ulici, která není tak frekventovaná jako jiné, kde věřím, že je parkování za trest a kde nějaké rezidentní parkování má jistý smysl.

(Brno , 2017-05-03)

#649

V této podobě a za navrhovaných podmínek, rezidentní parkování nic nevyřeši. Naopak.

(Brno, 2017-05-03)

#651

Podepisuji, protože zavedení rezidentního parkování v Brně považuji za neadekvátní ke skutečným potřebám obyvatel města Brna.

(Brno, 2017-05-03)

#653

Jen další nesmysl s cílem lidi diskriminovat a tahat z nich peníze.

(Kuřim, 2017-05-03)

#656

Nemám trvalý pobyt v Brně.

(Brno, 2017-05-03)

#661

Hovada!

(Brno, 2017-05-03)

#667

Souhlasim s plným zněním petice. Modré zóny v Brně neřeší situaci s parkováním ale pouze tahají peníze z lidi.

(Brno, 2017-05-03)

#670

Raději bez komentáře. Dejte nám prosím pokoj, nechte nás žít, bez buzerace.

(Brno, 2017-05-03)

#671

Jezdím do Brna za prací a jelikož jezdím za zákazníky, tak parkuji pokaždé jinde, a tolik peněz na parkování nemám.

(Dolní Kounice, 2017-05-03)

#672

Podepisuji, protože to nic neřeší. Je to pouze byznys pro úředníky a spřátelné firmy.

(Brno, 2017-05-03)

#677

podepisuji, protože moje děti nebudou přece platit parkovné, když přijedou za mnou na návštěvy a vetšinou na celý víkend.

(Brno, 2017-05-03)

#683

Podepisují, protože nesouhlasím se zaveděním rezidenčních míst na parkování v Brně. Nevyřeší problém parkování !!!

(Brno, 2017-05-03)

#686

už neví jak z nás tahat peníze

(Brno, 2017-05-03)

#689

Protože to vymyslel někdo,kdo nemyslel.Připadá mě to,že někdo potřebuje z lidí dostat peníze.Spíš by mělo být dáno zákonem,že v nové zástavbě má být postaven parkovací dům.Jinak je to zcela diskriminační pro starší,kteří jedou na návštěvu a pro lidi v podnájmu

(Kuřim, 2017-05-03)

#693

protože nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování v Brně.

(Brno, 2017-05-03)

#697

Podepisuji, protože rezidentní parkování tak, jak bylo představeno není domyšlené.

(Blansko, 2017-05-03)

#708

rezidentní parkování je pouze další skrytá daň pro motoristy.

(Brno, 2017-05-03)

#721

Nechci aby navsteva co prijede na dva dny musela resit kde nechat auto a neplatit majlant

(Brno, 2017-05-03)

#722

Nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování.

(Brno, 2017-05-03)

#723

Chci svobodně přijet kdy chci a kam chci .. v Praze nemůžu jet ani k příbuzným tady to rozhodně nechci ..

(Brno , 2017-05-03)

#726

Podepisuji, protože s takovým paskvilem nesouhlasím. Nic to nepřinese, pouze peníze do městské kasy. Systém má stát 200 mil. Kč a pan Lollan tvrdí, že se to velmi rychle vrátí. Takže jaký je pravý účel systému?!!

(Brno, 2017-05-03)

#736

IAD je zaklad moderniho zivota. A nasrat na Holala vocasa a HnitBrno

(Sebrov, 2017-05-03)

#737

prilis casto se pohybuju po mnoha mistech v brne, a nejen na skok. pracovní schuzky,dodavaní produktu s ukazkou (tedy nekolik hodin...)

(brno, 2017-05-03)

#738

Je to celé nesmysl.

(Brno, 2017-05-03)

#739

Protože je residentní parkování nic neřeší

(Brno, 2017-05-03)

#745

Protože je to omezování a tahání peněz z lidí!!
A třeba to pomůže k odvolání Holana!

(Brno, 2017-05-04)

#747

Jako rezident jsem nepochopil tento návrh rezidentního parkování jako nějakou výhodu. Spíše znemožní normální fungování naší rodiny.

(Brno, 2017-05-04)

#748

nesouhlasím s návrhem rezidentního parkování. Je absurdní a ještě absurdnější jsou jeho navrhované ceny.

(Brno, 2017-05-04)

#749

Nevidim smysl v systemu rezidentniho parkovani

(Brno, 2017-05-04)

#751

Systém rezidentního parkování problém s parkovacími místy nevyřeší, naopak ho ještě více zkomplikuje. Za tímto plánem vidím omezování individuální mobility spolu s potřebou "danit" lidi, kteří jezdí auty.

(Brno, 2017-05-04)

#752

Souhlasím s obsahem petice

(Brno, 2017-05-04)

#754

V Brně bydlím v pronájmu a pracuju - RP sice z lidí vymámí peníze, ale nic jim to nezaručí, parkování bude peklo.

(Zlín, 2017-05-04)

#758

Ve zkratce? Je to nesmysl, vůbec neřeší problém s parkováním.

(Brno, 2017-05-04)

#760

nesmysl, ktery nezlepsi (nezaruci ze zaparkujete) ale naopak zhorsi podminky ridicu v Brne a to razantnim zpusobem

(Brno, 2017-05-04)

#761

Teď můžu normálně parkovat a naprosto mi to vyhovuje. Nemíním platit při dojíždění do práce, nehledě na zákazníky, kteří k nám přijíždění na jednání.

(Zborovice, 2017-05-04)

#765

Tento způsob vybírání peněz z lidí nevede vůbec k uvolnění parkovacích míst ale jen naplnění kapes lidi z magistrátu. Neexistuje město co by takhle striktní celoplošné poplatky vybíralo. Jet na návštěvu z Kohoutovic do Lýskovce za rodiči a platit parkové? Jste blázni?

(Brno, 2017-05-04)

#768

Současná podoba systému rezidentního parkování je nesmyslná a ničemu nepomůže. Pouze městské pokladně.

(Brno, 2017-05-04)

#773

Protože mám zkušenost s Pražským rezidenčním parkováním a nechci, aby to v Brně dopadlo stejně ostudně. Nesouhlasím s tím, abych musel platit za parkování na parkovišti, které bylo zaplaceno z mých daní, a zároveň ani nemít jistotu, že zaparkuji. Nemůžu navíc souhlasit se systémem, který se snaží prosadit naprosto neschopný člověk, který ani nevlastní řidičské oprávnění a nemá představu o tom, jaké parkování v Brně je, neboť se vozí vozem se služebním řidičem.

(Brno, 2017-05-04)

#778

Nechci platit dalsi dan, potrebuji premistovat sebe i sve 3 deti do zamestnani/skoly/skolky/krouzku v case konstatnim (24hodin/den). Pri mem stesti budu opet na hranici zony (ulice Drobneho, Brno-Sever), takze nezaparkuji na parkovisti pres ulici (Kralovo-Pole) a budu na tom stejne jako s parcelovanim skol a skolek. Kdy zavedete, ze bezplatne muzu oslapat jen chodniky sve mestske casti?

(Brno, 2017-05-04)

#781

Není to vhodné řešení nedostatku parkovacích míst v Brně.

(Brno, 2017-05-04)

#784

Nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování, protože neřeší nedostatek parkovacích míst, z lidí se budou tahat peníze a stejně nebudou mít jistě místo k parkování. Pokud bych si tímto poplatkem parkovací místo rezervoval nebo by tento systém byl bez poplatku, dalo by se o tom uvažovat, takto je to ale zaměřeno pouze na obohacení městské kasy

(Brno, 2017-05-04)

#786

s textem petice souhlasím

(Brno, 2017-05-04)

#788

Nesouhlasim s dalsi skrytou dani.

(Brno, 2017-05-04)

#789

...protoze tento system je nefunkcnim modelem, ve kterem vlk zustane hladovy, nasrany a koza nikde.

(Brno, 2017-05-04)

#790

Podepisuju, protože v Brně parkovací zóny nemají smysl. Kroužím tady denně v centru jak sup nad zdechlinou, abych zaparkovala. Nebudu platit x tisíc ročně za to, abych stejně kroužila kolem baráku dál a nezaparkovala nebo snad ještě doplácela, že jsem v místě bydliště nezaparkovala, "přestože jsem přece měla a mám to zaplacené támhle". Nekomplikujte to prosím, nechte to tak, jak je to teď.

(Brno, 2017-05-04)

#796

Podepisuji, protože plně souhlasím s výše uvedeným textem

(Brno, 2017-05-04)

#798

nesouhlasím s aktuálně navrhovanou verzí rezidentního parkování, které má za účel pouze přinést radnici peníze, šikanovat řidiče, a jinak rezidentní parkování nic dobrého nepřinese, maximálně vylidnění středu města...

(Brno, 2017-05-04)