Petice proti zavedení rezidentního parkování v Brně

Komentáře

#201

je nesmysl platit za to že žiju v brně... 900 čert vem, ale že to neplatí mezi zonama? wtf?

(Brno, 2017-05-02)

#202

Parkovací místa jsou nesmysl když nejsou odstavné parkoviště. A ještě k tomu i lidé co tu bydlí, mají trvalé bydliště tak ještě v jiné zóně budou platit jak cizí lidi.

(Brno, 2017-05-02)

#203

Podepisuji, protoze ano, socik uz skoncil, ale system je spatne nastaven, dal bych jeden poplatek pro rezidenta pro cele Brno, ne jen zony( neprakticke) a HLAVNE jeste nejakou P+R parkoviste. Az budou klidne to rozjet.

(Brno, 2017-05-02)

#207

nepotřebuji, aby byla osobní automobilová doprava upřednostňována oproti ostatním, stačí mi, když člověk nebude v Brně šikanován za to, že si dovolí vlastnit vůz

(Brno, 2017-05-02)

#217

Bydlím v Brně už dlouho a tohle mě přijde jako naprostý nesmysl.

(Brno , 2017-05-02)

#218

Jako občanka ČR s bydlištěm 5 km od Brna a prací v Brně se cítím diskriminovaná tím, že v Brně nebudu moci zaparkovat, přičemž v naší obci všichni občané ČR včetně brňáků mohou zaparkovat zdarma a bez kontroly "velkého bratra". Stop diskriminaci na základě úředního trvalého bydliště!

(Brno - venkov, 2017-05-02)

#222

Rezidenční parkování pro mě, jako pro živnostníka, který je na autu závislý, znamená roční výdaj ve výši cca 25.000 Kč (v současné podobě). Obdobnou částku se snažím směřovat na dobročinnost. Pokud tento nesmysl a naprosto nekoncepční opatření projde, přesměruji tyto prostrědky od těch potřebných do městské pokladny. Toto je podpora podnikání v praxi.

(Brno, 2017-05-02)

#226

Podepisuji petici, protože to co bylo vytvořeno jako návrh, je nepromyšlený nesmysl, který má pouze naplnit kasu města a neřeší vůbec problematiku. Ostatně co bychom chtěli od lidí co jsou k tomu nekompetentní.

(Brno, 2017-05-02)

#227

Nechci rezidentni parkovani v Brne!!! Kde ma nato clovek vzit kdyz zivi rodinu a musi jezdit na nakupy a po doktorech a ktomu bydli v pronajmu!!! Si mysli ze ty penize tisknem :D

(Brno, 2017-05-02)

#228

Je to nedomyšlené celé. A stejně se tím nic nevyřeší.

(Brno, 2017-05-02)

#230

Nic víc, než snaha "aktivistů" z magistrátu vysát z kapes daňových poplatníků ještě víc peněz. Nesmysl RP přinese pouze problémy, nikoli řešení.

(Smržice, 2017-05-02)

#240

Nesouhlasím se zavedením rezidentního parkování.

(Brno, 2017-05-02)

#250

Podepisuji, protože si myslím, že zavedení rezidentního parkování nadělá více škody nežli užitku.

(Brno, 2017-05-02)

#251

Keď opomenieme kritický nedostatok informácií o projekte, stále nie je jasné, kam chce magistrát autá z mesta vytlačiť, pretože tie autá sa skrátka nerozpustia na daždi. A P+R parkoviská akosi chýbajú.

Ďalší aspekt je, že parkovanie pre rezidenta je naviazané len na trvalý pobyt. Pre Slováka je žiadať o trvalý pobyt v Brne nielen nepraktické, pretože tým pádom prichádza o slovenský občiansky preukaz a musí so sebou nosiť stále pas, ale v mnohých prípadoch aj nemožné, keďže na trvalý pobyt vzniká právo až po 5 rokoch prechodného pobytu.

(Brno, 2017-05-02)

#258

Zásadně nesouhlasím, Brno není na něco takového připravené, chybí záchytná parkoviště, dopravní systém není schopen pojmout cestující v případě, že by mimobrněnští přestali jezdit autem, navíc to neřeší problém parkování v Brně, vše se zkomplikuje i pro rezidenty.

(Dolní Kounice, 2017-05-02)

#260

Rezidentní parkování v Brně bude většinu lidí jen stresovat a nikomu a ničemu nepomůže, nanejvíš pozvedne EGO pár fanatickým zeleným liberálům.

(Brno, 2017-05-02)

#261

Nesouhlasím s navrhovaným systémem. Není to ve prospěch lidí, ale ve prospěch dotace brněnské pokladny. Souhlasil bych po mnohem lepší optimalizaci celého systému.

(Brno , 2017-05-02)

#262

míst ubude, většina zon problem s parkovanim nema, návštěvy se nedoplatí, nutí k trvalému bydlišti v Brně

(Brno, 2017-05-02)

#266

rezidentní parkování je nedomyšlené, pro rezidenty nijak výhodné a je pouhým sprostým způsobem, jak vytahat od lidí další peníze pro rozkradení zastupitelstvem.

(Brno, 2017-05-02)

#268

Je to celé jen o tom dostat z lidí další peníze.

(Brno, 2017-05-02)

#269

protoze nerozumím tomu, proč mám začít platit za něco co bylo doposud neplacené...zase chce zbytečně někdo vydělávat i když občanům to nepomůže, parkovacích míst tak nepřibude...V Novém Liskovci to fakt nechápu

(Brno, 2017-05-02)

#276

Nesouhlasím s rezidentním způsobem parkování. Je třeba zvýšit počet parkovacích míst. Ne zpoplatnit stávající.

(Brno, 2017-05-02)

#277

Je to nesmyslné nejen výší plateb. Systém nic neřeší.

(Brno, 2017-05-02)

#278

Podepisuji, protoze zavedeni rezidentniho parkovani v Brne situaci akorat zhorsi. :(

(Brno, 2017-05-02)

#279

Podepisuji protoze rezidencni parkovani je hovadina a dalsi zdaneni obyvatel.

(Brno, 2017-05-02)

#280

Nesouhlasim se zavadenim rezidentniho parkovani v soucasne podobe.

(Brno, 2017-05-02)

#287

rezidentní parkování je jen další šikana majitelů aut a reálně nezaručí možnost zaparkovat, naopak za nejisté parkování teď budu ještě platit

(Brno, 2017-05-02)

#288

Nesouhlasím se systémem rezidentního parkování této verzi. Pokud chce město Brno zrušit provoz automobilové dopravy ve městě, může to udělat rovnou, bez různých kliček. Občan města má mít právo na parkování před svým domem zdarma, jakýkoliv roční poplatek je nesmyslný. Stejně tak podnikatel nemá městu platit přemrštěný poplatek za to, že smí zaparkovat beztrestně před sídlem nebo místem, kde provádí pracovní úkon. Celé to působí spíš jako násilné vydírání/výpalné pro mafii, než rozumný krok města pro zlepšení dopravní situace. Na závěr prostě dodám, že nejlepší rezidentní parkování je jen ve vlastní garáži :-)

(Brno, 2017-05-02)

#290

Podepisuji protože ...... je to pitomost.

(Brno, 2017-05-02)

#292

podepisuji petici proti zavedení rezidentního parkování proto, že jde o nekoncepční rozhodnutí, které absolutně neřeší problém parkování ve městě. Rozhodnutím se počet potřebných míst nezvýší a v ulicích s domy o více bytech nezaručí rezidentovi předplacené parkování. V Praze, kde bylo zavedeno parkování v části obvodů, jsou obrovské tlaky na zrušení rezidentního parkování. Dalším důvodem nedůvěry v zavedení rezidentního parkování je fakt, že v čele projektu stojí nekorektní člověk, který nemá řidičské oprávnění a není tudíž seznámen s problematikou automobilové dopravy ve městě. Navíc v něho nelze mít důvěru, když přes svoji vysokou funkci náměstka je jeho osobní život provázen problémy a skandály, které vyvrcholily jízdou v tramvaji bez platného dokladu a následným útěkem před revizorem.

(Brno, 2017-05-02)

#295

Chtějí vybírat peníze za pouhou administrativu. Neřeší situaci s parkovacími místy. Naopak ji komplikují. Jako Brňák bych nemohl jet autem nikam jinam než mimo město, protože všude mimo moji čtvrť dostanu pokutu za parkování.
Snad existuje zpětná vazba pražanů na tento systém, kterou by mohli brát v potaz.

(Brno, 2017-05-02)

#296

Myslím si, že parkovací zóny budou jenom komplikovat život ve městě.

(Brno, 2017-05-02)

#297

Celý tento nesmysl vychází z přemoudrých hlav zástupců a tupců z Žít Brno a v celé své šíři postihuje celé spektrum brněnských i mimobrněnských občanů.

(Želešice, 2017-05-02)

#307

Podepisuji, protože nesouhlasím se zavedením rezidenčního parkování.

(Brno, 2017-05-02)

#309

Tohle opravdu není řešení. Pokud mám platit nehorázné peníze za to, že můžu jet do práce autem a zaparkovat a pokud mám platit za to, že zaručeně nenajdu místo na parkování v místě svého bydliště, tak rozhodně říkám NE! !!!!!!!

(Brno , 2017-05-02)

#310

Podepisuji

(Brno, 2017-05-02)

#313

Si myslím že rezidentní parkování je hloupost

(Brno, 2017-05-02)

#314

Trestat lidi ze maj auto je nesmysl!

(Brno, 2017-05-02)

#323

Podepisuji, protože to je neuvěřitelný nesmysl, likvidace obyčejných občanů i firem.... tahání peněz

(Brno, 2017-05-02)

#329

Bude omezovat spoustu lidí a vidím v něm víc záporů než kladů.

(Brno, 2017-05-02)

#331

Podepisuji z následujících důvodů:
1. parkování v Brně je sice problém a nějaké formě řešení se jistě nevyhneme, ale nevěřím, že něco zlepší zpoplatnění všech skupin obyvatel, tj. i rezidentů - vidím v tom pouze ideologickou snahu znepříjemnit motoristům život a sáhnout jim všem do kapsy
2. v aktuální podobě kdy se počítá napřed se zpoplatněním a až poté s investicí do záchytných parkovišť a navazující dopravy a pod. je rez. parkování nepřijatelné
3. nechat zaplatit projekt daňovými poplatníky a poté je opět oškubat, z velké části z ideologických důvodů mi přijde nehorázné
4. komplikace vznikající v určitých oblastech s případnými návštěvami příbuzných, respektive rozsekání Brna na části kde i přesto, že platím parkovací kartu, tak nezaparkuji považuji taktéž za nepřijatelné
5. ač sám nepodnikatel, jsem proti tomu aby podnikatelé platili za první auto 9000 a další 18000, je to jen další krok likvidující drobné podnikatele
6. nevěřím už ničemu, k čemu se nachomýtne Hollan nebo Zelení, jelikož to nejsou partneři pro seriózní diskuzi a v jejich počínání vidím hlavně ideologii, nikoliv rozum (viz počínání zelených okolo referenda o přesunu nádraží například)
A dalo by se pokračovat dál...

(Brno, 2017-05-02)

#332

Neexistuje možnost získání parkovací karty pro nerezidenty + komplikovaná možnost získat trvalý pobyt v nájmu. Arogantní a sobecké vůči lidem žijícím mimo Brno. Proč rodina z Brna může jet za rodinou do menšího města, kde na sídlišti jsou také problémy s parkováním a naopak to půjde s velkou cenou za parkování? Ani v Rakousku podobně velká města jako Brno neomezují parkování. Brno nemá na to, aby se srovnávalo s Prahou nebo Vídní.

(Slavičín, 2017-05-02)

#335

Nebudu a nechci platit za parkovani pred svym domem!

(Brno, 2017-05-02)

#336

Je to jen nástroj na tahání peněz z kapes lidí a šmírování kdo kam jezdí.

(Brno, 2017-05-02)

#338

Podepisuji, protože nesouhlasím se zaváděním takového návrhu rezidentního parkování, ve kterém nevidím změnu k lepší situaci ohledně parkování, ale jen tahání z lidí neskutečných částek.

(Brno, 2017-05-02)

#347

Nesouhlasím s návrhem rezidenčního parkování. Ráda podepíšu i papírovou verzi petice, která je důležitější.

(Brno, 2017-05-02)

#351

Protože mě není jedno, jak město nakládá s veřejnými prostředky a protože nechci v Brně projekt, který je špatný od A do Ž.

(Brno, 2017-05-02)

#352

Rezidentní parkování nezvýší počet parkovacích míst, v noci parkují v daných lokalitách až na výjimky jen rezidenti, případně nájemníci. A ti si nově mohou změnit adresu trvalého bydliště i bez souhlasu pronajímatele, takže i ti se stanou rezidenty. Výsledkem bude, že budeme platit za to, že nezaparkujeme.

(Brno, 2017-05-02)

#356

Podepisuji jelikož jsme současně rezidentem ve městě. Současné vedení MČ-BS zabralo především PRO SEBE většinu parkovacích míst v oblasti radnice a na ostatní lidi se stejně neohleduplně vybod... Tedy nevěřím, že ani tento postup nám umožní parkovat v blízkosti našich domů. Na místo parkovacích hodin mají udělat parkování pro bydlící a ostatní přesunout do parkovacích domů.

(Brno, 2017-05-02)

#357

protoze? 248 tis? rocne? jakoze coze? bez toho aniz bych mel jistotu, ze zaparkuji??

(Brno, 2017-05-02)

#358

Podepisuji, protože nehodlám připustit, aby současní zastupiči zkurvili Brno jako Prahu. Do práce nejezdím proto, abych ročně dotoval městskou kasu 85000 Kč, 30 hodin ročně pro návštěvy a řemeslníky jednoduše nestačí.

(Brno, 2017-05-02)

#359

Rezidentni parkovani neresi problemy s nedostatecnou kapacitou parkovacich stani, ani s hustotou dopravy v meste Brne.

(Brno, 2017-05-02)

#360

Nesouhlasím s rezidentním parkováním :)

(Brno, 2017-05-02)

#372

Souhlasím s výše uvedenými důvody proti zavedení rezidentního parkování.

(Brno , 2017-05-02)

#376

Absolutně nesouhlasím s parkovacími zónami. Skutečně ničemu nepomůžou pouze zpoplatní parkování.

(Brno, 2017-05-02)

#380

rezidencni parkovani je pouze dan z auta. problem s parkovanim neresi, ani se o to nesnazi

(Brno, 2017-05-02)

#386

Dojizdim do brna za praci

(Tisnov, 2017-05-02)

#387

Protoze je nesmyslne platit parkovat za to kde ziji, od toho tu mame placene parkoviste!

(Brno, 2017-05-02)

#392

nechci rezidentního parkování v Brně! Je to ptakovina!

(Brno, 2017-05-02)

#396

Podepisuji, protoze je to hloupost a utrzene penize pujdou na dalsi hlouposti. Vetsinu penez spolknou desitky statnich zamestnancu na platy a vysledek bude jenom vetsi zdaneni obyvatel bez vysledku.

(Brno, 2017-05-02)