Rozvoj železničního spojení Hradec Králové - Pardubice

Komentáře

#3

Nesouhlasím se zbytečným zkomplikováním a zdražením stavby dvoukolejné trati mezi Hradcem Králové a Opatovicemi jen kvůli aleji pár starých kaštanů, které lze nahradit mladými stromy v jiném místě.

Petr Kaiser (Bílá Třemešná, 2017-01-21)

#9

Moderní železniční spojení je pro budoucnost nezbytné. Není možné podlehnout tlaku nějaké minoritní skupiny s podivnými záměry.

Tomáš Kříž (Moravská Nová Ves, 2017-01-21)

#11

Druhou kolej mezi HK - PU máme v programu HDK od roku 1994. Vedení města o ní uvažovalo už před II. sv. válkou.

Pavel Rytíř (Hradec Králové, 2017-01-21)

#12

Zdvoukolejnění úseku z Hradce Králové do Pardubic je nezbytné pro komfortní a rychlé cestování 21. století.

František Štěpnička (Třebechovice pod Orebem, 2017-01-21)

#14

Je to potřeba postavit.

Jaroslav Pátek (Pardubice, 2017-01-21)

#16

Plně podporuji modernizaci a zdvoukolejnění trati Pardubice - Hradec Králové v maximální variantě.

Radek Papež (Náchod, 2017-01-21)

#17

Peníze na stavbu jsou, ale rozum ne. To je přesně to, proč u nás není doprava jako ve Švýcarsku. Kaštanka, Voda z Tetčic a podobné spolky jsou bohužel stinnou stránkou demokracie - všichni se jimi musí zabývat a stavba se zdržuje.

Dominik Havel (Hradec Králové, 2017-01-21)

#18

Jírovce jsou mé nejoblíbenější stromy, ale byly zde zřejmě vysazeny pouze dočasně, než přijde nutné zdvoukolejení.

Jan Mačí (Hradec Králové, 2017-01-21)

#20

Podepisuji, protože dvoukolejná trať Pardubice - Hradec Králové (- Jaroměř) je základním prvkem smysluplné modernizace železnic v Královéhradeckém kraji.

Leoš Smetana (Černožice, 2017-01-21)

#24

Nebylo by lepsi zvazovat krome "S-Bahnu" Hradubicke aglomerace i o priprave tramvajoveho provozu mezi mesty?
Interval 30 minut je ve stavajicich podminkach vyhovujici pouze o vikendech. Je treba zamyslet se nad vsemi pozitivy a negativy. Pokud nevyhovuje misto, co tedy trat zahloubit do tunelu? Vezmete si priklad ze Svycarska. Jeden jediny stat, kde vse funguje...

Petr Dalecky (Pardubice, 2017-01-22)

#26

Rozhodně podporuji zdvoukolejnění trati Pardubice - Hradec Králové.

Petr Kettner (Pardubice, 2017-01-22)

#27

Demagogům a debilům se nesmí dostávat veřejného prostoru.

Tomáš Hubený (Pardubice, 2017-01-22)

#28

Správná myšlenka, praktický nápadů

Jan Lenc (Hradec Králové, 2017-01-22)

#29

Pokud nedojde ke zdvojkolejnění nyní, tak další příležitost bude odhadem tak za 30-50 let. Bylo by nezodpovědné promarnit tuto příležitost.

Petr Luska (Hradec Králové, 2017-01-22)

#31

Braní rozvoji dopravy.

Jindřich Vohnout (Pardubice, 2017-01-22)

#33

Zájem pár ekoteroristů zachovat pár stromů není zdaleka tak důležitý, jako konečné zdvoukolejnění hradubické trati.

Jakub Hlávka (Slatina nad Zdobnicí, 2017-01-22)

#35

Přijde mi zbytečné komplikovat stavbu tratě, která obecně zlepší dopravní obslužnost kraje.

Šimon Prečuch (Praha 4, 2017-01-22)

#36

Plně podporuji tento rozumný záměr vzhledem k tomu, že výrazně zlepší a zrychlí cestování mezi krajskými městy.

Marie Šrámová (Hradec Králové, 2017-01-22)

#37

jezdím vlakem

Jan Svatopluk Mareš (Hradec Králové, 2017-01-22)

#40

Přál bych si, aby Salón republiky nebyl Pevností dopravních staveb republiky. Jinak v budoucnu bude dopravním Špuntem republiky.

Jan Březina (Hradec Králové, 2017-01-22)

#44

Je potřebné vytvořit důstojné spojení krajských měst a napojení Hradce na koridor.

Rostislav Vašíček (Brandýs nad Orlicí, 2017-01-23)

#47

Souhlasím se stavbou druhé koleje

Josef Melezínek (Hradec Králové, 2017-01-23)

#49

Neověřená informace z archivu, odposlechunuto na odboru památkové péče - Alej Kaštanka byla vysazena právě proto, aby nedošlo k zástavbě lokality určené pro budoucí rozšíření koridoru. Za Gočára! Ten tedy plánoval, že až přijde na zdvoukolejnění, kaštanka mu ustoupí.

Jan Havel (Hradec Králové, 2017-01-23)

#53

Dokud jsem neviděl vizualizaci projektu, chápal jsem odpor kolem bydlících lidí. Nyní si myslím, že zmizení jen jedné řady stromů, s vytvořením vysokého protihlukového valu porostlého zelení, naopak zlepší (hlukově i vizuálně) prostředí pro okolní rodinné domy.....

Jaroslav Pokorný (Hradec Králové, 2017-01-23)

#54

Podepisuji, protože využívám železniční dopravu, která je ekologická a vybudování 2. koleje umožní vyšší využívání této trati.

STANISLAV HÁJEK (PARDUBICE, 2017-01-23)

#56

Podepisuji, protože druhá kolej je v územním plánu několik desítek let. Kdyby se město o jírovce nestaralo (průklest, postřik proti klíněnce atd.), tak už stromy z větší části padly k zemi. Druhá kolej je potřeba - rychlé spojení na koridor do Pardubic. Pochybuji, že by se "místní" ze svého o stromy starali... Druhá kolej už měla být dávno!

Marek Štefanik (Hradec Králové, 2017-01-23)

#57

Stavba druhé koleje je naprosto nezbytná. V současnosti je již kapacita jednokolejné tratě na maximu a jakékoli mimořádnosti tento problém pouze umocní.

Michal Konrád (Dvůr Králové nad Labem, 2017-01-23)

#58

Moderní železniční spojení mezi Hradcem Králové a Pardubicemi je nutnost. Vybudujme našim dětem moderní, bezpečné, ekologické a rychlé spojení mezi těmito městy.

Miroslav Kovář (Ústí nad Orlicí, 2017-01-23)

#59

Souhlasím

Zdenek Fink (Hradec Kralove, 2017-01-23)

#64

Jedná se o dlouhodobě plánovanou liniovou stavbu a nikoliv o jakýsi rozmar, který by měl ublížit občanům města.

Jaroslav Štěchovský (Hradec Králové, 2017-01-24)

#65

Jde o naplnění schváleného a platného Územního plánu města.

Martin Samohrd (Hradec Králové, 2017-01-24)

#67

zkvalitnění železniční dopravy považuji pro budoucnost za velmi důležité, přinese výrazné zrychlení spojení mezi oběma městy

Vladimír Springer (Hradec Králové, 2017-01-24)

#71

Podporuji ekologické a moderní spojení krajských měst hodné 21. století

Ondřej Vencl (Liberec, 2017-01-25)

#72

železniční doprava ma perspektivu pro další rozvoj města

Jindřich Červený (Hradec Králové, 2017-01-25)

#75

dlouhá léta cestuji za příbuznými do Pardubic a za další se mi to zdá do budoucna dobrý ekologický i ekonomický krok v kontextu s nákladní automobilovou dopravou, která zatěžuje velký počet lidí a to ve všech našich krajích! Zdravý rozum a pevné nervy... :-)

Petr Doležal (Benešov nad Ploučnicí, 2017-01-25)

#80

Dvoukolejka je v plánech už desítky let.

Jiří Krtička (Hradec Králové, 2017-01-25)

#81

cestování má být dostupné a co nejméně škodit.....

Josef Žaloudek (Doksy, 2017-01-25)

#95

Chci moderní a ekologickou alternativu k automobilové dopravě do krajského města.

Martin Halbrštát (Ústí nad Orlicí, 2017-01-25)

#101

Ekologie je potřeba, ale v rozumné míře.

Přemysl Krejsa (Letohrad, 2017-01-25)

#102

Jsem pravidelným cestujícím na této trati a vidím jak výrazně dopravě pomohlo zdvoukolejnění v úseku Stéblová - Opatovice. Je nesmysl chránit klíněnkou napadenou alej, kterou nikdo této nákazy nezbaví. Je jen zdrojem rozšiřování této nákazy dále. Z nové stavby bude provedena nová výsadba zdravých dřevin v přilehlých lokalitách. Dalším přínosem je oprava kuklenského podjezdu, který je již značně zchátralý. Pokud chceme držet s Evropou krok je kvalitní ekologická dopravní infrastruktura nezbytnou podmínkou.

Radomil Novák (Světí, 2017-01-25)

#112

Podepisuji, protože plně souhlasím s touto atavbou

Tomáš Bouchal (Studené, 2017-01-25)

#113

Souhlasím s peticí a doufám že zvítězí zdravý rozum

Břetislav Gregor (Holice, 2017-01-25)

#129

J. Kučera

Jiří Kučera (Dobruška, 2017-01-25)

#144

stavba má velký význam, starší dřeviny bude potřeba obnovit - do projektu lze zakomponovat výsadbu

Vladimír Štusák (Rybník 76, 2017-01-26)

#145

Považuji železnici za nejdůležitější dopravní infrastrukturu v naší zemi, navíc dokáže převézt více cestujících než silnice mnohem efektivněji a s menší spotřebou energie. Je nutnost vybudovat hlavní trasy dvoukolejné, máme nejméně dvoukolejných tratí v celé Evropě.

Lukáš Smolka (Třebechovice pod Orebem, 2017-01-26)

#149

Podepisuji protože je to potřebné. Chápu spolek Kaštanka, nicméně jedná se v důsledku především o soukromý zájem promile usedlíků, kteří se schovávají za "eko" a je pochopitelné, že řeší aktivně své osobní zájmy, které ovšem může město při dobrá vůli kompenzovat. Spojnice je nutností a je nesmysl nevyužít dostupné prostředky.

Milan Jakl (Kratonohy, 2017-01-26)

#160

Dvoukolejné spojení Hradce Králové a Pardubic se mělo realizovat už dávno.

Jindřich Přibyl (Česká Třebová, 2017-01-26)

#161

Nechť zvítězí zdravý rozum před nesmyslnými argumenty.

Josef Vála (Česká Třebová, 2017-01-26)

#165

Podporuji rozšíření tratě do Pardubic, obecně rozvoj města HK, kterému v posledních letech hodně uškodili různí "aktivisté i zastupitelé" s podporou medií, aniž by vyjadřovali názor většiny občanů HK.

Petr Drbal (Hradec Králové, 2017-01-26)

#169

... protože vnímám urgentní potřebu výstavby dvojkolejné trati Pardubice - Hradec Králové, která má význam i v mezinárodní dopravě a její význam ještě více posílí po vybudování dvojkolejné rychlé trati z Prahy přes Velký Osek, Hradec Králové do Týniště nad Orlicí v příštím desetiletí (ve stádiu hotové studie) a zkapacitnění tahu z Týniště do České Třebové (ve stádiu úvah) v desetiletí dalším.

Vojtěch Raim (Hradec Králové, 2017-01-26)

#170

Podepisuji protože princip demokracie předpokládá přízpůsobení se menšiny většině. Jinak nežijeme v demokratickém státě.

Martin Sehnoutka (Hradec Králové, 2017-01-26)

#171

Jsem proti nesmyslnému kácení, například podél řek, kde ani při povodních nehrozí žádné nebezpečí a jediným důvodem je přiklepnutí zakázky dřevařské firmě. Mimo jiné finančně přispívám hnutí Arnika, které chrání stromy před zbytečným kácením, vysazuje nové a na aleje podél silnic natírá reflexní barvou pruhy, aby tyto úseky byly bezpečnější, atd. Ale tento případ je trochu jiný - kaštanka je sice velmi pěkná, ale bohužel stojí v koridoru železnice, stáří této aleje je vysoké a řada stromů již není zdravá. K selektivnímu kácení by stejně brzy došlo. Tento případ vidím jednoznačně. Veřejný zájem je zde mnohem zásadnější, kaštanka bude muset ustoupit. Samozřejmě za každý pokácený strom musí město vysadit nový, myslím, že vhodných míst se v Hradci najde dost.

Michal Toman (Hradec Králové, 2017-01-26)

#174

Podepisuji protože suohlasím se zdvoukolejnění tratě ve stávající stopě a souhlasím s pokácením kaštanů, protože jsou přestárlé a nebezpečné pro své okolí.

Jiří Doležal (Hradec Králové, 2017-01-26)

#176

Přidávám svůj podpis ,protože mi to přijde jako dobrý nápad a navíc se tím zlepší spojení mezi Hradcem a Pardubicemi

Patrik Szafarczyk (Karviná, 2017-01-26)

#179

Dvojkolejná tra´t pardubice - Hradec je nutná.

Marcel Štancl (Praha 4, 2017-01-26)

#183

Souhlas

Jakub Lejsek (Hradec Králové, 2017-01-26)

#184

Hnát
protože po této trati dost často cestuji a rád bych byl aby se zdvojkolejnil cellý usek, když už se to dotáhlo k nově založené zastávce Opatovice nad Labem

Marian Hnát (Nový Bydžov, 2017-01-26)

#187

Podporuji výstavbu druhé koleje z důvodu zvýšení propustnosti trati a tím i ke zrychlení spojení mezi krajskými městy.

Jiří Čech (Třebechovice pod Orebem, 2017-01-26)

#188

Je nehorazne od spolku Kastanka blokovat kvuli nekolika starym a vetsinou nemocnym stromum tak pro region dulezitou a ekologickou stavbu jako je dvoukolejna elektrifikovana zeleznicni trat. Navic i s argumenty, ze by snad nova kolej mohla vest jinudy... Misto techto stromu muze SZDC vysazet jine, jinde a treba 3x vice. Bude i v tomto pripade spolek Kastanka proti? Nechteji snad vice zelene? Tento pozadavek k jednani od nich, ale slyset neni... Podle me tam az tak nejde o te stare stromy, ale o zajmy nekolika - asi i mistnich - aktivistu.

Tomas Jerich (Hradec Kralove, 2017-01-26)

#194

Souhlasím se vším výše uvedeným v plném rozsahu.

Petr Stříteský (Smiřice, 2017-01-27)

#196

pravidelné cesty vlakem

Kateřina Obermajerová (Hradec Králové, 2017-01-27)

#199

Ochrana přírody je pro zdravý rozvoj společnosti důležitá. Současně je třeba říct dost různým ekoteroristickým organizacím a jednotlivcům dost. S krajinou je třeba pracovat, obnovovat, je třeba se snažit nové technické prvky do krajiny vhodným způsobem začleňovat a ne chránit každou "větvičku" ať to společnost stojí co to stojí. Proto přeji autorům petice v jejich práci pevné nervy, odvahu a trpělivost.

František Weisbauer (Pardubice, 2017-01-27)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...