Proti omezení veřejné dopravy v Praze

Quoted post

občanka

#2

2012-09-07 10:18

Na starší občany, nemocné a těžko se pohybující občany, lidi na vozíčkách, vedení Prahy nemyslí.Jinak by nemohlo zkrátit linku 293 na Praze 11. Nynější konečná Litochlebské náměstí nemá přístup pro vozíčkáře a je to křižovatka se skoro denní nehodovostí.

Odpovědi

taky občanka

#4 Re: plně souhlasím, i když se ještě trochu hýbu

2012-09-12 10:26:04

#2: občanka -

Z Jižního Města jela linka 170 do nemocnice Krč přímo.Jezdila jsem 20 minut. Včera hodinu a čtvrt na zpáteční cestě.Popis:z Krče 106(10 minut interval), která končila na Kačerově. Řidič neměl ponětí, kde lze přestoupit na 170. Pouze doporučil číst jízdní řád podrobně, protože některé 106 jedou jenom na Kačerov a nepokračují dál. A ještě končí tam, kde nelze na nic přestoupit. Takže: podejít podchod, vystoupat četné schody a nastoupit na 106, která jela za 10 minut.Poté vystoupit v Lešanské, která je provizorně zřízena na úplně jiném místě, 100 metrů od stanice Lešanská pro ostatní autobusy směřující na JM. Tam přestup na 170, která jela cca za 15 minut. Ještě chodím,ale chudáci staří lidé o holích, nemocní, kteří jezdí do nemocnice ne z vlastního přání,ale z nutnosti nějak přežít se svou nemocí. A Jižní Město a nejen to, stárne. Zkuste se projet jakýmkoliv autobusem po JM během dopoledne. Uvidíte skladbu cestujících.A nejezdí za zábavou.

Konsternující je, když si člověk přečte, že si určitý poslanec libuje, že mu změna přinesla bonus, protože mu tramvaj jezdí až k domu. Tedy ten, který bere náhrady na použití služebního vozu a ta tramvaj mu může být ukradená.

Proč ti nadutci, nelze je nazvat jinak, terorizují svévolně lidi? Kde berou tu zvůli a sebevědomí, ovlivňovat životy jiných a tak negativně! Kdyby příslušní odpovědní chtěli udělat opravdu přínosnou změnu, proč neudělali statistické průzkumy.

Tedy nejen takové, kdy se kde co časově ušetří - i když i to je realtivní. Směšné je, například prodloužení linky 125 směrem do Petrovic a Hostivaře. Zatímco spojení na Smíchov, zavedením této linky bylo ideální a všichni si ji chválili, i když nejela přímo v metru, neumím si ji představit v zimě po prodloužení. Linka 154, kterou byla nahrazena zčásti, kolikrát ani nejela,

protože v této prodlooužené lokalitě byl takový terén, že autobusy nabíraly zpoždění, nebo vůbec nejely.