Petice proti stavbě obřího ruského kola v Praze

Quoted post


Nepřihlášený uživatel

#13 Re:

2016-07-15 23:20

#6:  

 Všimněme si, že reálná výška dolní hladiny nemusí být konstantní.  V horní  úvrati  je kolo celé ve vzduchu. Voda je jen v kanálu nad korunou přehradní hráze  Výška horního kanálu se nemění.

Výtah  musí  zůstat v každém okamžiku vyvážený.  Kolo, ani jeho náklad,  se proto v žádném okamžiku žádnou částí nesmí ponořit. Otáčí se celou dobu ve vzduchu.   Dolní úvrať je tedy ještě spojena se zdymadlem, které přizpůsobí proměnnou výšku hladiny  pevné pracovní výšce výtahu.

Nicméně, pokud jsou tyto výtahy dva, se stejnou výškou horního kanálu, jeden před přehradní zdí, druhý za ní, mohou spolupracovat. Jeden z výtahů vyveze loď nahoru, do výšky plavebního kanálu nad přehradní zdí. Tímto kanálem loď popojede  ke druhému.   Ten ji usadí na hladinu na druhé straně.

Odpovědi


Nepřihlášený uživatel

#19 Re: Re:

2016-07-24 00:33:13

#13: - Re:  

Pohled z ptačí perspektivy ukazuje, že i úplně dole je kolo pořád celé ve vzduchu.