Rodiče za lepší školství - nesouhlasíme s vizemi ministra Chládka
Quoted post
Nepřihlášený uživatel |
#61 Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla2015-06-16 09:08Víc maturit a míň dyškrimynacyje – Václav Klaus ml. Člověk by skoro řekl „zlatej Chládek“. Nová paní ministryně školství dala první rozhovor a můžeme v klidu říci „všechno špatně“. Bývalý ministr Chládek sice školství nerozuměl, ale aspoň byl z malého města, nikoli z pražské „lidskoprávní“ kavárny, a tak si v jádru myslel, že ve školách se má především učit a že dobří žáci mají mít jedničku, kdežto slabí pětku a nepokračovat na další a další typy škol. To vypadá sice jako houska na krámě, ale o to se bohužel vede ideový spor a nová paní ministryně nenechala nikoho na pochybách, kde stojí. První zveřejněné priority jsou totiž zrušení matematiky u maturit, více úrovní obtížnosti maturit a zastavení diskriminace romských dětí ve vzdělávání (sic!). Tak začněme odzadu. Romské děti nikdo v českém vzdělávání nediskriminuje, tisíce učitelů a ředitelů jim věnují spoustu laskavé energie a škola je často jediným místem, které ve vztahu k některým sociálně slabším dětem funguje. Kdo tvrdí opak, buď o českém školství v regionech nic neví, nebo jde o pracovníka „neziskových“ agentur, které berou milióny na projekty typu „začleňování“. Agentur českých či mezinárodních. Neexistuje za posledních deset let jediný případ, že by ředitel školy odmítl romského žáka schopného normální výuky. Kdyby to tak bylo – sledovali bychom tuto kauzu v přímém přenosu v televizi. Do zvláštních škol chodí i české děti a paradoxně procentuálně nejméně vietnamské děti. Takže s drzostí mazaným aktivistům vlastní bychom mohli stejně tak pořvávat, že jsou české děti diskriminovány na úkor vietnamských. Vůbec celé toto uvažování je v jádru rasistické a slušný člověk ho musí odmítnout ad hoc. Všechny děti mají stejnou hodnotu a stejná práva. Spojovat nějaké sociologické úvahy se slovem lidská práva – není namístě. Namístě je naopak říci, že lidská práva se netýkají výlučně menšin, ale zrovna tak většiny společnosti – normálních, slušných lidí platících daně a jejich dětí. Třeba i ve školách. Snaha zavést více typů maturit je v něčem z podobného soudku a v jádru odkazuje na heslo „každému podle jeho potřeb, každý podle svých schopností“. Maturitu tak nějak chce skoro každý, ale ne každý má schopnosti se učit, rozumět složitější látce atd. Takže zavedeme normální maturitu, maturitu lehčí, maturitu úplně snadnou a maturitu pro pitomce. A je to. Mise splněna. Nevýhodou je, že to hodnotu maturitní zkoušky, hodnotu výuky a všeho pošle do pekel. Jen se trochu zvýší administrativní agenda, CERMAT zavede čtyři nové divize a přijme další úředníky a ze školství bude nepřehledný galimatyáš, kde snadno přežijí neschopní (studenti i školy) a líní. Zato žně budou mít zase rozličné agentury s programy připravujícími znevýhodněné k nejnižší úrovni zkoušek. Školy nebudou tlačeny k výuce, ale k naplňování projektů. Matematika: Vše, co je nějak pro někoho obtížné – musí ze škol zmizet nebo se aspoň nesmí zkoušet. To zapadá do výše zmíněného paradigmatu. Šestiletý prvňáček sice přijde do školy, má pět hodin týdně počtů, další rok zase, další rok zase. Takhle to víceméně pokračuje až do konce střední školy. Pomalu čtvrtina hodin, peněz a všeho. Ale pak řekneme – to nebylo důležité. To nebudeme zkoušet. To byl jen takový omyl. Ať to tedy tito humanitní nadšenci (ohrožující konkurenceschopnost České republiky a úspěšnost mladých lidí do budoucna) řeknou jasně: „Zrušme nebo brutálně omezme výuku matematiky od první třídy.“ Sice naše děti a vnuci pak budou jezdit do Číny uklízet a na stavby jako pomocní dělníci, ale aspoň nebudou mít ve škole stres s nějakou abstraktní látkou. Paní ministryně kariérně prošla Senát, ombudsmanský úřad a ministerstvo pro lidská práva. Ve všech případech jde o zcela zbytečné úřady a organizace, které by měly být zrušeny bez náhrady. Na ministerstvu školství se dá bohužel napáchat mnohem více škody, protože jde o dva milióny mladých lidí v našich školách. |
Odpovědi
Nepřihlášený uživatel |
#62 Re: Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla2015-06-28 21:45:08#61: - Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla Opravdu moudrý a pravdivý názor. Žádné zbytečné okecávání a opatrné našlapování mezi vejci, jen holá a nevyvratitelná pravda. Moudří a charakterní lidé, jako je pan V.Klaus ml., by měli dostat prostor ve vysoké politice a vytlačit zbytečné Bendy, Dientsbiery, Kalousky a další škodné národního hospodářství. |
Nepřihlášený uživatel |
#64 Re: Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla2015-08-17 11:31:03#61: - Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla Bohužel je to tak. Nepřizpůsobivý děti slučují s normálními z důvodu, aby zbržďovaly výuku a talentované děti pak ve školách zakrněly a nevyužili svůj potenciál. Oni nepotřebují chytré lidi, jen stádo nevzdělaných tupců, kterými se dobře manipuluje. V současném systému jsou jasně vidět léta snah, jak zničit náš národ. Školství je jednou z prioritních oblastí, neboť studenti jsou naše budoucnost. Kvalita školství rok od roku upadá. Spadá do toho i současná volná výchova dětí, žádné povinnosti, tyhle pošahané trendy, co k nám přišly ze západu. Ve výsledku máme generaci sebevědomých namachrovaných, ale úplně tupých lidí. A co se nezvládne na školách, to se dodělá médii, reklamama, současným konzumem a povrchním životem. Když se dělaly státní maturity, tři čtvrtiny žáků je nebyly schopny udělat. Oni především potřebují hloupý národ, který neprokoukne jejich lsti. Jak se tak dívám kolem dokola, daří se jim to nad míru úspěšně. |
Nepřihlášený uživatel |
#65 Re: Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla2015-09-23 22:20:10#61: - Vyhnali jste čerta, teď tam máte ďábla Patřím k těm co absolvovali gymnázium a státní maturitu za minulého režimu, kdy mělo školství ještě nějakou úroveň. Nechápu proč se tolik brojí proti matematice. Ta přece učí logickému myšlení a logika je to, co spoustě lidem a hlavně politikům chybí. Holt kdo je prostě blbý, má se vyučit řemeslu. Řemeslníky potřebujeme víc než samé "managery", kteří stejně nic neumí. Několik úrovní maturit je holý nesmysl - to můžou rovnou všem dávat i tituly. |
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
PETICE za přejmenování Moskevské ulice v Karlových Varech na počest Jiřího Bartošky
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Výzva Radě ČT k odvolání generálního ředitele ČT Jana Součka
Sky Shield pro Ukrajinu - otevřený dopis předsedovi vlády České republiky
Deklarace zastání se srnčí zvěře
Petice za zabavení majetku ruského teroristického státu v ČR
Petice za ochranu Kunratického lesa pro lidi
Výzva vládě Pomoc pro 100+100 dětí z Gazy
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
134432 Vytvořeno: 2025-02-11
Záchrana BigAiru na Hrozenkově
784 Vytvořeno: 2025-07-13
Zachraňme řeku Dyji
2615 Vytvořeno: 2025-07-03
PETICE ZA ZÁCHRANU CENTRA ÚSTÍ NAD LABEM
247 Vytvořeno: 2025-07-04
Petice za zachování kulturního prostoru STALIN na Letenské pláni
813 Vytvořeno: 2025-06-25
Zachraňme Hozan Kebab & Café v Mostě!
170 Vytvořeno: 2025-07-14
Tetování pro olivera (dost rychlý sádlo)
159 Vytvořeno: 2025-07-07
Petice za skutečnou inkluzi a posílení práv dětí s autismem a ADHD ve školách
356 Vytvořeno: 2025-07-08
Petice aby flygun nechal zaplé blerpy do konce jeho doživotního streamováni
89 Vytvořeno: 2025-07-15
PETICE PROTI VYHLÁŠCE č. 64/2025 Sb. O DOBÁCH LOVU
101 Vytvořeno: 2025-07-04
PETICE za změnu právní úpravy umožňující plošnou likvidaci zdravých včelstev v případě moru nebo hniloby včelího plodu
774 Vytvořeno: 2025-05-22
SAVE STALIN
2934 Vytvořeno: 2025-06-24
Deklarace zastání se srnčí zvěře
2949 Vytvořeno: 2024-08-23
Návrh na umožnění emocionálních podpůrných zvířat v psychiatrických léčebnách – pilotní program
50 Vytvořeno: 2025-07-13
NEPOUŽÍVÁM = NEPLATÍM
44 Vytvořeno: 2025-07-13
PETICE ZA ZRUŠENÍ POVINNÝCH TELEVIZNÍCH A ROZHLASOVÝCH POPLATKŮ
26938 Vytvořeno: 2021-12-22
Za zařazení orlice do státního loga
36 Vytvořeno: 2025-07-16
Petice za zachování sdílených elektrických koloběžek v Praze a nastavení vhodné regulace
412 Vytvořeno: 2025-04-30
Vraťte vlaky na Dobříš!
1123 Vytvořeno: 2025-02-26
Za lepší železniční dopravu na Šumavě
92 Vytvořeno: 2024-08-17