Podpora demolice havířovské haly

Quoted post

Michal

#122 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-11-01 09:12

#120: don-tom - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Ale pane Majdo. Kam jsme se to zase dostali? V článku je jasně napsáno, že jej nemohou provozovat stejní, kteří oblast provozují a čerpali na to dotace. Pokud jste tam vyčetl něco jiného, asi čteme jiný článek a nebo diametrálně jinak zpracováváme informace - což je vlastně pravda.

Aby chybělo základní občerstvení na nádraží? Ještě k tomu v případě uskutečnění terminálu? To budou chodit lidi na pumbu a nebo k Tescu (které tam možná nebude), či pro jídlo do Pandy?

Ale hlavně, že chybí parkoviště a parkovat u Tesca je problém, bo by lidi museli dojít.

Bezdomovci a opilci ať táhnou, ale není potřeba do Kunčic.

Odpovědi

don-tom

#123 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-11-01 15:57:25

#122: Michal - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

          Během 19. století a v první polovině 20. století se restaurace stavěly jen v těch stanicích, kde se potkávaly dvě, nebo více trati. 

A pak přišel (bolševik) Hrejsemnou.

Jinak opravdu doporučuju, abyste se naučil pořádně číst: _„Jde o to, že v České republice gastro provozy v dotačních projektech nejsou uznávanými náklady. Když děláte z dotace cokoliv, gastro provozy vám z toho vyškrtnou. Bufety umožní, ale restaurace, ve kterých se regulérně najíte, ne,“ vysvětluje Koudela.

Pokračuje: _„Kdyby se našel soukromý investor, který by si tady vybudoval svůj vlastní gastro provoz, uvítáme to. Potenciál tady je,“ říká Koudela.

__Ale hlavně, že chybí parkoviště a parkovat u Tesca je problém, bo by lidi museli dojít.__ tak jasně, můžete zajít za obyvately blízkého paneláku a zvěstovat jim tuhle ženiální myšlenku.

Nebo by si mohli koupit ten železniční vůz na převoz automobilů a parkovat tam -_-