Odebrání licence autorizovanému servisu Britex

RomanS

/ #13 Reklamace britex s.r.o

2016-10-29 18:31

Rád bych se zde  vyjádříl k nespokojenosti s reklamací mého zařízení Galaxy A3 (2016) u společnosti britex.s.r.o a Samsung premium servis ječna,ale nejdřív uplně na začatel cele reklamace.
dne 24.9.2016 sem podaval první reklamaci u prodejce O2 s tím že mobilní telefon nenabíjí. telefon putoval do servisu Britex.s.r.o odkud se dne 5.10.2016 vratil opraven a byli vyměněny tyto díly. Předni display,rameček,home buton.usb,lepení. a zaroven byl vrácen se zavadou praskajícího reproduktoru při volaní,zpomaleneho až zasekaného systemu. a neukazovaním notifikací ani z aplikací od vyrobce. tak byl telefon dne 6.10.2016 odeslan zpatky do reklamace zase přes O2 do britexu.
z tohoto servisu se vrátil dne 20.10.2016 s vyjádřením že zvada nebyla shledana a tudíž neopraveno. a z reproduktoru při volaní šlo praskání dal. tento problem slyšel jak prodejce u O2 ktery telefon předaval z reklamace tak i prodejce ktery telefon do reklamace příjmal.
Tak sem si telefon odnesl na 3 reklamaci do Samsung Premium Servis ječná kde bylo sděleno že telefon bude opraven tam. druhy den při mem emailu sem se zeptal jak na tom telefon je s opravou a teprve dnes odpověděli že telefon poslali do britexu na opravu L3. Při volaní do britexu mi sdělili že mi nic říct nemužou jen to že telefon je unich na vstupní kontrole a že to asi nějakej čas potrva, a že víc mi řekne servis v ječné. při volaní do servisu v ječné sem se zeptal jak je možné že britex ma muj telefon bylo sděleno že se zavada neprojevila a že to odeslali tam.při dotazu jak je to možny že to slyšel i kolega co telefon příjmal přímo v ječné tak bylo odpovězeno no ja nvm proč to reklamujete s telefonem nic není.
na to že dneska je přesně měsíc potom co telefon naštívíl první vstup do rekmalace a během toho měsíce tam je již po 3 tak by mě zajímalo co tam s telefonama servisaci dělaj. a tím bych chtěl vaši společnost poprosit o prošetření a opravy do konce tohoto tydne je ostuda že servis pracuje tak jak pracuje.
podle informací co sem se ja doslechl od jinych lidí tento problem není jediny a je zpusoben přímo v servisu a to tak že mohl byt dat špatny díl nebo neodborně v serise instalovan. samozřejmě jak sem tušíl chybu provedl servis britex.s.r.o a telefon se dne 27.10.2016 vrátil z britexu opraven.kde udajně byl vyměněn repráček a lepení. a dnes 29.10.2016 nastal další problém vezmu telefon do ruky a škrabnu se o zadní kryt který nějakým záhadnym zpusobem se začal odlepovat asi za to muže to nový lepení.tak sem si zajel do servisu Britex praha 9 OC Harfa(jedinej britex otevřen o víkendu). kde mi řekli že to vypada že při lepení tam zustala vzduchová bublina. ale na rovinu řekli že díl nemaj skladem. ok tak mě v pondělí čeka cesta do kladna do britexu. s tím že abych dával telefon již po 4 (i když udajně u reklamace L2 nenalezli závadu která tam byla tak je to po 4) v tomto měsíci do reklamace že něco opět zkurvil servis je pro mě šokující. 

a budu požadovat odstoupení od kupní smlouvy. tak snad vyhověj

 PS pokud někdo již podal stížnost někam na uřad nebo kamkoliv na servis britex prosím ozvěte se mi na email 

 rád bych se se stížností přidal 

RomanS1991 hotmail.com