Zachování lokomotivy 498.022 a zrušení šrotace daného stroje
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Zachování lokomotivy 498.022 a zrušení šrotace daného stroje
|
Luděk |
#1 Luděk2014-01-26 14:36Sešrotovat parní lokomotivu je barbarství a zločin , a to i v případě , že takový stroj není funkční nebo dokonce poškozený . Takové kulturní zločiny na odkazu předků páchali dříve komunisti , nyní se v tom bude pokračovat ? Hnus .. |
|
| |
![]() Anonymous |
#2 Re: Luděk2014-01-26 15:55Souhlasím...Hamba těm co to chtějí udělat |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#32014-01-26 16:09Každopádně bych byl zásadně proti Chomutovu, protože lokomotivy mají dělat radost u srdce, ba dokonce fascinovat, nikoliv stát sice v zastřešeném depu ale bez pozornosti oněch obdivovatelů... |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#42014-01-26 17:37Bylo by škoda, kdyby se takový stroj jakým je albatros sešrotoval! |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#52014-01-26 23:32Proc by se mela sestrotovat, kdyz muze byt vystavena :-) |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#72014-01-27 08:26Škoda každého stroje,který může ještě vozit lidi. |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#82014-01-27 11:52I když jsem nyní invalidní tak udělám vše pro záchranu takovýchto nádherných strojů. Sám jsem se pro dráhu učil a nějakou tu dobu dělal než jsem šel do invalidního důchodu takže jednou nádražák a navždy. |
|
| |
|
pandameda |
#92014-01-27 11:52když oni všichni rádi ničí to,co jiní pracně vybudovaly nebo postavily |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#102014-01-28 03:51PARNÍ LOKOMOTIVA 498.022 ALBATROS BYLA A PEVNĚ VĚŘÍM,ŽE BUDE I V BUDOUCNU CHLOUBOU CSD,RESP.ČD,KTEROU OBDIVUJÍ DALEKO ZA HRANICÍ ČR!!! |
|
| |
|
498.0 |
#11 498.02014-01-28 07:24Vážení, toto je nevídaný podvod. Šrotace té lokomotivě určitě nehrozí a nebude hrozit. Tomu Vám můžu jako člověk, co se v tomto prostředí pohybuje, garantovat. |
|
| |
|
FF |
#12 šrot2014-01-28 20:56to, že nejsou prachy na zprovoznění, neznamená, že se to musí šrotovat. to může napsat jen debil! |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#132014-02-08 00:04Jsem strojvedoucí v penzi. Zachovat tento unikát pro naše další následující generace je nejvýše morální jak z hlediska práce a umu našich dědů a otců,tak i posledního stroje jehož "sestra" vytvořila světový rekord v rychlosti parních lokomotiv. a i z dalších hledisek. Byla by to dlouhá argumentace. Děkuji. |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#142014-02-08 11:31jsem pro zachování nevim proč ji šrotovat |
|
| |
|
jozkin |
#152014-02-08 12:10Osobne to povazujem zs HOAX, ale dnes si na SVK (a v CR) nemozeme byt nicim isti... |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#162014-02-10 16:08Jezdil jsem s ním léta a není nic lepšího je to škoda a byla by to největší chyba,kdekoliv se objevila vzbuzovala respekt a obdiv,takže nechápu jak vůbec někoho napadlo ji zrušit, či ji snad sešrotovat nebo ji odstavit do muzea. Vždyť je to pýcha našich předků a strojníků co takový skvost dokázali sestrojit a v neposlední řadě i mých kamarádů co se o ní starali po ukončení provozu parních lokomotiv z běžného provozu. |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#172014-02-24 23:26Jsem pro zachování této krásné lokomotivy 498.022 Albatros!!!!!!! M. Vobruba |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#182014-03-06 07:25Je ostuda, co se u nás děje. Na Slovensku se propadlé stroje objeví nejpozději do dvou let zprovozněné a u nás to trvá podstatně déle, pokud vůbec. Navíc se tam zprovozňuje 399.005 a 387.017, které jsou v nedobrém technickém stavu. |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#19 Oprava 498 0222014-03-18 18:53Prachy na opravu jsou, jenže se dávají do kokotin (reklamy, najbrt, provize, úplatky, zbyteční manageři sloužící jen k sání peněz do svých kapes.....) a ne na užitečný věci jako je tahle. Kdyby se ta šrotace myslela vážně, tak píšu na GŘ tak sprostej dopis že by si ho za rámeček nedali. Kdyby tam byli odborníci a ne manageři tak toho jezdí tolik, že bysme čuměli. |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#202014-11-22 13:13Jsem ochoten podpořit Vaši zbírku |
|
| |
|
V. Tuček |
#21 4980222015-04-21 19:22Prožil jsem na ní začátek své topičské kariéry jako strojvedoucí-kandidát. Bylo by jí škoda, stačilo, že z ní udělali "Káčko" na vytápění hal v depu.... |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#222016-03-27 05:09
Albatros stěhovavý, diomedea exulans, portugalsky alcatraz, velký mořský pták, má ze současných ptáků největší rozpětí křídel. Až tři a půl metru. Byl zaznamenán první let mláděte, které vážilo 16.1 kilo. Dokáže plachtit dlouhé hodiny. Zaznamenáno je šest dní plachtění bez mávnutí křídly; a dokáže létat bez přistání na zemi deset let. Albatrosy to nestojí skoro žádnou námahu, mají na křídlech ramenní zámek. Klouzavost Albatrosa s rozpjatými křídly se uvádí 27, což je klouzavost cvičného laminárního větroně. Albatros plachtí v termice jako jiní dravci; ale poradí si i bez ní. Zní to jako plachtařská latina, jde o využití různých rychlostí větru v různých výškách nízko nad vlnami. V létání pomalu a nízko je dočista doma, může se dožít až 80 let.
Zde na připojeném videu Albatros veze velikonoční expres Křivoklát.
|
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#23 Re:2016-03-27 06:11Vidím ten stroj se čtyřmi velikými koly asi poprvé v životě... Nejrychlejší parní lokomotiva nepochybně má své místo v historii. I v muzeu. Lepší toho druhu už nebude. "Zatímco nákladní lokomotivy se i s obdobím na vlečkách udržely v provozu dlouhé desítky let, mnohdy až 80 nebo 90, pro velké rychlíkové lokomotivy si čas došel mnohem rychleji. Podle hesla: Velká kola, krátký život. Prvních deset nebo dvacet let hrdě v čele těch nejslavnějších mezinárodních rychlíků, a když přestávaly stačit výkonem, rychlostí i spotřebou modernějším strojům, tak dalších deset až dvacet let na osobních vlacích. A pak už jen kovošrot. Na posun byly nepoužitelné, na pomník velké a množství železa příliš lákavé. Nebyly ještě dost staré, aby lidem docházela jejich muzejní hodnota. |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#24 Re: Re:2016-03-27 06:14
Z velkých rychlíkových lokomotiv Gölsdorfovy školy tak u nás neunikla kromě zmíněné 375.007 (http://jankratochviljan.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=269454) |
|
| |
|
Nepřihlášený uživatel |
#25 Re: Re:2016-03-27 11:46 |
|
| |
|
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Nechceme mafiána Víta Rakušana ve vedení poslanecké sněmovny!
4884 Vytvořeno: 2025-11-01
Petice za zřízení preventivního kastračního programu v Hlinsku
2559 Vytvořeno: 2025-08-17
Stížnost Radě ČT na způsob zpravodajského a publicistického pokrytí tématu očkování v České televizi
1955 Vytvořeno: 2025-11-05
PROTI ZÁMĚRU TĚŽBY ŠTĚRKOPÍSKŮ V LOKALITĚ HRADIŠTKO
1143 Vytvořeno: 2025-11-04
Žádáme přejmenování pražské ulice Ruská na ulici Dany Drábové
5206 Vytvořeno: 2025-10-26
„ŽÁDÁME OKAMŽITÉ ODVOLÁNÍ MINISTRA VNITRA VÍTA RAKUŠANA"
1256 Vytvořeno: 2022-07-18
Petice za transparentnost a svobodu volby v souvislosti s Národní očkovací strategií
20267 Vytvořeno: 2025-09-27
ŽÁDÁME VYŠŠÍ TRESTY ZA TÝRÁNÍ ZVÍŘAT
137171 Vytvořeno: 2025-02-11
Petice za ukončení pokusů a testování na zvířatech
37897 Vytvořeno: 2019-10-20
PETICE ZA HUMÁNNÍ REDUKCI HOLUBÍ POPULACE V NYMBURCE
524 Vytvořeno: 2025-10-29
Každé dítě má právo patřit do třídy – za zachování inkluzivního vzdělávání
441 Vytvořeno: 2025-10-27
Chceme Filipa Turka ministrem
6049 Vytvořeno: 2025-10-16
NE vládě s účastí SPD
45817 Vytvořeno: 2025-10-09
Stop chamtrails geoinzenyrstvi
167 Vytvořeno: 2025-11-05
Petice 25 - Volání po spravedlnosti pro handicapované a pečující
1522 Vytvořeno: 2025-10-10
Za zmírnění trestu, či udělení milosti pro Tomáše Čermáka
211 Vytvořeno: 2025-03-31
Nesouhlas se zřízením nízkoprahového adiktologického centra v lokalitě vestibulu stanice metra Můstek
83 Vytvořeno: 2025-10-23
PETICE ZA REFERENDUM PROTI EMISNÍM POVOLENKÁM
1357 Vytvořeno: 2025-07-27
Odmítáme, aby Filip Turek zastupoval Českou republiku v zahraničí
9448 Vytvořeno: 2025-10-11
Protest proti jmenování trestně stíhaného premiéra
8231 Vytvořeno: 2025-10-07

