Zachování lokomotivy 498.022 a zrušení šrotace daného stroje
Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno Zachování lokomotivy 498.022 a zrušení šrotace daného stroje
Luděk |
#1 Luděk2014-01-26 14:36Sešrotovat parní lokomotivu je barbarství a zločin , a to i v případě , že takový stroj není funkční nebo dokonce poškozený . Takové kulturní zločiny na odkazu předků páchali dříve komunisti , nyní se v tom bude pokračovat ? Hnus .. |
Anonymous |
#2 Re: Luděk2014-01-26 15:55Souhlasím...Hamba těm co to chtějí udělat |
Nepřihlášený uživatel |
#32014-01-26 16:09Každopádně bych byl zásadně proti Chomutovu, protože lokomotivy mají dělat radost u srdce, ba dokonce fascinovat, nikoliv stát sice v zastřešeném depu ale bez pozornosti oněch obdivovatelů... |
Nepřihlášený uživatel |
#42014-01-26 17:37Bylo by škoda, kdyby se takový stroj jakým je albatros sešrotoval! |
Nepřihlášený uživatel |
#52014-01-26 23:32Proc by se mela sestrotovat, kdyz muze byt vystavena :-) |
Nepřihlášený uživatel |
#72014-01-27 08:26Škoda každého stroje,který může ještě vozit lidi. |
Nepřihlášený uživatel |
#82014-01-27 11:52I když jsem nyní invalidní tak udělám vše pro záchranu takovýchto nádherných strojů. Sám jsem se pro dráhu učil a nějakou tu dobu dělal než jsem šel do invalidního důchodu takže jednou nádražák a navždy. |
pandameda |
#92014-01-27 11:52když oni všichni rádi ničí to,co jiní pracně vybudovaly nebo postavily |
Nepřihlášený uživatel |
#102014-01-28 03:51PARNÍ LOKOMOTIVA 498.022 ALBATROS BYLA A PEVNĚ VĚŘÍM,ŽE BUDE I V BUDOUCNU CHLOUBOU CSD,RESP.ČD,KTEROU OBDIVUJÍ DALEKO ZA HRANICÍ ČR!!! |
498.0 |
#11 498.02014-01-28 07:24Vážení, toto je nevídaný podvod. Šrotace té lokomotivě určitě nehrozí a nebude hrozit. Tomu Vám můžu jako člověk, co se v tomto prostředí pohybuje, garantovat. |
FF |
#12 šrot2014-01-28 20:56to, že nejsou prachy na zprovoznění, neznamená, že se to musí šrotovat. to může napsat jen debil! |
Nepřihlášený uživatel |
#132014-02-08 00:04Jsem strojvedoucí v penzi. Zachovat tento unikát pro naše další následující generace je nejvýše morální jak z hlediska práce a umu našich dědů a otců,tak i posledního stroje jehož "sestra" vytvořila světový rekord v rychlosti parních lokomotiv. a i z dalších hledisek. Byla by to dlouhá argumentace. Děkuji. |
jozkin |
#152014-02-08 12:10Osobne to povazujem zs HOAX, ale dnes si na SVK (a v CR) nemozeme byt nicim isti... |
Nepřihlášený uživatel |
#162014-02-10 16:08Jezdil jsem s ním léta a není nic lepšího je to škoda a byla by to největší chyba,kdekoliv se objevila vzbuzovala respekt a obdiv,takže nechápu jak vůbec někoho napadlo ji zrušit, či ji snad sešrotovat nebo ji odstavit do muzea. Vždyť je to pýcha našich předků a strojníků co takový skvost dokázali sestrojit a v neposlední řadě i mých kamarádů co se o ní starali po ukončení provozu parních lokomotiv z běžného provozu. |
Nepřihlášený uživatel |
#172014-02-24 23:26Jsem pro zachování této krásné lokomotivy 498.022 Albatros!!!!!!! M. Vobruba |
Nepřihlášený uživatel |
#182014-03-06 07:25Je ostuda, co se u nás děje. Na Slovensku se propadlé stroje objeví nejpozději do dvou let zprovozněné a u nás to trvá podstatně déle, pokud vůbec. Navíc se tam zprovozňuje 399.005 a 387.017, které jsou v nedobrém technickém stavu. |
Nepřihlášený uživatel |
#19 Oprava 498 0222014-03-18 18:53Prachy na opravu jsou, jenže se dávají do kokotin (reklamy, najbrt, provize, úplatky, zbyteční manageři sloužící jen k sání peněz do svých kapes.....) a ne na užitečný věci jako je tahle. Kdyby se ta šrotace myslela vážně, tak píšu na GŘ tak sprostej dopis že by si ho za rámeček nedali. Kdyby tam byli odborníci a ne manageři tak toho jezdí tolik, že bysme čuměli. |
V. Tuček |
#21 4980222015-04-21 19:22Prožil jsem na ní začátek své topičské kariéry jako strojvedoucí-kandidát. Bylo by jí škoda, stačilo, že z ní udělali "Káčko" na vytápění hal v depu.... |
Nepřihlášený uživatel |
#222016-03-27 05:09
Albatros stěhovavý, diomedea exulans, portugalsky alcatraz, velký mořský pták, má ze současných ptáků největší rozpětí křídel. Až tři a půl metru. Byl zaznamenán první let mláděte, které vážilo 16.1 kilo. Dokáže plachtit dlouhé hodiny. Zaznamenáno je šest dní plachtění bez mávnutí křídly; a dokáže létat bez přistání na zemi deset let. Albatrosy to nestojí skoro žádnou námahu, mají na křídlech ramenní zámek. Klouzavost Albatrosa s rozpjatými křídly se uvádí 27, což je klouzavost cvičného laminárního větroně. Albatros plachtí v termice jako jiní dravci; ale poradí si i bez ní. Zní to jako plachtařská latina, jde o využití různých rychlostí větru v různých výškách nízko nad vlnami. V létání pomalu a nízko je dočista doma, může se dožít až 80 let.
Zde na připojeném videu Albatros veze velikonoční expres Křivoklát.
|
Nepřihlášený uživatel |
#23 Re:2016-03-27 06:11Vidím ten stroj se čtyřmi velikými koly asi poprvé v životě... Nejrychlejší parní lokomotiva nepochybně má své místo v historii. I v muzeu. Lepší toho druhu už nebude. "Zatímco nákladní lokomotivy se i s obdobím na vlečkách udržely v provozu dlouhé desítky let, mnohdy až 80 nebo 90, pro velké rychlíkové lokomotivy si čas došel mnohem rychleji. Podle hesla: Velká kola, krátký život. Prvních deset nebo dvacet let hrdě v čele těch nejslavnějších mezinárodních rychlíků, a když přestávaly stačit výkonem, rychlostí i spotřebou modernějším strojům, tak dalších deset až dvacet let na osobních vlacích. A pak už jen kovošrot. Na posun byly nepoužitelné, na pomník velké a množství železa příliš lákavé. Nebyly ještě dost staré, aby lidem docházela jejich muzejní hodnota. |
Nepřihlášený uživatel |
#24 Re: Re:2016-03-27 06:14
Z velkých rychlíkových lokomotiv Gölsdorfovy školy tak u nás neunikla kromě zmíněné 375.007 (http://jankratochviljan.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=269454) |
Nepřihlášený uživatel |
#25 Re: Re:2016-03-27 11:46 |
|
Petice za ukončení používání a prodeje zábavní pyrotechniky, petard, ohňostrojů i tzv. lampionů štěstí
Výzva vládě k zabezpečení urgentní humanitární pomoci Gaze a dosažení dohody o příměří
Za změnu „ZÁKONŮ PRO KOČKU“
Podporujeme Izrael v boji proti teroristům, postoj české vlády je správný
Chcete něco změnit?
Bude-li člověk mlčet, nic se nezmění. Autor této petice se rozhodl něco změnit a jednat. Uděláte to samé? Zahajte sociální hnutí vytvořením petice.
Vytvořte vlastní peticiDalší petice, které by vás mohly zajímat
Odmítáme ideologizaci nových RVP
2541 Vytvořeno: 2024-05-01
Mánes umělcům! Výzva Nadaci českého výtvarného umění.
1548 Vytvořeno: 2024-04-08
Lepší život pro koně z Ludvíkova
2657 Vytvořeno: 2024-04-26
Za odstranění komunistické výzdoby ve stanici metra Anděl v Praze
2384 Vytvořeno: 2024-03-19
Udržení lékařské péče pro děti a dorost v Podbořanech
344 Vytvořeno: 2024-04-29
HUMANS FOR CEASEFIRE / žádáme příměří v Gaze a Izraeli
3962 Vytvořeno: 2024-03-26
Petice za zachování barokního mostu v Květnici
239 Vytvořeno: 2024-04-27
Petice proti jízdě na koni po Praze v kočáře.
213 Vytvořeno: 2024-05-02
Trest členům gangu týrající zvířata v Číně
220 Vytvořeno: 2024-04-15
Otevřený dopis Mons. Janu Graubnerovi, arcibiskupovi pražskému, v souvislosti s prezentací knihy "Spiknutí".
3486 Vytvořeno: 2024-04-22
Za ZACHOVÁNÍ původní výzdoby ve stanici metra Anděl v Praze
103 Vytvořeno: 2024-04-27
VETERÁNI PRO MÍR
210 Vytvořeno: 2024-04-24
Petice proti stavbě větrných elektráren ve Studené Loučce
80 Vytvořeno: 2024-05-02
Řeště neustálý hluk a porušování nočního klidu ze strany hostů A&O Hostelu v Praze - Malešice
80 Vytvořeno: 2024-04-30
Za okamžité řešení „Zvýšení bezpečnosti ve městě Chebu“
427 Vytvořeno: 2024-03-27
Petice za změnu systému extraligy
1092 Vytvořeno: 2024-04-22
Petice za pojmenování nových ulic na Rohanském nábřeží podle postav z Rohanu v Pánovi prstenů
19756 Vytvořeno: 2024-03-05
Proti záměru vedení Statutárního města Olomouc spojit kulturní instituce Moravskou filharmonii a Moravské divadlo v jednu instituci
2593 Vytvořeno: 2023-04-07
Zachování soutěžního modelu, včetně "Republikového finále v rámci projektu Olympijský víceboj"
46 Vytvořeno: 2024-05-03
Petice za odstranění mozaiky "Veškerá moc v ČSSR patří pracujícímu lidu" z vestibulu metra na stanici Hradčanská
43 Vytvořeno: 2024-05-01