Otevřený dopis ministryni školství proti násilné inkluzi


Nepřihlášený uživatel

#51

2015-10-08 21:02

Podepsáno a odkaz na petici jsem odeslala známým. Je na tohle téma nějaká papírová petice? Ráda podepíšu.


Nepřihlášený uživatel

#52 Re: Takže ano diferenciaci a selekci?

2015-10-09 00:55

#45: Brno - Takže ano diferenciaci a selekci? 

 Pane učiteli, než se tu začnete rozkřikovat a poučovat druhé, mohl byste začít u sebe a naučit se posílat aspoň funkční odkaz.
Pokud naše školství, které doteď skvěle funguje, chcete onálepkovat pejorativními nálepkami diferenciace, selekce, segregace ap., pak mi to hodně smrdí neomarxistickými bláboly, kterými vás vykrmili někde na fakultě.
Jistě neučíte dlouho, a tak vám přeji třídu plnou nepřizpůsobivých, která vám vyžene tyhle broskvoviny z hlavy a uvidíte, zač je v Pardubicích perník. Ona vám v praxi ukáže, co to znamená násilná inkluze, že se vám opotí nejen brýle. :-D


Nepřihlášený uživatel

#53

2015-10-09 06:52

Moje dítě má ve třídě 2děti, které mají asistentku a prostě to narušuje zbytek dětí. Neví jestli mají poslouchat asistentku a nebo učitelku, proto bych byla pro zvláštní školy, které podle mě vždy byly a ty děti kterým to moc nejde budou na tom mnohem lépe.

Nepřihlášený uživatel

#54

2015-10-09 07:44

Tenhle neustálý boj proti domnělé diskriminaci a segregaci začíná nabírat vskutku absurdních rozměrů. Co takhle ještě zrušit oddělené záchodky a zavést oboupohlavní, aby se kluci a holky necítili při vykonávání potřeby segregovaní??


Nepřihlášený uživatel

#55

2015-10-09 07:46

A co takhle vegetariáni, nesegregují se tak příliš? Provedem inkluzi a ve školních jídelnách budou povinně jíst maso! A proč se učitelé segregují od dětí, nenecháme volný přístup žáků do kabinetů, sboroven a ředitelen? Přece nebudem žáky vyčleňovat z podílení se na chodu školy, to je diskriminační!


Nepřihlášený uživatel

#56

2015-10-09 07:48

A kdy se budou rušit gymnázia? Proč se nadané děti záměrně segregují od těch ostatních? Proč raději nezůstanou a normální škole? Opovrhují snad normálními základními školami a jejich "hloupými" žáky? Ti jsou ale netolerantní! A soukromé školy bych zrušil úplně, to je hotový apartheid! Tohle chcete neobolševici?


Nepřihlášený uživatel

#57

2015-10-09 08:13


O přeřazování by měli především rozhodovat rodiče-kdo chce, ať dá dítě na ZŠ!!!! Kdo nechce, ať nechá na praktické škole!!! Rozhodně školy nerušit! Děti násilím nepřeřazovat do prostředí, kde práci nezvládají, kde nezažijí úspěch.
 Jsem speciální pedagog, nyní již v důchodu. Je smutné, co se dnes děje. O dětech rozhodují úředníci!


Nepřihlášený uživatel

#58

2015-10-09 09:31

Jsem učitelka ZŠ, plně souhlasím.

Nepřihlášený uživatel

#59 Re:

2015-10-09 10:13

#54: -  

 Nebo zavést rovnou sedmery záchodky – pánské, dámské, pro gaye, pro lesby, pro transvestity, non-genderové a modlitební pro muslimy. Potom zaberou záchody celé jedno patro, ale bude to konečně košer.


Nepřihlášený uživatel

#60 Re: Re:

2015-10-09 12:06

#59: - Re:  

 Nene, ještě bezbariérové!!


Nepřihlášený uživatel

#61

2015-10-09 13:37

Možnost navštěvovat Praktickou školu není pro děti, jež to potřebují diskriminace, ale naopak výhoda, která jim může přispět k prožití klidného dětství a získat díky malému kolektivu žáků a speciálně vzdělaným pedagogům maximální úroveň vědomostí a dovedností. Nechápu, jak pracovník Ministerstva školství může vůbec jen navrhnout zrušení těchto škol. Neblahý vliv ekonomického vývoje v naší zemi na školství, ( protože co jiného může za zrušením těchto škol být?), a zdravotnictví je pomalu katastrofální a připadá mi, že si naprosto vědomě vychováváme čistě materialisticky zaměřenou generaci potomků. Ale je opravdu možné si koupit vzdělání a zdraví?!


Nepřihlášený uživatel

#62

2015-10-09 13:45

Nic nebylo řečeno frustraci nadějných žáků ...v případě, kdyby
tento záměr byl realizován...

Nepřihlášený uživatel

#63 Re: Takže ano diferenciaci a selekci?

2015-10-09 16:11


Nepřihlášený uživatel

#64 komentář ředitele školy

2015-10-09 16:12

Danuš

#65

2015-10-09 20:14

No,je vidět,že lide co rozhodují o dětech,nikdy žadne děti s problemy,ktere mají děti v praktickych školach neměli,měla jsem dítě v zakladní škole,ve 2.třídě jsem ho musela přendat na praktickou školu,protože jsme se učili cele dny,ale nikam to nevedlo,me dítě mělo problemy se čtením,psanim o počítaní nemluvě...Holčina byla uzlik nervu,ja už ty nervy pomalu ztracela,narodila se nam další holčička,místo,aby jsme šli ven,travili jsme nad ukoly,co přišla ze školy,do 18h do večera,ven se ma starší dcera dostala jen o vikendu,ja byla neštastna,ona take,bylo to opravdu hrozne.... Pote co jsme naše děvče,když už jsem po několikate,byla u pedagogicko psychlogicke poradkyně,nam bylo doporučeno přeložit malou jinam,dali jsme ji do prakticke školy jinak by učivo nezvladla,se naučila konečně číst,psat počítat,takova změna... Z uzlíku nervu nam začala vyrustat krasna slečna,jsem za školu moc rada,ale jestli je zas chtěj dat do zakladní školy co bude dal nevim,jsou na urovni 5.třídy,chodí do 7,třídy,tak nevim jak to pujde dal.... Dala bych učit na par dni nějakeho ministra za peníze co maji učitele,myslím,rychle by přemyšlel o zakonech, ale uplně jinych......

Petr

#66

2015-10-10 05:05

Jako pedagog a zaměstnanec speciálního školství konstatuji, že posledních 20 - 25 let školství jako celek upadá, díky častým personálním změnám na ministerstvu, experimentování, rušení dobrých a zavedených věcí, zavádění nových a nevyzkoušených postupů a různých nesmyslů, které jsou odtrženy od praxe. Ministr se stal politickou trafikou, při každé změně dochází k personální čistce, málokomu tam v Praze jde o školství jako takové, ale hlavně o teplé místečko. Byli jsme dost dobří za socialismu, dnes je to bída. Místo abychom rozvíjeli rezervy, kopírujeme nežádoucí a negativní trendy. V Praze rozhodují lidi bez zájmu o obor, vesměs jsou to jen teoretici a lidé vzdáleni od skutečné praxe. Pak se nedivme. S každým ministrem přijde nová vlna změn, která celku nepomůže, nýbrž destabilizuje. Co dříve zpracovalo 5 úředníků, dnes dělá 15 lidí. Řada lidí z oboru odchází znechucena jinam. Mě práce baví a zatím zůstávám, doufám že to do důchodu přežiji. Pro aktivní lidi kteří pracují nadstandartně a věnují svůj volný čas dětem, nejsou peníze na odměňování. Naštěstí znám řadu aktivních  a pracovitých lidiček v tomto oboru, díky kterým školství ještě funguje.

Dětem které nebudou zvládat osnovy a nároky učiva se prostě osnovy osekají tak, aby to nějak zvládli, už delší dobu se to děje, zejména na školách kde vyskytuje více dětí romského etnika a jiných podobných. Profil absolventa základní školy bude ale v těchto případech dost bídný. Co na tom že dítě může opakovaně propadnout a stejně postoupí do dalšího ročníku? Takové školy budou standartem a úroveň školství díky násilnému včleňování nedostačivých a postižených dětí půjde dále ke dnu. Asistenti to nevyřeší, peníze nebudou, a užiteční idioti ve vedení resortu kteří mají stranickou knížku a místo mozku z blbosti kostku budou hrdi na svou práci.

IVAnd

#67 Nelžeme si!

2015-10-10 06:07

Nejde o postizene deti, ale o line cikany, se kterymi si nevi rady cely svet.


Nepřihlášený uživatel

#68

2015-10-10 09:25

paní ministrině a s ní její spolupracovníci nikdy nebo
velmi málo stáli za katedrou, já jsem zažil nejen jako
žák, ale i jako učitel, jak dovedou být děti mezi sebou krutí a nic tomu nezabrání (zvášť v dnešní době). Se mnou chodili do třídy (5r. -jednotřídka) vycházející žáci a vím jak jejich výuka probíhala.
V prvé řadě je potřeba rozlišit mentální poruchu a v druhé řadě poruchu "sociální". Přestaňme protěžovat žáky jedné skupiny a donuťme je chodit řádně do školy, 500 a více zameškaných hodin ročně totiž o něčem svědčí.
V druhé řadě je mentalita každého!!! jedince, snažit se vyniknout v kolektivu a to pozitivně ale i negativně. Slabý žák se snaží na sebe upoutat pozornost zápornými činy - čímž je buď kolektivní kašpárek, nebo hrdinou v záporném slova smyslu.
Speciální školství tomu výraznou měrou bránilo - slabý jedinec
najednou byl na čele v "rozumové" oblasti, byl nervově vyrovnanější a hlavně spokojenější, tato varovnanost se přenášela i do rodiny.
Jenomže naši "chytří" kormidelníci tohle nevidí. Zrušili dobře fungující návaznost vzdělávání a teď chtějí zrušit dobře fungující speciální školství, které naši předchůdci pracně a s obtížemi budovali, vědomi si všeho, co jsem uvedl v předchozích větách. Nevím co tímto paní ministryně a její kolektiv sleduje - blaho ne chytrých dětí? a jejich rodičů, nebo ekonomiku!!!.Určitě ne spokojené dětství takto postižených, nebo se spíš jedná o to, aby nebylo slyšet "veď to je "diskrinácia". Ano je to diskriminace, ale slušných a zodpovědných rodičů.
Tento komentář jsem si nemohl odpustit - jako začínající učitel jsem měl také scestný názor na ZvŠi, ale po mnohaletém působení na této instituci jsem změnil názor, vychoval jsem dost dobrých jedinců, kteří se v životě dobře začlenili do společnosti - bylo to ale méně než 50%, ale i tak si myslím, že jsem splnil požadavek na mě kladený.
Držím palce

Nepřihlášený uživatel

#69

2015-10-10 09:40

Mám 40leté zkušenosti a už se nadělalo tolik hloupostí a tato je nejhorší. Proč ubližujete všem dětem. Kde berete ty nesmyslné názory. V těch zemích nenaučí ani pořádně číst. A to nemluvím o stálém přetěžování učitelů. Nespoléhejte se na to, že je ve školství hodně - většina žen, které stále poctivě řeší výmysly nezkušených a neznalých ministrů a jejich pomocníků Muži by vám tyto věci nikdy neplnili. Škoda, že jsme národ Komenského a teď na to zapomínají ty nejpovolanější.

Nepřihlášený uživatel

#70

2015-10-10 09:54

Můj již dnes dvacetiletý syn prošel první až třetí třídu na soukromé základní škole, kde jsme si původně mysleli, že se bude snáze začleňovat a lépe zvládat učivo po operaci nádoru hlavy. Bohužel škola absolutně nezvládala jeho "nepředpoklady" a byl všem na obtíž ať pedagogům či spolužákům. Proto jsem velice vděčná , že mohl přejít do praktické školy, kde byl nadmíru spokojený a tzv. mezi svými...

Nepřihlášený uživatel

#71

2015-10-10 13:53

Nesouhlasím s rušením toho, co funguje, jen proto, že někde je to jinak, jsem pedagog, integrace není pro všechny a pro mnohé integrované děti by oddělená výuka byla větším přínosem než v kolektivu s asistentkou, kam stejně nezapadnou, vlastní cenná zkušenost.
Karol

#72

2015-10-10 15:02

Souhlasím se vším,co bylo napsané v petici. Nemám k tomu co dodat.


Nepřihlášený uživatel

#73

2015-10-10 19:51

V našem školství to jde od desíti k pěti, tenhle nesmysl je jen dalším hřebíčkem do rakve. Bože ochraňuj nás před hloupými rozhodnutími hloupých lidí.

Theresee

#74

2015-10-11 00:03

Zásadně nesouhlasím s tímhle skutečně hloupým a pitomým nápadem,to mohl vymyslet jenom blb! Zrušením praktických škol se ubližuje především dětem,kteří potřebují pomalejší a individuálnější přístup ve výchově a vzdělávání.Jejich zrušení je velkým krokem zpět – nepomůže to ani dětem z praktických škol,které nebudou stíhat tempo výuky ve školách normálních ani žákům základních škol protože to celou třídu hodně zbrzdí. Jako by nestačila už tak rapidně klesající úroveň vzdělavatelnosti dětí a morálky žáků a jejich přístup ke školním povinnostem.Už jenom zbývá aby se tady začalo střílet jak na univerzitách v USA,to je přece náš velkej vzor!


Nepřihlášený uživatel

#75

2015-10-11 09:16

Je hanbou, že taková petice vůbec musí vzniknout. Kormidelníci školství by měli přemýšlet, jak nadanější žáky během školní docházky posunout co nejvýše, místo toho vědomě zpomalí celý vyučovací proces. Z národa, který dokázal vyvíjet nové věci ve všech odvětvích, se stáváme sestavovateli prakticky všeho z dovezených součástek. Tento záměr je do očí bijící.......