DRDS

Kontaktujte autora petice

Téma diskuze bylo automaticky vytvořeno DRDS


Nepřihlášený uživatel

#151

2014-10-28 16:50

Vážení a milí Fléglovi,posílám Vám vřelé pozdravy z Bělé pod Bezdězem-z rodiště M.Dismana.Držím Vám palce a věřím,že Ti,co rozhodují od stolu musí být tvrdě potrestáni.Věřím,že se zase v Bělé s Dismančaty sejdeme.Mgr.Marcela Nigrínová

Nepřihlášený uživatel

#152

2014-10-28 17:41

Pan Simon by si měl uvědomit, že úkolem manažera není nezbytně a primárně "zanechat - nějakou - stopu", ale mnohem důležitější bývá udržet stabilitu existujících a fungujících struktur...snad se mu to podaří.

Nepřihlášený uživatel

#153

2014-10-28 22:12

Jsem dětský lékař a univerzitní učitel , studenty učím, že dítě potřebuje vzor a příklad. Vrstevníci dětí z DRDS, kterými jsou i naši nemocní si dobře pamatují jejich hlasy a mnohým to pomáhá více než naše "meducína". Děti z DRDS jsou naši potřební spolupracovníci, nedovolte, prosím, aby tento léta skvěle fungující tým zmizel škrtnutím pera úředníků.
doc.MUDr Jozef Hoza, CSc, 1.lékařská fakulta UK Praha.

Nepřihlášený uživatel

#154

2014-10-28 22:57

Hloupost se dá těžko komentovat. Rozhodnutí, které se schovává za kouřovou clonou "racionálního řízení" je vždy podezřelé. V tomto případě to odnese přesně to co DRDS udržovalo na světoví úrovni: generace absolventů, kteří ovládají kulturu jazyka a udržují jazyk kultury.
Olga Janáčková
Nepřihlášený uživatel

#155

2014-10-29 01:10