Nesouhlas s politizací reprezentativního obrazu Gymnázia Jiřího Wolkera

Komentáře

#6

Potupa

Radek Skládal (Prostějov, 2019-10-20)

#8

Plně se s obsahem dopisu/petice ztotožňuji. Spojení Pitomia, tohoto usvědčeného lháře a demagoga, se stále zvučným jménem školy je po třiceti letech čirým výsměchem všem, kteří se o pád vlády rudých pitomců zasloužili.

Ivo Lužný (Prostějov, 2019-10-20)

#25

Vzdělávací Školy by měly být apolitické, politici by na ně měli chodit pouze výjimečně za účelem besed se studenty, kde se studenti mohou politiků ptát na jejich činnost a klást jim otázky. Popřípadě návštěva zřizovatelů školy. Nic víc

Michal Kolesár (Olomouc, 2019-10-20)

#26

Je pro mě nepřijatelné, aby ředitel gymnázia veřejně podporoval hnutí typu SPD. Není mi jasné, proč se tahle osoba neustále drží na GJW. Myslím, že ostudy a špatného vedení již bylo víc něž dost.

Tereza Smékalová (Vrbátky, 2019-10-20)

#30

Co je moc, to je moc.

Denisa Kopecka (Prostějov, 2019-10-20)

#31

Podepisuji, protože to co ředitel školy provedl, je extrémně ostudné, a to dokonce i na Prostějov.

Jiří Hlavenka (Veverská Bítýška, 2019-10-20)

#34

Je to hrůza - zneuctít oslavu vzdělávací instituce někým s tak odpudivými názory, lhářem a manipulátorem...

Ludvík Kumstát (Prostějov, 2019-10-20)

#43

Velice souhlasim s nazorem pana Bartose a myslim si, ze politicke aktivity pana Smucra by se nemely tykat aktivit skoly.

Alzbeta Formanova (Prostejov , 2019-10-20)

#50

Jsem to viděl na vlastní oči, no fakt cirkus a ještě obhajovat existenci jedné Číny

Jan Lakomý (Prostějov, 2019-10-21)

#51

Každá státní instituce musí být apolitická..

Magdaléna Petráková (Olomouc, 2019-10-21)

#53

Podepisuji, protože se nechci stydět za školu, kterou jsem vystudoval.

Václav Melka (Krumsín, 2019-10-21)

#65

Jsem také absolventkou Gymnázia Jiřího Wolkera. S textem pana Davida Bartoše se plně ztotožňuji.

Mariana Ambrožová (Brno, 2019-10-21)

#74

jako absolventka GJW v roce 1968 jsem rozhořčena přístupem pana Šmucra k oslavám 120 výročí gymnázia. Měla jsem možnost jako zástupce naší třídy 3.d se zúčastnit oslav 100. výročí, které probíhaly v naprosto jiném duchu. Byla to oslava bývalých absolventů a profesorů, stávajících studentů. Pozváni byli významní absolventi školy, ne tyhle pseudoosobnosti typu Okamura, Mačák, Černošek a spol.

Maria Řičánková (Prostějov, 2019-10-21)

#84

Populistické strany ohrožující svobodnou mysl a zneužívající lidí proti lidem nemají mít se vzděláváním nic společného. Absolvent GJW 2009

Jan Burda (Brno, 2019-10-21)

#94

Nesouhlasím s překrucování dějin i jednostranného vidění světa Tomiem Okamurou. Je možné pozvat jeho bratra architekta i druhého, člena KDU.
J.P.

Jitka Pernicová (Ochoz u Brna, 2019-10-21)

#96

Nejsem sice absolvent GJW, ale moji bývalí spolužáci ze ZŠ ano, a celá generace mých kamarádů. Nesouhlasím s politizací a zatahováním politické "špíny" do prostředí, kde pravdivé a objektivní vzdělávání modeluje myšlení mladého člověka pro zbytek svého života.

Alan Zelenský (Prostějov, 2019-10-21)

#101

Pokud je ředitel členem strany, kde její členové věří v CHEMTRAILS, tak hluboce opovrhuje všemi lidmi vzdělanými v přírodních vědách a technických oborech.
Tedy i mnou.
Přirovnávání Evropské Unie k nacistickému Německu nebo slova o pseudokoncentrácích jsou urážkou všech obětí nacismu.

Pavel Kolacek (Olomouc, 2019-10-21)

#102

Dost to ovlivnilo můj názor na toto gymnázium, negativně.

Kristýna Pospíšilová (Prostějov , 2019-10-21)

#104

Podpora Číny a její politiky která je podle pana Šmucra v pořádku neodpovídá hodnotám které studenti Gymnázia zastávají.

Lukas Vavrecka (Prostějov, 2019-10-21)

#112

Podepisuji, protože je dle mého názoru velice důležité, aby byly všechny školy apolitické a tudíž umožnily studentům vytvářet svůj vlastní politický názor.

Anna Soldánová (Ptení, 2019-10-21)

#115

Pan ředitel je nepochybně jedním ze zákulisních hráčů SPD. Toto lze ještě tolerovat, ale podpora lídra této strany na vrcholné akci školy je jasný důkaz její zpolitizování, což je v rozporu se zákonem.

Dominik Voráč (Heidelberg, 2019-10-21)

#116

Jako absolventka GJW považuji názory Tomia Okamury za celospolecensky velmi nebezpečné a odmítám jakoukoli politizaci na akademické půdě!

Dagmar Štafová (Edinburgh, 2019-10-21)

#123

Nesohlasím s politizaci oslavy historie školy.
absolvent 1988.

Emil Dadák (Prostějov, 2019-10-21)

#131

Podepisuji, protože nesouhlasím, aby jakákoli státní instituce, především pak instituce vzdělávací, se otevřeně hlásila k politickým stanoviskům totalitních režimů.

Z hlediska žáků, rodičů, učitelského sboru i zřizovatele nemůže jít o akceptovatelný postoj. Poškozuje nejen obraz konkrétní školy, ale i školství a výchovy ke svobodě a demokracii jako takové.

Opakuji výchově k demokracii, ne ke kapitalismu, nebo pro-čínskému komunismu. Takové stanovisko není akceptovatelné ani v poloze humoru.

Marie Meixnerová (MOHELNICE, 2019-10-21)

#132

Souhlasim. s panem magistrem Bartosem

Jaromira NOVOTNA (Praha, 2019-10-21)

#134

Podepisuji, protože je absolutně nemyslitelné aby škola nebyla apolitická. Dospívající lidé by si měli utvořit vlastní politický názor na základě osobních preferencí, zkušeností, vyznání atd a ne být v tomto citlivém věku vystavováni ze strany instituce "navádění" k jedné politické straně, navíc tak kontroverzní jako je SPD.

Klára Kaiserová (Tallinn, 2019-10-21)

#140

Zastávám stejný názor jako autor dopisu.

Karolina Taberyova (Brighton, 2019-10-21)

#162

probuďte se

Julie Vlčková (Rymarov, 2019-10-21)

#168

Nejsem studentem (ani byvalym) skoly, ale degradace teto do nedavna kvalitni vzdelavaci instituce na regionalni pobocku extremistu se mi zcela prici.

Petr Kapounek (Prostejov, 2019-10-22)

#171

Protože mi přijde nevhodné dělat z významných oslav školy politickou kampaň. Pan Okamura zcela jistě neni absolventem tudíž není duvod pro jeho účast

Drahomíra Lindovská (Praha, 2019-10-22)

#178

Podepisuji, protože nejen že škola má být ze zákona apolitická. Ze zdravého rozumu plyne že by neměla podporovat extremisty, lháře a překrucovače. A pan Pitomio splňuje vše z výše uvedeného. Pan ředitel se nezmění, nechci jeho vysvětlení, je to SPĎák, to vysvětluje víc než dost. Chci jeho odstoupení.

Jakub Jílek (Prostějov, 2019-10-22)

#179

Podepisuji, protože škola je prostor apolitický a své žáky a studenty má vést ke kritickému myšlení. Zvaní politiků stran, které vybízejí k nenávisti a českým prostorem šíří dezinformace a lži do škol absolutně nepatří. Na významný den této instituce se dalo vybírat z desítek osobností, jejichž příběh demonstruje hodnoty, ke kterým mají školy pomáhat děti vést. Zvolením Tomia Okamury tyto hodnoty nejen ignorujete, ale podkopáváte a to našim nejmladším. To se dít nemá a nebude.

Hana Kuzníková (Praha, 2019-10-22)

#181

Jakožto absolventka nesouvisím s vývojem, o který se zapříčinil ředitel.

Tereza Petrželová (Prostějov, 2019-10-22)

#186

Skola je instituce, kde si maji žáci utvarit sve vlastni názory a ma byt apoliticka

Dominika Konecna (Kromeriz, 2019-10-22)

#191

Jsem taktéž, stejně jako moje žena a naše děti, absolventem GJW. Proto i nás velmi uráží a pobuřuje zneužití dobrého jména naší školy k levné politické agitaci. A v případě seskupení SPD to považuji za obzvlášť nevkusné!

Otakar Svoboda (Plumlov, 2019-10-22)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...