Výtopna Zlíchov

Komentáře

#5

Jsem pro, aby Výtopna i nadále fungovala.. Díky

Marek Peška (Praha, 2017-06-28)

#6

Zásadně nesouhlasím. Myslím, že by měla být výtopna prohlášena za hist, památku a ne jí bourat. I kvůli pokroku a novým stavbám nelze přece zahodit naši historii. Naopak by měla sloužit jako připomínka starých času a k záchraně cenné staré techniky, aby se mohla poučit nová generace, o tom, jak svět fungoval dříve.

Petra Bučakova Kelblerová (Praha 5, 2017-06-28)

#7

Považuji tutu iniciativu za Super !!!

Jan Bureš (Jevany, 2017-06-28)

#9

Dočasný stavební dvůr jako důvod likvidace takové stavby je proti zdravému rozumu

Bohumil Živnůstka (Praha 4, 2017-06-28)

#11

Už toho soudruzi posrali dost !!!

Tomáš Karger (Praha 5, 2017-06-28)

#13

Nesouhlasím s další likvidací kulturních památek.

Daniel Kuchař (Praha, 2017-06-29)

#16

nesouhlasím se záměrem zbourat tuto mimořádnou stavbu, pro mě kultůrní památka už teď...děkuji Remešová

Ivana Remešova (Praha, 2017-07-02)

#17

Kancelářských budov a stavebních dvorů je spousta.. ale míst kam vede kolej přes všechny režimy a čas.. genius loci..

Aleš Filip (Letohrad, 2017-07-03)

#18

Podepisuji petici protože je mi spolek v budově dosud působící sympatický.

Václav Sýkora (Osek u Rokycan, 2017-07-03)

#19

Podepisuji tuto petici proto, že nesouhlasím s nesmyslným záměrem, zbourat zlíchovskou výtopnu. Považuji ji to za jeden z největších nesmyslů a nápadů, na které jsem za svého dosavadního života narazil.

Vít Mrhal (Velemín, 2017-07-03)

#21

1. Rušit historickou výtopnu PD dráhy z roku 1873 jen kvůli sběrnému dvoru pro stavbu další silnice mi přijde jako barbarství a nevážení si práce našich předků.
2. Jako železniční fanoušek to nemohu nepodepsat. :-)

Jakub Čermák (Bakov nad Jizerou, 2017-07-03)

#22

Podepisuji tuto peici, protože nechci aby Výtopna Zlíchov byla zdemolována, nebot' se jedná o významnou část historie tramvají v Praze a celém světě, nebot' zde byla umístěna vývojová dílna Tatry Smíchov a vznikly zde první tramvajové vozy typu T2 a T3 a nyní jsou zde uchovány průmyslové parní lokomotivy a historické vozy.

Jan Lemoch (Praha, 2017-07-03)

#23

je nehoráznost níčit cennou historickou techniskou památku vůbec a ještě větší, že je to jenom kvůli stavenímu dvoru pro blízkou souvisjeníci výstavbu!!! Historie se má uchovávat a nebo se ji snažit včlenit do moderního světa.

Eva Baluchová (Prague, 2017-07-03)

#25

Podepisuji, byla by zničena několikaléta práce velmi obětavých a zapálených lidí a pro historii dráhy nenahraditelná škoda. Zbytečné ničení jsme již zažili.

Zbyněk Handzel (Praha, 2017-07-04)

#27

Boj s arogancí zpanštělých zlomyslných postbolševických tupců nevážících si historie je sice těžký a mnohdy i marný, ale vzdávat jej proto nesmíme - byli bychom tím sami proti sobě. Zlíchovským přeji mnoho zdaru v jejich záslužné a užitečné činnosti!

Jan Slavík (Žamberk, 2017-07-04)

#28

Viem čo podpisujem, pretože o niečo podobné sme sa snažili i u nás a stále snažíme. Obnoviť a dať do prevádzky, čo niekedy niekto iný zanedbal. Zubačka Tisovec. Nezrušte si niečo, čo by ste po rokoch mohli ľutovať.

Dušan Kojnok (Tisovec, 2017-07-04)

#32

Určitě zachovat,pro příští generace!Nelíbí se mně dnešní trend SŽDC vše zbourat a koleje vytrhat jen proto,aby se o to nemusely starat.

Miroslav Rys (Klamoš, 2017-07-04)

#35

Podepisuji protože likvidovat za každou cenu naše kulturní dědictví je ničím neomluvitelný barbarský čin. Úředníci probuďte se a začněte přemýšlet hlavou !!!!!!

Tomáš Johánek (Praha, 2017-07-04)

#36

Jakožto bývalý pracovní NTM mám velký vztah k historii techniky a domnívám se, že proti jiným evropským zemím je u nás tato oblast podceněna.

Mikolas Chadima (Praha, 2017-07-04)

#37

Výtopna na Zlíchově je nejen dokladem dobové drážní industriální architektury, ale což je rovněž důležité, stále je to areál užívaný dá se říci k původnímu účelu, je to zázemí pro opravy, údržbu i stání dnes již historických kolejových i jiných vozidel, navíc díky práci spolku jenž má výtopnu v užívání areál funguje jako živé muzeum, které početným návštěvníkům přibližuje poznání o historických vozidlech, parním provozu i o historii dráhy jako takové. Je s podivem, že výtopna není ještě památkově chráněna.

Miroslav Maleček (Nymburk, 2017-07-04)

#38

Byla by škoda, kdyby došlo k demolici této známé železniční stavby. Ať už pro její industriální archiutekturu, tak i kvůli spolku, který v ní sídlí...

Michal Kučera (Šaratice, 2017-07-04)

#40

Držím vám palce a přeji do budoucna hodně štěstí a slušné technické zázemí pro vaše kolejová i nekolejová vozidla :-)

Pavel Daniš (Liblice - Český Brod, 2017-07-04)

#42

...mám zájem a vztah k železniční historii a js toho názoru, že bychom měli udělat vše, pro zachování všech exponátů spojených s historií železnice v ČR

Jan Noga (Šumperk , 2017-07-04)

#46

Demolice aktivní technické památky z dočasně-logistických důvodů je holý absurdní nesmysl

Michal Haleš (Rokycany, 2017-07-04)

#50

Je potřeba chránit České dědictví místo nesmyslného bourání. Držím palce

Tomáš Urban (Nová Paka, 2017-07-04)

#53

STOP zbourání. Zachovat !

Barbora Urbanová (Nová Paka, 2017-07-04)

#55

protože se zde pravidelně zůčastňuji akcí s parním vláčkem rozchodu 5 palců pro nejmenší návštěvníky (děti) a všem co zde dobrovolně opravují historické exponáty fandím. Je to přeci práce pro další generace...

Radim Šnábl (Praha 14, 2017-07-04)

#57

podepisuji protože nechci aby zbourali budovu

andrea oláhová (chrudim, 2017-07-04)

#58

Stavební dvůr si může Metrostav zřídit před budovou OÚ Praha 5 :-)

Martin Procházka (Praha 6, 2017-07-04)

#63

Podepisuji, jelikož nevidím důvod bourat železniční památku s muzeem, kvůli tomu aby stavební firmy ušetřily na dopravě techniky, přijde mi to jako barbarství a neúcta k hodnotám a práci lidí, kteří se o výtopnu starají ...

Marek Januš (Moravany, 2017-07-04)

#64

Poodepisuji, protože důvod, uváděný v petici je naprosto nesmyslný.

František Plášek (Praha 4, 2017-07-04)

#67

Jsou to fandové železnice a skvělý lidi a starají se o celou výtopnu vzorně a není vůbec pochyb o tom, že by měla být zachována i pro další generace jako odkaz našich předků.

Michal Pavelka (Kladno, 2017-07-04)

#68

Je blbost bourat něco co skvěle funguje, toto se nedá říci o našem státě

Lukáš Honzík (Skály, 2017-07-04)

#71

Kluci ze spolku Zababa se o to starají dobře.

Jakub Vyskočil (Čelakovice , 2017-07-04)

#73

Tuto petici podepisuji protože my historie železnic není lhostejný. Matouš Havel

Matouš Havel (Praha, 2017-07-04)

#78

Zachování objektu výtopny Zlíchov byla požadovaná starostou Prahy 5 už v době projednávání souhlasného stanoviska EIA celé Radlické radiály před cca 10ti lety. Pokud dojde k demolici objektu výtopny Zlíchov bez adekvátní náhrady, výrazně se sníží či přímo znemožní dostupnost udržovacího zařízení pro stávajcí provozuschopné parní lokomotivy. To se časem projeví na úbytku provozních parních lokomotiv v celé ČR. Řada provozuschopných parních lokomotiv v ČR byla opravována i na Zlíchově.

Petr Barchánek (Ústí nad Labem, 2017-07-04)

#79

Byla by velká chyba výtopnu Zlíchov nezachovat! Blízkou stavbu Zlíchovského tunelu přežila. Industriálního stavby jsou duchem Smíchova a bylo by velice nevhodné jejich postupné vymizení. Výtopna Zlíchov by mohla být i případná zajímavost pro samotného developera. V rámci nabídky lokality nemovitosti, dostupnosti, řeky atd., tak by se „živé“ muzeum železnice mohlo stát i další devizou.

Martin Kalina (Praha 8, 2017-07-04)

#81

zachování něčeho, co naši předci vybudovali je důležité nejen pro nás, ale i pro další generace.

Michal Rota (Děčín, 2017-07-04)

#84

Celá naše země je doslova zahnojená betonem, jen proto, aby mohly další tisíce a tisíce automobilů devastovat již tak zničené životní prostředí!! A teď by k tomu mělo dojít i zde. Celý Smíchov a okolí je doslova paralyzován, díky automobilům. Výtopna je navíc jedna z mála ze zachovaných své kategorie.

Vladislav Borek (Praha, 2017-07-05)

#86

Objekt má důležité místo i v historii výroby kolejových vozidel (sloužil i jako prototypová dílna ČKD Tatra Smíchov). Likvidace objektu by znemožnila hlavní činnost o. s. Výtopna Zlíchov - opravy historických vozidel a jejich dílů. Pro takové činnosti je nezbytné napojení na kolejovou síť. Zejména u parních lokomotiv jsou opravárenské kapacity velmi omezené. Zbourání železničního objektu jen kvůli tomu, aby tam mohl být na přechodnou dobu zřízen stavební dvůr pro výstavbu silniční (!) komunikace se příčí zdravému rozumu.

Jaromír Bittner (Praha, 2017-07-05)

#89

KLASNOVÁ VĚRA

Věra Klasnová (Pardubice, 2017-07-05)

#90

Protože se jedná o naprosto unikátní hrázděnou stavbu v Praze. Ukázka německé architektury mimo regiony typické pro tento druh staveb, navíc sloužící k původnímu využití tj. deponii a opravám parních lokomotiv s intersktivním přesahem ukázat veřejnosti živá a dnes téměř zapomenutá řemesla (kotlářství, nýtování apod.)

Bohumír Golda (Praha 9, 2017-07-05)

#94

Mám to tam moc rád

Dominik Honzíček (Kolin, 2017-07-05)

#97

Podepisuji, protože rozhodně chci, aby tato historická budova byla zachována.

Zdeněk Lívanský (Praha, 2017-07-05)

#100

je potřeba chránit takové unikátní záležitosti pro naše potomky

Miloš Mazura (Skuhrov nad Bělou , 2017-07-06)

#101

Podepisuji, protože nesouhlasím s likvidací výtopny.

Lenka Porubová (Veltruby 82, 2017-07-06)

#102

..mě není lhostejný osud této nádherného komlexu budov výtopny...

Pavel Korbel (Praha, 2017-07-06)

#103

Výtopna se stala součástí technického dědictví a i díky ní má dnešní generace možnost obdivovat dovednosti našich předchůdců.

Milan Turinský (Čelákovice, 2017-07-06)

#104

.

Tobias Tlaskal (Nová Paka, 2017-07-06)

#105

Protože chci

Marian Polakovič (Ústí nad Labem, 2017-07-06)

#113

Podepisuji protože jsem fanda železnice a sám vím co je budování železničního muzea. Sběrný dvůr muže opravdu být jinde(kdekoliv) ale železniční muzeum ne!!

Martin Beran (Jaroměř, 2017-07-07)

#114

Nesouhlasím s likvidací výtopny

Oldřich Pištělák (Žatec, 2017-07-07)

#115

Podepisuji, protože by měla být zachována historie a né jí ničit. Výtopnu rád navštěvuji a dělají záslužnou práci.
Jarmil Šmíd

Jarmil Šmíd (Praha, 2017-07-07)

#117

Protože je to škoda

jaroslav Hanzal (Sušice, 2017-07-07)

#119

V naší zemi se děje spousta nesmyslných činů, které nevratně likvidují dědictví po těch, kteří tu byli před námi... Věřím, že vše dopadne dobře.

Petr Čekal (Praha, 2017-07-07)

#120

Mám rád železnici a její stavby a historii

Jan Hejda (Milovice, 2017-07-07)

#121

Zřízení dočasného stavebního dvora jako důvod likvidace takové stavby odporuje zdravému rozumu. Někdo asi nepřemýšlel.

Vladimír Jodas (Znojmo, 2017-07-07)

#128

Jde o jedinečnou památku kterých v Praze již mnoho není a také jako ocenění práce všech kteří se ve svém volnu věnují záchraně technických skvostů našich otců a dědů pro další generace.

Pavel Crha (Pecka , 2017-07-07)

#135

Nezachovat a nepodporovat historii je kulturní barbarství, to jak se nestarají SŽDC ani město je ostudné.

Petr Stašek Stašek (Praha 3 Žižkov, 2017-07-08)

#138

Podepisuji, protože se musí chránit historické budovy a celkově věci, které vytvořili naši předci. A taky proto, že dneska už takové nádherné a kvalitní dílo nikdo nevytvoří.

Martin Morys (Třinec, 2017-07-08)

#139

Výtopna se prostě musí zachránit!

Miloslav Průcha (Dobřív, 2017-07-08)

#141

Je důležité zachovávat i industriální dědictví. Navíc mne pobuřuje že se má demolice uskutečnit jen pro to aby zde vznikl stavební dvůr a poté jakýsi parčík do kterého vedle frekventované radiály asi nikdo za odpočinkem chodit nebude.

Lukáš Šindelář (Praha , 2017-07-08)

#143

Jsem staromilec, sympatizuji se zlíchováky a je mi odporná zbytečná demolice nějaké funkční věci

Přemysl Košek (Michalovice, 2017-07-09)

#155

Takových nesmyslných rozhodnutí tu bylo v minulosti víc než dost.. nenávratně zmizelo množství památek, za které bychom dnes byli rádi.. stejná prospěchářská svoloč sedí na vysokých postech i dnes a nerozhoduje ve prospěch našeho cenného kulturního bohatství.. všechno zlikvidovat, namastit kapsy a po nás potopa.. už nám toho moc nezbylo, tak proč pokračovat dál v takovéto likvidaci naší republiky..

PAVEL VESELÝ (ŠEVĚTÍN, 2017-07-10)

#156

Demolice objektu výtopny by byla nenahraditelná škoda. Postavme se proti bourání krásné industriální architektury v Praze ve prospěch komerční výstavby (navíc v tomto případě nejde ani o komerční výstavbu). Kromě zničení historické hodnoty objektu v rámci jejího zachovalého a funkčního stavu by došlo k zásahu do komunity lidí, která obětovala veškerý volný čas do historické železniční techniky a dělají plno akcí i pro veřejnost.

Jakub Hötzel (Praha 4, 2017-07-10)

#157

Podepisuji, protože industriálních památek bylo zbouráno hodně.

Jan Kratochvíl (Kutná Hora, 2017-07-10)

#162

Podporuji zachování stávající výtopny. Úředníci z ministerstva kultury by se nad tím měli zamyslet a neřešit pouze své platy!!!

Petr Růžička (Malín 252, 2017-07-10)

#166

Záměr úředníků obětovat historické dědictví krátkodobému "pohodlí" investora při stavbě, která sama ani pozemkem výtopny procházet nemusí, je jasnou ukázkou arogance a nekompetentnosti příslušných úřadů. Místo snahy věc skutečně vyřešit tak vidíme zdůvodňování, proč to nejde. Jak je to dnes časté.

Milan Bíba (Praha, 2017-07-10)

#168

Jde o památku se zajištěným s vysoce smysluplným využitím.

Petr Voženílek (Hradec Králové , 2017-07-10)

#169

Nesouhlasím s rušením technických památek, které by tu dle mého názoru měly být pro příští generace!!!

Věra Strnadová (Loket, 2017-07-10)

#170

Podepisuji, protože zbytečné či nedostatečně zdůvodněné likvidování památek naší minulosti považuji za hloupé a krátkozraké, a to zcela bez ohledu na to, zda to či ono je zapsáno v seznamu kulturních památek. Smíchov je zcela zásadní měrou definován rozvojem průmyslu a železnice v 19. století.

Jan-Matej Rak (Praga, 2017-07-10)

#171

Podepisuji, protože důvod demolice je absurdní.

Jaroslav Charvát (Pečky, 2017-07-10)

#173

Zbytečný důvod likvidace této stavby. Copak se v Praze nenajde vhodnější místo pro stavbu komunikace??

Jan Rajčáni (Město Touškov, 2017-07-10)

#175

Historie železnice musí být zachována pro budoucí generace

Jaroslav Třešňák (Praha 14, 2017-07-10)

#177

Zbourání původní výtopny považuji kvůli zřízení stavebního dvora za barbarský čin.

Richard Čech (Praha, 2017-07-10)

#180

Jsem velký fanda historie kolejové dopravy a kolem této stavby která se mi v dětství poprvé připomněla v pohádkách o mašinkách jezdím denně. Členové spolku, jež zde renovuji historické exponáty mají můj velký obdiv. Samotnou vytopnu jsem jednou navštívil při muzejní noci a ten neskutečný génius loci jaký tam na mě dychnul...Nesmyslné zbourání tohoto skvosty je barbarství a proto petici podepisují.

Michal Lostak (Zadní Treban, 2017-07-10)

#188

Chci zachránit kus historie a nesnáším nesmyslné ničení památek kvůli developerským nesmyslům

Ladislav Čábelka (Nymburk , 2017-07-10)

#189

Podepisuji , protože takové památky má smysl zachraňovat pro další generace

Alena Havlickova (Karlovy Vary, 2017-07-10)

#193

Nechci aby Výtopna Zlíchov byla zlikvidována, jde o živé dědictví

Jaroslav Smištík (Desná, 2017-07-10)

#196

Zachovat dobré věci

Josef Novotny (Praha, 2017-07-10)

#198

Zcela absurdní důvod k likvidaci tak skvělé dopravní stavby, kterou je Zlíchovská výtopna!

Zdeněk Heřman (Nezvěstice, 2017-07-10)

#200

Podepisuji, protoze tato výtopna je kus historie vlaků a dokáže ještě dnes ukázat nové generaci jak to dřív fungovalo.

Jiří Zajíček (Chýně, 2017-07-11)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...