NE Chcete platit za parkování před vlastním domem 1200,-Kc?

Komentáře

#604

Nepovažuji za nutné v této oblasti zřizovat místa placeného stání

Iveta Šťastná (Praha, 2021-11-03)

#605

Nemám zájem platit za parkování před vlastním domem, nyní zde zóny nejsou a žije se nám tu dobře, není potřeba zde zhoršovat kvalitu života. Děkuji.

Dana Ježková (Prague 4, 2021-11-03)

#610

Placení veřejných míst nedává smysl

Jan Kahovec (Praha 4, 2021-11-03)

#616

V zadnem pripade si nepreji platit za neco,co by melo byt soucasti bydleni...kdyz tu skutecne bydlime,nepronajimame apod...

Klára Ušelíková (Praha 4 Krč, 2021-11-03)

#619

Parkovací zóny v okrajových částech města problémy s parkováním nikde naprosto neřeší, ba ani nepřesouvají jinam, naopak vytváří ještě problémy další, kromě toho že zbytečně tahají peníze z kapes obyčejných lidí. Na sídlišti Novodvorská, kde bydlím celý svůj život, byly komunikace postaveny v roce 1967 a od té doby se téměř neudržují, nových parkovacích míst za těch 54 let vzniklo absolutní minimum (abych netvrdil že žádné), na druhou stranu mnoho parkovacích míst také zaniklo, když se na volných plochách povolila další výstavba bytových domů (samozřejmě bez výstavby nově potřebných parkovacích míst). Situace s problémy s parkováním se schválně nechává dojít do extrémů, přestože možností jak navýšit kapacitu pro parkování je na tomto sídlišti spousta a ani by nemusely být finančně náročné, jenže když se nechce, tak se nechce (jak říká přísloví - kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody). Navíc 99,9% zaparkovaných aut jsou vozidla místních rezidentů (kdo by taky jezdil parkovat někam na Novodvorskou, když tady není metro?), takže prapůvodní záměr modrých zón zabránit DOJÍŽDĚJÍCÍM lidem v parkování na rezidentních místech v centrech měst se úplně vytrácí a zůstává pouze to tahání peněz z kapes lidí (a přerozdělování spřízněným firmám, které parkovací zóny obsluhují). Bohužel jako předseda SVJ mám s jednáním na MČ Praha 4 velmi špatné zkušenosti a myslím si, že karty už jsou dávno rozdány a petice v tomto ohledu nejspíš nic nezmůže, bohužel je to to jediné, o co se ještě můžeme pokusit.

Petr Hranička (Praha 4, 2021-11-03)

#620

!!!!!! NESOUHLASÍM !!!!!!

Šárka Vyhnálková (Praha 4, 2021-11-03)

#621

Nechci modre zóny na přeplněném sídlišti, kde není zárukou že večer zaparkuji.

Simona Kmínková (Praha 4 - Krč, 2021-11-03)

#624

Podepisuji, protože nechci platit za parkovací místo, které za tu částku nemám stejně zajištěno.

Renata Loučka Raušerova (Praha 4, 2021-11-03)

#625

Nesouhlasím se zavedením parkovacích zón v katastru Spořilov.

Roman Kocián (Praha, 2021-11-03)

#628

Modrý zóny jsou absolutně proti občanům a lidem zde bydlícím. Absolutní nesmysl, abych chodil 20 minut pěšky, protože v okolí není absolutně kde zaparkovat, když se vracím v 11 večer domu z práce. Zaparkovat nebudu moct ani když tu budou modré zóny. Když budu mít jistotu místa před barákem, či v okolí 5 minut chůze, klidně těch 1200Kč zaplatím, jinak to nemá absolutně smysl a jen okrádáte občany svého města.

Pavel Štěpnička (Praha, 2021-11-03)

#631

Je to nemorální tahání peněz z lidí. Neslouží ničemu, jen si firma bude plnit kapsy na úkor lidi.

Taťjana Jenšíková (Praha, 2021-11-04)

#634

Nesouhlasím s modrými zónami. Výrazně ztíží život všem a nejsou zárukou toho, že zaparkujeme. A obzvlášť na hranici jednotlivých částí Prahy. Už teď je obrovský problém večer zaparkovat, natož až bude zóna jen o ulici vedle a u nás ne.

Petra Prokopcová (Praha 4, 2021-11-04)

#641

Podepisuji, protože toto nespatřuji jako potřebné v této oblasti. MČP4 by měla řešit nárůst automobilů vybudováním parkovišť, park. domu, místo prodeje pozemku, k dalším výstavbám obytných domů.

Zdeněk Tittl (Praha 4, 2021-11-04)

#644

Platím daně, utrácím a místo mi stejně nezajistí?
Chci parkování přes noc, přes den at si u nás parkuje kdo chce.
Nechci podporovat kšefty kamarádíčků radních.

jaroslav vágner (Praha 4, 2021-11-04)

#646

Ze zkušenosti z ostaních městských částí nesouhlasím se zavedením modrých zón.

Petr Soukup (Praha, 2021-11-04)

#652

Nechci platit za něco, co by mělo být bezplatné

Petr Kípeť (Praha 4, 2021-11-04)

#659

Podepisuji, neboť nesouhlasím s modrými zonami.

Jiří Urban (Praha 4, 2021-11-04)

#660

Nevím proč mám platit za něco co si někdo vymyslel bezdůvodně na Magistrátu.
Bydlím na Lhotce kde není jediný důvod zavádět modré zóny. Vlastním dvě auta jedním jezdím já druhým žena. To znamená že budu muset její auto přepsat na ní a pojistku platit já jakožto pojistník kvůli bonusu jinak zaplatím 7000,- Magistrátu nebo pojišťovně vysoké povinné ručení. Proč???

Milan Roch (Praha, 2021-11-04)

#661

Podepisuji, protože zavedení modrých zón nemá zásadní vliv na zlepšení situace s parkováním (má osobní zkušenost) a navíc může být pro některé domácnosti značným zásahem do jejich výdajů.

Jaroslav Minář (Praha, 2021-11-04)

#662

v tomto případě jsou modré zóny jenom tahání peněz z kapes obyvatel, nikoli něco, co bychom tu potřebovali

Iva Subrtova (Praha 4, 2021-11-04)

#666

Nesouhlasím s modrou zónou v místě trvalého bydliště.

Jan Soukup (Praha, 2021-11-04)

#667

Tuto lokalitu považuji za velmi klidnou a zároveň dostupnou část Prahy a nerada bych nějaké změny. Za parkovné platíme v Praze skoro všude, což například v centru chápu, ale v této části Prahy mi tento návrh nedává smysl.
V panelovém domě, kde bydlím, je spoustu rodin a starších lidí a toto považuji jako další zbytečný výdaj.

Denisa Šimůnková (Praha 4 Lhotka, 2021-11-04)

#669

Podepisuji, protože nesouhlasím se zavedením parkovací zony na Praze 4. Jde o sídliště, kde nevidím jediný důvod zon. Místo na parkování nezajistí a když mě navštíví děti, kteří bydlí jinde, budou platit za celé dny? Nesouhlasím, je to v současné době tahání peněz z obyčejných lidí.

Dana Doležalová (Praha 4, 2021-11-04)

#672

Podepisuji, protože opravdu nechci platit za parkování u domu, kde bydlím...

Jiří Raška (Praha, 2021-11-04)

#675

Protoze je to v teto oblasti naprosty nesmysl a jen sproste okradani lidi.

Markéta Formanová (Praha 4 Kamýk, 2021-11-04)

#676

Podepisuji, protože zpoplatnění nevyřeší nedostatek parkovacích míst ve večerních a nočních hodinách až do rána, naopak omezí parkování přes den, kdy je přirozeně parkovacích míst dost.

Lukáš Pelikán (Praha 4, 2021-11-04)

#679

Podepisuji, protože nechci platit parkovací poplatek aniž mi vznikne nárok na parkovací místo.

Jiří Pešek (Praha 4, 2021-11-04)

#682

Zavádění zón mimo centra diskriminuje a tahá peníze z kapes nejen obyvatelům místa, kde je zóna zřízena, ale i obyvatelům ostatních městských částí, kteří potřebují zaparkovat v dané oblasti

Radim Svoboda (Praha, 2021-11-05)

#685

Udělat jednu parkovací zónu z celé Prahy 4 je nesmysl.

Tomáš Průša (Praha, 2021-11-05)

#687

Petici podepisuji, protože postupné rozšiřování modrých zón problém s parkováním v Praze neřeší. Nakonec bude v modré zóně celá Praha a pak se možná teprve začnou stavět na okraji Prahy parkoviště pro auta obyvatelů příměstských částí a auta mimopražská. Tím se však mělo začít. Vyhláškou dále stanovit, že obyvatelé jednotlivých čtvrtí Prahy mohou parkovat pouze v rámci své čtvrti a toto kontrolovat stejným způsobem, jako se dnes kontroluje stání ve stávajících modrých zónách., tedy digitálně podle SPZ. A nemuselo by se nic malovat, ani platit. K tomu pak by stačilo vytvořit místa pro placená stání na omezenou časovou dobu.

Josef Bělík (Praha 4, 2021-11-05)

#688

Milan Just

Milan Just (Praha 4 - Braník, 2021-11-05)

#689

Hodkovičky klidná vilova čtvrt bez nutnosti modrých zon

Michal Bejbl (Praha 4, 2021-11-05)

#690

Podepisuji, protože v naší rezidenční oblasti parkují v drtivé většině rezidenti a a těm to pouze zkomplikuje a prodraží běžný život.

Michael Touška (Praha 4, 2021-11-05)

#692

Nesouhlasím s modrými zónami kvůli možnosti kdykoliv navštěvovat a pomáhat nemocným rodičům.

Jindřich Král (Praha 8, 2021-11-05)

#693

Podepisují protože zrovna na této adrese je absolutně nereálné mít modré zóny. Člověk si to zaplatí ale nezaparkuje!!! Takže zbytečné!!!!
Už teď je tu skoro občas nereálné zaparkovat. Natož tu mít modré zóny. Modrý zóny si nechte v centru Prahy jako je Malá Strana atd…

Karolína Simlová (Praha 4, 2021-11-05)

#694

Podepisují protože zrovna na této adrese je absolutně nereálné mít modré zóny. Člověk si to zaplatí ale nezaparkuje!!! Takže zbytečné!!!!
Už teď je tu skoro občas nereálné zaparkovat. Natož tu mít modré zóny. Modrý zóny si nechte v centru Prahy jako je Malá Strana atd…

David Rod (Praha 4, 2021-11-05)

#698

Nechceme tu parkovací zóny.

Petr Lagner (Bílina , 2021-11-05)

#700

Podepisuji, protože bydlíme na Praze 4 a nejsme trvale hlášeni v Praze.

Eva Juščáková (Bečov, 2021-11-05)

#703

Dochazi k zahušťování lokality P4 a P12 předimenzovanou vystavbou developeru bez navázane infrastruktury. Jiz ted nejsou k dispozici parkovaci mista a ve vecernich hodinách je prakticky nemožné zaparkovat. Zony bez rozsireni parkovacich mist nebo vystavby nedavaji smysl kdyz neni kde zaparkovat. Nejdriv vystavet mista a az pak vybírat.

Vaclav Bunc (Praha 12, 2021-11-05)

#706

Jsem proti modrým zónam v Hodkovickach kde není kousek parkovacího místa!

Marta Brožová (Praha 4 - Hodkovičky, 2021-11-05)

#710

Nesouhlasím s rozšířením parkovacích zón na Praze 4

Michal Marianek (Praha 4, 2021-11-05)

#711

Podepisuji petici, protože naprosto nesouhlasím s rozšířením modrých zón do dalších částí oblasti Prahy 4. Nikdo mi nezaručí parkovací místo, které bude zpoplatněno v místě trvalého bydliště a nezaparkuji na modré zóně v oblasti Prahy 4 kde nemám trvalý pobyt.

ŠTĚPÁN OBRHEL (PRAHA 4 , 2021-11-05)

#712

Už teď je problém s parkováním samé dodávky a firemní auta parkuji před domem.Doufam že nNEbudou uprednostneny.nechceme mokrou zónu.

Silvia Dioszegiova (Praha , 2021-11-05)

#713

Dvořáček

Zdeněk Dvořáček (Praha, 2021-11-05)

#717

Platím radnici Praha 4 daň z vlastnictví auta 1200 Kč/ročně. Dříve jsem jezdil autem vypůjčeným a tak jsem musel platit daň formou tučného parkovného (nebo pokut), i když majitel platil tuto daň na jiném pražském obvodu. I když platím, tak když přijedu pozdě večer z práce, stejně před svým domem nezaparkuju! A pokud už by se měla tato daň platit, tak na celou Prahu a ne na jeden obvod. Já nejsem obyvatel nějakého "okresu" Praha 4, ale obyvatel Prahy!

Luboš Schlitter (Praha 4, 2021-11-05)

#723

Nesouhlasím, aby se regulovalo parkování ve vilové čtvrtí, kam se neprelil problém modrých zón z okolních čtvrtí.

Petr Švec (Praha 4, 2021-11-06)

#726

Podepisuji, protože zdražení zón je zase jen újma obyvatelstvu. Přibývají, s požehnáním radnice, byty, plní se ulice auty, protože developery nikdo nedonutí, aby řešili dopravu v klidu, řešili parkování, postavili dostatek garáží atd.

Blanka Frajerová (Praha 4, 2021-11-06)

#729

Protože nesouhlasím se zavedení modrých zón. Nepřinese to nic jiného než formu další daně a za tento poplatek nemáte ani jistotu k zaparkování. Před zloději je to nechráněný a můžete přijít za noc například o katalizátor.

Pavel Navrátil (Praha, 2021-11-07)

#730

Nesouhlasím se zřízením modrých zón na ulici Psohlavců. Bydlím v bytovém domě přes šest let a stávající situace s parkováním je plně vyhovující.

Peter Košinár (Praha 4, 2021-11-07)

#731

Co mají lidi více platit?

Blanka Paulusova (Praha 4, 2021-11-08)

#732

Podepisuji tuto petici, protože nesouhlasím s vytvářením parkovacích zón v okolí domu kde bydlím.

Luboš Hlavatý (Praha 4, 2021-11-08)

#735

Bydlím zde již přes 40 let a nepřejí si modré zóny,je nebezpečí,že i když to zaplatím,tak nebudu mít kde zaparkovat,auto je pro mne nutnosti vzhledem k mému zdravotnímu stavu....Hanáková

Hermina Hanakova (Praha 12, 2021-11-08)

#737

Nechci platit za parkování když jsem občan Prahy

Daniel Včelák (Praha, 2021-11-08)

#738

Bylo zde vždy dost parkovacích míst . Nejdříve zde přibylo placené parkoviště , které patří k panelovym domům a potom přibyla značka zákaz stání ….

Monika Ivankova (Praha , 2021-11-09)

#739

Nesouhlasim, aby byla v rezidenční oblasti modrá zóna.

Tomáš Touška (Praha 4, 2021-11-09)

#740

Podepisuji, protože od začátku tvrdím a praxe už i dokázala z jiných částí Prahy, kdy i já mám osobní zkušenost jako abonent z jiné části Prahy, že to negarantuje, že zapakuji, tedy že se jedná pouze ho formu zdanění (platby, která není kompenzována přímo měřitelným užitkem poplatníka). Za daň to ale nikdo oficiálně z úřadu nevydává a naopak falešně slibuje, že se ulice vyprázdní....kdeže, max do měsíce, kdy si 99,5% vyřídí oprávnění a vrátí se zpět (nebo ne, protože zase nebude volné místo). Navíc si ani nemyslím, že by Pražané měli znepříjemňovat život mimopražským občanům, protože ani oni toto nedělají jim...to by bylo překvapení, když by Pražan dojel ke své chaloupce a tam měl modrou čáru :-) Takže nenechejte se prosím zatáhnout do chybných argumentací toho, kdo chce jen získat peníze do svého rozpočtu.

Markéta Bayerová (Praha 4, 2021-11-09)

#741

Nesouhlasím s vybíráním výpalného za parkování od rezidentů, ničím jiným totiž tyto poplatky nejsou.

Mariana Lebedová (Praha (okr. Hlavní město Praha), 2021-11-10)

#743

NECHCI PARKOVACÍ ZÓNY V HODKOVIČKÁCH

Tomáš Hrouda (Praha, 2021-11-11)

#749

Toto je naprosto nepřijatelné. Nepřinese to žádný prospěch lidem. Jen vytaháte peníze z jejich kapes za nic.

Václav Hönig (Praha, 2021-12-08)

#750

NE nechci platit za parkování před vlastním domem

Renata Hájková (Praha, 2021-12-11)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...