NE Chcete platit za parkování před vlastním domem 1200,-Kc?

Komentáře

#205

Podepisuji, protože zde několikrát týdně přespávám u přítele a jsem vždy jediné zaparkované auto v ulici a to i přes den. Rozhodně nemám pocit, že by rezidenti neměli kde parkovat, což by měl být hlavní důvod zavedení modrých zón. A vzdálenost od sídlišť i metra je velká.

Johana Šternová (Dolní Břežany, 2021-10-19)

#207

Jsme daleko od sídlišť a jsou to široké a prázdné ulice. Ve vilové čtvrti jako je Lhotka, je to absolutní nesmysl. Moc peněz se tu také nevybere, protože je tu vozidel málo…

Jan Škopek (Praha, 2021-10-19)

#209

Nesouhlasím se zavedením placených zón na území Hodkoviček, Novodvorské a Lhotky. Nesmysl který nic neřeší, jen tahání peněz ze zdejších obyvatelů.

Jindřich Turnwald (Praha 4 Hodkovičky , 2021-10-19)

#210

Podepisují,protože stim nesouhlasím

Anna Silvarova (Praha 4 Braník, 2021-10-19)

#215

Je to zbytečné a jen vyháníte z lidí peníze na Eltodo+místní policii.

Petr Lovětínský (Praha 4, 2021-10-20)

#217

Nemám problém se zaparkováním, místo se vždy najde. Tak proč platit za parkování, když to pro nás nic nevyřeší, ba naopak. Jak u nás bude parkovat moje maminka, která není z Prahy a v týdnu do Prahy jezdí k lékařům a u nás spí?

Sovová Alena (Praha 4, 2021-10-20)

#221

Podepisuji nesouhlasim se zlovuli vedeni mesta kteremu se jedna poze o penize za neco co mu nepatri ktere pouzije pro svuj vlatni prospech!!!!

Tomas Trc (Praha, 2021-10-20)

#223

Placenim parkovneho se nic nevyresi. Vic mista na parkovani nebude, protoze tady parkuji POUZE rezidenti.

Zdena Pavlatová (Praha 4, 2021-10-20)

#224

Nechci modre zony

Lenka Machova (Praha, 2021-10-20)

#226

Modré zóny výrazně redukují počet parkovacích míst v lokalitě Vavřenova / Filosofská

Michal Prchlík (Praha, 2021-10-20)

#231

Nesouhlasím se zavedením parkovacích zón

Kateřina Svízelová (Praha , 2021-10-20)

#237

V místě mého bydliště modré zony již nějakou dobu jsou, ale nepřineslo to žádnou změnu. teda vlastně ano - prázdnější peněženku.

Milena Kokrmentová Truxová (Braník (okres Hlavní město Praha), 2021-10-20)

#238

Nesouhlasím se zavedením parkovacích zón na sídlišti Krč

Hana Eichlerová (Praha 4, 2021-10-20)

#241

Podepisuji, protože nesouhlasím s bezhlavým zaváděním modrých parkovací zón a to zejména v místech, kde parkují pouze rezidenti, v místech která pro parkování mimopražských řidičů nejsou atraktivní. Podepisuji, protože neschopnost Prahy a SČ vybudovat PR parkoviště na MHD je donebevolající.

Anna Onheiserová (Praha 4, 2021-10-20)

#242

a) NEPOTŘEBNOST REGULACE
V lokalitě označené jako Lhotka (u.p. 728071) , která je z větší části tvořena rezidenčním bydlením v kombinaci s menšími panelovými domy s maximalním počtem 12 bytových jednotek aktuálně nejsou registrovány žádné problémy s parkovacími místy, a to i přesto, že na okolních sídlištích čelí obyvatelé značnému přetlaku na parkovacích místech. Nedá se tedy předpokládat, že po logickém zavedení parkovacích zón na okolních sídlištích, kde je regulace s ohledem na aktuální stav situace snad potřebná, dojde na přeliv odstavených vozů do této lokality.

b) NEROVNÉ PODMÍNKY REZIDENTŮ ČTVRTI
Jelikož je čtvrť Lhotka tvořena smíšenou výstavbou rodinných domů s pozemky a menšími panelovými domy (max. 12 byt. jednotek), zavedením parkovacích zón dojde k výraznému zásahu do sociální struktury podmínek bydlení místní komunity. Zatímco movití majitelé rezidencí již dnes parkují v 99% své vozy na svém pozemku (jelikož v minulosti docházelo v oblasti ke kriminalitě týkající se primárně osobních vozů), majitelé bytových jednotek v panelových domech, kteří z velké části k nižší střední třídě tuto možnost parkovat na vlastním pozemku nemají. Dojde tak automaticky se zavedením parkovacích zón k zásahu do jejich práv a zhoršení jejich životní úrovně.

c) SOCIÁLNÍ DOPAD NA NEJSTARŠÍ OBČANY
Uvedená oblast je mimo jiné jednou z nejstarších částí sídlištních staveb v dané oblasti a s tím souvisí také věková skladba obyvatelstva v dotčené lokalitě - primárně právě panelových domů. Obyvatelstvo vytyčené lokality dlouhodobě stárne a jejich příjmy, které byly z velké části tvořeny před listopadem 89 tak neumožnily vytvoření finančních rezerv pro pokrývání těchto vícenákladů. Jen v našem domě žijě z 12ti bytových jednotek 6 seniorů s průměrným důchodem kolem 10ti tisíc korun měsíčně, z čehož polovina padá na nutné výdaje spojené s provozem jejich bytu. Jakékoliv další navýšení nákladů na bydlení v dané čtvrti je pro ně zcela nepřijatelné.

d) DOPAD NA CENY NEMOVITOSTÍ A VLIV NA DOPRAVU
V neposlední řadě bude neopodstatněné zavedení parkovacích zón mít zásadní dopad na ceny nemovitostí v dané lokalitě a to veskrze negativní. V konečném důsledku bude mít dopad zcela opačný záměrům těchto nežádoucích opatření a to zvýšením poptávky a tedy i ceny v lokalitách v okolí Prahy, nebo čtvrtí sousedících (Kamýk, Modřany, Libuš, Kunratice), což v konečném důsledku a v soustažnosti na chybějící dopravní infrastrukturu (METRO D) povede ke zvýšení přepravní kapacity vozidly do centra Prahy a tedy k vyššímu zatížení již tak neúnosné dopravní situace v Praze jako celku.

V závěru si dovolím konstatovat, že plánovaný záměr zavedení parkovací zóny do oblasti Lhotka (up 728071) ostře kontrastuje s faktem, že největším problémům s parkovacími místy aktuálně čelí právě sousedící oblasti jako jsou čtvrti Kamýk a Modřany, kde však tyto zóny nyní plánovány nejsou!

Žádám tedy zastupitelstvo MČ Praha 4, aby opětovně zvážilo zavedení parkovacích zón v rezidenční čtvrti Lhotka, pro jejichž obyvatele zavedení těchto omezení bude pouze a výhradně zhoršením podmínek života a snížením životní úrovně.

Matěj Forys (Praha - Lhotka, 2021-10-20)

#244

Podepisuji, protože nesouhlasím se zavedením (rozšířením) modrých zón v oblasti Hodkoviček. V zástavbě rodinných domů toto opatření rezidentům nic nepřinese. Naopak přinese problémy s parkováním návštěv, řemeslníků apod.

Radek Valeš (Praha 4, 2021-10-20)

#247

Nesouhlasím!!!

Robert Frýda (Praha , 2021-10-20)

#251

Zpoplatnit parkování ve vilové čtvrti mi přijde jako nehorázný nesmysl. Obecně nesouhlasím s koncepcí parkovacích zón podle pražských čtvrtí. V principu platím za zabrané místo vozidlem, které si ale vozí po městě s sebu. Pak by poplatek měl platit na celém území města.

Vladimír Přibyl (Praha, 2021-10-20)

#252

Je to svinarna, na ktere si nekdo nahrabe! Zila jsem na P1 i P7 a akorat to znicilo parkovani, ale rezidentum vubec, ale vubec nepomohlo!

Nikol Kyšová (Praha, 2021-10-20)

#254

Nechci modré zóny. Přes den tu v pohodě zaparkuji a večer mi zóna k ničemu nepomůže.

Paulínová Markéta (Praha , 2021-10-20)

#255

Nejsem ochotný platit za parkování v místě bydliště

Nico Zima (Praha , 2021-10-20)

#262

Nesouhlasím z důvodu mého podnikání ,zavedení placené zóny je pro mne velkou komplikací ve vztahu ke klientům , nesouhlasím s tímto záměrem ani s osobního hlediska , zavedení zóny před vlastním domem pokládám za drzost a snahu pouze vymoci nemalý peněžní zisk.

Petr Příhoda (Praha 4, 2021-10-20)

#263

👎👎 Nesouhlasím, je to jen tahání peněz z lidí kteří bydlí v Praze.

Věra Přihodová (Praha 4, 2021-10-20)

#271

Zóny nemají smysl tam, kde je nedostatek parkovacích míst. Zaplatíte a stejně nezaparkujete

Raitrová Markéta (Praha, 2021-10-21)

#282

Souhlasím s důvody uvedenými v petici.
Praha 4 není centrum města, není nutné zde regulovat parkování. Poplatek platím již druhýn rokem a stejně je problém zaparkovat v naší ulici.

Jana Škopková (Praha 4, 2021-10-21)

#283

Nechci parkovací zóny

Pavel Houdek (Praha , 2021-10-21)

#284

Nesouhlasím

Jiřina Stachová (Praha 4 Háje , 2021-10-21)

#288

nevidim potrebu zrizovani modrych zon v miste sveho bydliste.....zbytecne...nakladne a neefektivni

Karel Schaffner (Praha 4, 2021-10-21)

#294

nechci nic platit,že budu stát s autem na silnici.

Věra Šuleková (Praha 11, 2021-10-21)

#295

Nechci platit za parkování na ulici před vlastním domem.

Milan Síbrt (Praha, 2021-10-21)

#296

Nechci platit za parkovani před vlastním domovem

Lenka Fitz (Praha 4 , 2021-10-21)

#299

Řemeslník nezaparkuje, návštěva taky ne, náhradní auto taky ne. To není služba, to je vydírání.

Pavel Souček (PRAHA, 2021-10-21)

#302

Podepisuji, protože nemíním platit za něco co by mělo být automatické ke každému bytovému domu a ne aby se na nás někdo přiživoval.

René Stöckbauer (Praha 4, 2021-10-22)

#303

Nesouhlasím.

Vlasta Horáková (Hranice, 2021-10-22)

#304

Nesouhlasím s dalším vybiranim poplatků od motoristů a to vzhledem k ekonomické situaci, obzvlášť u nás důchodců nyní v této době. V naší oblasti s parkováním není problém.

Emil Kozler (Praha, 2021-10-22)

#306

Nepřeji si modré zóny, protože negarantují zaparkování.

Pavel Konáš (Praha 4, 2021-10-22)

#308

Nejde o opatření ku prospěchu Hodkovičských obyvatel, jako například na sídlištích, ale jde pouze o peníze, o vybírání poplatku na místě, kde není třeba parkování regulovat. Ve vilové čtvrti je to nesmysl.

Martin Čagánek (Praha, 2021-10-22)

#309

nevidím důvod zřízení placené parkovací zóny v oblasti sídliště Hodkovičky a okolí.
1)- tato oblast není využívána k parkování přijíždějícími mimopražskými řidiči pro přestup na MHD. Je využívána pouze místními obyvateli.
2) na adrese bydlím s rodinou od roku 1992. Za těch 31 let neproběhlo blokové čištění ulice Pod Lysinami ani jednou. Na můj dotaz proč, byla odpověď: Ulice není v majetku Prahy 4, ale bytového družstva. U obrubníků rostou náletové dřeviny, ... 3) Jsou známé v oblasti autovraky které zabírají parkovací místo již 20 let
4) proč by zóna zahrnovala jen vybrané ulice a jiné ne = diskriminace
5) v oblasti neexistuje alternativa parkování, parkovací domy. Tím se obyvatelé sídliště stávají obětí, protože jinou možnost parkování nemají
Souhrn: Celý návrh zřídit v této oblasti parkovací zónu není ničím jiným, než pokusem vybrat peníze, nikoliv za určitou službu, ale od obyvatel, kteří jsou snadnou obětí, protože bydlí v domech, při jejichž vzniku se parkování neřešilo, takže zaplatit musí. Je to vlastně vydírání. Jak již nahoře uvedeno, nikdy nebyly komunikace za 31 let uklizeny nebo opraveny. Prostě s vydíráním nesouhlasím. Dá se též mluvit o omezení práv na majetek, neboť jsem nucen zbavit se automobilu, který potřebuju. Vyřešte nejdříve alternativní parkování a čistotu komunikací

František Kusovský (Praha 4, 2021-10-22)

#310

Souhlasím s peticí

Miloš Koděra (Praha 4 - Hodkovičky, 2021-10-22)

#312

Podepisuji, protože nesouhlasím s placením parkovného.

Tibor Gerzon (Praha 4, 2021-10-22)

#313

Podepisuji, protože nesouhlasím s placením parkovného, pokud není parkovací místo garantováno.

Lucie Pfeilerová (Karlovy Vary, 2021-10-22)

#314

Podepisuji, protože nechci modré zóny na Sídlišti Krč a okolí.

Kamil Svatek (Praha, 2021-10-22)

#316

Vyrůstal jsem v Braníku a Hodkovičkách. Dnes tam mám malou provozovnu, bydlí mi tam rodiče, bratr a bratranec. Bydlím o pár ulic dál na Kamýku a tak budu v případě byť i nahodilého použití auta řešit téměř neřešitelný problém s parkováním. V navržených zónách parkují dnes defacto pouze rezidenti a vzhledem k nulové návaznosti na MHD se nedá očekávat, že se z oblasti stane nějaké P+R. Praha 4 občanům vůbec neprezentuje nějakou studii, na základě které se rozhodla zónu nesmyslně rozšířit. Zavedení zón znamená úbytek parkovacích stání, neboť zavádí zákaz stání i tam, kde se dnes parkuje. V oblasti Vítovcovy ulice se jedná o cca 50 stání. Naprosto nedostatečná kapacita je návštěvnických zón. V některých místech mimo zóny není vůbec vysvětleno, jaký tam bude režim.

Jakub Sýkora (Praha, 2021-10-22)

#317

za tyto peníze nic nezískám, protože to žádné parkovací místo nezaručí. A parkovací plochu, která tu před lety byla, přenechala radnice developerovi na stavbu bytů.

Jaroslav Kadlec (Praha4, 2021-10-23)

#319

Nemohu souhlasit s tímto řešením, protože znamená jen další výdaje z rodinných rozpočtů rezidentů navíc. Po zkušenostech z jiných obvodů bez garance zajištění parkování. Krmě toho to znamená velké komplikace pro návštěvy, vícenáklady firem a řemeslníků, které se projeví v dalším zvýšení cen služeb a prací.
Radost z připravované situace mohou mít jen firmy, pověřené správou těchto parkovacích zón, které po zaplacení počátečních nákladů už jen budou počítat své zisky, aniž by byly nuceny se podílet na údržbě a opravách těchto zón. Čili podobná situace jako s vodou. Privatizace zisků a socializace nákladů, které nemohou kompenzovat ani vybírané pokuty městskou policií, která se tak dostane hlavně povinnost šikanovat řidiče.

Karel Stehlík (Praha 4, 2021-10-23)

#323

Je to nehoraznost typu "máš zaplacený daně ševce". Platit za nezaručené parkování.

Miroslav Fišera (Praha 12 Kamýk, 2021-10-23)

#324

Nesouhlasím se zavedením modrých zón.

Václav Špirakus (Praha, 2021-10-23)

#333

Podepisuji, protože parkovací zóny v této lokalitě nemají smysl. Jde pouze o rezidenční čtvrť.

Helena Stehlíková (Praha, 2021-10-24)

#337

Nevidím důvod k zavedení modrých zón, v této lokalitě není problém s množstvím aut.

Michael Pavlíček (Praha, 2021-10-24)

#339

Nesouhlasím s modrou zónu ve vilových čtvrtích a současně v mé ulici Psohlavců.

Naděžda Kubínová (Praha 4, 2021-10-24)

#344

Podepisuji, protože mi to připadá v dalších částech Praha 4 jako nesmysl.
Už se těším, jak to budou zavádět i jednotlivé obce v republice a auta nám pak budou stát jen u našeho domu.
Pokud někdo chce získat od nás další peníze, nechť zavede paušální daň a nemusí platit za malování modrých a dalších čar, za provoz sledovacích aut a dalších nutných úkonů.

Petr Dvořák (Praha 4, 2021-10-24)

#345

Nesouhlasím s modrými zónami před mým domem i v okolí mého bydliště.

Alexandra Albová (Praha, 2021-10-25)

#348

V Hodkovickach parkují pouze rezidenti! Modré zóny jsou tudíž z pohledu obyvatele naprosto zbytečné

Olga Zlesáková (Praha 4, 2021-10-25)

#349

Nesouhlasím s rozšířením zón placeného parkování do okolí svého bydliště, kde rezidentům nepřinesou žádnou přidanou hodnotu.

Jan Štícha (Praha 4, 2021-10-25)

#350

Podepisuji a nesouhlasím s placenými zónami.

Monika Drhová (Praha 4, 2021-10-25)

#353

Nesouhlasim z modryma zonama

Jaroslav Papež (Praha , 2021-10-25)

#356

Nesouhlasím s placenim parkovného.

Lubomír Baďura (Praha 4 - Braník, 2021-10-25)

#358

Nesouhlasím s parkovacími zónami.

Soňa Puchmertlová (Praha 4, 2021-10-25)

#359

Protože nesouhlasím ani nemáme před domem parkoviště

Radek Mayer (Praha 4, 2021-10-25)

#360

Podepisují, protože jsem přesvědčen, že je to zbytečné.
Puchmertl

Petr Puchmertl (Praha, 2021-10-25)

#367

Podepisuj, protože věřím, že by zóny měly negativní dopad na, což je mimo jiné neschopnost parkování řemeslníků, služeb, příbuzných na návštěvě, tady na čtyřce zaparkuji vždycky, není tedy důvod mít parkovací zónu, která podle poskytovatele zaručuje parkovací místa, ovšem skutečnost v praxi je obrácená, takže platit za něco co není potřeba je nesmysl... Zároveň nevidím důvod podporovat živnost "trafikantů" s kontakty na důležitých místech a nečistého a nemorálního podnikání s vysokou měrou podezření na korupci. která se v tomto případě velice okatě nabízí. Na na nikoho tímto nepoukazuji, ale celý podnik je značně podezřelý.

Marek Havlena (Praha 4, 2021-10-25)

#369

Platba parkovného negarantuje parkování v bezprostřední blízkosti bydliště.

Dagmar Rezková (Praha 4, 2021-10-25)

#371

Ač trvalé bydliště na Praze 4 nemám, tak tam jezdím dost často. Přes den prázdná parkoviště na Novodvorské se asi více uvolňovat nemusí a večer to nic nevyřeší. Ve vilových čtvrtí to vůbec nechápu, proč by něco takového mělo být. Celkem to chápu to v centru a na stanicích metra, ale na sídlištích, kde se parkovat dá celkem snadno, to je pouze tahání peněz z lidí.

Daniela Máčelová (Praha, 2021-10-25)

#374

Podepisuji protože nesouhlasím s parkovací zónou v mém bydlišti, Novodvorská.
Petr Holeček

Petr Holeček (Praha 4, 2021-10-25)

#376

Zóny na Novodvorské nedávají žádný smysl!

Alžběta Slabihoudová (Praha , 2021-10-25)

#385

Podepisuji tuto petici, protože nesouhlasím s rozšířením zón placeného stání v Praze 4. Seznámila jsem se s návrhem rozšíření. V rezidentních vilových čtvrtích to považuji za návrh naprosto zcestný a ani na sídlišti Novodvorská nenacházím žádný důvod pro takové opatření, neboť i nyní je zde možné vždy zaparkovat. Autem se pohybuji i po dalších částech Prahy 4 a problém s parkováním jsem nezaznamenala, proto jsem proti celému tomuto návrhu rozšiřování ZPS.

Karolína Süssová (Praha 4, 2021-10-26)

#396

Zony nejsou řešení, znepříjemnují život obyvatelům Prahy vnímám je jako svévoli úřadů

Naděžda Dalešická (ˇPraha, 2021-10-26)

#397

Nesouhlasím se zavedením barevných zón parkování na Praze 4, stejně tak ani v celé Praze. Místo toho by se mělo město postarat o více parkovacích míst. Zvláště na sídlištích (například i sídliště Lhotka) je volného prostoru mnoho, akorát je nevyužíváno, důkazem toho jsou různá "zelená prostranství", která jsou akorát znečištěna psími exkrementy. Taková místa lze přetvořit na parkovací místa s minimální investicí.

Jiří Zvolánek (Praha, 2021-10-26)

#398

Nechci a nebudu platit nesmyslné částky za parkovné kde nemám jistotu, že stejně nezaparkuji a nebudu podporovat zlodějnu vedenou ODS.!!!

Josef Říha (Praha, 2021-10-26)

#399

Si nepřeji parkovaci zony v miste meho bydliště. Radeji reste problem bezdomovectvi a alkoholismu na verejnosti.

Filip Till (Praha , 2021-10-26)

#400

Nesouhlasím s návrhem v případě, že nedokáží zajistit dostatečné množství parkovacích míst (např. výstavba parkovacích domů, pro residenty dále po zaplacení poplatku zcela bezplatně (ideálně ve spolupráci s MD - registru).
Taktéž absolutně nikde na modrých zónách nejsou zajištěny rozumné podmínky pro rodinné návštěvy.
Zbytek v textu - omezení svobodného podnikání (přístup k poskytovaným službám)...

Radek Procházka (Praha 4 - Braník, 2021-10-26)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...