NE Chcete platit za parkování před vlastním domem 1200,-Kc?

Komentáře

#1

Nesouhlasim s modrou zonou, ze zkusenosti v jinych castech plyne, ze to parkovaci misto nezajisti. Jenom to zvysuje administrativu a platby.

Petr Jandal (Praha 4, 2021-10-15)

#4

Nesouhlasím s modrou zónou v rodinné čtvrti. Město v naší čtvrti komunikaci nijak neudržuje, záplaty na silnici si lepí sousedi často sami. Nevěřím, že by byly vybrané finance využity na dobrý účel pro občany naší čtvrti, nestalo se tak v žádné části Prahy, kde se placení zavedlo.
Vybrané finance se pouze netransparentně vypařily. Navíc omezení parkování v naší čtvrti (Hodkovičky) nedává smysl, parkují zde jen rezidenti a nikdy nebyl s parkováním problém.

Adéla Přibylová (Praha, 2021-10-15)

#9

V ulici Nad údolím mám rodinu a sama bydlim na sidlisti Lysiny….. kdyby to bylo o tom,ze si clovek zaplati(sidliste) a v klidu bude parkovat tak fajn,ale to se nestane a u rd naprosty nesmysl 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Lenka Moravová (Praha , 2021-10-17)

#10

Nechci modré zóny,na Praze 4.

Václav Pospíchal (Praha 4, 2021-10-17)

#11

Bydlim v Údolní, jeste nemám trvale bydliste, a nevšimla jsem si, ze bych svym autem, ktery vyuziva i pritel s trvalým bydlistem v Praze, nekomu vadila, a nemohl diky me zaparkovat v okoli. Tim ze nemam zde trvale bydliste, si ani oprávnění k parkovani nemohu koupit.

Katka Vokounová (Děčín , 2021-10-17)

#14

Nesouhlasím se zónami placeného stání ve vilových čtvrtích, v nichž neparkují "přespolní," čili není nutné řešit nedostatek parkovacích míst pro rezidenty.

Pavel Švec (Praha 4, 2021-10-17)

#16

Protože odmítám platit parkování před svým vlastním domem. Navíc mám služební vůz a o to to bude složitější a dražší. Nevidím důvod proč zavádět toto opatření mimo širší centrum Prahy.

Miroslav Benš (Praha 4, 2021-10-17)

#19

Je to absolutně nehorázný návrh. V Hodkovičkách NENÍ problém s parkováním.

Jana Nováková (Praha 4, 2021-10-17)

#33

Je absurdní zavádět modré zóny v rezidenční čtvrti, kde parkují pouze auta lidí, kteří tu bydlí a jsou tu doma. Město navíc ani neprovádí zimní údržbu parkoviště před naším domem, kde má modrá zóna vzniknout.

Lidija Kuncová (Praha 4- Hodkovičky, 14700, 2021-10-17)

#35

Nechci modre zóny v našich Hodkovickach. Proč mám platit za to? Zas až tak velky problém s parkováním tu nemáme, jasně, je tu občas zaparkovat problém, ale místo se vždycky najde..

Tereza Vaicová (Praha 4, 2021-10-17)

#37

V naší čtvrti nejsou zóny nutností (vilová čtvrť) a případné návštěvy, či řemeslníci nebudou mít kde zaparkovat. Dle plánu mají být v naší lokalitě zřízeny pouze modré zóny, tedy bez možnosti parkovat nerezidentům. ( pokud si nestáhnou aplikaci… už vidím mé babičky a dědy, kteří jsou rádi, že s telefonu zavolají)

Kamila Kolářová (Praha, 2021-10-17)

#44

Nepodporuji výpalné za to, že máme automobily.

Alexandra Rejhová (Praha, 2021-10-17)

#46

Nesouhlasím se zavedením parkovacích zón v této čtvrti.

Andrea Balcarová (Praha 4, 2021-10-17)

#49

Podepisuji, protože je nesmysl zavádět modré zóny v obytných čtvrtích a přímo před domem, mimo centrum Prahy.

Martina Kocík (Praha, 2021-10-17)

#51

Zóny jsou mor a jen další výpalné za soukromé vlastnictví

Michal Dologh (Praha, 2021-10-17)

#60

Je to nehoráznost!

Eva Kalibová (Praha, 2021-10-18)

#63

Marková

Zora Marková (Praha 4, 2021-10-18)

#64

Nesouhlasím s modrými zónami a vůbec nerozumím smyslu těchto zón v oblasti mého bydliště. Jaký přínos pro mě jako rezidenta mají???

Marek Klain (Praha, 2021-10-18)

#69

nesouhlasím s vytvořením modrých zón. Nemám jistotu parkování již teď.

Jana Vlasáková (Praha 4, 2021-10-18)

#72

Podepisuji. V.Š.

Václav Šindelář (Praha, 2021-10-18)

#79

Podepisuji protože, oblast Hodkovičky není "obsazena" auty mimopražských řidičů. Není zde pouze dostatek parkovacích míst pro obyvatele (zejména sídliště Lysiny). Proto nevidím jedinný důvod zavádět zde modré zóny. Jen by to znepříjemnilo život v Hodkovičkách ...

Veronika Tesařová (Praha 4, 2021-10-18)

#83

Myslím si,že pokud budou zóny,tak už nezaparkuji vůbec. Už teď se tady nedá zaparkovat,a hlavně vedle v ulici je je placené parkování za 1300/měsíc. Každý v ulici má dvě auta,a kde zaparkuju já?

Marcela Štokmanová (Prahq, 2021-10-18)

#87

Silnice i okolní komunikace v naší Jiráskově čtvrti nejsou na zřízení modrých zón připraveny. Komunikace nejsou kvalitně opravovány, myšleno neustálé výmoly v asfaltu a dále nejsou dopracovány pochozí chodníky pro obyvatele a v některých částech lokality dokonce chybí chodníky zcela. Zřízení modrých zón v Jiráskově čtvrti je absolutní nesmysl a bydlícím rezidentům absolutně nepřináší nic pozitivního.
Je to holý nesmysl v této lokalitě toto zřizovat.

Petr Doležal ml. (Praha 4 - Braník, 2021-10-18)

#88

Je to k hovnu!

Michal Stranak (Praha 4, 2021-10-18)

#90

Podepisujeme, protoze je nesmyslne vyhradit zpoplatnenou modrou zonu v miste, kde parkuji rezidenti.

Mantek s. r. o. Mantek s. r. o. (Praha, 2021-10-18)

#93

Odmítám platit parkování ve vilové čtvrti , před svým domem , kde s místem není problém. A na sídlišti to stejně problém nevyřeší, po zkušenostech z Prahy 3 , kde se ani s kartou nedá najít místo...

Andrea Štěpánková (Praha 4, 2021-10-18)

#106

Hradilová Ivana

Ivana Hradilová (Praha, 2021-10-18)

#119

U mas je to daleko pro to, aby tam parkovali lide, kteri se priblizuji zokoli prahy do prace. Je to nesmysl a omezuje to zivot nasich navstev a obecne i nas. Nesouhlasim, zakazy nejaou resenim.

Ales Bosak (Praha, 2021-10-18)

#122

Podepisuji, protože modré zóny neřeší problém s parkováním, je to jen předražené výpalné bez garance parkovacího místa nejen před domem, ale i v širokém okolí.

Sandra Abigail Maitland (Praha, 2021-10-18)

#125

Mám v dané lokalitě nemovitost a starou, nemocnou matku.

Jakub Dvořák (Náchod, 2021-10-18)

#129

Absolutně nesouhlasím s tímto dotováním soukromých firem, které nepřináší žádnou přidanou hodnotu. Kontrolní auta pouze jezdí po obytných zónách absolutně nepřiměřenou rychlosti a vozidla, která nechtějí platit za zóny parkuju v místech, jako jsou zatáčky, kde tedy maximálně ohrožují účastníky provozu anebo ucpávají už tak málo prujezdné uličky, kterými 100% nemůžou projet vozy záchranných složek.

Iveta Podroužková (Praha , 2021-10-18)

#130

Nechci platit za parkování pred rodinym domem

David Šafránek (Praha 4 , 2021-10-18)

#132

Zpoplatnit parkování v této lokalitě je neodůvodněné. V některých místech i proti logice. Např. malé parkoviste u domova pro seniory Sulická nebo parkování u mateřské školy Alšovy sady či u umělecké školy Vzdušná, pošta Durychova…….. Zároveň dojde i k omezení podnikání některých subjektu.

Ivana Šafranková (Praha 4, 2021-10-18)

#135

Podepisuji protože nesouhlasím s placeným parkovacími zónami

Alena Nováková (Praha , 2021-10-18)

#139

Podepisuji, protože v některých navrhovaných oblastech jsou zóny naprosto zbytečné a jedná se o zbytečně vynucenou finační částku.

Lukáš Málek (Praha 4, 2021-10-18)

#144

Nesouhlasím se zavedením Modrých zón.

Renata Studenská (Praha 4, 2021-10-19)

#145

Podepisuji, protože zóny placeného stání nám nic nepřinesou. Jen budeme platit a doufat, že nám parkování nebudete pravidelně zdražovat.

Ulice na kterých parkujeme byli vybudované z našich daní. Zóny placeného stání jsou jen ždímání dalších peněz. Většina vybraných peněz je utracena za provoz zón a nemalá část je jistě ziskem jisté soukromé firmy.

Za vybrané peníze se, pokud vím, nikdy nevybudovalo cokoliv, co by řešilo nedostatek parkovacích míst ve městě.

Radovan Kubát (Praha, 2021-10-19)

#148

Jakékoliv parkovací zóny neřeší nic, jen se tahají peníze z nebožáků, kteří se provinili tím, že bydlí na sídlišti a vlastní automobil. Už teď nemají, kde parkovat. A to za to mají ještě platit? Kde ty peníze z parkovného skončí? Pochybuji, že budou použity na výstavbu s zřízení novych parkovacích míst…

Ondřej Jaroš (Praha, 2021-10-19)

#155

Zdá se mi nesmysl dělat modré zóny tam, kde stojí v ulici cca 3 auta, teda
pokud tim nechce radnice zlepšit svoji finanční situaci.
Jsem invalidní, velice špatně chodím a auto jsou moje nohy, mám zde sídlo firmy a jezdí za mnou naší obchodní partneři, kteří zde již nezaparkuji!!!
Kousek od nás je mateřská školka kam vozí auty maminky svoje děti.
Je tu taktéž domov seniorů mají asi tři parkovací místa, další blízcí budou mít smůlu.
Při volbách jste říkaly, že budete dělat vše pro zlepšení života v této lokalitě, ovšem modré zóny jdou proti tomuto tvrzení, protože volné parkování na ulici je nutnost pro mnoho občanů.

Martin Šafránek (Praha 4, 2021-10-19)

#157

Nesouhlasím s nastavením provozu modrých zón.

Petr Broz (Praha, 2021-10-19)

#158

Smrčka

Smrčka Petr (Praha 4, 2021-10-19)

#161

Je to pro dobrou věc.

Lenka Šťastná (Praha, 2021-10-19)

#166

Podepisuji, protože se starám o staré nemohoucí rodiče, potřebuji jim alespoň 1x týdně nakoupit, vozím je po doktorech, uklízím, vařím... přijde mi drsné ještě platit za to, že se o ně starám a bez auta to bohužel nejde.

Martina Irglová (Praha 10, 2021-10-19)

#167

Krajně nesouhlasím se současnou podobou parkovacích zón, které vznikly původně ke zcela jiným účelům a jejich aplikace je pouhým dalším zdaněním obyvatel. Ti jsou tak bráni jako rukojmí a navíc jim to nepřináší žádné výhody. U nás v Podolí po jejich zavedení dramaticky poklesl počet parkovacích míst a paradoxně vznikl problém s parkováním, který tu nikdy předtím nebyl. Protože podle studií, které jsou k nalezení na internetu, k jejich zavedení nebyl žádný legitimní důvod.

Ladislav Čermák (Praha 4, 2021-10-19)

#174

Nesouhlasím s tím, jak jsou zóny v Praze aktuálně nastavené. Starám se o rodiče na Praze 4, vozím je po doktorech a nemohu zaparkovat, přestože jsem z Prahy 12? Nesmyslné a omezující!

Simona Vavrochova (Praha , 2021-10-19)

#178

Podepisuji, protože nesouhlasím se zavedením modrých zón v Hodkovičkách

Filip Bednář (Praha, 2021-10-19)

#180

Podepisují, protože bydlím v ulici Za Jalovým dvorem a nechci abysme museli platit za auta ještě parkování. Nemluvě o tom že je nas 8 a každý máme auto a ty vaše zóny nám nezajistí 8 míst ke stání. Pokud předěláte vtuto ulici bez konzultace s občany akorát nám uškodite.

Jiřina Jindráčková (Praha, 2021-10-19)

#186

Protože jde o nekoncepční řešení, výpalné pro Pražáky.

Karel Peterka (PRAHA 4, 2021-10-19)

#188

Vážený pane Kovářík, raději se starejte o to, jak nezaplatit rodině Tomanů 120 mil Kč za pozemky, které Vám ukradli za vlády ODS. Nás nechte žít! Komunistu Tomana vyznamenal prezident Zeman v roce 2015 Za zásluhy, asi už tehdy nebyl při smyslech....

Petr Novák (Praha 4, 2021-10-19)

#198

Není možné být šikanován za to že jsem živnostník a platit 43000,- ročně za to že parkuju sve dvě pracovní auta před vlastním domem!

Petr Dlouhý (Praha 4, 2021-10-19)

#199

modré zóny je proti vlastnim občanům, podnikatelům, přátelům, známým, prostě lumpárna

Jiří Klíma (Praha12 Modřany , 2021-10-19)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...