Petice proti zákazu automobilů se spalovacím motorem!

Komentáře

#1201

Nesouhlasím se zákazem aut se spalovacím motorem!!!

Martin Martin (Brno, 2022-06-09)

#1204

Byla by to destrukce naší svobody i životní úrovně. EK není nic do toho, čím jezdíme. Nikdy jsem ve volbách nedal žádnému politikovi mandát k podobné zhůvěřilosti.

Tomáš Talanda (Vsetín, 2022-06-10)

#1209

Souhlasím s peticí

Radka Bubnikova (Frýdlant+, 2022-06-13)

#1213

Podepisuji, protože elektromobily jsou nesmysl. Baterie se musí taky vyrábět nějakym způsobem, když vůz doslouží, co se udělá s baterii a články, které jsou plné chemikálií. Když vše bude na elektřinu, odkud ji budeme brát, výsledkem bude blackout - a bez elektřiny a internetu se nedá dělat nic. Auta už tak jsou dost limitovány a je to staženo na minimum, proč radši se nenavrhne výzkum na zlepšování filtrů do výfuku.

Karolína Staňková (Ivančice, 2022-06-18)

#1216

Podepisuji, protože mám ke spalovacím motorům silný vztah. Dnes se motory dají upravit tak, že budou dělat minimální škody a zároveň budou ekologičtější než výroba elektromotorů. Spoustu lidí by tak přišlo i o práci. Lidé by na nové elektromobily neměli dostatek financí. Zastávám se názoru, aby si kdokoliv jezdil čím chce, ale ať nikdo nikomu nic nenutí. Pokud si chce někdo jezdit elektromobilem, tak ať jezdí elektromobilem a takto naopak se spalovacím motorem.

František Hejský (Ústí nad Labem , 2022-06-22)

#1220

Protože nesouhlasím s evropskou unií

Filip Hikl (Děčín, 2022-06-26)

#1237

Mám rád auta se spalovacím motorem.

Michal Svoboda (Kostelec nad Černými Lesy, 2022-09-14)

#1241

Podepisuji, protože zásadně nesouhlasím s tímto zákazem!

Dagmar Mixanová (Lestkov, 2022-10-08)

#1243

Tuto petici podepisuji, protože dnešní spalovací motory vypouštějí méně emisí a jsou méně zatěžující pro přírodu, než elektromobily. To, že elektromobil nemá výfuk, ještě neznamená, že neprodukuje emise. A o výrobě a likvidaci baterie při které vzniká obrovské množství škodlivých látek ani nemluvě.

Filip Marek (Studénka, 2022-10-16)

#1244

Tuto petici podepisuji, protože všechno na co EU sáhne posere, ale tady je to vidět už deset let před datem zákazu.

Václav Novák (Kolín, 2022-10-18)

#1245

chci mít auto co dělá vrm vrm

Filip Mařatka (Kolín, 2022-10-18)

#1246

pls more vrm vrm

Vít Musil (Kolín, 2022-10-20)

#1248

Nevím proč, ale tady je recept na nějakou hnusárnu v angličtině
4 lbs chicken wings
2 cups ketchup
1 1⁄2 cups molasses
1⁄3 cup apple cider vinegar
3 tablespoons Worcestershire sauce
2 tablespoons sugar
hot sauce
salt
black pepper
black paste food coloring
blue paste food coloring
green paste food coloring

Preheat the oven to 350 degrees. Boil the chicken wings for twenty minutes in a large pot. While the wings are cooking, prepare the sauce. Whisk together the ketchup, molasses, vinegar, Worcestershire sauce, sugar, hot sauce, salt, and pepper until smooth in a large roasting pan. Add enough black, blue, and green food colorings to the sauce to make a dark black sauce. Place the pan in the oven and bake for 10 minutes, stirring once.
Drain the wings well and add them to the sauce and toss to coat evenly, poking the wings liberally with a fork.
Bake for 20 minutes, then increase the temperature to 450 degrees. Toss the wings in the sauce again to coat evenly. Bake until the sauce is thickened and slightly blackened, flipping the wings over occasionally, about another 15 minutes. Serve hot or at room temperature.

Denis Mňouček (Kolín , 2022-10-31)

#1249

Spalovací motor je lepší než elektro!!!

Filip Klíma (Žďár nad Sázavou, 2023-01-03)

#1250

Nové technologie se mají prosadit tak, že překonají staré. Nikoliv tak, že je byrokrat protlačí. Ať elektromobily dokážou, že za něco stojí bez dotací a aktivního poškozování uhlovodíkových paliv.

Tomáš Bleša (Ústí nad Labem, 2023-01-03)

#1251

V zájmu ekologocké budoucnosti světa,potřebujeme my lidstvo, možnost nadále používat automobily se spalovacími motory. Dnes už je zjevné,že technologie spalovacích motorů zatěžuje životní prostředí jen minimálně. Proč nemít i možnost automobilů s hybridím pohonem na vodík. Ne zelené diktatuře,ale rozumná svobodná volba trhu.

Jiří Benáček (Sedlešovice, 2023-01-07)

#1253

Podepisuji tuto petici, protože rozhodně nesouhlasím se zákazem z evropské unie,ty blázny musí někdo zastavit konečně

Matyáš Pavka (Znojmo, 2023-01-12)

#1257

Souhlasím s textem petice

Jiří Svoboda (Křenice, 2023-02-12)

#1258

Podepisuji, protože si lidé neuvědomují, že vše souvisí se vším a pokud se zakáží spalovací motory v automobilech, tak se jejich konstrukce přestane vyučovat a know-how se tím velmi rychle ztratí a dovedete si pak představit jak budete např. na Ukrajině bojovat s tanky na BATERKY?

Martin MOLCAR (Říčany, 2023-02-15)

#1260

Miluju MOTORY

Jakub Ryšlavý (Praha, 2023-02-16)

#1261

Nemyslím si, že by elektromobilita byla adekvátní vůči konvenčnímu pohonu automobilů (tedy vůči spalovacím motorům). Propagace elektromobility jako "zeleného" způsobu dopravy je alibistická. U elektroaut není zdrojem CO2 v ovzduší vůz ale elektrárna (zdroj znečištění je pouze na jiném místě). Proti elektromobilitě existuje samozřejmě další spousta argumentů. (ekologická likvidace baterií, nedostatek zdrojů elektrického proudu....)

Zdeněk Šálek (Stonařov, 2023-02-17)

#1266

S tím nesouhlasím

Lucie Havlíková (Žatec , 2023-02-24)

#1267

Chci mít jako občan svobodu v rozhodnutí jaký pohon si u svého automobilu zvolí.

Miroslav Prokeš (Třebíč, 2023-02-26)

#1270

Bude to likvidace průmyslu a pracovních míst.

Lubos Cuta (Nejdek, 2023-02-28)

#1271

Elektromobilita nemá tolik kladů jak to reprezejtují. Emise se nezmění ani přírodě neulevíme. Někde emise uberete někde přidáte ve světovém měřítku je to stejné. Ekonomická devastace Evropského průmyslu....

Lukáš Krejzek (., 2023-03-01)

#1273

nesnašim elektricke auta

Denys Tomysynec (Bašt, 2023-03-02)

#1275

Podepisují protože toto nařízení se jedná pouze EU a nedáva smysl.

Petr Šavrda (České Budějovice , 2023-03-02)

#1277

Je to blbost

Ondřej Kačerovský (Horoušánky, 2023-03-03)

#1280

souhlasim

Ludmila Brázdová (Brno, 2023-03-09)

#1281

- jsem proti zákazu spalovacích motorů, stejně tak jsem proti normě EURO 7

Sebastian Podolewski (Bystřice , 2023-03-12)

#1282

Ke zlepšení klimatu vede jiná cesta.

Jaromír Knichal (Prosenice, 2023-03-14)

#1284

Podepisuji, protože lze exhalace snížit i jinak, protože ve většině světa stejně tento druh autodopravy bude fungovat a protože stávající alternativy (elektromobily) zatím nemohou plnohodnotně auta na benzin či naftu nahradit.

Jaroslav Kolda (Břeclav, 2023-03-19)

#1286

Podepisuji, protože zdůvodnění, že jakékoliv oteplování způsobují auta a ne sluneční cykly, a i kdyby, tak jsou z toho vyjmuta letadla, lodě. Podle všeho jsou vybírány oblasti, které nejvíc škodí lidem a podporují business (viz. útok na zdravé potraviny-maso, dopravu, snahy zdražit co nejvíce komodit, energií, vody, poškodit zdraví lidí nezdravou stravou,...). Z toho pro mne plyne, že látka CO2, bez které nic nevyroste, je pouze záminkou pro likvidaci lidské populace.

František Bradka (Vestec, 2023-03-21)

#1287

Dává to smysl

Renata Výborná (Karlovy Vary , 2023-03-21)

#1289

Rozhodnutí komise bylo neuvážené, mé vzdělání mi umožňuje diskusi s odborníky na tuto problematiku. Spalovací motory má nahradit rlektromobilita a vodíkové pohony, ty jsou ale ovšem velice emisně náročné na výrobu a likvidaci. Nepříznivé také v současné době je nedostatek energie. Pro výroku superčustého vidíku je třeba přibližné třikrát více el. energie, než dokáže vodík zpětné vyprodukovat. Dále také při metodě spalování proniká do kovů a způsobuje křehnutí bloků motorů. Co se týče elektromobility, nabíjení je velmi ztrátové a např. účinnost rychlonabíječky je 20-30%, nepočítáme li ještě přenosové ztráty. Obnovitelné zdoje energie současnou rozvodnou šíť velice destabilizují, nehledě na to, že likvidace větrných a solárních elektráren je nákladná a značně neekologická. Ekologivé bojují proti uložištím jaderného odpadu a odpadu s pneumatik a brzdových destiček, už ale přehlížejí fakt, že větrná elektrárna se likviduje prozatím uložením na skládku a že je oněch brdových destiček plná, které se musí pravidelně měnit. Co se týče výroby a likvidace solárních panelů, to můžeme považovat za mnohem větší problém, než jsou současné emise aut se spal. motory.

Daniel Amler (Praha, 2023-03-29)

#1290

Dobry vynalez/produkt si nalezl cestu k zakaznikovi vzdy sam, bez zakazu /propagandy!! Nelze zpochybnit vyhody spalovacich motoru diky palivu s mnohem lepsi energickou hustotou (oproti tezkym drahym bateriim/ neskladneho objemneho vodiku) Dale nelze popirat dulezitost prijmu statu z fosilnich paliv, potrebnych pro udrzbu, provoz a stavbu silnic (z ceny kazdeho 1L paliva, prispivame na tento servis skoro 50% a to by v pripade EV nebylo a doplatil by na to ve finale kazdy obcan). O dalsich nakladech na hasicskou vybavu, zdrazeni povinneho ruceni diky problemu EV radeji ani nemluve

Jan Klejma (Tabor, 2023-04-11)

#1291

Nesouhlasím se zákazem spalovacích motorů.

Jan Čáha (Mohelnice , 2023-04-13)

#1292

Zákazy čehokoliv škodí ekonomice i lidem samotným.

Jiří Pecha (Uničov, 2023-04-18)

#1293

Nesouhlasím s jednáním EU

Mojmír Jašek (PRAHA 4, 2023-05-12)

#1296

Snaha zakázat tento druh paliva je naprosto nedomyšlené počínání, které ekologii nic podstatného nepřinese a výsledkem budou jen ekonomické ztráty.. Daleko rozumnější by bylo snažit se omezit dopravu na co nejnutnější míru.

Oldřich Dašek (Přelouč, 2023-05-18)

#1297

je sebedestruktivní blbost v současné době, vzhledem k nedostatku vhodné technologie, zakazovat spalovací motory. Ne jen blbost je to vlastizrada.

Jiří Velčovský (Brno, 2023-05-22)

#1298

souhlasím

Hana Čúlenová (Perná, 2023-05-23)

#1299

souhlasím

Vlastimil Čúlen (Perná, 2023-05-23)

#1300

souhlasím

Iva Spálovská (Mikulov, 2023-05-23)

#1301

Na elektroauto nikdy z důchodu mít nebudu....

František Kindl (Ivanovice na Hané, 2023-05-23)

#1306

Jsem proti zákazu automobilů se spalovacím motorem.

Jaromír Zajíc (Ostrožská Lhota, 2023-05-29)

#1309

Podepisuji, protoze vsechny tyto zakazy smeruji k likvidaci svobody, nejvice postizeny budou rodiny s detmi zijici na venkove disponujici prumernymi a nizsimi prijmy...

Tomas Hajek (Cerveny Kostelec, 2023-06-15)

#1311

Zákaz automobilů se spalovacím motorem je naprosto nepormyšlená akce zelených fanatiků. Změřil někdo, kolik emisí vypustí do ovduší například loď která veze z USA do EU CNG, nebo kolik emisí vypustí dopravní leadlo? Kromě toho elektrovozidlo je nebezpečné. Kolik nebezpečných spalin vznikne, když začne hořet? :-) Bohužel myslím, že naše snaha bude marná, protože se jedná o vyšší zájmy.

Miloš Bartuněk (Řevnice, 2023-06-18)

#1313

Plně souhlasím s peticí.

Jiří Bašný (Praha, 2023-06-18)

#1314

Nesouhlasím se zákazem spalovacích motorů.
Elektromobilita je slepá cesta vhodná pouze pro městskou a příměstskou dopravu.

Milan Mašek (Havlíčkův Brod, 2023-06-18)

#1315

Mám několik veteránů, jezdím s nimi dost často a nemyslím si, že jiný pohon než benzín/nafta je čistší. Elektrický už vůbec NE !!

Milan Morava (žirovnice, 2023-06-19)

#1317

Neni záležitostí politiků, aby nám říkali a nařizovali v čem chceme jezdit. To by měla být záležitost trhu. Kam vede politické manipulování trhem vidíme obzvláště na energiích nebo na lécích.

Viliam Hanuš (Chvaletice, 2023-06-19)

#1319

Podepisuji, protože EU s jejich stupidnimi direktivami a green dealem nesnáším, neboť tomu všemu chybí raconalita a zdravý rozum.

Tomáš Kvítek (Nové Město nad Metuji, 2023-06-20)

#1320

Protože ještě svět není přípraven na pouze elektrické automobily,a stejně když my tady budeme mít elektriku tak pořád Čína Indie atd budou mít ty staré auto a bude to pořád stejné.

Radek Pešta (Nová Paka , 2023-06-20)

#1321

Svět není na takový radikální krok připraven.

Rudolf Vácha (Liberec IV-Perštýn, 2023-06-21)

#1324

Spalovací motory jsou úspornější, efektivnější a čistší než bateriové elektromobily. Neviditelná ruka trhu rozhodne, která technologie zvítězí. V době kdy nemáme plnohodnotnou náhradu spalovacích motorů, nemůžeme toto zakázat.

Daniel Mrozek (Český Těšín, 2023-06-23)

#1326

mám stejný názor,jako tvůrci petice

Vladimíra Bílá (Vodňany, 2023-06-23)

#1329

Podepisuji, Protože mi to příde omezující a nesmyslné rozhodnutí ze strany EU.

Adam Vališ (Horní Radouň, 2023-06-24)

#1330

Nesouhlasím s rozhodnutím EU

Monika Adamová (Vodňany , 2023-06-25)

#1331

Protože s tím nesouhlasím

Lukáš Koreš (Vodňany , 2023-06-25)

#1332

Nesouhlasím

Andrea Birková (Htonov, 2023-06-25)

#1333

Jsem proti zákazu

Sandra Neuwirthová (Velká Polom, 2023-06-27)

#1334

Raději zavírat uhelné elektrárny, než elektromobily.
Za velmi vysoké náklady, minimálně diskutabilní přínos pro ekologii.

Pavel Štverka (Velká Polom, 2023-06-28)

#1336

Nepovažuji výrobu, provoz a recyklaci elektromobilu za ekologičtější než stávající automobily se spalovacími motory

Svatoslav Šebesta (Frýdek-Místek, 2023-07-05)

#1337

Nesouhlasím se zákazem spalovacích motorů.

Petr Kasal (Opatov , 2023-07-06)

#1338

Celé to je nesmysl

Ondřej Kulík (Třebechovice pod Orebem , 2023-07-06)

#1340

EU začíná být zdraví škodlivá

Pavel Kreuziger (Ořechov, 2023-07-06)

#1342

protoze sme proti elektro mobylu

Alena Ospalikova (starkov, 2023-07-07)

#1343

Nemám rad diktát . Zelený úděl je cesta k chudobě.

Petr Boura (Dvůr Králové nad labem, 2023-07-07)

#1346

Souhlasím s obsahem petice.

Jaromir Kazatel (Koněšín, 2023-07-09)

#1348

Neskutečné co si novodobí,progresivní a liberální komouši dovolují. Doba příkazů a zákazů už tu byla a začíná to být ještě horší.

Daniel Schubert (Praha, 2023-07-09)

#1349

jsem pro jakékoliv spotřebitelské úspory a třeba i snížení životního komfortu v zájmu jediné planety kterou máme ALE tak, aby dopad byl spravedlivý na všechny. Elektromobilita ale nic neřeší., byť zelená energetika je správný směr Nehorázné příjmy úzké skupiny lidí přesměrujte na výzkum.

Jaroslav Humpolíček (Bystřice pod Hostýnem, 2023-07-09)

#1353

Podepisují tuto petice protože je to úplný nesmysl ekologických bláznů

Lukas Osicka (Tvrdonice, 2023-07-10)

#1355

Nesouhlasím se zákazem EK prodeje klasických automobilů se spalovacím motorem, s normou EURO 7, a postupnou likvidací evropského a českého automotivu

Petr Svoboda (Říčany u Prahy, 2023-07-10)

#1356

Zákaz je terorem páchaným hrstkou zkorumpovaných úředníků a upřednostňováním jedné technologie před druhou.

Michal Karlesz (Praha 5, 2023-07-10)

#1357

Nepodporuji tento zákaz.

Jiří Franc (Pardubice, 2023-07-11)

#1358

Automobily na spalovací motor musí jezdit i po roce 2035. Elektro auta nepřináší žádno ochranu přírody . Drahá výroba baterii, drahá likvidace baterií a dlouhé hašení elektromobilu při nehodě.

Stanislav Kuděla (BÍLOVEC, 2023-07-11)

#1359

Nesouhlasím s tím, aby o životě v Evropě nadále rozhodovali lidé, kteří víc než zdravým rozumem se řídí svými nereálnými vizemi o lepším světě.

Tomáš Pehl (Brno, 2023-07-11)

#1362

Každý kdo je jen trochu politej benzínem musí podepsat.

JIŘÍ STÁREK (ZLOBICE, 2023-07-11)

#1365

bludy EU

Tomáš Kubatý (Ostrava, 2023-07-15)

#1366

Souhlasím s petici v plné míře

Jan Svatuška (Havirov , 2023-07-15)

#1367

Protože mi řekli, že to mám podepsat. 😀

Roman Macek (Opava, 2023-07-15)

#1368

Nesouhlasím se zákazem automobilů se spalovacím motorem

Martin Janeček (Praha, 2023-07-15)

#1372

Je to blbost

Vladislav Bradler (Jablonec nad Nisou, 2023-07-16)

#1374

Pedepisuji protoze je to nesmysl a vzdy jde jen o loby a zajimy

Stanimir Apostolov (Ostrava, 2023-07-17)

#1375

Tenhle zakaz je uplne mimo mysleni rozmneho cloveka

Karel Felix (Brno, 2023-07-18)

#1378

Jsem zásadně proti všemu co ty choré mozky v EU vymyslí, myslím,že by měli navštívit psychiatra a za další všichni víme o co jim jde,jako vždy o moc a o prachy

Vlastimil Šlapák (České+Budějovice, 2023-07-24)

#1380

Podepisuji, protože nechci zakázat spalovací motory!

Vladislav Irlbek (Chanovice, 2023-07-24)

#1381

Podepisuji, protože jsem milovník spalovacích motoru. Stále mi nikdo nedal důvod věřit v elektromotory.

Kateřina Ondráčková (Bukovina , 2023-07-25)

#1383

Je to blbost 1. Vysoká cena =elektrika a elektro mobilů !!
2. Krátká životnost baterie a její vysoká cena !!

A prostě ten zvuk 2 taktu a 4 taktu má sví kouzlo !

Daniel Hladík (Velké Meziříčí , 2023-07-29)

#1387

Elektrická auta mají stejnou Neli horši uhlíkovou stopu kvůli virobě a špatných baterií.
Když auto začne hořet hasiči ho nedokážou uhasit.atd

Aleksandr Čeredanov (Kly, 2023-08-05)

#1390

Naprostý souhlas s peticí

Jaroslav Píchovec (Brno, 2023-08-17)

#1391

Uváděné výhody (uhlíková stopa, produkce CO2) elektroautomobilů se týkají pouze provozu. V celkovém pohledu (výroba, těžba lithia, výroba baterii, jejich likvidace, náklady finanční a materiální na zřízení nabíjecích stanic, výrazné posílení energetické základny apod) jsou elektroautomobily daleko více problematičtější a životnímu prostředí škodlivější.

Blahomír Skoupý (Tišnov, 2023-08-17)

#1393

Sice by evropským výrobcům trocha konkurence neuškodila, ale ten průmysl je moc velkej, na to, aby se dal jen tak zavřít.

Dominik Hejl (Svojetice, 2023-08-19)

#1394

Zákaz spalovacích motorů je v současné době nesmysl. Jestli jsou elektrická auta tak dobrá, ať se prosadí tržním způsobem.

Vít Kužela (Dlouhomilov, 2023-08-19)

#1395

Mi vadí tito zelení ekoteroristi

Štěpán Daniel (Ústí nad Labem, 2023-08-19)

#1396

Žijeme na vesnici,kde bez auta nezajistíte téměř nic,je pro mě stejně důležité,jako můj partner! Bláboly o elektromobilitě a zdílenych autech ať si pometenci z EU a jejich poskoci vetnou kamsi

Viktorie Havlíková (Strakonice , 2023-08-21)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...