Obchodní centrum Jindřichův Hradec - informovanost / referendum

Komentáře

#2

Podepisuji, protože chci, aby se ve městě dělaly správné věci, po předchozí dostatečné diskusi a aby změny ve městě byly ve prospěch většiny z nás občanů. To bohužel neproběhlo, a proto bychom to měli napravit. Chci se rozhodovat na základě informací, ne být postaven před hotovou věc.

Jaroslav Chalupský (Jindřichův Hradec, 2020-04-20)

#3

Podepisuji, protože chci, aby se změnil přístup města k občanům. Tak, aby se zásadní věci, které se dotknou všech, řešili přede všemi. Tak, aby o osudu města nerozhodovala skupinka lidí, kteří dostávají informace z první ruky a o názory občanů nejen že nestojí, ale dokonce jsou jim na překážku.

Libor Vondráček (Jindřichův Hradec II, 2020-04-20)

#13

Navržený projekt považuji za zásadní pro budoucnost Jindřichova Hradce, proto si myslím, že by měla proběhnout detailnější diskuse o tom, co reálně projekt přinese pro obyvatele i město jako takové.

Karel Bajer (Jindřichův Hradec, 2020-04-20)

#17

Podepisuji, protože zásadně nesouhlasím od prvopočátku s existencí OC Jindřichův Hradec. Stavba zcela ochromí život v centru a nenávratně v něm zlikviduje drobné podnikání. Již nyní víme, že nelze tento fakt, hlasem investora, nijak zmírnit nebo ho zlehčovat!!

Josef Snížek (Jindřichův Hradec , 2020-04-20)

#19

Podepisuji, protože chci, aby do této investice mohli mluvit občané, kteří bydlí v místě plánované stavby. Zájem investora nesmí být upřednostněn před zájmy těchto občanů. Děkuji za pochopení.

Miloš Müller (Jindřichův Hradec, 2020-04-20)

#20

Nesouhlasím s vybudováním tohoto megalomanskeho projektu.

Hana Grausamova (Jindřichův Hradec, 2020-04-20)

#21

Mé bydliště se nachází nedaleko této lokality.

Jiří Kratochvíl (Jindřichův Hradec , 2020-04-20)

#27

Je to jedno z mála míst, kam se dá ještě z města vyjít.

Lada Macova (Jindřichův Hradec, 2020-04-20)

#32

Výstavba kruhové objezdu pouze zdrží průjezdnost po okruhu města (viz např. město Bílina, kde je stejná situace). Výstavba nákupního centra se mi také jeví jako celkem zbytečná, vzhledem k tomu, že další obchodní centra během roku zejí spíše prázdnotou...
V dnešní době mi také na návrzích chybí zelené střechy (jako např. na NC v Jihlavě), zasakovácí pásy a další prvky ke snížení dopadu obrovské betonové plochy na mikroklima.

Vojtěch Kolář (Jindřichův Hradec, 2020-04-20)

#39

Myslím si, že velkých obchodů je v JH dostatečné množství a je zapotřebí podporovat obchodníky v centru, aby to nedopadlo jako v mnoha jiných větších městech, kde kamenné prodejny krachují a centrum města je vylidněné, obchody prázdné. Zde by sice v sezoně turisti ulice zaplnili, ale jak k tomu přijdeme mi, trvale žijící obyvatelé? Chci chodit nakupovat do Pánské.

Dagmar Balková (Strmilov, 2020-04-20)

#41

Podepisuji, protože jsem ani nezachytila informaci o tom, že se něco takto velkého má v J.Hradci udělat. Díky Libor, Jarda, Felix a ostatní

Martina Šulcová (Jindřichův Hradec, 2020-04-20)

#46

Podepisuji, protoze jsem chtela bydlet v mensim meste, nepovazuji tuto stavbu za potrebu obcanu mesta, ale za podporu konzumniho zpusobu zivota. Myslim, ze k takto velke stavbe a investici neprobehla odpovidajici diskuse s obcany mesta...

Dagmar Dušková (Jindřichův Hradec, 2020-04-20)

#49

Protože v JH není třeba řetězců, ale pracovních příležitostí.

Alžběta Pundová (Nová Ves, 2020-04-21)

#57

Podepisuji, protože si myslím, že stavba OC je zbytečná a nic podobného zde nepotřebujeme.

Pavlína Nořinská (Nová Olešná, 2020-04-21)

#60

Podepisuji, protože projekt o téhle velikosti by se měl dostat mezi široko veřejnost a mělo by se řádně prodiskutovat jaký přínos to bude mít a jestli je to v zájmu většiny obyvatel J. Hradce.

Stanislav Licehamr (Jinřichův Hradec, 2020-04-21)

#66

Podepisuji. Podporuji místní podnikatele.

Dita Válková (TŘEBOŇ, 2020-04-21)

#67

Podepisuji z důvodu zničení podnikatelů a snížení návštěvnosti starého města. Panská a náměstí Míru.

Jana Hudinkova (Kamenice nad Lipou, 2020-04-21)

#70

Informace jsou to základní, co by měli mít občané k dispozici, aby mohli aktivně participovat na rozhodnutích města.

Lucie Jerouskova (České Budějovice , 2020-04-21)

#74

Podepisuji, protože si myslím, že by měl zvítězit zdravý rozum nad penězi. Když už by měl takový projekt tedy vzniknout, měl by být nějak inovativní, zajímavý a hlavně přínosný. Potřebuje Hradec skutečně to, čím se budoucí OC prezentuje? Myslím, že v JH jsou schopní lidé, kteří by k tomu měli co říct.

Vendula Nováková (Jindřichův Hradec , 2020-04-21)

#75

Dle mého názoru je zcela zbytečné další obchodní centrum v Jindřichově Hradci. Chtěla bych nakupovat v centru města, prohodit pár slov v oblíbených obchodech, dát si na náměstí kávu a v klidu posedět. Budu-li chtít spoustu betonu, asfaltu, hlavu na hlavě a neosobní přístup, pak pojedu do Budějovic.

Veronika Jirků (Horní Radouň, 2020-04-21)

#76

Podepisuji, protože jsem z JH. I když bydlím jinde, tak se do JH vracím za rodinou a miluji to tam takové, jaké to tam je.

Barbora Bělostíková (Praha, 2020-04-21)

#77

Bych rád věděl, jaký dopad to bude mít na stávající obchody, které by se s největší pravděpodobností dublovali. Již jedno "OC" tu je a využití je prapodivné.

Miroslav Kubů (hustej@typek.cz, 2020-04-21)

#87

Podepisuji, protože se bojím, že výstavba tohoto projektu bude likvidační pro mnoho místních podnikatelů. Podporujme lokální lidi, ne nadnárodní koncerny, které už vytáhly z kapes lidí peněz dost. Dále se bojím, že tu vzniknou opuštěné haly a obchodní prostory, které časem zchátrají, a vytvoří další brownfieldy, zatímco se zastaví a asfaltem zalije cenná zemědělská půda.

Lenka Krcháková (Jindřichův Hradec, 2020-04-21)

#88

Tuto petici podepisuji z toho důvodu, že se mi nelíbí jednání a komunikace vedení města. O tak zásadní stavbě, která ovlivní život ve městě každého z nás, je potřeba vést veřejnou diskuzi a vyslechnout si tak i názory místních občanů. Dále je potřeba si položit zásadní otázku: Co mně jako občanovi města tento komplex přinese? Čerpacích stanic je tu dostatek, samoobslužná myčka také, prodejny se zahradní technikou také a kulturní a společenské akce? Od čeho máme tak krásné historické centrum, které nám může závidět, kde, kdo? Proč přesouvat kulturní dění mimo centrum? Nemělo by to být spíše naopak? Využít daleko více a lépe potenciál krásného centra, než tady stavět zbytečná ,,nákupní obludaria" na okraji města, která lidem nic nepřinesou? Kolik pracovních pozic se zde vytvoří? Nemá Hradec už tak trochu delší dobu problém s vytvářením pracovních pozic, když spousta lidí musí denně dojíždět za prací? Pokud by vedení města mělo podpořit nějakého investora, tak by se mělo jednat především o někoho, kdo vytvoří vhodné konkurenční prostředí mezi firmami, vytvoří větší počet pracovních pozic, což by vedlo i k růstu životní úrovně. Takový impuls zde však delší dobu není cítit a ani tímto projektem se tohoto impulsu nedocílí. Byl bych vděčný, kdyby lidé konečně nebyli vystavováni podobným situacím a to takovým, kdy už se věc jeví jako hotová, odsouhlasená (i když tomu tak není).

Petr Pícha (Jindřichův Hradec, 2020-04-21)

#90

Záměr je škodlivý z ekologického hlediska; v časech po koronaviru, kdy se zásadně změní společnost i celá EU, bude takový způsob zásobování obyvatel neaktuální.

Oldřich Syrovátka (Nová Bystřice, 2020-04-21)

#100

Jindřichův Hradec nepotřebuje nákupní centrum, potřebuje práci!

Lucie Šimánková (Jindřichův Hradec, 2020-04-21)

#102

Podepisuji, protože se záměrem nesouhlasím a nelíbí se mi, že se o něm dozvídáme teprve nyní.

Zuzana Rýparová (Jindřichův Hradec , 2020-04-21)

#104

Jde o mé rodné město a pravidelně ho navštěvuji.

Petr Kovář (Praha, 2020-04-21)

#105

Nesouhlasím s kroky radnice!

Milan Konečný (Jindřichův Hradec, 2020-04-21)

#107

Mám za to že prodejen se nachází v Jindřichově Hradci dostatečné množství a projekt obchodního centra není potřebný.

Milan Antoš (Jindřichův Hradec , 2020-04-21)

#108

Podepisuji, protože se mě tento záměr bezprostředně dotýká a nelíbí se mi, že obyvatelé byli o takto důležité věci informováni takhle pozdě. V této oblasti bydlím a záměr se mi nelíbí. Obchodů a nákupních center je dle mého názoru v JH víc než dost.

Marek Belda (Jindřichův Hradec, 2020-04-21)

#111

nesouhlasím další výstavbou,která je zbytečná,máme toho tady už dost a pozemky využít na důležitější učely.

Vladimír Jiroušek (Jindř.Hradec, 2020-04-21)

#112

M

Ejup Saliji (Jindrichuv Hradec, 2020-04-21)

#113

Podepisují, protože mi stále záleží na tom, jak bude J. Hradec vypadat.

Libuše Franková (Písek, 2020-04-21)

#116

Veřejná diskuse by měla být běžnou součástí úřední agendy při rozhodování o realizaci velkých projektů, které zásadním způsobem mění život ve městě. Občané mají mít možnost ovlivnit podobu veřejného prostoru, v němž žijí. V případě plánovaného OC by dle mého názoru bylo obecní referendum férovou cestou.

Mgr. Jana Šoustarová Beranová (Jindřichův Hradec, 2020-04-21)

#121

Myslim, že obřích nákupních center má už naše město nadbytek.

Hana Krejcova (Jindrichuv Hradec, 2020-04-21)

#122

Podepisuji, protože v J. Hradci vyrůstám od narození a nejsou mi takto velké zásahy lhostejné.

Eliška Pflugová (Jindřichův Hradec , 2020-04-21)

#124

Nesouhlasím s tímto komplexem.

Petr Viton (Jindřichův Hradec, 2020-04-21)

#129

Podepisuji, protože si myslím, že k takto velkému projektu se mají obyvatelé města vyjádřit v referendu.

Jana Radová (Jindřichův Hradec, 2020-04-21)

#134

Podepisuji, protože výstavba podobného projektu nevratně zničí charakter nejen místní části, ale i celého města nehledě na dopad na místní podnikatelské aktivity.

Jan Košner (Jindřichův Hradec, 2020-04-21)

#135

Jsem rodačka a často ve městě pobývám. Jsem názoru, že takovéto mega projekty se mají diskutovat s občany a info na úřední desce je nedostatečná. Podpořím možnost vyvolání takové diskuse

Iva Pravencová (Praha, 2020-04-21)

#140

Tento "nesmysl" opravdu nepotřebujeme a nechápu podporu vedení města...

Roman Spurný (Jindřichův Hradec, 2020-04-21)

#142

Myslím si, že je zde dělat jiné daleko důležitější projekty než tento megalomansky obchod ktery pro město a hlavně nás obyvatele J.Hradce je zcela zbytečný a zohyzdi ráz krajiny

Pavel Peckl (Jindřichův Hradec , 2020-04-22)

#143

Ing. Jitka Jirků

JITKA JIRKŮ (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#145

Nesouhlasím s výstavbou takové megalomanské hrůzy... V JH není nic takového potřeba! Je to hnus, velebnosti.

Jana Maříková (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#148

Město má raději postavit nové byty pro své občany a ne tento obrovitánský zbytečný komplex!!!

Stanislava Beranová (Kardasova Recice, 2020-04-22)

#149

Podepisuji, protože chci vědět víc o tomto mega projektu a myslím si, že takové obrovské nákupní centrum Jindřichův Hradec nepotřebuje.

Eva Hrádková (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#151

Nechci žádné další nákupní centrum! Chtěla bych v daném místě lesopark.

Lucie Janotová (Jindřichův hradec, 2020-04-22)

#153

Přeji si, aby tento záměr prošel širší diskuzí, nebyl uchvátán a občané měli možnost se k záměru vyjádřit.

Drahomíra Blažková (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#154

V této době je třeba sázet stromy, ne obchodní centra.

Tereza Bušková Krninská (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#158

Podepisuji, protože jsem přesvědčený, že výstavba tohoto obchodního centra bude likvidační pro mnoho místních podnikatelů – město by mělo podporovat lokální / místní podnikatele a živnostníky. Dále se obávám toho, že tu vzniknou opuštěné haly a obchodní prostory, které časem zchátrají. Myslím, si, že dané obchodí centrum je zbytečné, nejsme krajské město.
Podepisuji, protože chci, aby se změnil přístup města k občanům. Tak, aby se zásadní věci, které se dotknou všech, řešili přede všemi. Také proto, aby o osudu města nerozhodovala skupinka lidí, která o názory občanů nestojí a tyto názory jsou jim překážkou.

Aleš Hájek (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#161

Myslím že už máme v JH obchodních center dost. Měla by se spíše podpořit průmyslová zóna, která nabídne lidem práci. K tomu byl přece tento pozemek původně určen. Za nákupy a společenským životem by lidé měli směřovat do centra města a ne na vyasfaltovanou louku za městem. Tam by měli stát fabriky kde budou obyvatelé JH vydělávat peníze.

Martin Pastorek (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#165

Obchodní centrum je pro Jindřichův Hradec naprosto zbytečné. Obchodních příležitostí je v našem městě dostatek. Plocha by se jistě dala využít lepším způsobem, než jí zbytečně vybetonovat a ztratit tak další vzácnou zeleň.

Jan Procházka (Jindřichův Hradec , 2020-04-22)

#166

Mám osobní pocit, že obchodních domů je v naší obci dost, čerpacích stanic a myček aut taktéž. Díky za Vaši iniciativu jednat o jiném využití těchto prostorů.

Vladimíra Bendíková (Jindřichův Hradec , 2020-04-22)

#167

Se mi nelíbí zastavování zelené plochy

Zuzana Kochrdova (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#170

Podepisuji protoze mam ke svemu rodnemu mestu vrely vztah a jeho budoucnost mi neni lhostejna.

Barbora Klaska (Jindrichuv Hradec, 2020-04-22)

#173

Nové obchodní centrum v JH v této velikosti považuji za nesmysl

Jiří Dvořák (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#174

Odepisuji, protože po zkušenostech s parkem a výstavbou ubytoven v JH příliš městu nevěřím

Stanislav Melounek (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#175

Podepisuji, protože nepotřebuju ve městě obří kus betonu na utrácení peněz a vždycky jsem proti stavbě pomníků konzumní společnosti.

Jan Blažek (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#176

Když už stavět, tak spíše průmyslové centrum, jako je například v Písku nebo v Táboře. Postavit haly a ty pronajímat výrobním firmám. Rozšíří se tak nabídka pracovních míst v okrese. Ale s tím bude spojeno i rozšíření dopravní dostupnosti, například obchvat Kardašovy Řečice.

Vlastimil Pošmura (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#183

Nesouhlasím s nesmyslnými zábory zemědělské půdy. Jindřichův Hradec má prodejních míst dostatek, nevidím jediný důvod, proč stavět další obchodní centrum!

Lenka Procházková (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#184

Podepisuji, protože si myslím, že tento komplex je pro Jindřichův Hradec zbytečný a pro konzum se opět zastaví a zničí kus krajiny.

Klára Korandová (PRAHA, 2020-04-22)

#186

nevratné zastavění velkého území v otevřené krajině; omezení přírodního koloběhu vody; zhoršení průjezdnosti městského obchvatu; duplikace existujících služeb; minimální transparentnost záměrů investora

David Hembera (Dolní Pěna, 2020-04-22)

#187

Podle mého názoru jsou stavby tohoto typu nejen zbytečné, ale navíc je škoda zemědělské půdy. Záměr jde přímo proti zvyšování soběstačnosti v produkci potravin.

Vladimír Procházka (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#190

Myslím si, že obchodní centrum tak velkého rozsahu je pro naše město zbytečné a chybí tam více zeleně.

Jaroslav Prajzner (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#192

Byla bych ráda, kdyby se občané měli možnost k tomuto záměru vyjádřit.

Jaroslava Prajznerová (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#193

Mám o projektu málo informací a nejsem si jistý, jestli he ten projekt pro Hradec přínosem.

Bronislav Tomek (Jindřichův Hradec, 2020-04-22)

#194

Podepisuji,protože chci malé krámky malých živnostníků v centru města,ne giga nákupní centra na okraji!!!

Šárka Havlíčková (Vlčice, 2020-04-22)

#196

Jako rodilý Hradečák jehož rodiče zde stále žijí s tímto "rozvojem" nesouhlasím!!!

Jakub Duba (Praha, 2020-04-22)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...