PETICE PROTI PLOŠNÉMU ŠÍŘENÍ JEDU V KRAJINĚ

Komentáře

#43403

Podepisuji, protože co jsem si zaseli to taky sklízíme a nechci aby moje děti na tom byly ještě hůř!

michaela rosenbergrova (cesky tesin, 2020-02-27)

#43407

Protože jedů je všude kolem už takhle dost.Nepotřebujeme další.Nebudou umírat pouze hraboši.

Romana Fedorová (Jičín, 2020-02-27)

#43411

Zvířata se nemohou bránit sama!

Zdenka Rumpelová (Bohumín, 2020-02-27)

#43413

nesouhlasím s plošným užitím jedu

Andrea Schönová (Klimkovice, 2020-02-27)

#43414

Podepisuji, protože takto nekontrolovatelné a bezbřehé zamořování zbytků krajiny dalšími jedy my připadá v naprostém nesouladu se zdravím rozumem.

Michaela Šímová (Kladno, 2020-02-27)

#43415

Podepisuji, protože se mi jeví způsob celoplošné likvidace škůdců jako úlitba bohu výnosů,nikoli jako řešení. V tomto případě se ani nedá mluvit o tom, že když se kácí les létají třísky - z lesa nám toho díky podobným "laciným" řešením, které přijdou po čertech draho, už moc nezbývá... Nesouhlasím se zamořováním krajiny dalšími jedy. Je to i moje krajina.

Jana Lesňáková (Kladno, 2020-02-27)

#43418

Aktivita zemědělců neustále otravuje naši krajinu i vodu, aniž by měla zásadnější užitečné přínosy. Modifikovanou řepku a kukuřici a pšenici rozhodně nepovažuji za přínos. Trávení hrabošů je opravdu vrchol. Kdyby zemědělci nechali pole zatravnit, množství hrabošů by se snížilo samo a ještě by tím prospěli krajině.

Lenka Marková (Praha, 2020-02-27)

#43419

Nesouhlasím s jedy do přírody. Vraťme se k hluboké orbě.

Roman Buchtík (Zlín , 2020-02-27)

#43420

.

Gabriela Vršková (Praha, 2020-02-27)

#43421

Petici podepisuji z důvodu zásadního nesouhlasu s plošným používáním jakýchkoli jedovatých látek v krajině (např. rakovinotvorný Roundap)! A taková zrůdnost, jakou je sypání jedů, které mají otrávit všechny živočichy v krajině, pak považuji přímo za zločin, který by měl být potrestán odnětím svobody nejméně na 5 let, jelikož jde i o obecné ohrožení lidí, zejména pak malých dětí!! Zároveň by ten, kdo svým nejapným a krajně nezodpovědným rozhodnutím (zneužitím své pravomoci) umožní způsobit takovou škodu lidem na zdraví či zvířatech (která by jed náhodně požila), a dále způsobí úhyn chráněných živočichů, tak by měl mít vedle trestní zodpovědnosti i tu hmotnou, a ze svého pak zaplatit všechna cenná zvířata, která v důsledku této (a dle mého názoru) trestné činnosti hromadně uhynou, a dále všem případně postiženým lidem i uhradit zdravotní újmu.
Je velice smutné neustále zjišťovat, kdo náš rozvojový Čechystán řídí, a že je schopen dát i souhlas k této hromadné vraždě velké části (i vzácných) zvířat, které se v polní krajině v ČR ještě vyskytují, nebo zjara jí protahují.
Nezodpovědnost a lobbismus, který namísto rozumného řízení státu, je pak pravou příčinou toho, že jsme z civilizačního okruhu nejvyspělejších zemí stále vyřazeni někam mimo. Takže "neděkujem" a už konečně odejděte! Stejně nám občanům jen škodíte!!
A nyní nás ještě chcete ohrožovat jedy nejen v potravinách, ale i přímo otravou většiny polních krajin! A to vše jen proto, aby agrofirmy neutrpěly něco ze svých zisků, které stejně z 90% generují pouze z dotací, které tento stát jim poskytuje z našich daní!! A tohle za to máme mlčky strpět?? Už toho máme opravdu dost!!!!
Většina z nás občanů ČR chce žít v bezpečné a chemicky neotrávené, ale též pestré a zelené krajině, kde se nebude muset člověk bát utrhnout ovoce ze stromu u silnice či na polní cestě u pole, kde se nebude muset člověk bát dýchat, když jede na kole po silnici a vedle něho na poli jede zrovna postřiková souprava s tunami jedů, které doslova „mydlí všude hlava, nehlava“!! Za dotace, které jdou z našich daní do zemědělství, chceme bezpečnou krajinu a bezpečné potraviny!! To nesmyslně a za naše daně uměle udržovaný tzv. „konvenční model“ zemědělství nedokáže.
Takže zrušte otravy hrabošů i všeho živého, a raději ať agropodnikavci hluboko a častěji ořou! A dotace už dávejte jen do budoucnosti, tedy ve formě jiných modelů hospodaření na orné půdě, jakou je na prvním místě ekologické zemědělství, agrolesnictví či integrovaná produkce. Konvenční model konečně zrušte, a nemusíte řešit už nikdy hraboše ani smrtící jedy!!!

Robert Medvid (Vysoké Mýto, 2020-02-27)

#43422

...takové jednání je jednoduše nepřípustné vzhledem k životnímu prostředí.

Jan Běhal (Štarnov, 2020-02-27)

#43423

Půda už je katastrofálně zamořená a slavné ministerstvo zemědělství chce rozsypávat další jedy!!! Aby zemědělcům hraboši nesnědli trochu úrody a neměli náhodou menší zisky.
Asi si neuvědomují, že nejsme pány tvorstva, kteří mohou hubit vše co se jim zamane. Otráví zemi, vodu i vzduch, a nakonec se to obrátí proti nám, obyčejným lidem!!!
Vezměte už proboha rozum do hrsti!!

Lucie Kyselova (Pardubice, 2020-02-27)

#43424

Podpisuji, protože plošná aplikace jedů na hubení hrabošů je jen dalším hloupým způsobem, jakým se pokoušíme napravit škody, které sami na přírodě a svém životním prostředí pácháme. A je nám jedno, že tím jen vršíme ekologické zvěrstva (nebo spíše lidstva) jedno na druhé. Stejně jako miliardami dotací podporujeme Babišův Agrofert, aby ještě efektivněji ničil ornou půdu a otravoval podzemní vody. Na oplátku sice dostaneme levný žvanec, ale co je nám to platné, když se to smrdnuté kuře a oslizlé párky stejně nedají jíst.

Peter Mojzeš (Praha 13, 2020-02-27)

#43425

Nesouhlasím s plošným sypáním jedu.

Ivana Karasová (Bruntál, 2020-02-27)

#43429

Příroda nás nepotřebuje, ale my ji ano! Čistou, zdravou a hlavně ŽIVOU!

Nikola Kníže (Újezd u Brna , 2020-02-27)

#43432

Podepisuji, protože pokládám plošné šíření jedu v krajině kvůli hlodavcům za velmi nebezpečné.

Jana Hrbková (Klášterec nad Ohří, 2020-02-27)

#43433

Podepisuji, protože doufám ve zdravý rozum lidí, kteří mají rozhodovací pravomoci.
Hana Oravcová

Hana Oravcová (Praha, 2020-02-27)

#43436

30 let po revoluci a naše krajina je na tom snad hůř.. pole se neorají, jen uměle hnojí, žádné navrácení remízků a rozmanitost plodin a teď ještě jedy?.. my jsme se snad úplně pomátli!

Anna Spilková (Hradec Králové, 2020-02-27)

#43442

Ignorance státu vůči přírodě je strašná..

Tadeáš Macl (Hradec Králové, 2020-02-27)

#43443

Je vhodné hledět dál než na profit. Je vhodné inspirovat tam jde politika a zemědělství funguje. Je vhodné vidět propojenost všeho se vším. Aneb toto je jeden z příběhů devoluce člověka.

Aneta Stastna (Kovářov, 2020-02-28)

#43450

Podepisuji, protože nesouhlasím s trávením dravců, kteří otrávené hraboše loví. Nesouhlasím s otravou půdy.

Tereza Šteflová (Újezd u Brna, 2020-02-28)

#43456

Jsem proti

Dana Masná (Litovel , 2020-02-28)

#43463

Jedy - špatná volba pro nás, zvěř i přírodu. Dá se řešit i jinak - draví ptáci. Na Ústecku to funguje.

Kateřina Procházková (Praha, 2020-02-28)

#43465

Zemědělci se hromadně úplně pomátly. Kvůli mamonu by udělaly cokoliv, i to že nás tu všechny budou trávit jedem. Hamba šíleným zemědělcům a českým nekompetentním a neodborným politikům.

Martin Magenheim (Příbram, 2020-02-28)

#43467

Rozhazovat jed volně do přírody by nemohlo napadnout nikoho normálního !!!

Stanislav Skalický (Ústí nad Orlicí, 2020-02-29)

#43468

Podepisuji protoze tu ziju a nechci zadne jedy.. urcite je i ekologictejsi zpusob

Zdeněk Popelák (Újezd u Brna , 2020-02-29)

#43474

Jsem proti plošnému zamořování naší krajiny jedy!

Dana Urbanová (Choceň, 2020-02-29)

#43475

Nemám, co bych dodal, vše bylo vysloveno a napsáno.

Josef Polách (Vlkov, 2020-02-29)

#43480

Nesouhlasím s trávením zvěře

Petrunka Smutná (Ústí nad Labem , 2020-02-29)

#43481

Chci chránit přírodu, všechno živé

LUDMILA Urbanová (Choceň, 2020-02-29)

#43483

protože agrochemický koncern drancuje krajinu a protože jsem pro malé zemědělce se vztahem k prostředí v okolí svých obcí

Kryštof Spilka (Hradec Králové, 2020-02-29)

#43484

Zkuste pole na zimu zorat, místo jedů používejte hnůj.

Petr Kofnovec (Mirošovice, 2020-02-29)

#43489

Podepisují,protože naprosto nesouhlasím s plošinou aplikací jedu na polích proti hrabošům,otrávíme tím půdu,spodní vody a všechna zvířata žijící v polích.

Iveta Coufalíková (Stříbrnice, 2020-03-01)

#43491

Chceme ochránit naší přírodu

Ondrej Lacina (Znojmo, 2020-03-01)

#43501

Podepisuji, protože argumenty ministra Ing. Miroslava Tomana, CSc. jsou protichůdné a nejsou vědecky, ani logicky podložené.

Jsem pro takové řešení situace, které má pozitivní a dlouhodobé důsledky. Takové, které chrání celý potravní řetězec a neničí kvůli tomu hned několik jeho autonomních článků naráz.

Miroslav Bárta (Jáchymov, 2020-03-01)

#43510

Podpořme přírodu, aby nám pomohla. Jedy v přírodě nakonec otráví i člověka.

Zdeněk Mikeska (Řepín, 2020-03-02)

#43518

Věřím, ze je šetrnější způsob řešení situace.

Věra Matějková (Tišnov , 2020-03-02)

#43525

Nesouhlasím s plošným používáním jedů...naruší to ještě vice rovnováhu v přírodě a ohrozí přirozené lovce hrabosu...

Jiří Slach (Karlovy Vary, 2020-03-02)

#43526

Zemědělci by se měli začít k půdě chovat jinak, zodpovědněji, pole se neorají několik let po sobě, stačí jen zpodmítat a hned zasít, není to jen otázka následného přemnožení hrabošů, ale i stále zmiňovaného sucha, když je půda jako kámen, těžko se do ní může voda vsakovat, to je podle mě největší problém dneška a vše se jednoduše vyřeší jedováním a dotacemi na sucho, ne dlouhodobým řešením problému. Ještě někdy před 20 lety bylo orání polí běžnou záležitostí, proč je to teď takový problém. U nás se jeduje už několik let po sobě, pole se tu zásadně neorají, bylo tu několik otrávených psů a to je jen to, co je vidět na první pohled

Markéta Štěpánková (Merklín, 2020-03-02)

#43527

Na mojí zahradě byla předloni spousta včel, motýlů, čmeláků a včel, vloni jen včely a i těch bylo málo. Na hubení hrabošů mám na zahradě kočku. Nikdy jsem nepoužila žádný pesticid ani herbicid, jelikož to jde i bez nich. Nechť si ministr zemědělství přečte přírodopis pro základní školu !!! Děkuji.

Lenka Neumanová (Cheb, 2020-03-02)

#43528

Zátěž krajiny je i beztak obrovská. Co se stane s jedem, který hraboši "nenajdou"? Nepomohlo by třeba vrátit se k hluboké orbě? Ale nad tím nemám přemýšlet já, nýbrž lidé z oboru...

Milan Zíka (Husinec, 2020-03-03)

#43530

Podepisuji, protoze jsem uvedomely a zpdpovedny obcan, Clovek nema pravo jednat nerozumne vuce prirode. Vyroba jedů, ktere zabiji a nici zver a prirodu je kriminalni cin. Cloek, jak nadrazeny tvor na teto Zemi ma jednat presne opacne, ma byt uvedomely a svou vyrobu podrizovat zakonum a zivotu v prirode. Ne cinit na jejich ukor.

Jana Podnecka (Praha, 2020-03-03)

#43542

Toto rozhodnutí je kontraproduktivní a vybitím dravců pouze urychlí a znásobí přemnožení škůdců.

Petr Duda (Brno, 2020-03-03)

#43548

Naprosto nesouhlasím s postojem " ministra " zemědělství

Regina Kobosová (Pardubice, 2020-03-03)

#43550

Kvůli nenasytnosti lidí musí umírat živí tvorové, to je hodně smutný svět.

Marcela Slouková (Praha 8, 2020-03-03)

#43555

Jed jen tak volně v krajině přece nikdo nechce,to je hloupé řešení

Vojtěch Žurek (Ostrava, 2020-03-03)

#43566

souhlasím a podepisuji se pod tuto petici. Lidé, prosím, používejte hlavu! Také mám ráda peníze a jsem líná, ale mám se také ráda, miluji své blízké, jsem matka a budoucí babička. Nepodřezávejme si soustavně pod sebou větev!!!

Michaela Pilná (Pardubice, 2020-03-04)

#43570

Po požití Stutoxu, tedy fosfidu zinku, dojde v těle ke vzniku fosfanu a smrti během NĚKOLIKA HODIN kvůli vnitřnímu krvácení, akutním neuropsychiatrickým poruchám, srdeční zástavě a selhání ledvin.

http://www.deratizacebreclav.cz/images/Stutox%20II.pdf
http://www.inchem.org/documents/pims/chemical/pim865.htm#SectionTitle:2.1%20%20Main%20risks%20and%20target%20organs

Daniela Ulrichová (Teplice, 2020-03-04)

#43574

Podepisuji, protože mi přijde velmi důležité nedopustit otravu naší přírody nešetrnými zásahy. Místo použití hluboké orby a dravých ptáků, vyhubíme další živočišné druhy, kterých je u nás již teď velmi málo !!!

Zuzana Jakubová (Komárov, 2020-03-05)

#43575

Příroda je už otrávená lidmi až dost.

Radek Květoň (Litoměřice 1, 2020-03-05)

#43578

se tím opět řeší něco od konce nikoliv od začátku...

Monika Suková (Dolní Bousov, 2020-03-05)

#43580

Podepisuji, protože jed v krajině v žádném případě nechci. Daniel Suk

Daniel Suk (Dolní Bousov, 2020-03-06)

#43583

nesouhlasím s plošným hubením hrabošů aplikací jedu přímo na půdu

Jan Müller (Praha, 2020-03-07)

#43587

zcela se ztotoznuji s nazory prirodovedcu,zejmena ornitologu, mam predevsim obavu z uhynu ptactva,ale i jinych zivocichu

Kateřina Králová (Svojetice, 2020-03-07)

#43590

Podepisuji, protože nesouhlasím s prohlubováním nerovnováhy, které způsobíte plošným zamořením půdy (nepochybně i vody a vzduchu), též remízků, sadů atd..suttoxem.
Každé takto radikální opatření,které se chystáte protlačit, bude mít nenávratné důsledky, které sami nedokážete odhadnout a finančně zalepit...
Volte prosím šetrnější zemědělské postupy a podporu dravců.

Miroslava Boštíková (Dubá, 2020-03-07)



Placená propagace

Tuto petici nabídneme 3000 lidí.

Zjistit více...