Petice proti výstavbě hal v Kyšicích

Komentáře

#7

Hlavně z důvodu nárůstu dopravy. V Ejpovicích nám stavební úřad před patnácti lety nepovolil dát ani plastová okna, ale haly se vesele staví...nerozumím tomu

Soňa Stejskalová (Ejpovice , 2019-07-27)

#8

Nesouhlasím s navýšením dopravy v uvedeném úseku, ale hlavně kvůli zastavění velké plochy zbytečnými halami. Podobných míst už máme v Plzni až dost!

Jitka Podzimkova (Plzeň , 2019-07-27)

#16

Nesouhlasím s výstavbou skladů, která by byla zjevně vystavena proti schválenému územnímu plánu.

Lenka Habásková (Praha , 2019-07-27)

#21

Nesouhlasím s výstavbou dalších hal a chci podpořit občany Kyšic.

Blanka Antošová (Město Touškov , 2019-07-28)

#22

Jechová

Ivana Jechová (Medový Újezd, 2019-07-28)

#23

S výstavbou hal nesouhlasím.

Zdeňka Terčová (Kyšice, 2019-07-28)

#25

Nesouhlasím se stavbou hal v Kyšicích, protozě se obávám o bezpečí svých dětí. Stačí jaké nebezpečné národnosti se pohybují po Borských polích.

Petr Hájek (Plzeň- Červený Hrádek, 2019-07-28)

#33

Čechurová

Martina Čechurová (Kyšice, 2019-07-28)

#36

Po ukončení VŠ v Plzni jsem zde několik let zůstala žít a opravdu pozoruji, jak se za poslední roky celé město i okolí mění díky výstavbám montoven a návalu agenturních zaměstnanců z ciziny. Prosím zastavte to, Plzeň je stále ještě krásné město pro život!

Tereza Hálová (Chomutov, 2019-07-29)

#45

Věřím, že organizátoři této petice vědí, proč tak činí, a není jim lhostejné životní prostředí a místo,kde žijí se svými rodinami.

Hana Landová (Chomutov, 2019-07-29)

#48

Bradáč

Jaroslav Bradáč (Plzeň, 2019-07-29)

#49

Podepisuji, neboť mi není lhostejný dopad na úroveň bydlení v Kysicich a přilehlém okolí.

Jan Březina (Otvice, 2019-07-29)

#53

Souhlasim se vsemi namitkami uvedenymi ve clanku..

Michal Zuziak (Kyšice, 2019-07-29)

#55

Podepisuji, protože si nepřeji další pole zastavěné obřími halami, nepřeji si proudy kamiónů projíždějící Kyšicemi i okolními vesnicemi a nepřeji si další ubytovny dovezených zahraničních dělníků.

Jan Souček (Plzeň, 2019-07-30)

#60

Jsem občan Červeného hrádku, tudíž vážně nestojím o nějaké zaměstnance z východu, kterých uz tak je tu dost. A ničit okolí stavbou.

Jan Salcman (Plzeň , 2019-07-30)

#61

zde bydlím a se stavbou nesouhlasím

Luďka Siegrová (Plzeň, 2019-07-30)

#62

Podepisuji protože by to mělo na nas občany červeného hrádku katastrofalni dopad.

Lumír Kule (Plzen cerveny hradek , 2019-07-30)

#64

Nesouhlasím s tím jelikož, pro mě, jako pro obyvatele obce Červený hrádek, nepřináší výstavba hal v této lokalitě žádná pozitiva, zato naopak tyto stavby přinesou spoustu problémů a nepříjemností o které rozhodně nestojím. Souhlasím se všemi body uvedenými v této petici.

Tomáš Kule (Plzeň Červený Hrádek , 2019-07-30)

#65

Podepisuji, protoze jsem proti stavbe hal z duvodu mozneho znecisteni zivotniho prostredi, zejmena spodnich vid, zhorseni kvality zivota mistnich obyvatel, zvyseni vyskytu agenturnich pracovniku v teto lokalite, coz muze vyrazne snizit bezpecnost.

Barbora Kratochvílová (Plzeň, 2019-07-30)

#66

Podepisuji, protože nesouhlasím z výstavbou.

Lucie Svátková (Plzeň, 2019-07-30)

#70

Nesouhlasím s výstavbou z důvodu nárůstu pohybu agenturních zaměstnanců v okolí Kyšic a tím i zvýšení rizika kriminality.

Jindřich Říha (Kyšice, 2019-07-30)

#73

Podepisuji, protože se obávám o bezpečnost v Červeném Hrádku a okolí, nechci zvýšení silničního provozu spojeného s výstavbou, vadí mi zastavění velké plochy - zhoršení životního prostředí, zhoršení kvality života obyvatel v Kyšicích a Červeném Hrádku ...

Blanka Marťáková (Plzeň, 2019-07-30)

#81

se stavbou nesouhlasím

Bouda Aleš (Červený Hrádek, 2019-07-31)

#83

Není mi lhostejné životní prostředí. Zachovejme si svou krásnou krajinu.

Jana Veselá (Jirkov, 2019-07-31)

#85

Nesouhlasím s výstavbou hal dle uvedeného textu v petici.

Marta Raisová (Chrást, 2019-07-31)

#91

Dost hal,nechte žít naši krajinu!

Jana Sadílková (Plzeň, 2019-07-31)

#92

Hal a betonových ploch už tu máme dost !!!

Ronešová Anna (Plzeň Litice, 2019-07-31)

#95

Nesouhlasím s výstavbou hal na hranici katastru Červený Hrádek, kde bydlím. Krom dopadů uvedených v petici bude srážková voda směřovat do Hrádeckého potoka, který protéká rybníkem, koupalištěm a dále v obci je zatrubněný. Rozhodně není schopen zvládnout stoletou vodu, kterou už jsme zažili v roce 2002. Zároveň v sousedství zamýšlené stavby je biokoridor, vybudovaný z fondu SAPARD, jehož funkce by byla narušena. Není možné do nekonečna likvidovat zemědělskou půdu. Chleba v supermarketu neroste, roste obilí na poli ! Ing.Jana Johánková

Jana Johánková (Plzeň-Červený Hrádek, 2019-07-31)

#99

Podepisuji, protože nesouhlasím s výstavbou monstrozních hal s minimální přidanou hodnotou.

Radek Palán (Plzeň, 2019-07-31)

#104

Podepisuji, protože není možné stavět haly u Kyšic na úkor místních obyvatel, kteří tím budou pouze poškozeni.

Linda Fejfarová (Kyšice, 2019-08-01)

#117

Bude zde poškozeno životní prostředí pro místní občany.

Jaroslav Krejcar (Cerve Hrádek, 2019-08-01)

#126

Podepisuji proto, že je nepřijatelné, jakým způsobem se tak významné stavby schvalují. Potichu, bez jakékoliv diskuze. Po schválení nikdo nekontroluje dodržování projektu a účel stavby. Mimo to naše republika je známá tím, že je skladištěm Evropy v tom nejhorším slova smyslu. Logistické sklady, které zde mají vzniknout, nepřináší žádná pozitiva-kromě omílaného zastavění orné půdy přinesou tyto stavby zhoršení podmínek pro bydlení a dopravu. Často takové společnosti získávají z něpochopitelného důvodu úlevy na daních. Možná to není tento případ, ale nevíme, což jasně ilustruje nekomunikaci schvalujícího úřadu (magistrátu města Plzně) s občany, což by měla být samozřejmost a právě hlasy místních obyvatel by v takovém případě měly mít zdaleka největší váhu. Další nevýhodou je pak zvýšení kriminality, které vždy doprovází výstavbu skladů, kde pracují téměř výhradně agenturami dovežení cizinci. Toto vše má dopad na kvalitu života v Plzni a jejím okolí, významně se snižuje. Je to problémem o to víc, že náklady na infrastrukturu zpravidla nenese investor "obchodního centra"

Pavel Červený (Plzeň, 2019-08-02)

#127

Nesouhlasím s výstavbou skladových prostor!!

Tereza Vokurková (Dýšina, 2019-08-02)

#128

Benisch

Petr Benisch (Plzeň, 2019-08-02)

#133

Jelikož zde bydlim a máme male děti,nechceme ve vesnici cizince,kteří by měli v halách pracovat.Chceme klidnou a bezpečnou vesničku.

Klára Hummelová (Kyšice, 2019-08-02)

#134

Souhlasím s argumenty OÚ Kyšice vůči výstavbě vysokých hal a změně územního rozhodnutí.

Tomáš Páník (Kyšice, 2019-08-02)

#137

Už dost hal.

Jaroslav Flekal (Kralovice , 2019-08-02)

#138

fandím vám!

Pavla Váňová Černochová (Blatná, 2019-08-02)

#140

Se zastavbou velkych ploch v Ceske republice z duvodu budovani fabrik,skladu,obchodnich center zasadne nesouhlasim,nase krajina umira,je treba se jasne ohradit,jinak nase deti nebudou mit kde zit.

Jana Bacova (Bechlin, 2019-08-02)

#141

Lepší louka nebo pole než hala.

Jindřich Král (Stod, 2019-08-02)

#145

Nechci mít v okolí bydliště fabriku a různou směs cizinců

Erika Šístková (Plzeň, 2019-08-02)

#146

Protože už nechci haly.Je jich všude dost.Plných,prázdných.Nestavte haly.

Ladislava Rysková (Plzeň, 2019-08-02)

#147

Jsem obyvatel Cerveneho Hradku a s vystavbou gigantickych hal nesouhlasim, protoze veskere splaskove vody potecou prave k nam, do Cerveneho Hradku!

Ondřej Čechura (Plzeň - Červený Hrádek, 2019-08-02)

#150

Podepisuji tuto petici, jelikož mi není lhostejné dění v okolí mého bydliště, které bych ráda zachovala i pro další generace.
Veronika Edelová

Veronika Edelová (Plzeň, 2019-08-02)

#154

Nechci v okolí agenturni pracovníky

Radek Babka (Plzeň , 2019-08-02)

#155

Kabourek

ladislav kabourek (Plzeň 12, 2019-08-02)

#166

Pro zdejší občany dojde k poškození životního prostředí.

Vlasta Krejcarová (Cerve Hrádek, 2019-08-02)

#167

Nesouhlasim

Marcela Heabová (Třemošná, 2019-08-02)

#168

Nechci poblíž svého domova stovky dělníků, kteří ani nejsou české národnosti!!!

Petr Markytán (Plzeň , 2019-08-02)

#169

Nesouhlasím s výstavbou

Miroslav Šefl (Plzeň Červený Hrádek , 2019-08-02)

#170

Nesouhlasím s výstavbou hal, ke Kyšicím mám blízký vztah a jsem přesvědčen, že tato výstavba je zcela nevhodná, bez jakéhokoliv přínosu pro obec a místní obyvatele

Josef Nový (Plzeň 18, 2019-08-02)

#171

Taková hrůza opravdu do Kyšic nepatří. U Tesca je místa dost. Nevím proč by jste měli ničit další území. Radši tam postavte domky pro rodiny za normální peníze a nechte hezké místo k bydlení hezkým místem. Děkuji

Tomáš Salzmann (Plzeň, 2019-08-02)

#172

S výstavbou nesouhlasím.

Lucie Kožnarová (Žichovice, 2019-08-02)

#183

chci podpořit petici k zamítnutí územního rozhodnutí č.j. RRR/2297/2000 ze dne 4.1.2001 pro stavbu "Středisko obchodu a služeb PLZEŇ – KYŠICE

František Döry (Plzeň, 2019-08-02)

#185

velký nesmysl

Zdeňka Huspeková (Plzeň, 2019-08-02)

#186

V nejbližších týdnech se přestěhuji do Ejpovic z Plzně zčásti i kvůli náplavě dělníků v Plzni. Nechci je potkávat i na vesnici! Dále podepisují kvůli tomu, že se opět sníží plocha na vsak dešťové vody. Další obrovské betonové plochy jsou zbytečné.

Kateřina Tupá (Plzeň , 2019-08-02)

#188

Je čas začít si vážit naší malé krásné zemičky, kterou nám tu zanechali naši předkové. Úspěch se neodvíjí od ekonomických nesmyslných čísel na papíře, ale od stavu životního prostředí ve kterém vyrůstáme, žijeme a umíráme. Raději budu chudým, ale šťastným člověkem ve zdravém prostředí než bohatým otrokem v kontaminované a zničené zemi. Prodáváme sebe, svědomí i odkaz našeho národa pro dobro zahraničních bezohledných chapadel kapitálu. Co je víc? Peníze nebo čest našeho národa? Chraňme naše dědictví pro naše potomky. .

Zdeněk Krejčí (Chrást, 2019-08-03)

#190

Nesnáším tyhle krabice a s nimi spojené problémy!!!! Nic to nepřináší, jen další překladiště, kde budou dělat cizinci!!!

Jiří Matějka (Plzeň, 2019-08-03)

#192

hci podpořit petici k zamítnutí územního rozhodnutí č.j. RRR/2297/2000 ze dne 4.1.2001 pro stavbu "Středisko obchodu a služeb PLZEŇ – KYŠICE

Hana Döryová (Plzeň, 2019-08-03)

#194

Sklady se zbožím, které vlastně nikdo opravdu nepotřebuje, s sebou nepřinese nic co by zkvalitnilo můj život.

Michaela Vodrážková (Plzeň, 2019-08-03)

#195

S hala i v Kysicich nesouhlasim

Petra Tomanova (Ejpovice, 2019-08-03)

#199

Stavím dům v Chrástu a již teď mě obtěžuje noční hluk z výrobních hal v Dýšiné.

Ondřej Zikmund (Zruč.Senec, 2019-08-03)

#200

Bydlim v Kysicich a nesouhlasim s vystavbou hal!

Ondrej Bures (Plzen, 2019-08-03)