Protest proti zastřelení jelena na Kvildě

Komentáře

#9405

Mam rada zvierata

(Kosice, 2018-02-24)

#9406

Prijde mi absurdni zabit zvire, za to, ze se treba jen leklo a byla to nestastna nahoda, je to zvire, oni lidem tolik nerozumi!

(Stochov, 2018-02-24)

#9408

Zvíře je zvíře, nemůže za lidskou blbost a neopatrnost.

(Letovice, 2018-02-24)

#9409

Podepisuji. Onehdá do mne vrazilo auto. Byla to sice moje vina, ale žádám, aby byla řidička zastřelena. Má to logiku? NEMÁ. Návštěvníkovi naplácat a poslat ho domů.

(České Budějovice, 2018-02-24)

#9410

Chci zachránit zvíře!

(Praha, 2018-02-25)

#9415

Zmíněný jelen není agresivní, byla to nešťastná náhoda, patrně i zaviněná zraněným návštěvníkem.

(Havlíčkův Brod, 2018-02-25)

#9421

Zvíře nesmí trpět za pochybení lidí.
Přibývá aut,silnic,dálnic,hypermarketů
a staveb,které berou volně žijící zvěři domov.
Važme si jich a nebudme sobci v rozhodování
o jejich životě,už tak kvůli nám lidem trpí.

(Ostrava - Poruba, 2018-02-25)

#9423

Nesouhlasím se zastřelením jelena.

(Písek, 2018-02-25)

#9425

Je to totalni nesmysl zastrelit z takoveho nanicovateho duvodu zvire.

(Ceska Lipa, 2018-02-25)

#9428

Je to nehoráznost!!! Chudák zvíře!

(Staňkov, 2018-02-25)

#9430

Podepisuji, protoze jsem videl video incidentu, agresivni nebyl. Zaridte aby k nim nemohl kazdy blb, popripade oddelte misto pro nasvtevniky od zvirat lepsim plotem...

(Praha, 2018-02-25)

#9432

Nesouhlasím s rozhodnutím o utracení zvířete.

(Písek, 2018-02-25)

#9438

Podepisuji, protože zvíře není žádný mrtvý majetek a lidská arogance vůči životu je bezbřehá...

(Praha, 2018-02-25)

#9440

Jsem proti marnivosti a hlouposti lidi kteří nesmyslně chtěji zavradit jelena který se chova jako jelen.

(Praha, 2018-02-25)

#9441

Není správné zabíjet nevinné

(Jirny, 2018-02-25)

#9447

Měli bychom se urychleně vzpamatovat!

(Vodňany, 2018-02-25)

#9453

Podepisuji, protože tohle už hraničí s idiocií. Chybí tedy info, co a jak se stalo přesně, ale pokud jelen není nemocný nemocí, která ho nutí útočit na lidi, tak jak může kdokoliv rozhodnout o jeho smrti? Zabijime opilé řidiče, co způsobují smrt a ničí tím celé rodiny? NE! Byť jde o mnohem horší situaci
Kde berete právo zabíjet zvěř z těchto důvodů?
Šlo o neštěstí a náhodu, nikdo neumřel. Není to náhodou chyba oné osoby, že se dostala tak blízko? Pokud ano, proč má zemřít jelen? Nehrajeme si tak trochu na bohy, že kvůli takové kravině seberete život?
Nechte jelena žít a zajistěte, že se k němu nikdo nedostane! To není chyba jelena, ale té osoby. Neměla by spíš ta osoba, co to způsobila, dostat pokutu?

(Praha, 2018-02-26)

#9456

Je to cele nesmysl, strilet chudaka jelena kámoše.

(Plzeň, 2018-02-26)

#9457

Protože jsem tam také v létě byla a děti si jej nadšeně hladily.
Krásné zvíře.

(Jarošov nad Nežárkou, 2018-02-26)

#9460

Zvířata by neměla pykat za blbost lidí!!!!!

(Praha 4, 2018-02-26)

#9463

Příjde mi jako velmi krátkozraté řešení zastřelit jelena. Nehoda se stát může a měli bychom projevit více inteligence při volbě smrti či života ať už se jedná o zvíře nebo o člověka.

(Liberec, 2018-02-26)

#9465

Nesouhlasím

(Hodonín , 2018-02-26)

#9468

nevěřím, že je to možné

(Altenmarkt, 2018-02-26)

#9469

Podepisuji, protože nemáme absolutně žádné právo zastřelit nevinné zvíře!

(Vodnany, 2018-02-26)

#9473

Jelen ma byt ve volne prirode a ne delat saska lidem.

(cheb, 2018-02-26)

#9480

protože zásadně nesouhlasím se zastřelením jelena!!!!

(Grygov, 2018-02-26)

#9483

protoze to dava smysl

(Vidnava, 2018-02-26)

#9485

Jsem proti jakémukoliv gabíjení, využívání a vykořisťování zvířat.

(Valašské Meziříčí , 2018-02-26)

#9488

Zachovejte nádherné zvíře!

(Praha 8, 2018-02-26)

#9493

Podepisuji, protože jsem proti vraždění nevinných zvířat!

(Knínice, 2018-02-26)

#9494

Musíme přírodě pomáhat!!!! Jsme tu díky ní!

(Praha , 2018-02-26)

#9499

Jsem proti zastřelení nevinného zvířete. Bez padneho důvodu

(České Budějovice , 2018-02-27)

#9502

Chci, aby se něco změnilo. A nesouhlasím se zabitím nevinného zvířete. Věřila bych i, že dotyčný návštěvník se k jelenovi choval nějak hrubě :( Lidé si myslí, že můžou na tomto světě vše a pokud to takto půjde dál nezbyde tady za chvíly žádné zvíře, a dětem je budeme ukazovat pouze prostřednictvím obrázků z učebnic.

(Liberec, 2018-02-27)

#9503

Podepisuji, protože si myslím, že takhle to není správné! Zvíře by nemělo být trestáno za něco, v čem byla i lidská hloupost. Každý dospělý člověk si musí být vědom, že se může stát cokoliv, přece jen zvířata neumí mluvit, aby mohla říct-nedělej to, nedělá mi to dobře. Pokud si nejsem jjistý, že se chci přátelit nebo navázat kontakt se zvířetem, kterého neznám, tak se s ním nepřátelím. Ohrožuji nejen sebe, ale i to nevinné stvoření!

(Kojetín, 2018-02-27)

#9509

Podepisuji,protože nesouhlasím se zastřelením jelena na Kvildě.

(Strakonice, 2018-02-27)

#9511

Je hloupost.zastřelit zvíře,které za nic nemůže.Navic je nádherný.

(Lur, 2018-02-27)

#9516

Zdá se mi nelidské kvůli jednomu malému incidentu zabíjet nevinné zvíře,které pořádně ani netuší proč a co..

(Český Rudolec, 2018-02-27)

#9519

Nechci aby byl jelen zastřelen

(BOR U TACHOVA , 2018-02-27)

#9520

Podepisují, protože jsem pro přírodu.

(Nýrsko , 2018-02-27)

#9525

Každý má právo žít i zvíře!

(plzeň, 2018-02-28)

#9526

Ano podepisuji to protože to nemá logiku a jestli ho zastřelí tak brzo někdo zastřelí vykonavatele.

(Křešice, 2018-02-28)

#9528

Podepisuji, protoze chci, aby zvire zilo dal a clovek se poucil.

(Bykoš, 2018-02-28)

#9529

Proc by za blbost cloveka ktery se neumi chovat a ridit pravidly melo trpet nevinne zvire...

(Kraluv dvur, 2018-02-28)

#9534

mam soucit ke zviratum a je mi ho lito

(Vestec, 2018-02-28)

#9539

Podepisuji, protože mi přijde absurdní, aby divoké zvíře, které bylo natolik přátelské a sblížilo se s lidmi, pykalo za neuváženost jedno chytráka a také mi vadí, že je považován za věc a tudíž majetek státu.

(Praha, 2018-03-01)

#9546

Dobrý den.
Tuto petici podepisuji, protože nesouhlasím s braním Jelena (pána lesů) jako majetek státu ak zastřelení, díky nehodě.

(Praha, 2018-03-02)

#9549

Zvíře které mělo důvěru k lidem nezaslouží zemřít... A je to zvíře, to nerozumí své síle , ale mi jim děláme horší věci

(Vrdy, 2018-03-03)

#9551

Je to chyba návštěvníka že se tolik přiblížil k polodivokému zvířeti.

(Nové Strašecí, 2018-03-03)

#9552

Podepisuji, protože si myslím, že zabít něco tak krásného a čistého jako je jelen je absolutní zvěrstvo!

(Nová Paka, 2018-03-04)

#9553

S tím nesouhlasím.

(Jirkov, 2018-03-05)

#9554

Zvíře by nemělo být trestáno za neopatrnost lidí.

(Bernartice , 2018-03-06)

#9557

Podepisuji protože myslím že zabít zvíře protože zranilo jednoho člověka se nedá absolutně porovnávat s tím co my lidé děláme zvířatům.

(Černý důl , 2018-03-07)

#9558

Podepisuji tuto petici, protože nevěřím,že by jelen toho napadeného návštěvníka napadl úmyslně. Nechť řekne onen dotyčný, jak to vše bylo a popravdě!!!
Bártová

(Hroznětín, 2018-03-07)

#9561

Nesouhlasím se zastřelením.

(Nová Říše, 2018-03-11)

#9567

Nesouhlasím se zastřelenim zvířete.

(Praha, 2018-03-15)

#9570

Naprosto nesouhlasím se zabitím jelena, není důvod k tomuto postupu. Nejde o opakované a agresivní chování jinak plachého zvířete, člověk je ten rozumný a nese plnou zodpovědnost při kontaktu se zvířetem. Je neadekvátní takto řešit vzniklou situaci. Zvíře není věc, cítí a chce žít. Děkuji.

(Praha 9, 2018-03-16)

#9571

Nebyla to chyba na straně zvířete, tak nevím, proč by mělo nést tak kruté následky...
Zvíře má stejné právo na život jako my! Ale nejen to. I podobně cítí. Jak by vám asi bylo, kdybyste byli zavření v nějaké ohradě, která se sice tváří jako volná příroda, ale pak kdykoliv se chcete vzdálit, tak stejně narazíte na plot? Tím to ovšem nekončí. K tomu vám tam pouštějí hromadu návštěvníku, kteří vás stále pozorují, ale to jim očividně nestačí, a tak porušují bezpečnostní pravidla jen, aby se k vám dostali blíž a vyfotili si vás. Myslíte, že ty zvířata mají být na tohle zvyklý? Přijde vám to jako jejich přirozené prostředí?
Upřímně bylo jen otázkou času, než to nějaké zvíře nevydrží a někoho napadne. Ale to majitele tohoto parku mělo napadnout a tomuto incidentu se měl snažit zabránit. A ne utrácení jelena není řešením!

(Praha, 2018-03-16)

#9573

Protože my příjde nesmyslne a bezcitne aby byl zabit jelen kvuli tomu ze jednou zranil navstevnika ( a ani to nebylo nic strasneho), a pritom normalne je pratelsky.

(Praha, 2018-03-16)

#9576

S tímto zásadně nesouhlasím. Pusťte ho do přírody nebo někdo by si ji jistě vzal. Zabít nevinné zvíře kvůli tomu,že lidé jsou sobečtí hlupáci?!

(Libišany , 2018-03-16)

#9577

...člověka taky nezastřelíme když ublíží zvířeti nebo jinému člověku. . . A jen proto že byl pán neopatrný? ??? Kde to žiju

(Praha, 2018-03-17)

#9579

Protože zastřelit něco tak krásného, čistého a majestátního je proti morálce a absolutně proti přírodě. Jestli se takto ke zvířatům budeme chovat, je jen otázkou času, kdy se takto lidé začnou chovat mezi sebou. Pro celý národ by to bylo naprosté zklamání, hanba a hodně z nás by ztratilo víru v lidskost. Je lehké ublížit něčemu, co se nemůže bránit a udělá to jen zbabělec!

(Praha, 2018-03-19)

#9582

Lidé by měli vedet ze kontakt s divokým zvířetem jakoliv ochocenym muze byt nebezpečný a tudíž by měli návštěvníci podepsat ze na pozemek vstupují na vlastní nebezpečí... zvíře by za takovouto nešťastnou nahodou nemělo platit,kdyz si to člověk způsobil sám.

(Praha, 2018-03-21)

#9583

Podepisuji, protože nejde ani tak o život jednoho zvířete, jako o přístup nás lidí k přírodě jako takové.
A nad tím bychom se měli zamyslet.
Zvířata nesmýšlí tak zákeřně a škodolibě, jako lidé, jenom se brání, když se jim něco nelíbí nebo neodhadnou svou sílu, a potom může dojít k podobným situacím. My lidé jsme tu od toho, abychom mysleli a takovýmto situacím předcházeli. Zastřelit ochočené zvíře je jednoduché a zbabělé.

(Brno, 2018-03-21)

#9586

Není fér ho utratit, kdo ví, jak to vlastně ve skutečnosti bylo!

(Vrchlabí, 2018-05-03)

#9588

Podepisuji, protože jsem proti tomuto zacházení!!! Když člověk může ublížit zvířeti a nic se mu nestane, tak proč by se mělo něco dělat či dokonce zabíjet zvíře? Ještě kdyz to neudělal úmyslně, pouze šlo o nešťastnou náhodu?

(Bílina, 2018-05-12)

#9590

Když Vás doma povalí pes, protože do Vás vrazí, taky ho nikdo neodbachne. Prostě JE TO ZVÍŘE. Má své nálady, i když není agresivní. Nemusí se mu každý líbit, může se někoho třeba i bát...

(Ostrava, 2018-09-04)