Výzva pro Tomáše Hradílka

Komentáře

#3

Podepisuji, protože si Vás velice vážím a přeji si, abyste ukončil hladovku a pomohl nám sice v nelehkém, ale zajisté potřebném boji za svobodu a demokracii! Pojďte s námi, nenecháme Zemana vyhrát!

(Chýně , 2017-11-07)

#4

Velký dík, hluboký respekt a úcta a přesto, nebo právě proto, škoda života tak ušlechtilého člověka pro zlovůli a destruktivní činy pár mocných NE-mocných! V jedno- tě je síla, prosím, NEuhněme z cesty zlu!!!

(Brno, 2017-11-07)

#6

Podepisuji,protože se dle mého názoru dá bojovat jinak a efektivněji!Zmařený život není řešení...

(Lipník nad Bečvou, 2017-11-07)

#7

Záleží mi na této zemi stejně, jako panu Hradílkovi a nechci, aby v těžkých dobách ztratila takovou osobnost.

(Brno, 2017-11-07)

#9

Poněvadž život a žít je důležité!

(Brno, 2017-11-07)

#12

Podepisuji, protože si Tomáše Hradílka velice vážím a záleží mi na něm.

(Vikýřovice, 2017-11-07)

#13

Žádný lidský život nestojí za to být ukončen jen kvůli tomu proruskému alkoholikovi, soudně uznanému lháři, a hulvátovi. :-(
V demokracii a svobodě, kterou máme i díky takovým lidem, jako je pan Hradilek, si můžeme kvalitnějšího prezidenta zajistit mnohem jednodušeji - volbami.

(Šternberk, 2017-11-07)

#18

Jste jeden z mála.

(Lipník nad Bečvou, 2017-11-07)

#22

V souvislosti s tím, co si dnes část Česka myslí o Palachovi a většina o Mašínech, nebude vaše oběť pochopena. Na místo člověka, který neuhýbal, budete pro ty, kvůli kterým se chystáte zemřít, v lepším případě psychicky labilní podivín. Pořád se mi zdá, že je víc poškodí, když jim natvrdo strčíme klacek do drátů, než když kvůli nim budeme umírat.

(Chrustenice, 2017-11-07)

#32

Vážím si pana Tomáše Hradílka mnohem víc,než Miloše Zemana,doufal jsem že dál už kandidovat nebude nejen vzhledem ke svému špatnému zdravotnímu stavu.Bohužel jeho nejbližší okolí ho dál potřebuje udržet ve funkci za každou cenu. Věřím,že toto gesto p.Hradílka bude mít ohlas u naší veřejnosti a že hladovku bude moci včas přerušit.

(Hostišová, 2017-11-07)

#36

Tomáši, za tohoto pána a jemu podobné to nestojí, už teď jsou vlastně minulostí.
Víš sám dobře, že bojovat se má jinými prostředky, jen si zavzpomínej.

(Praha 2, 2017-11-07)

#37

Se stejnou intenzitou, s níž uznávám Tvoji motivaci a s níž obdivuji Tvoje odhodlání, nesouhlasím s tím, jaký prostředek jsi zvolil. Problémem není přímo Miloš Zeman, nýbrž smýšlení lidí, kterým M. Zeman přijde jako správný prezident. A to smýšlení se hladovkou změnit nedá. Na tom musíme všichni pracovat jinak.

Jo a taky bych docela uvítal, kdyby sis neubližoval.

Tvůj vnuk, Jonáš.

(Brno, 2017-11-07)

#38

Pana Hradílka si velmi vážím, vím, že za tím co řekne si stojí, ale prosím, přerušte svůj protest, už vám ČR vděčí za hodně, ale svůj život prosím neohrožujte ...

(Lipník n.B., 2017-11-07)

#39

Protože jsem na tom stejně jako on. Ta neprovedená debolševozace a odstranění všech StBáků z veřejného života byla pravděpodobně největší chyba, kterou jsme my signatáři Charty 77 asi udělali. A ten příklon na východ mne děsí více než cokoliv jiného. S úctou FR

(Vídeň - Lovosice, 2017-11-07)

#44

Vážený a milý Tomáši
již jsme spolu prošli kus cesty. Je třeba jít dál a nehazardovat svými silami. I já mám výhrady-. Ale ty mám i k protikandidátům. Volí se u nás hlasovacími lístky. Hladovkou volby neovlivníš. To sám dobře víš - jsi moudrý člově! A statečnost ještě budeme moc potřebovat jinde!! Moc tě zdraví a přeje ti hodně sil a zdraví tvůj starší přítel Vlad. Kolmistr

(Kladno, 2017-11-07)

#48

Vážím si Vás, Vašich názorů a toho co jste pro tuto zem vykonal, ale zcela nesouhlasím s touto hladovkou. Zemana a jeho příznivce musíme porazit politicky a ne tím, že si budeme brát život! Prosím, přerušte svou hladovku!

(Litoměřice, 2017-11-07)

#51

Vazeny pane Hradilku, vazim si vaseho postoje i rozhodnuti. Ale nemyslim si, ze ten komu je Vase vyzva urcena, v soucasne dobe vubec rozumi a chape, co mu vzkazujete. Take nemam problem s tim, aby v klidu dokoncil svuj mandat, kdyz k nemuz byl demokraticky zvolen. Ale treba jeho rozhodnuti, svuj mandat prodlouzit, zhati sila vyssi, sila s kterou muzeme svadet jen marny boj a s kterou nic nesvede ani on sam.

Nebudte prosim stejne tvrdohlavy, jako ten proti nemuz jste se postavil. Na rozdil od vas on uz nema co ztratit...

(Žehusice, 2017-11-07)

#52

Drahý Tomáši. Dlouho jsem nad Tvým krokem přemýšlel. Nemyslím si, že je rozumné položit život za tento LID. Považuji za vhodnější, bojovat stejnými prostředky, jako jsme to dělávali v minulosti. Protestními akcemi za každé příležitosti.

(Prostějov, 2017-11-07)

#54

protože druhé prezidentské období pro zemana by bylo pro ČR fatální omyl

(OSTRAVA, 2017-11-07)

#55

Bojovníků se zbraní (i kdyz "pouze" klávesnicí a zásadovými postoji) bude třeba, proto prosím o přehodnocení formy, obětování života vidím jako poslední možnost v nevýchodné situaci.

(Trojovice, 2017-11-07)

#59

Podepisuji protože souhlasím se zněním petice

(Zlín, 2017-11-07)

#62

plně s touto výzvou souhlasím a připojuji se podpisem

(Holany, 2017-11-07)

#63

Milý pane Hradílku, hladovka je krajní možnost. Chápu Vás a sympatizuji s Vámi, ale šetřete síly a zdraví pro další boje s těmi, jejichž nebezpečné politické inklinace ohrožují naši demokracii, a tedy i nás všechny. Zdraví PP.

(Brno, 2017-11-07)

#68

protže rozumím tomu jaké obavy mají vaši blízcí a přátelé... a jak jinak vám sdělit, že čas na podobná gesta už minul... a snad ještě nenastal.

(dožice , 2017-11-07)

#69

Myslím si, že inteligentní a kriticky smýšlející osobnosti budeme potřebovat v plné síle a kondici. Děkuji za vaši snahu, ale tohle musíme zvládnout u voleb.

(Olomouc, 2017-11-07)

#70

Tomáši, prosím, nepřínášej tuto oběť. Umíme zatnout zuby a vytrvat, protože nakonec se naše hodnoty a slušnost prosadí. Moc tě potřebujeme. Je třeba bojovat - pojď k nám do Společnosti na obranu nespravedlivě stíhaných, kde je každé ruky třeba. Tím bys pomohl mnohem víc. Máš moji úctu Tvůj Honza Urban

(Praha, 2017-11-07)

#72

Naprosto souhlasím se stanoviskem Tomáše Hradílka, nicméně jeho nasazení a nadhled budeme ještě potřebovat až "vláda věcí našich se k nám opět navrátí".

(Olomouc, 2017-11-07)

#77

Váš život opravdu nestojí za takového zmetka - živý a zdravý určitě dokážete a pomůžete mnohem víc.

(Olomouc, 2017-11-07)

#80

Vážený a milý Tomáši,

po nadějném a vzrušujícím listopadu 1989 se ukazuje, že po více než padesátiletém období totalitárních režimů, nacistického vystřídaného komunistickým přijatým ve volbách již v roce 1946, velká část české společnosti znovu ve volbách nakročila proti demokratickým institutům a institucím. Neuvědomuje si plně, že v nich je záruka demokracie a jejich vlastní svobody.
Je to Tomáši, v české společnosti a její dosavadní nízké demokratické kultuře a poznání, běh na dlouhou trať. Každý člověk Tvých lidských a morálních kvalit je na této trati nesmírně potřebný, přestože se na ní člověk cítí velmi často zoufale, bezvýznamně a bez jakéhokoli vlivu. Ale není tomu tak.
Naše hlasy a životy představují onu niť, možná dnes velmi slabou, potrhanou a všelijak zauzlovanou, od níž demokracie kontinuálně odvíjí a pokračuje přes všechny její zádrhely.
Tvůj kolega z Charty 77 a ČNR (1990-1992).

(Rakovník, 2017-11-07)

#81

jsem signatářem Nezávislého mírového sdružení, SPUSA. před listopadem 89 jsem byl s Tomášem ve spojení, blahopřál mi k svatbě.Tomáši, Zemanovi je všechno jedno,tuším, že už nás dlouho obtěžovat nebude...

(Opava, 2017-11-07)

#84

Podepisuji, protože život pana Hradílka má nesrovnatelně větší cenu, než život člověka, který je bohužel spíš černou skvrnou, než presidentem naší vlasti.

(Praha, 2017-11-07)

#89

nesmírně si vašeho odhodlání vážím, ve středu se k vám symbolicky přidám, ale prosím, ještě to zvažte!

(praha, 2017-11-07)

#91

Oběť pana Hradílka už pro mne splnila svůj účel. Vím že jsou zde lidé co berou svobodu vážně a to pro mou naději stačí. Díky

(Opava, 2017-11-07)

#92

Podepisuji, protože si pana Hradílka vážím a nedokážu se s jeho obětí smířit.

(Praha 6, 2017-11-07)

#93

Naprosto souhlasím.

(Kroměříž, 2017-11-07)

#104

Chápu jeho důvody, ale tento stát za to už nestojí se obětovat a už vůbec ne člověk, kvůli němuž to dělá pan Hradílek. velmi si pana Hradílka vážím, proto jej prosím, ukončete to!

(Praha, 2017-11-07)

#105

Nechci, aby si kvůli někomu jako je Zeman, podlomil zdraví člověk, schopný přispět do celospolecenské debaty. Právě ta je daleko důležitější v této povolební a předvolební době.

(Londyn, 2017-11-07)

#109

Milý Tomáši, vše, co píšeš v dopisu M. Zemanovi, bych bez výhrady podepsal také. Ale čas jeho samolibého vládnutí se chýlí ke konci, je dokonce dost možné, že ho prezidentské funkce nezbaví až chátrající zdraví, ale již v lednu příštího roku voliči. Každá iniciativa, která k tomu povede, má smysl, ale ne takto mezní a nevratná. My mladíci, kteří do Tvých rukou kdysi odevzdávali v Ostravě v bytě manželů Šavrdových podpis Charty 77, jsme v Tobě vždy viděli a uznávali velkou a přirozenou autoritu. Až zanedlouho skončí Zemanova éra, dost možná vstanou noví Zemanové a každý hlas přirozené autority Tvého formátu, která před nimi bude varovat, bude i nadále důležitý.

(Opava, 2017-11-07)

#111

Podepisuji proto,že souhlasím s textem otevřeného dopisu a naopak zásadně nesouhlasím s trendem (trvajícím od Bílé Hory), aby umírali/byli vyháněni charakterní lidé a prostituující alkoholici zůstávali!

(mělník, 2017-11-07)

#114

Protože současný prezident je HOVADO které nebude nikdy Vaši VÝZVU akceptovat

(Brno, 2017-11-08)

#115

Zeman za to nestojí, tak hlavu vzhůru!

(Olomouc, 2017-11-08)

#116

Zeman nemá hodnotu žádného života. Nepohne s ním smrt žádného, pouze jeho vlastní, a ta se blíží. Jeho politická smrt začala už dávno a jeho prezidentovaní je z pohledu dějin pouhá bolestná agónie.

(Praha, 2017-11-08)

#121

Neničte své zdraví kvůli takovému člověku, prosím.

(Brno, 2017-11-08)

#122

Zeman není hoden takové oběti

(Hranice, 2017-11-08)

#126

Podepisuji, protoze... byti je (znouze)ctnost.

(Brno, 2017-11-08)

#129

podepisuji, protože souhlasím s textem výzvy pro Tomáše Hradílka

(Ostrava, 2017-11-08)

#134

Ahoj,
jak víš a jak sem ti již říkal, máš moji podporu. S přibývajícími dny si však začínám uvědomovat, že tvá osobnost, tvé názory a postřehy budou mnohem více potřeba v bojích, které se ještě neodehrály.
Tvá schopnost mentorovat lidi je v dnešní situaci mnohem cenější a v budoucnu může přinést mnohem více ovoce. Tímto tě prosím, zvaž, zda ta největší oběť, kterou naší zemi můžeš přinést, je zároveň i ta nejcenější a nejlepší.
Tvůj vnuk Tomáš.

(Praha / Olšovec, 2017-11-08)

#136

Váš život je důležitý, jen tak můžete nedat Zemanovi, nedat svůj hlas. Stejně, jako spousta nás všech.bb

(Plzeň, 2017-11-08)

#137

Lidská oběť kvůli tomuto mizrnému presidentovi nemá smysl, nepochopil by to v žádném případě on ani lid.

(Osvračín, 2017-11-08)

#139

Souhlasím s obsahem petice

(Lipník nad Bečvou, 2017-11-08)

#140

Tento krok, byť má ušlechtilý základ, pouze přivede Miloši Zemanovi další voliče. Máme možnost volby a podpory lepších kandidátů, a na to je zapotřebí se soustředit.

(Kraslice, 2017-11-08)

#152

plně podporuji pana Tomáše Hradílka v jeho úsilí, protože prezidnet ZEMAN je mimo jiné i bezpečenostním rizikem České republiky a nedůstojným nástupcem v úřadě po jeho předchůdcích jako V.Havel, E.Beneš a T.G.Masaryk

(Praha, 2017-11-08)

#173

senátorka za Prahu 10, Dubeč, Štěrboholy

(Praha 10, 2017-11-08)

#174

Podepisuji, protože si velmi vážím lidského života a pane Hradílku, přesto, že si Vaše odhodlání zaslouží obdiv (můj rozhodně máte), ještě nenastal čas, kdy by takováto oběť byla nezbytně nutná.

Pojďme třeba držet hladovku řetězově - každý z nás signatářů této petice, třeba jediný den.... alespoň symbolicky bychom Vás podpořili a přesto vyslali jasný signál o tom, že ani nám není situace lhostejná.

Přeju Vám vše dobré a věřím, že se nám podaří Vás předsvědčit.

(Praha, 2017-11-08)

#180

Potřebujeme každého člověka, který bude mluvit s lidmi na vesnicích - velké procento těchto lidí nemá dostatek informací, nemají se k nim jak dostat. Tito lidé mají k dispozici jen hlavní zdroje, které buď patří Babišovi, nebo se jedná o televize, které neřeknou téměř nic.

(Kravaře, 2017-11-08)

#181

Není ani čtvrt procenta naděje, že by Zeman vyhověl, oběť je tedy po věcné stránce zcela marná a hrozí vzbudit dojem, že se hladovkář svou zoufalou starostí o republiku vyvyšuje nad ostatní občany. Protože Tomáše znám, vím, že mu o to zcela jistě nešlo. Moc ho prosím, aby to nahlédl a od další hladovky upustil.

(Brno, 2017-11-08)

#182

potřebujeme Vás při síle i v dalsich letech

(Běleč, 2017-11-08)

#191

Ten na Hradě za oběť nestojí. Vnesl do veřejného života jen přisprostlé duchaprázdno. Pomozte nám raději usilovat o nápravu morálky a o to, aby lidé odmítali lež a křiváctví se vztyčenou hlavou. Proč jdou už zase životem přikrčení?! Jiří P. Kříž

(Praha, 2017-11-08)

#195

Tomáše Hradílka znám dlouho jako jednoho z nejčestnějších lidí co jsem kdy potkal. Takoví jsou třeba živí.

(Karlovy Vary , 2017-11-08)

#197

Pane Hradílku,
V hlavě se mi honí spoustu myšlenek a vět, jak okomentovat Vaše rozhodnutí. Myslím ale, že vše už bylo mnohokrát vysloveno a napsáno.
Ano, je to Vaše rozhodnutí...jenom mne mrzí, pane Hradílku, že nerespektujete demokracii, kterou jste s ostatními statečnými lidmi v bolestech rodil. Ted' zanecháte v bolesti svou rodinu. Jistě jste musel dát na váhy smrt, pro jednoho umanutého velikášského muže, a na druhou misku vah jste odhodil Vaše milované. To se těžko chápe. Helena Řezníčková

(Bílovice nad Svitavou, 2017-11-08)