Za ochranu práv a psychického zdraví českých dětí
Komentáře
#4002
Protože, zrovna takovým peklem prochází partnerka mého syna, jenž se teď soudí o svého syna z předchozího vztahu.Kateřina Hanzal (Brno, 2025-07-21)
#4003
Podepisuji, protože musím. Děti mají právo na správné zacházení a zastání !Dominika Laburdová (Most, 2025-07-21)
#4004
Se to týká i mých dětíMichaela Barbořáková (Vsetín, 2025-07-21)
#4006
Sama jsem se soudila 7 let o dcery. Otec agresivní alkoholik, dokonce měl toto napsáno v posudku od soudem stanovené psycholožky. Bojovala jsem, aby děti k otci, kterého se bály, nemusely a nakonec sociální pracovnice u soudu řekla, že chce proti mě zahájit trestní stíhání pro ohrožování mravní výchovy dítěte. V tomto státě všichni tvrdí, že dělají všechno pro děti, ale ve skutečnosti tady právě ty děti vůbec nikoho nezajímají.Markéta Ševčíková (Knínice, 2025-07-21)
#4007
Podepisuji, protože už šestým rokem se soudím o dcero. Dcera byla na žádost tatínka umístěna do Krizového centra. Odborníci zjistili, že tatínek s dcerou v cca 8. letech nemá navázáno citově pouto. Mamince a všem osobám ze strany maminky bylo zabráněno v kontaktu s dcerou, vnučkou, sestrou, kamarádkou…OSPOD a pracovnici Krizového centra podporovali pouze a výlučně kontakt dcery s tatínkem. Mamince bylo umožněno vidět se s dcerou za deset měsíců jedenáct hodin, když byla v Krizovém centru. Dcera musela nastoupit na jinou ZŠ v průběhu konce prvního pololetí. Nesměla chodit do ZUŠ, na atletiku. Následně byla dcera svěřena do péče tatínka. Tatínek dceři změnil úplně vše. Od lékařů, trvalého bydliště, školy a zájmové činnosti. Dcera vždy když vyjadřovala své přání před soudem, OSPODem opakovaně sdělila, že chce být u maminky. Je v péči tatínka na druhé straně republiky. Dceři není ze strany tatínka umožňován kontakt s maminkou, sourozenci, prarodičii. Dle odborníků, OSPODu je vše v nejlepším zájmu dcery. Dcera opakovaně za asistovaným předáváním při odchodu od maminky pláče a děje se to už třetím rokem. Když jde dcera k mamince, radostně utíká od tatínka. Dcera opakovaně psala na OSPOD, soud kde v dopisech vyjadřovala své přání být u maminky a je v péči tatínka.Kateřina Lišková (Bílovice nad Svitavou, 2025-07-21)
#4014
V první řadě se musí myslet na bezbranné děti a co s nimi i jediný hodně špatný zážitek udělá po zbytek jejich života.Kristýna Pexová (Bučovice, 2025-07-22)
#4021
Podepisují se pod tuto petici dobrovolně s tím že opravdu by se mělo hájit zájem dětí a ne opakMichaela Zitkova (Olomouc, 2025-07-24)
#4022
Sám jsem zažil na vlastních dětech a je mi zle z úředníků kteří si jen udělají čárku splněno a tím to hasne. Snaha o to zjistit pravdu je naprosto nulová.Michal Češek (Huslenky, 2025-07-24)
#4023
Souhlasím s tímto článkemZuzana Haško Panská (Praha, 2025-07-24)
#4025
Podepisuji, protože jsem se o děti soudila 10let. Rozdělení sourozenců nikdo z odborníků nepodpořil, když syn chtěl bydlet u otce a dcera se mnou. Střídavá péče také nebyla možná s tak konfliktním rodičem, který byl agresor a manipulátor v bohužel až následném znaleckém posudku. Syn trpěl vážnými výchovnými potížemi, jak moc chtěl bydlet u otce a já se ho tedy snažila upřednostnit před dcerou nebo sebou a obě děti byly svěřeny do péče otce. U dcery se záhy začaly projevovat znaky fyzického a psychického násilí, ale moje důkazy byly pro kriminálku nedostatečné. Po 10ti letech se státní zástupkyně se soudkyni shodly, že já jsem ten agresor, když o děti bojuji. V dceřiných 16ti letech mi otec dceru vrátil ve stavu, kdy trpěla anorexií, úzkostmi, depresemi, sebepoškozovanim a panickými atakami. I přes mou maximální snahu se dcera ve vaně podřezala 3/4r po propuštění z psychiatrie a bylo z toho 50 stehů na obou předloktích. Psala jsem na ospod, jaký je výsledek toho, že mi nevěřili a přišla mi odpověď: Věřím, že je to pro vás těžké. To, že byla dcera v pubertě dokonce znásilněna, jsem se dozvěděla až po 4 letech. Sama jsem se musela začít léčit na lůžkovém oddělení psychiatrie a přemýšlím, co jsem mohla udělat lépe.Lucie Klimkova (Ostrava, 2025-07-24)
#4026
Podepisuji, protoze jsem proti týraní dětí a podporuji práva dětí. Každé dítě musí byt v bezpečném prostředí.Alena Števčeková (Český Těšín, 2025-07-24)
#4034
Podepisuji ,protože se synem jsme si tím prošli, bohužel nás čeká dlouhá cesta ,ale bojujeme .... Držíme palce všem ,ať to nevzdávají a bojují do úplného konce . ♥️Andrea Randýsková (Teplice, 2025-07-25)
#4036
Podepisuji, protože se mě přesně toto týká. Před rokem a půl byl můj 5ti letý syn po soudu o návrhu na určení otcovství a úpravy výživy a péče svěřen do střídavé péče s otcem, se kterým se do té doby vídali jen v řádech několika hodin měsíčně u babičky a jednou za půl roku na přespání na víkend což prostě nikdy nedělalo dobrotu. Otec věděl, že má syna od jeho narození, ale dohodli jsme se, že vůči němu nikdy otcovská práva uplatňovat nebude. On se ani nikdy nezmínil, že by chtěl být otcem na plný úvazek a být v synově rodném listu, prostě jednoho dne za mými zády šel na OSPOD a podali návrh k soudu. Přitom stačilo jen říci a já bych byla svolná POSTUPNÉMU zvykání.Syn to snášel velmi špatně, každý den tam plakal a když jsem mu volala ptal se, proč tam musí být, proč ho nechci, ať mu odpustím, že zlobil atp. Že jde k otci jsem mu oznamovala 15 minut před jeho příjezdem, protože jinak brečel i hodiny do jeho odjezdu.
Mě to zničilo. Vždy jsem se dokázala postarat jako matka samoživitelka a najednou jsem měla pocit, že jsem prohrála a upřímně se z toho psychicky dostávám doteď.
Syn už sice u otce nepláče, ale většinou ještě před předáním ano. Pozoruji na něm poruchy příjmu potravy, přecitlivělost, nízkou sebedůvěru, nejistoty v mnoha různých ohledech.
Nechci tím říct, že by jeho otec byl špatný, on se stará, jen mezi nimi nikdy nestačilo vzniknout opravdové pouto a on si nemohl vymezit čas jen pro něj, neb se stará se svou aktuální partnerkou o další 3 děti.
Nejvíce mě zaráží, že nikoho nezajímalo, že se pět let nestaral ani proč se nestaral, že ho malý prakticky nezná, prostě jsem byla donucena podepsat souhlasné prohlášení o otcovství přímo u soudu (neboť pokud bych odmítla, hradila bych testy DNA na jejichž základě by otcovství určil soud bez mého souhlasu) a začít střídavou péči první měsíc na 3 dny každý druhý týden, další měsíc na pět dní a další už na celý každý sudý týden.
A ZA NEJHORŠÍ POVAŽUJU, ŽE NIKDO ZE STÁTEM POVĚŘENÝCH - TEDY Z OSPODU, NEHOVOŘIL S MÝM SYNEM A NEZJIŠŤOVAL, JAKÝ VZTAH MÁ K OTCI, JAK SE TAM CÍTÍ, CO TO S NÍM DĚLÁ, JAKÉ TO MŮŽE MÍT DOPADY NA JEHO PSYCHICKÝ STAV A VÝVOJ! NIKDO S NÍM NEUDĚLAL JEDINÝ POHOVOR, ANI JEDEN POSUDEK A TO MI PŘIJDE JAKO ZÁSADNÍ POCHYBENÍ!!!
Otec prostě má stejná práva jako já, i když já se narozdil od něj starala od narození a nikdy po něm nic nechtěla.
Pro dítě je přeci nejlepší mít oba rodiče, i když toho druhého nikdy nepotřeboval, nezná ho a "tati" mu říká jen proto, že ho k tomu nutili. Ony jsou zřejmě výhody druhého zázemí (který můj ex má jen a pouze díky partnerce, kterou si našel, vytáhla ho z drogové závislosti, problémy se zákonem a udělala z něj normálního člena společnosti - nebýt ji, je stále na ulici živící se prodejem drceného Paralenu) a příspěvek 2.000,- měsíčně pro dítě prospěšnější, než zachování jeho stability a psychické pohody....
Promiňte, dlouho to dusím v sobě...
Eva Hlavatá (Chomutov, 2025-07-25)
#4037
Záleží mi primárne na dietati, jeho psychickom, mentálnom a aj fyzickom vývoji, chcem minimalizovať riziko alejkoľvek traumy, ktorá by mohla mať za následok jeho nesprávny vývoj, či vyvon a tak by dieťaťu odopreli možnost stať sa zdravym jedincom, prospešným pre spoločnosť a tiež by vzali šancu diatata na zdravú a štastnú rpdinu v jeho budúcnosti, lebo nasledkom traumy dieťa nebude schopná nadväzovať zdravé vzťahy. A tiež mi záleží na spravodlivosti.Ivana Velísková (Vratĕnín (Uhecice u Znojma), 2025-07-25)
#4042
V roce 2018 mne můj bývalý partner na lživých důkazech nechal pohřbít zaživa .Oddelil mne od dětí tak nehorazným a lživým způsobem ,který mu ospod i soud uvěřil bez sebemenších důkazů ( dokonce mu bylo umožněno předběžné opatření ) .. poté dcery v jeho péči 4 roky a mojí izolaci od dětí co nejvíce to šlo ( prošly jsme 2* asistovanymi styky a a 2 znaleckými posudky první byl ze strany bývalého partnera ovlivněn a druhý prokázal jeho manipulaci na dětech a na mladší syndrom zavrženého rodiče ,který nikdo neřešil ani u soudu ) .Mne to ,že mi vzal děti na lživých podkladech dostalo až do nemocnice s recidivující plicní embolii ( mám doživotní následky z prodělaného těžkého stresu ) ...Nevzdala jsem se a o dcery jsem bojovala důkazy, ale jak už vás díky otci a jeho lžím škatulkují jako problémového rodiče máte navždy poničenou pověst, která se vámi nadále táhne a nemáte možnost své jméno očistit ...nevzdáváme se a s dcerami bojujeme proti systému jsou to jediné co mi zbylo a za jejich život i zdraví budu láskyplně bojovat a nedovolím nikomu z cizích lidí ,aby rozhodovali za moje děti aniž by věděli čím vším si už museli projít .V roce 2023 mi je vrátil otec zpět do péče ( už nezvládal lhát a holčičky už víc mluví o tom všem co jim dělal zavírání do sklepa ,fyzické tresty ,manipulace a vyhrožování ,obě dcery mají podlomenou psychiku s nikdo jim to nevěří jsou jejich životní zkušenosti u otce bagatelizovány s označovány že je manipulují já ( nemají kamarády vrstevníky ,ve škole se nesoustředí neustálý stres ze všeho ty 4 roky izolace na nich zanechaly velké společenské dopady )
A pořád nemáme klid protože tatínek má svá práva ....děti si nebere ( sám podle dohody kterou si k soudu dal ) a jsme za to trestaný já i dcery neustále musíme někde docházet na terapie a sezení mluvit a stejně je to vše překrouceno a moje dcery už přestávají věřit cízím lidem ( ospod terapeuti ,etopedi ) a nechtějí být manipulovány tímto systémem ....přeji si spravedlnost a ochranu pro své dcery a jejich šťastné dětství....Marie Marholdová
Marie Marholdová (Pustá Kamenice, 2025-07-26)
#4044
Mám špatné zkušenosti s Ospod a soudyNataša Palečková (Brno, 2025-07-26)
#4045
.....přesnĕ toto znám, otec dítěte nemá kde bydlet a dostane dítě do střídavé péče to je vrchol nekompetentnosti soudců/soudkyň.Lenka Gold (Brno, 2025-07-26)
#4047
Podepisuji protože chci ochranu pro naše děti a aby bylo rozhodováno Vždy spravedlivě a jen pro dobro děti.Lucie Tlustá (Bechlín, 2025-07-26)
#4048
Protože je otřesné co se děje a jak systém poškozuje děti. Pro děti se nedělá absolutně nic, hlavně když se nějak rozhodne, stát se akorát zbavuje zodpovědnosti… podporuje poškozování dětí!!!Nerozhoduje se v zájmu dítěte!!!!Petra Cukrová (Praha, 2025-07-26)
#4049
Systém poškozuje děti tím, že nezjišťuje a nezajímá se dostatečně o to,komu svěřují dítě do péče. Bohužel k tomu napomáhá i OSPOD,který nejedná v zájmu dítěte.Jaroslava Cukrová (Velký Osek, 2025-07-26)
#4051
Mělo by se to začít řešitŠimon Zdřálek (Frýdek-Místek, 2025-07-26)
#4054
Mám osobní zkušenosti s těmito institucemi a je to hnus.Monika Baťková (Chlumec nad Cidlinou, 2025-07-26)
#4058
Soudy nedodržují dečka práva a neberou na ně ohledLenka Sovadinová (Rovensko pod troskami, 2025-07-27)
#4060
Bojuji o zdravé dětství svého syna.Eva Baďurová (Ostrov, 2025-07-27)
#4076
Ospod nehaji nejlepsi zajem ditete jak prezentuje pracovnice , je zaujata vuci mojej osobe za domaci nasili si muzu sama . lhala pred soudem i ve svem vyjadreni co pak priznala ze prej ma toho hodne .. ja nemam trestni minulost nepiju zadny drogy ale ona je na strane dedecka a chce stridavou peci . Prej aj deda je stabilita pro dceru . Dedecek ma podminku a je obzalovany v kauze danovych uniku . Dcera u dedka nechce byt . OSPOD NEHAJI ZAJEM DITETE ALE PRIKLANI SE V MOJOM PRIPADE PODLA SYMPATIE NA STRANU DEDECKA . Schuzka byla domluvena na Ospode nejdriv beze mne na cem se tam domluvili … to vedi jen oni ze tak urputne bojuje za dedeckaDarina Balazova (Praha, 2025-07-29)
#4077
Protože jsem sama s dětmi obětí domácího násilí, hnusných praktik OSPOD a opatrovnických soudů, v této zemi absolutně neexistují práva dětí ani práva matek. Zveřejnnění se nebojím, dávala jsem tento případ do novin a také mám na FB výzvu. Ale lidé se příliš boji postavit systému. Pokud bych se mohla aktivně připojit, byla bych velmi vděčná. Můj tel. 773663522Hana Hajdu
Hana Hajdu (Havířov, 2025-07-29)
#4085
Jsem lidska bytost.Miloš Svoboda (Bylnice, 2025-08-01)
#4087
Protože soudy rozhodují o střídavé péči, aniž by respektovaly podmínky této péče a neakceptují názor dětí. Pro znalce a organizace, jako je organizace Mikuláš 360, je matka automaticky špatnou osobou, která dětmi manipuluje, znalci si utváří názor po hodinovém pohovoru, na kterém se psychopatický otec tváří jako svatý. Protože otcové stejně chtějí tuto péči jen proto, aby se vyhnuli placení výživného. Protože neexistuje biologická rovnost pohlaví, v přírodě (s výjimkami, které potvrzují pravidlo) se o mláďata také stará samice. Protože už mám dost toho, jak se vše relativizuje (30 druhů pohlaví, všichni jsme stejní = těžký komunismus) a jak se plíživě dostávají k moci levicově progresivistické názory, jejichž součástí je též vynucená střídavá výchova.JUDr. Adéla Matějková (Praha, 2025-08-02)
#4088
Podepisuji, protože mě i dceru toto nyní sekundárně viktimizuje, probíhají soudní řízení, zájmy dítěte jsou všudypřítomné slovně, ale prakticky zcela absentují. Bezmoc.Lenka Nováková (Valtice, 2025-08-02)
#4093
jsem 4roky rozvedena. ex teror 10let. 3deti. vše po jeho. soud ospod úřednice soudkyně všichni proti mě i když mám důkazy. on porušování SN. Psycho teror..dříve i fyz.teror. Každý rok handrkovani o děti.Eva Roudná (Jičín, 2025-08-04)
#4097
Za to, že jsem měla dítě na domácí výuce, protože přes vysoký inteligent nemohl do speciální školy na mě bylo poštvaný lov sociálními pracovníky i kriminálkou. V jednání, kdy měl OSPOD chránit dítě často nebyl ani přizván pracovníky.Gabriela Bretschneiderova (Rychnov nad Kněžnou, 2025-08-05)
#4099
Souhlasím…V nejlepším zájmu dítěte ne rodičů. Dítě má právo na oba rodiče, to sice ano, ale když jeden z rodičů odchází a rozbíjí rodinu, má se hledět na zázemí dítěte ne že se dítě přizpůsobuje rodiči co odchází a pendluje, pokud tedy odchod není kvůli abusivnímu rodiči. Systém je zvrácený, paragrafy jsou pokřivené stejně tak jako lidské charaktery. Je to strašný koukat se na 4 leté dítě jak pláče, že musí k otci a nechce, tomu to je jedno a i přes to rve dítě s náručí matky co s ním byla doma na rodičáku, rodila,kojila, v nemoci s ním byla vzhůru a vypiplala ho….ale otec si usmyslel, že ho to nebaví tak jde dál a nezájem…ono to nějak bude….Hlavně, že JÁ ego mám co chci, ale pořád mi tu chybí to právo co má dítě—- soud by měl posuzovat případ od případu. Proč se rozvádí rodiče, co je důvod a ne že si jeden z rodičů udělá závazek, přestane ho to bavit, najde si milenku a ty se babo poser, nepřekonatelný odpor a je to….mělo by se jít víc do hloubky, na což soudy kašlou—-jeden z rodičů nechce ok dáme střídačku a jede se dál…je to novodobý mor….ale to asi systém chce, psychicky nestabilní lidi s kterýma si může pak asi manipulovat jak chce…Alexandra Naul (Mikulov, 2025-08-06)
#4100
Jsme samy důkazem. Dcera k otci nikdy nechtěla, obě nás fyzicky napadl v době, kdy jsme byli ještě manželé. Je to alkoholik. Nejdříve si soud vynutil mediace, kde bylo závěrem mediátora že dcera se otce bojí, nechce k němu zcela oprávněně a otec se nechce nijak přizpůsobit dcery přáním ani jí nijak namotivovat aby se situace změnila. Tento posudek nebyl u soudu nikdy použit a dcera k otci musela žvýkacím režimem a pak dle rozhodnutí soudu v určené dny. Nikoho nezajímá jaký to na ní bude mít do budoucna dopad. A OSPOD už vůbec ne.Linda Fliegerová (Kladno, 2025-08-06)
#4114
To co se děje není správné.Alena Ševčíková (Chotoviny, 2025-08-13)
#4116
Protože děti by měly být na prvním místě. Vyhovět jim, jak to nejlépe jde. Ne sobě, ale dětem. Potřebuji se cítit v bezpečí a milované oběma rodiči.Petra Jiroutová (Trhova Kamenice, 2025-08-14)
#4117
Podepisuji, protoze tak jak rozhoduji soudy( konkretne v Brne) je trestuhodne!!! Na deti neni bran vubec ohledRadka Soukopova (Boleradice, 2025-08-14)
#4123
My ospod bez jakéhokoliv předložení rozhodnutí a odebral dite nevidela jsem zadny rozdufek nebyla jsem informovanaMiroslava Lacová (České Budějovice, 2025-08-15)
#4127
Podepisuji proto, že znám maminku, která má děti ve střídavé péči a přestože dítě kojí (14mes.) musí jej předávat otci na noc. Manipulace dětí ze strany otce je úředníky přehlíženo.Ivana Barcalová (Hovorany, 2025-08-16)
#4131
I v mém okolí došlo k několika silným pochybením, kdy psychická stránka dítěte nebyla vůbec brána v potaz. Rozhodnutí zcela nesmyslná.Veronika Ságlová (Humpolec, 2025-08-18)
#4132
Podepisuji, protože přesně toto je moje dlouholetá opakovaná zkušenost jako matky 2 dětí.Kristýna Novotná (cheb, 2025-08-18)
#4133
Před pár měsíci jsem se rozváděla a systém OSPODU ve Slaném mě doslova šokoval.Naštěstí exmanžel o děti zájem nemá a tudíž jsme se mezi sebou dohodli bez problému, že jsou děti v mé péči. Ale to je jediné štěstí a modlím se jen, aby to co nejdéle takto vydrželo. Paní z OSPODU nás viděla asi na 30 minutové schůzce, absolutně neví jak doma manžel (ne)fungoval a neznala naše problémy a začala mě tam před manželem přesvědčovat jak manžel vypadá slušně a že by se o děti určitě zvládl postarat. Vyloženě rozmlouvala naši dohodu a já jen měla strach, aby si z toho manžel něco nevzal a nezačal třeba zájem o děti najednou jevit(i kdyby jen na oko..) Že ale nikdy jediné dítě ani nepřebalil, natož že by se dokázal postarat, to paní opravdu od pohledu poznat nemohla. Manžel má narcistickou poruchu osobnosti a upřímně se bojím toho, že jednoho dne až budou děti starší(zatím je s nimi moc práce)je bude proti mě používat jako zbraň. Předem počítám tedy s tím, že ještě nemám úplně vyhráno. Bohužel tyhle typy osobností často soudy vyhrávají, protože právě navenek působí velice klidně, vyrovnaně a dokáží se velice dobře přetvařovat, lhát a manipulovat. Bývalý manžel byl pro děti ale doslova nebezpečný a proto jsem ho ze svého domu vystěhovala(např. extrém byl, že nechal v dosahu 2 letého dítěte pytlíček s tvrdými drogami-naštěstí jsem ho našla dříve já než dítě). Je totálně nezodpovědný a děti bych mu ideálně nikdy nesvěřila samotnému(aspoň ne takhle malé). Podle paní z OSPODU vypadá ale jako dokonalý tatínek.. nemám slov…
Na schůzce jsem nechtěla před manželem nijak oponovat, byla jsem ráda, že s plnou péčí souhlasí, ale rozhodla jsem se pak paní z OSPODU zatelefonovat a říci jí jak se opravdu situace má a zároveň jí ukázat to, jak zdání někdy klame a výsledek??? Musela jsem volat několikrát, protože se jí to nehodilo. Vůbec jí to nezajímalo a jen mi suše řekla, jestli mám pro to nějaké důkazy a ještě mi připadalo, že mi stejně vůbec nevěří. V tu chvíli mi vlastně naštěstí ani o nic nešlo, jen jí možná otevřít oči až bude příště někoho soudit podle vzhledu a po půl hodině si o něm udělá obrázek skvělého strarostlivého otce. Já sama jsem ho opravdu poznala až po letech.
Kdyby byla možnost jak tohle změnit, modlím se za ní. Protože jsou jistě i vážnější případy než ten můj. Já mám to štěstí, že v bývalém manželovi snad aspoň trocha “dobra a rozumu” je(zatím). Pro matku, která by pro své děti udělala cokoli je potom ta bezmoc absolutní peklo. Po schůzce s ODPODEM jsem se úplně složila, protože mi došlo co všechno by se mohlo stát KDYBY…
Irena Junová (Slaný, 2025-08-18)
#4139
Podepisuji, protože děti mají právo na lepší život a nemohou se sami bránit.Markéta Kotalová (Opava, 2025-08-20)
#4142
Dnešni děti jsou pod natlakem a školni osnovy jsou čim dal horšiJaroslava Rohova (Pelhřimov, 2025-08-21)
#4146
Soud při rozvodu nevyšel vstříc mým dětem a v okolí je více podobných případů.Hana Vondráková (Polná, 2025-08-22)
#4150
Podepisují petici protože soudy ani ospod kteří mají děti chránit a jednat pro jejich dobro tak ve skutečnosti jednají úplně naopak. Vůbec je nezajímá dobro děti.Hanka Juřicová (Hlubočky, 2025-08-23)
#4153
Vnímám, že v ČR se primárně posuzuje rovnoprávnost mezi otcem a matkou, kdy však toto opouští nejlepší zájem dítěte.Michaela Havlásková (Horní Beřkovice, 2025-08-24)
#4154
Podepisují protože to znám protože jsem zažila hodně stresu a hodně úzkosti a hlavně si myslím že mám posttraumatickou stresovou poruchu.Klára Balicka (Velichov, 2025-08-24)
#4156
Děti by neměli trpět a soudy místo aby pomohli tak jim ještě škodí.Marie Hatašová (Karlovy Vary, 2025-08-24)
#4159
Markéta VeselíkováMarkéta Veselíková (České Libchavy, 2025-08-25)
#4164
Ospod mé děti nechrání,naopak!Majdalena Pacáková (Stašov, 2025-08-27)
#4173
Podepisuji, protože souhlasím se vším, co je uvedeno v petici…. Je důležité udělat konečně změnu!Hana Kurzová (Velešín, 2025-08-31)
#4179
Názory a pocity dětí se neberou vážně,i děti jsou lidé a mají právo na své pocity,emoce a názorBarbora Králová (Praha-západ, 2025-09-01)
#4184
V současné době prožíváme s partnerkou těžké časy, kdy se snažíme dostat zpět do péče její děti. Leč bohužel po dvou letech soudních sporů, kdy z ústavního hlediska nic nebrání vrácení dětí zpět jsme stále na začátku díky podpoře OSPOD a doprovodných organizací, které reagují na fabulace babičky, která je má v péči a vedou jednání takřka jednostranně ve prospěch pěstouna. Je zbytečně podporována pěstounská péče v případech, kdy je již jednoznačně zbytečná. Dochází k tomu že děti několik let musí chodit k psychologům a ponesou si následky po zbytek živita jen proto , že babička trpí syndromem Barona Prášila v zasroupení na který poukazujeme, leč vyjádření soudů na posudky je že je bude trvat dlouho zpracovat a budou drahé a tak raději ponechají děti v péči manipulanta. Smutné dění v soudnictví ČR ve spolupráci s OSPOD.Michal Vašíček (Mělník, 2025-09-02)
#4186
Děti nemají prožívat násilí obzvlášť pokud jejich otec to dělá tak aby to nebylo vidět . Ale děti trpí a většina psychologů nezjisti nic , protože děti mlčí ze strachu a vše se uzavře že matky jsou hysterické .Marek Pidrmann (Ústí nad Labem, 2025-09-03)
#4187
Bojuji o dceru a je dehonestovana protistranou, ospodem a soudem... ...Lucie Podana (Louny, 2025-09-03)
#4188
Řeším již 3tim rokem u soudu setkávání mých nezletilých dětí 8 a 4 s otcem narkomanem, byl odsouzen za mé psychické a fyzické týrání a nedovolená výroba a nakládání s omamnými a psychotropními látkami. To vše se dělo v přítomnosti dětí. Děti se otce bojí, nechtějí ho už nikdy vidět, neustále jsou opakovaně vyslýchány u OSPODU, dokonce i soudu, nicméně soud i OSPOD trvají na asistovaném styku. Bez ohledu na zájem a vyslovné přání dětí. Je zde nadřazeno právo rodiče nad zájmem dětí!!! Absolutně s tím nesouhlasím, ale nemohu nic dělat.....Monika Vránová (Strakonice, 2025-09-03)
#4196
Děti by meli mít svá práva hlavně u rozvodůMichaela Kesslerová (Žatec, 2025-09-06)
#4198
Tohle je fakt sila. Jako takhle mit u zadele dobro deti,to je uz odporneKateřina Vlčková (Most, 2025-09-06)
#4200
HamerskaJana Hamerská (Brno, 2025-09-06)