Nesouhlasíme se záměrem výstavby mostu a individuálního bydlení v lokalitě v Berouně na Ptáku

Komentáře

#601

K takové výstavbě chybí infrastruktura. Zničí se zdejší pěkný kus přírody.

(Beroun, 2020-12-29)

#602

Podobný záměr (mimo mostu) už je naplánovaný i se stavbou. Beroun-Pískovna.
Beroun už by byl přestavěný!

(Beroun, 2020-12-29)

#605

Město Beroun má stavebních pozemků i dalších míst k budování bytů dostatek a podobná opatření nejen, že nejsou nutná, ale pro Beroun nejsou ani zapotřebí, obzvláště s přihlédnutím k tomu, jaké závazky by město muselo plnit a kolik by ho to stálo. Navíc lesů je zapotřebí více, než dalších stavebních pozemků.

(Hýskov, 2020-12-30)

#606

Rozhodně s tím nesouhlasím

(Beroun, 2020-12-30)

#607

Nesmyslnost celého záměru výstavby vyplývá již ze samotného jeho popisu, a důvody, proč s výstavbou nesouhlasit, jsou snad každému, kdo tu žije, zřejmé. Organizátorovi petice i některým petentům nicméně držím palce, aby se jim podařilo o důvodech pro zamítnutí tohoto záměru přesvědčit i ostatní členy orgánu, jehož jsou sami členy (tj. zastupitelstvo města).

(Beroun, 2020-12-30)

#608

Podepisuji, protože se opět staví v krásné klidné přírodě, která se tímto zničí.

(Beroun, 2020-12-30)

#609

Podepisuji petici, protože nesouhlasím s další výstavbou Berouna v lokalitě, kde je potřeba ponechat lokalitu ve stávající podobě, nejen kvůli zachování zeleně a krajiny, ale i kvůli zachování vzácných druhů živočichů a orné půdy. Tyto věci jsou v našem státě vzácné a nemám zájem devastovat krajinu a okolí Berouna výstavbou domů, nehledě na to, že zvýšení obyvatelstva v Berouně, bude mít za následek zhoršení dopravní situace a dostupnosti dalších služeb v Berouně jako jsou lékaři, školy apod.

(Beroun, 2020-12-30)

#615

„Až pokácíte poslední strom, až otrávíte poslední řeku, až ulovíte poslední rybu, přijdete na to, že se peníze nedají jíst.“

proroctví indiánského kmene Cree

(Hýskov, 2021-01-01)

#619

Ekonomický nesmysl, vystudovaný člověk by toto měl poznat jen po přečtení tohoto návrhu.

(Hýskov, 2021-01-02)

#622

Podepisuji, protože ve zmíněné lokalitě vlastní člen úzké rodiny rekreační nemovitost.

(Tlustice, 2021-01-03)

#624

Nesouhlasim s vystavbou na Ptaku!

(Berozn, 2021-01-04)

#625

V Berouně je nedostatečná infrastruktura.
Vybrané území má pro stávající obyvatele větší hodnotu v nynějším stavu.

(Trubská, 2021-01-04)

#627

Tento záměr považuji za ekonomicky i ekologicky nezodpovědný vůči přirozenému rozvoji města "od středu", vůči dalším generacím i okolnímu prostředí. Stavět na zelené louce není nutné, město jistě nabízí možnosti kvalitního bydlení, a to v prolukách širšího centra či v okrajových částech. Tento záměr zpochybňuje čisté úmysly o blaho potenciálních obyvatel, ale spíše ukazuje na možnost výrazně zhodnotit nemovitost soukromého vlastníka, a zároveň obec bude nucena zavádět drahé inženýrské sítě v době ekonomické nejistoty. Pro koho se tedy rýsují tímto záměrem hlavní výhody? Jsou to skutečně občané města?

(Mladá Boleslav, 2021-01-04)

#629

Podepisuji, protože tato zástavba nedává žádný smysl. Přírody bychom si měli vážit, ne ji všechnu zastavět! Myslím, ze v Berouně je na to plno jiných míst...

(Beroun, 2021-01-04)

#630

Vendula Buriánková

(Králův Dvůr, 2021-01-04)

#632

Je potřeba zanechat dostatek zeleně pro život.

(Beroun, 2021-01-05)

#633

Beroun a jeho okolí je již přelidněné. Projevuje se to denními zácpami v ulicích, plnými školami a školkami, nemožností sehnat místo v kartotéce lékařů a dalšími negativními jevy.

(Králův Dvůr, 2021-01-05)

#637

Podepisuji, protože se plně ztotožňuji se zněním petice. L. K.

(Beroun, 2021-01-06)

#638

Beroun je uz tak zniceny novou zastavbou. Uz to staci

(Beroun, 2021-01-06)

#641

Zásadně NESOUHLASÍM s takovým hrubým zásahem do klidové oblasti města.Most přes Berounku je již dnes nutný v centru t.j. u zimního stadionu!

(Berounb, 2021-01-06)

#644

Nemeckova eva

(Beroun, 2021-01-06)

#647

Protože už jen pouhý napad udělat studii na zastavění údolí Berounky v oblasti Na Ptáku je s prominutím kravina.

(Beroun, 2021-01-06)

#649

PODEPISUJU!!! Chci aby Beroun, bylo krasnou prirodou.

(Beroun, 2021-01-06)

#652

Nesouhlasím s tím, jak vedení města mění územní plán a povoluje výstavbu na zelené louce. Beroun roste do obřích rozměrů, přibývá lidi, zato ubývá volných ploch. Jako člověku, který v Beroune žije od malička, je mi z toho do pláče, co jste s naším městem udělali a ještě hodláte udělat.

(Beroun, 2021-01-06)

#656

Podepisuji, je to nevhodný prostor, chci aby se rekultivoval a zůstala příroda

(Beroun, 2021-01-06)

#657

Nesouhlasím se zničením této krásné prirodni lokality.

(Beroun, 2021-01-06)

#663

Podepisuji, protože: Město Beroun a jeho infrastruktura to už teď těžce nezvládá.
NELÍBÍ se mi možný zásah do přírody a okolí Berounky. Chataři tam mají svůj klid. Cyklostezka, která propojuje Beroun s Hýskovem by měla vést zástavbou místo přírodou? Ochrana živočichů na tu už se také nemyslí. Hlavní je si nahrabat, že ano :)

(Beroun, 2021-01-06)

#668

Smutná Petra

(Beroun, 2021-01-06)

#670

Zvule moci a penez ! V Beroune nic noveho :(((

(Beroun 1, 2021-01-06)

#671

Protože zájmy politiků nemohou být více než zájmy občanské společnosti.

(Beroun, 2021-01-06)

#673

Je tady krásné bydlení, bohužel zástavbou v okolní krajině berete zeleň obyvatelům.Už tak nestačí kapacitu lidí pošty, školky atd. Nechci tady mraky lidí... BEROUN ztratí tu krásu klidu.

(Beroun-Město, 2021-01-06)

#674

Místo toho, aby se dal stop stav veškeré další výstavbě ve městě a jeho okolí, protože infrastruktura a hlavně dopravní zatížení v Berouně začíná být neslučitelné s příjemným žitím, tak se bude město pouštět do dalšího developerského projektu a necitelné výstavby?

(Beroun, 2021-01-06)

#676

Podepisuji, protože nesouhlasím se stavbou v této oblasti, vnímám ji jako rekreační pro mnoho lidí. Tato výstavba by znehodnotila přírodní ráz, který se zde vyskytuje.

(Beroun, 2021-01-06)

#679

Miluju tuto lokalitu, prochazim se tam, beham a jezdim na kole.
A dale, z Berouna se stava zastavena, neprujezda, prelidnena lokalita. Uz davno mela byt stavebni zavora.
Bydlim zde cely zivot a jsem smutna z toho, jak to tady "radnice" vede.
Je to stejna blbost, jako sjezdovka na Zdejcine/Talichove udoli...
Dekuji p. Voldanovi a Berounske zeleni za dobrou praci!

(Beroun, 2021-01-06)

#680

Mi na Berouně záleží a
narodila jsem se tam

(Králův Dvůr, 2021-01-06)

#686

Podepisuji, protože Na Ptáku máme chatu a vystavení takovýchto objektů by úplně narušilo rekreační oblast v Berouně.

(Beroun, 2021-01-06)

#691

Ledvinková

(Pavlíkov, 2021-01-06)

#695

Podepisuji, protože nesouhlasím.

(Beroun, 2021-01-06)

#698

Poslední místo, kde měl člověk trochu klidu na rybách.

(Beroun, 2021-01-06)

#704

Podepisuji tuto petici. Protože nechci aby v okolí řeky Berounky byla výstavba takových to rozměrů. jsem Rodák z Hyskova .

(Hýskov, 2021-01-06)

#706

Nesouhlasím s výstavbou

(Bavoryne, 2021-01-06)

#712

Zachování přírody

(Hýskov, 2021-01-06)

#713

Nesouhlasím s výstavbou v jedné z mála zalesněných části mého rodného města.

(Beroun, 2021-01-06)

#716

Nesouhlasím z výstavbou bytů na Ptáku

(Beroun, 2021-01-06)

#717

Podepisuji tuto petici z několika důvodů. Je to kus panenské přírody, kam se vrátilo po x letech ptactvo, ondatry, bobři atd. Město se musí rozšiřovat s mírou a ne ho neustále zahlcovat megalomanskými projekty, obzláště když už nyní mají někteří obyvatelé města problémy s vodou. Dále se s přírůstkem developerslých projektů rapidně zhoršila doprava včetně nedostačujícího prostoru na parkování.

(Beroun, 2021-01-06)

#718

Podepisují , protože si myslím, že Beroun již větší zátěž novými domy i obyvateli absolutně nezvládne.. Beroun nemá absolutně kapacitu na nové přípojky vody , kanalizace, infrastrukturu dopravy , škol, školek a takřka nulovou možnost zaměstnat . Tedy opět jen nocležníci, kteří nic starousedlíkům nepřinesou. .Nedovedu si představit, připojit další domy na kanalizaci a na ČOV . Mohl bych vyprávět , jaký smrad z fekálií musíme denně čichat již řadu let. A na mé ( nejen mě,) stížnosti se prostě již nic nestalo a ani nestane.

(Beroun, 2021-01-06)

#723

těch aut už je tu neúnosně a přibyli by další. Před mostem od Prahy je silnice stále ucpaná.

(Beroun, 2021-01-06)

#724

Nesouhlasím s výstavbou v této lokalitě.

(Králův Dvůr, 2021-01-06)

#730

Nesouhlasím s výstavbou.

(Beroun, 2021-01-06)

#734

Již nyní chybí adekvátní občanská vybavenost. Oblast absolutně nevhodná pro výstavbu. Mysleme na naše děti...

(Hýskov, 2021-01-06)

#736

nesouhlasím s výstavbou

(Praha, 2021-01-06)

#743

S výstavbou nesouhlasím.

(Hýskov, 2021-01-06)

#744

Podeisuji, protoze nesouhlasim se zamerem.

(Nizbor, 2021-01-06)

#747

Podepisuji a nesouhlasím.

(Beroun, 2021-01-06)

#748

Protože by stavba nových budov a mostu byla náročná, narušila by vzhled krajiny a nelíbí se mi jak město překrucuje informace

(Beroun, 2021-01-06)

#751

Myslím si,že bytů je už v Berouně dost a je potřeba, aby se rozrostly lesy a parky, kam by lidé mohli chodit za přírodou a nadýchat se čerstvého vzduchu a nezevlovat jen mezi paneláky. Měli bychom tady také naším potomkům přenechat krásné lesy a přírodu...

(Králův Dvůr, 2021-01-06)

#752

telefon 737139719

(Hýskov u Berouna, 2021-01-06)

#754

Betonu už je všude dost!!!!!

(Vižina, 2021-01-06)

#755

Podepisují, protože se mi to zdá naprosto nesmyslné.

(Stradonice 125, 2021-01-06)

#756

Beroun je už přelidněný dost.

(Beroun, 2021-01-06)

#758

Je to jen výmysl a business. Uz tak jsou tu neustale zácpy aut. Neni tu dostatek skol ani skolek a uz vubec zdravotnici. Tak se proberte.

(Beroun, 2021-01-06)

#760

Tento napad se mi vubec nelibi a Beroun k tomu neni uzpusobeny

(Beroun, 2021-01-06)

#762

Nechceme už kolem Berouna a okolí žádnou zástavbu. Není místo ve školách ani pro děti co už v okolních vesnicích bydlí!

(Hýskov, 2021-01-06)

#763

Celý život v Berouně žiji, skoro celý bydlím a k tomu v této lokalitě má má rodina chatu. V této lokalitě i sportuji, pokud mi to dovolí zdraví a čas. Tato lokalita byla odjakživa známá a braná jako chatařská a rekreační oblast, vhodná pro procházky, kolo, běh, apod. Kdo zde má nebo měl chatu, ten si tuto lokalitu oblíbil i kvůli klidu, okolní přírodě a možnosti pustit děti klidně i mimo pozemek na cestu, která vede kolem osady Višňovka až k Ptáku, kde se se sice časem zabydlely některé rodiny trvale, ale respektovaly způsob života v této lokalitě.
Zastavění těchto lesů, polí, luk, nehledě na živé tvory suchozemské i vodní, by znamenalo zničení oblasti, která by neprospěla ani městu, ani obyvatelům, protože tito lidé (a nejen z přímo z této lokality) by znamenalo zničení oblasti, které by neprospělo ani městu, ani občanům.
Díky stavbám na Paloučku, Na Máchovně, u bývalých kasáren, kde již teď tyto byty skupují pražští občané a berou Beroun jako místo, kam se nastěhují, ale do práce CESTUJÍ DO PRAHY, tím, pádem využívají auta, někdy i dvě v rodině, přestává být místem, kde se dá v klidu žít. Už nyní kolabují kapacity školek, škol, infrastruktura města (několikakilometrové kolony ve městě či na kraji města), ale i mizí více a více místa, kde se dá odpočinout od všedních starostí a užít si čas s rodinou, přáteli a blízkými lidmi v přírodě, kde se nemusí bát, když např. dítě zajede za zatáčku bez dozoru, že se mu nic nestane.
Další věc je finanční stránka věci. Jen práce před samotnou výstavbou (voda, elektrika, plyn, a další věci s tímto spojené) jsou nákladné více dost. V tomto místě není terén vhodný ke stavbě domů. Co se týče dopravy k této lokalitě, pokud by měl být tento most, tak by se zničila jak příroda přímo na Ptáku, tak i v blízkém okolí, na Závodí, Hýskově, a dalších oblastech, kde již nyní je kvalita života na hraně.
Výše zastavěná plocha přírody v okolí Berouna představuje nárůst bytů o minimálně 2 000 bytových jednotek a rodinných domů, které přibyly v posledních (doslova) pár letech. Sama jsem viděla, kde a jakým tempem se staví po celém Berouně a zrovna tato oblast by se již neměla zastavět. Pokud se toto zrealizuje, do těchto bytů a domů se nastěhují lidé, kteří nebudou moci dát děti do školek, neseženou lékaře, zubaře, práci. Beroun je již na hranici, ne-li za hranicí kvality života, která tu byla. Cyklostezka byla ještě dobrý nápad, ale toto je již projekt, kdy valná většina peněz, které z tohoto projektu budou, dostanou do rukou soukromých investorů a město na tomto nevydělá, jen pokryje náklady na služby a věci, které město potřebuje v tuto chvíli nepotřebuje.

(Beroun, 2021-01-06)

#766

chudák příroda myslela jsem že ji máme chránit ne více zatěžovat

(Beroun, 2021-01-06)

#767

Podepisují, neboť nesouhlasím se zastavovanim zelených ploch. Když kolem sebe vidím varovné případy, kterými se staly zástavby například v obcích Zahořan, Trubín atd. Nedivím se tak lidem, kterých se bezprostředně týká výstavba v této výše popsané lokalitě, ke které se vztahuje i tato petice, že bojují o její pozdrženi, přezkoumání, opětovné posouzení, nebo dokonce zrušení záměru města Beroun.

(Trubská, 2021-01-06)

#769

Nesouhlasím se záměrem výstavby rodinných domků v dané lokalitě a jsem pro zachování stávajícího krásného přírodního místa. Je zde vybudovaná nová cyklostezka, která vede přírodou a je vyhledávaná turisty právě proto, že je přírodní a lehce dostupná.

(Beroun, 2021-01-06)

#771

Příroda kolem Berouna je velmi vzácná. Je nutno si jí vážit a pěkně o ní pečovat. Ne zastavět.

(Otročiněves 70, 2021-01-06)

#785

Nesouhlasim se zastavbou v teto lokalite.

(Beroun, 2021-01-06)

#786

chci aby se mohli vyjádřit občané

(Rakovník, 2021-01-06)

#791

Nelíbí se mi další výstavby. Je tu už tak málo zeleně 😞, plné školy a školky.

(Králův Dvůr, 2021-01-07)

#795

Tuto petici podepisuji hlavně kvůli tomu, že Beroun by si měl ponechat místa, která se zastavovat nebudou...a místo Na Ptaku tím rozhodně je. Vysazujeme všude novou zeleň, ale co přemýšlet o té stávající než jí zničíme...to opravdu musíme vše přenechat zástavbě?

(Beroun, 2021-01-07)